سونامی اخراج در بانک اقتصاد نوین !!! + اسناد

بانک اقتصاد نوین که پیشتر درباره خودش و یکی از شرکت های زیر مجموعه آن مطالبی را منتشر کردیم حالا خبر می رسد که سونامی اخراج راه انداخته.

به گزارش اختصاصی رصد روز ، شرایط سخت اقتصادی حاکم بر کشور آن هم در روزهای بحرانی کرونا مدیران بخش خصوصی را موظف می کند تا بیشترین تعامل را با نظام اقتصادی جهت گذراندن این بحران داشته باشند نه اینکه نمکی بر زخم های کهنه آن بپاشند. منابع انسانی که مهمترین رکن یک سازمان هستند و برای پرورش هریک از آنان هزینه های زیادی پرداخت شده در این اوضاع و احوال می توانند نقطه امیدواری کشور در جهت گذراندن روزهای سخت هستند اما از برخی بنگاهها و سازمانها خبر می رسد که مدیران تصمیم گیر در همین شرایط اقدام به اخراج تعداد زیادی از پرسنل خود کرده اند آن هم در شرایطی که وضعیت اصلا جالب نیست. بانک اقتصاد نوین که پیشتر درباره خودش و یکی از شرکت های زیر مجموعه آن مطالبی را منتشر کردیم حالا خبر می رسد که سونامی اخراج راه انداخته. به همین منظور به گوش می رسد برخی از پرسنل بانک جهت دادخواهی نسبت به این شرایط  از طریق کانالهای قانونی اقداماتی را صورت داده اند که بخشی از آن در قالب فراخوان جهت مشارکت در این موضوع است تا با اطلاعات جامع از افرادی که به این واسطه از کار بیکار شده اند موضوع را به صورت جدی پیگیری کنند بخشی از این فراخوان را می خوانیم ؛

 

 

” همکاران گرامی ؛ کارکنان شریف بانک اقتصاد نوین :

 در حالی که شرکت آتیه درخشان با پنج نفر نیرو ؛تعداد پنج نفر مشاور به کار گرفته ؛از ابتدای سال ۱۳۹۹ و در ابتدای سال ۱۴۰۰ نزدیک به از یکصد و پنجاه نفر از کارکنان را اخراج و با تعدادی نیز ؛ قرار داد های سه و شش ماه تنظیم نموده.

در این اوضاع نابسامان اقتصادی ؛ جلوگیری از ادامه رفتار ظالمانه و حمایت از داد خواهی دوستان و همکاران شریفمان که عموما متاهل واکثرا منبع درآمد دیگری ندارند ؛ بر عهده تک تک کارکنان شاغل ؛اخراجی یا مستعفی است . تا کنون اسامی تعدادی از اخراجی های سال جاری به دست ما رسیده است . این افراد خودرا مقید میدانند؛ تا در جهت هماهنگی و احقاق حقوق ضایع شده کارکنان و داد خواهی و طرح شکایت در بازرسی بیت مقام معظم رهبری ؛ وزارت کار و امور اجتماعی ؛ بانک مرکزی ؛ بازرسی کل کشور و مراجع قضایی ؛ لیست همه کارکنان اخراج شده را تهیه نماید. ” 

 

سونامی اخراج آن هم در روزهایی که همه شرایط فوق العاده خاصی را سپری می کنند در یکی از بانکهای کشور آیا موجب تبلیغات علیه نظام اقتصادی و سیاسی کشور نخواهد شد؟ در شرایطی که بسیاری از معاندان نظام در گوشه و کنار منتظرند تا هر حرکت کوچکی را در بوق و کرنای تبلیغاتی خود کنند آیا مدیران بانک اقتصاد نوین از تبعات چنین رفتاری آگاهی دارند؟

 

برخی نیز با ارسال پیام به این پایگاه خبری از شرایط موجود گلایه کردند خواستار انعکاس آن شدند تا صدایشان به گوش آنها که باید برسد.

 

 

 

 

علی بدرقه مدیرمنابع انسانی بانک و علیرضا بلگوری مدیرعامل بانک افرادی هستند که انتظار می رود در این مورد پاسخگو باشند.

 

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار