سیگنال‌های جدید رئیس جمهور برای بازار مسکن

 طبیعی است که این ایام در کشور با مشکلاتی مواجه باشیم که مشکل مسکن و اجاره بها یکی از مشکلاتی بود که این روزها با آن مواجه بودیم و روی مردم فشار زیادی وارد آمد که در ستاد ملی کرونا اولین قدم را برداشتیم و چارچوبی را در تهران و در کلانشهره...

به گزارش رصد روز ، حسن روحانی در جلسه هیات دولت با اشاره به اقدامات انجام شده برای مشکل مسکن و اجاره‌بها گفت: در این رابطه اولین گام را در ستاد ملی مقابله با کرونا برداشته و چارچوبی را برای اجاره‌بها در تهران، کلان‌شهرها و شهرستان‌ها تعیین کردیم. در کنار این قدم اصلی و مهمی که آغاز شده است، واگذاری زمین با قیمت ارزان،‌ برای شهرک‌سازی و ساخت مسکن ارزان‌قیمت است.

وی اظهار کرد: طبیعی است که این ایام در کشور با مشکلاتی مواجه باشیم که مشکل مسکن و اجاره بها یکی از مشکلاتی بود که این روزها با آن مواجه بودیم و روی مردم فشار زیادی وارد آمد که در ستاد ملی کرونا اولین قدم را برداشتیم و چارچوبی را در تهران و در کلانشهرها برای اجاره بها گذاشتیم و این قدم اول و قدمی بود که برای مساله اجاره برداشته شد.

رئیس جمهور بیان کرد: قدم اصلی و مهمی شروع کردیم که وزارت مسکن در این زمینه بسیار فعال است و اینکه بتوانیم زمین کافی به قیمت ارزان برای شهرک‌سازی و همچنین برای آنهایی که می‌خواهند مسکن در اختیار داشته باشند یا قیمت بسیار کم یا مجانی در اختیار آنها قرار دهیم چون بخش بزرگ هزینه مسکن به زمین مربوط می‌شود و در این یکی دو سال اخیر در مجموع ۱۶۰ هزار واحد مسکونی با تسهیلاتی که در صندوق پس انداز ایجاد شد، مسکن در اختیار خانه اولی‌ها قرار گرفت و زمینه‌های ۳۳۰ هزار واحد مسکونی آماده می‌شود تا اینها صاحب مسکن شوند.

روحانی افزود: تلاش ما این است که وزارت مسکن بتواند تا پایان دولت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی را آماده کند و تحویل دهد و تلاش این است که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی امسال و سال آینده تا پایان دولت ۲۰۰هزار واحد مسکونی را برای روستاها آماده کند و تحویل دهد.

شرکت طراحی دکوراسیون داخلی رامسین افتخار دارد با بیست سال سابقه درخشان در زمینه دکوراسیون داخلی پروژه های زیادی را تحویل و به سامان برساند.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام دکوراسیون رامسین، مهمترین خدمات این شرکت در طول این سالها به شرح زیر بوده: مشاوره، طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی، طراحی و اجرای روف گاردن، لنداسکیپ، آلاچیق و فضای سبز، بازسازی و نوسازی منزل، مجری و طراح پتینه، ورق طلا و نقاشی دکوراتیو، ساخت ویلا در سبک های دوبلکس و تریبلکس، دکوراسیون اداری، تجاری، فروشگاهی، مغازه و …

در این بخش از خدمات مشاوره، کارشناسان ما در مورد نوع پروژه مورد نظر توضیحاتی به شما ارائه خواهند داد. موضوعاتی که از نظر فنی و تجربی و براساس تجربیات گذشته ما بدست آمده، در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

هزینه و مدت زمان اجرای پروژه به صورت تقریبی تخمین داده می شود و نکات مهمی که باید قبل از تصمیم گیری نهایی بررسی شود، برای شما تشریح خواهد شد.

اگر در نظر دارید فضای محل کار یا زندگی خود را بازسازی نمایید، برخی از مسائل را باید در زمان تصمیم گیری، مورد توجه قرار دهید. مواردی از قبیل اینکه، آیا خود شما توانایی و زمان کافی برای اجرا و مدیریت پروژه بازسازی مورد نظرتان را دارید یا لازم است آن را به یک شرکت طراحی و معماری واگذار کنید؟

آیا بازسازی فضای مورد نظر شما از نظر فنی و تجربی، تصمیم درستی است یا خیر؟ هزینه و مدت زمان اجرای بازسازی فضای مورد نظر شما چقدر خواهد بود؟

کارشناسان شرکت رامسین سالها در پروژه های مختلف فعالیت طراحی و اجرایی داشته اند و به همین خاطر می توانند در مورد پروژه بازسازی و نوسازی منزل یا محل کار، نکات مهمی که ممکن است از سوی شما مورد توجه قرار نگرفته باشد را به شما یادآوری و تشریح نمایند.

اگر تجربه کافی در مورد پروژه های مشابه ندارید، این مشاوره ها به شما کمک بسیار زیادی خواهد کرد.

 

خدمات طراحی در شرکت معماری رامسین

درصورتی که تصمیم به تغییر یا طراحی دکوراسیون دفتر کار اداری، خانه، ویلا، فروشگاه یا هر فضای دیگری دارید، پیشنهاد می کنیم به ترتیب زیر عمل نمایید.

در وهله نخست باید ایده مورد نظرتان را با کمک یک متخصص، به صورت یک سری اطلاعات دربیاورید. پس از آن این اطلاعات می بایست به نقشه و طرح های سه بعدی تبدیل شود. مثل همیشه توصیه می کنیم حتماً پیش از اتخاذ تصمیم نهایی با کارشناسان این حوزه مشورت کنید.

ابتدا با تیم یا شرکت مورد نظر خود یک جلسه مشاوره داشته باشید. در این جلسات که رایگان است به طور کامل سلایق و هدف خود از طراحی را برای کارشناسان حاضر در جلسه توضیح دهید. و ایده طرح اولیه آنها برای پروژه مورد نظرتان را دریافت نمایید.

 

خدمات اجرایی شرکت دکوراسیون داخلی

پس از آماده شدن طرح های پروژه مورد نظرتان، باید برای اجرای این طرح ها برنامه ریزی شود. می بایست تصمیم بگیرید که آیا مرحله اجرای پروژه را خودتان مدیریت خواهید نمود و یا در نظر دارید این بخش از پروژه را به افراد متخصص بسپارید.

اگر تصمیم دارید اجرای پروژه زا به شرکت و یا تیم متخصص دیگری بسپارید، پس مهمترین موضوع در این بخش انتخاب شرکت یا مجموعه مناسب است.

بهترین شرکت دکوراسیون داخلی

برای انتخاب درست پیمانکار و بهترین شرکت دکوراسیون داخلی برای پروژه خود، مناسب ترین روش، دریافت مشاوره از آنها است. توصیه می کنیم حتماً با بیش از یک فرد و یا تیم اجرایی جلسه مشاوره برگزار نمایید.

تصمیم قطعی خود را در مورد پروژه دکوراسیون منزل مورد نظرتان، بعد از این جلسات بگیرید. پس از این جلسات، در مورد شیوه اجرا و پیمانکار مجری پروژه، تصمیم گیری بهتری خواهید داشت.

همچنین هر طرحی که در نهایت با نظر شما تأیید شود، براساس این قرارداد، توسط شرکت رامسین به طور کامل اجرا خواهد شد.

 

 

تجارت نیوز

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار