سوتی خبرنگار صدا و سیما هنگام مصاحبه با همسر شهید فخری زاده سوژه رسانه های غربی شد

شأن همسر شهید محسن فخری زاده این نیست که سوتی خبرنگار صدا و سیما تنها 24 ساعت پس از شهادت دانشمند هسته ای کشورمان در رسانه های غربی دست به دست شود امیدواریم مدیر محترم رسانه ملی در مورد این موضوع دقت ویژه داشته باشند و با اهمال کنندگان ای...

به گزارش رصد روز ، سوتی خبرنگار صدا و سیما هنگام مصاحبه با همسر شهید محسن فخری زاده سوژه رسانه های غربی در فضای مجازی شده. خبرنگار محترم به دلیل کمک به همسر شهید برخی جملات به ایشان می گفتند و ایشان تکرار می کردند. این مسئله شائبه های زیادی را در فضای مجازی به وجود آورده که باید از ریاست محترم صدا و سیما پرسید آیا برای چنین مصاحبه ای نمی شد از خبرنگاران کارکشته تری استفاده کرد تا این گاف در حین مصاحبه دستاویز برخی از تبلیغات مخرب نشود؟ آیا خبرنگار عزیز نمی توانست این کمک را به صورت حرفه ای تری انجام دهد؟ آیا رسانه ملی نمی توانست حداقل صدای خبرنگار را هنگام گفتن آن جملات بگیرد؟
رفتارهای بعضاً غیرحرفه ای رسانه ملی این روزها درحال زیاد شدن است که بدون شک هر مسئله ای در این باره دستاویزی برای رسانه های آنور آبی خواهد بود. شأن همسر شهید محسن فخری زاده این نیست که سوتی خبرنگار صدا و سیما تنها ۲۴ ساعت پس از شهادت دانشمند هسته ای کشورمان در رسانه های غربی دست به دست شود امیدواریم مدیر محترم رسانه ملی در مورد این موضوع دقت ویژه داشته باشند و با اهمال کنندگان این موضوع برخورد جدی کنند.

 

 

 

 

بیشتر تماشا کنید:

انکار استفاده از واژه تعلیق در برجام عدم اشراف روی محتوای سند مهم بین المللی یا تحریف واقعیت + فیلم

ترامپ رئیس جمهور باقی می ماند / تقلب در انتخابات امریکا قطعی است + فیلم

حرکات عجیب پوتین در نشست خبری سوژه خبرنگاران شد + فیلم

ادعای یکی از پرنفوذترین چهره های مذهبی امریکا / خدا گفته ترامپ پیروز است + فیلم

معرفی مترو برای اولین بار توسط مرحوم هاشمی رفسنجانی + فیلم

 

 

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار