سیدجلال از فوتبال خداحافظی می کند؟

سیدجلال حسینی به سن ۴۰ سالگی رسیده و درحال حاضر مسن‌ترین بازیکن حاضر در لیگ برتر است.

به گزارش رصد روز، سیدجلال حسینی کاپیتان سرخ‌ها تا پایان فصل با پرسپولیس قرارداد دارد و شاید یک فصل دیگر هم در ترکیب این تیم به میدان برود.

سیدجلال حسینی به سن ۴۰ سالگی رسیده و درحال حاضر مسن‌ترین بازیکن حاضر در لیگ برتر است. البته کاپیتان سرخ‌ها هربار که برای پرسپولیس بازی می‌کند آنقدر مسلط نشان می‌دهد که شرایط سنی‌اش چندان به چشم نمی‌آید، با این‌حال در اواخر فصل گذشته و این فصل بازی‌های زیادی را از دست داد و در بازی اخیر پرسپولیس هم به‌دلیل آنچه مصدومیت عنوان شد، روی نیمکت نشست و برخی پیشکسوتان هم در مصاحبه‌های مختلف اعلام کردند برای فصل بعد باید قرمز‌ها به‌دنبال جانشین کاپیتان‌شان باشند؛ چراکه باتوجه به وضعیت سنی احتمالا بیشتر از قبل درگیر مصدومیت خواهد شد.

با این‌حال طبق شنیده‌ها گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس به نزدیکانش اعلام کرده حسینی یک فصل دیگر می‌تواند کاپیتان تیم باشد و احتمالا به حسینی پیشنهاد ماندن خواهد داد. البته این اتفاق درصورتی می‌افتد که این بازیکن قصد خداحافظی کردن از فوتبال را نداشته باشد و همه‌چیز به تصمیم خود سیدجلال بازمی‌گردد؛ چراکه وی قبلا گفته بود علاقه‌مند است با لباس ملوان از فوتبال خداحافظی کند.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط