شماره صندلی کاندیداها در مناظره با قرعه‌کشی مشخص شد

به منظور انجام نخستین مناظره سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری، با حضور کاندیدا در صداوسیما و انجام یک مراسم قرعه‌کشی، شماره‌های صندلی هر کدام از نامزدها مشخص شد.

به گزارش رصد روز، اولین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، امروز (۱۵ خرداد) با حضور هفت نامزد تایید صلاحیت شده (سیدابراهیم رئیسی،‌ محسن رضایی،‌ سعید جلیلی،‌ محسن مهرعلیزاده،‌ عبدالناصر همتی،‌ علیرضا زاکانی،‌ امیرحسین قاضی زاده) در تلویزیون برگزار می‌شود.

پیش از آغاز مناظره با انجام یک مراسم قرعه کشی، شماره صندلی هر یک از نامزدها مشخص شد.

در ابتدا علی‌عسکری، رئیس سازمان صداوسیما در سخنانی تاکید کرد: این مناظره در محضر ملت ایران و جهانیان و خدا است. امیدواریم این مناظره در جهت انتخاب درست مردم، مفید باشد. کشور ما در حال پیشرفت است و تلاش‌های دولت‌های مختلف این کشور را پیش برده است، اما حق ملت ایران بیشتر از این حرف‌ها است.

سپس مراسم قرعه‌کشی جایگاه نامزدها توسط رنجبران (مدیر کل روابط عمومی صداوسیما) انجام شد؛ بر این اساس به ترتیب شماره‌های قرعه‌کشی‌ قبلی، کاندیدا به ترتیب از شماره یک تا هفت، یک عدد را انتخاب کردند. قاضی زاده هاشمی با انتخاب عدد ۵ (صندلی شماره ۳)، همتی با انتخاب عدد ۳ (صندلی شماره ۷)، رضایی با انتخاب عدد ۱ (صندلی شماره ۵)، جلیلی با انتخاب هدد ۴ (صندلی شماره ۱)، رئیسی با انتخاب عدد ۶ (صندلی شماره ۲)، مهرعلیزاده با انتخاب عدد ۲ (شماره صندلی ۶) و زاکانی با انتخاب عدد ۷ (شماره ۴) را انتخاب کردند.

در جریان برگزاری مراسم قرعه‌کشی، عبدالناصر همتی به رنجبران اعتراض کرد که چرا تمام نامزدها را با پیشوند «آقا» خطاب کرده و تنها رئیسی را پیشوند «جناب آقا» خطاب شده است.

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

 

 

 

ایسنا

مطالب مرتبط

آخرین اخبار