سیدکریم حسینی نماینده اهواز:آموزش و پرورش فرصتی برای آزمون و خطا ندارد/ صحرایی تعاملی خوبی با مجلس ندارد

سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز در گفتگو با خبرنگار رصد روز با طرح این سؤال که چطور کسی بدون تعامل مناسب با مجلس به عنوان گزینه آموزش و پرورش مطرح شده بیان کرد صحرایی ارتباط مناسبی با بدنه مجلس ندارد پس نمی تواند گزینه مناسبی برای این و...

سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز در گفتگو با خبرنگار رصد روز با طرح این سؤال که چطور کسی بدون تعامل مناسب با مجلس به عنوان گزینه آموزش و پرورش مطرح شده بیان کرد صحرایی ارتباط مناسبی با بدنه مجلس ندارد پس نمی تواند گزینه مناسبی برای این وزارتخانه باشد

به گزارش اختصاصی رصد روز، سیدکریم حسینی نماینده اهواز در خصوص گزینه نهایی دولت برای وزارت آموزش پرورش و پرورش به خبرنگار رصد روز گفت:  آقای صحرایی در این مدت حدود ۲ ماهی که به عنوان سرپرست وزارت آموزش و پرورش حضور داشته، نتوانسته آنطور که باید و شاید با مجلس و نمایندگان تعامل داشته باشد. ارتباط با مجلس یقیناً ابتدا به ساکن برای بهبود عملکرد وزارتخانه است و سکاندار وزارتخانه می‌تواند با ارتباط گیری مستمر با نمایندگان نسبت به کاستی‌هایی که دستگاه‌های زیرمجموعه آن وزارتخانه وجود دارد، اطلاع کافی کسب کند.

آموزش و پرورش نیازمند فردی باتجربه است

این نماینده مجلس اذعان داشت: گذشته از اینکه چه گزینه‌ای برای تصدی وزارت آموزش و پرورش مطرح شود، این وزارتخانه با توجه به شرایط متزلزلی که در حوزه مدیریتی بویژه در یک دهه گذشته داشته، نیازمند آن است که فردی کارآمد و باتجربه سکاندار این وزارتخانه شود.

وی ادامه داد: علاوه بر این با توجه به اینکه وزارت آموزش و پرورش از نظر تربیتی و آموزشی نیروی انسانی ما جایگاه منحصر بفردی دارد، قطعا باید مدیری قوی، کارآمد و باتجربه مناسب در جایگاه مدیریت ارشد این وزارتخانه قرار گیرد و در یک کلام مشکلات فعلی آموزش و پرورش به قدری است که فرصت آزمون و خطا برای آن وجود ندارد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط