ترامپ رئیس جمهور باقی می ماند / تقلب در انتخابات امریکا قطعی است + فیلم

یک مقام امنیتی امریکا گفت تقلب در انتخابات امریکا قطعی است و ترفند استفاده شده برای رو کردن دست دمواکرتها را تنها سه نفر می دانستند. ترامپ هوشمندانه عمل کرد

به گزارش رصد روز ، بعد از انتخابات ریاست جمهوری امریکا ترامپ و بسیاری از طرفدارانش به تقلب در انتخابات امریکا اذعان داشتند و این مسئله را بارها اعلام کردند. یکی از مقامات کاخ سفید اعلام کرد که ما  می دانستیم که دموکراتها تا چه اندازه می توانند زرنگ باشند برای همین تصمیم گرفتیم که در انتخابات ریاست جمهوری امریکا برگه های رأی را توسط تکنیک بلاکچین رمز گذاری کنیم و به ایالات و شعب مختلف بفرستیم حالا حتی می دانیم که این برگه ها دست چه کسی است.

جالب اینجاست که برگه های استفاده شده در ایالات مختلف ساده و جعلی بودند و این همان موضوعی است که ترامپ از آن به عنوان برگ برنده خود نام می برد. به گفته این مقام امنیتی از این مسئله تنها ترامپ ، پسر ترامپ و خود او خبر داشتند و تا امروز بنا به ملاحظاتی سازمان سیا اجازه نمی داد در این مورد حرفی زده شود اما حالا که می توان در این باره صحبت کرد باید گفت که مأموران اطلاعاتی امریکا به ایالات مختلف رفتند تا صحت این ادعا ثابت شود.

با این حساب و با توجه به اینکه هنوز بسیاری از مقامات کشورهای دنبا به بایدن تبریک نگفته اند باید دید که آیا ترامپ خواهد توانست که کاخ نشین باقی بماند یا این مسئله هم صرفا یک ادعاست. در صورت ادعای تقلب در انتخابات ریاست جمهوری امریکا علاوه بر اینکه رسوایی بزرگی برای این کشور رخ خواهد داد تمام نقشه دموکراتها برای دوره های بعدی نیز نقش برآب می شود.

دونالد ترامپ البته پیش از همه اینها اعلام کرده ود که به سادگی کاخ سفید را ترک نمی کند زیرا عقیده دارد که مردم امریکا دوستش دارند و او می تواند کماکان در کاخ سفید باقی بماند جدا از این مسئله اگر ادعای مطرح شده درست باشد باید دید که چه سرنوشتی در انتظار صندلی ریاست جمهوری امریکاست .

 

 

 

 

بیشتر بخوانید:

شکایت ستاد ترامپ، این بار درباره آراء باطله در آریزونا

واکنش جامعه جهانی به برد بایدن چه بود؟

فرقی میان سیاست‌های بایدن و ترامپ نسبت به ایران وجود ندارد

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار