شوآف بانک آینده به جای پاسخ به سهامداران / گوشی دست مدیران بانک نیست؟

به نظر می آید باید کسی گوشی را دست مدیران بانک آینده بدهد تا متوجه شوند که برخی تلاشها جهت خوب نشان دادن اوضاع بانک در همه جا کار درستی نیست و باید این تلاشها در زمین واقعی و با اقدام عملی صورت گیرد. به گزارش اختصاصی رصد روز، در حالیکه زی...

به نظر می آید باید کسی گوشی را دست مدیران بانک آینده بدهد تا متوجه شوند که برخی تلاشها جهت خوب نشان دادن اوضاع بانک در همه جا کار درستی نیست و باید این تلاشها در زمین واقعی و با اقدام عملی صورت گیرد.

به گزارش اختصاصی رصد روز، در حالیکه زیان انباشته بانک آینده در پایان شش ماهه نخست سال به بیش از ۹۰۶ هزار میلیارد ریال می رسد این بانک در اقدامی ساختمان مرکزی سابق خود را فروخت این ساختمان در تاریخ ۵ آبان سال جاری به شرکت نفت سپاهان به ارزش ۶۳۰ میلیارد تومان فروخته شد. بانک آینده که در شرایط فعلی مجبورست در جهت مرتفع کردن زیان انباشته خود و ایجاد زمینه ای جهت بازگشایی نماد معاملاتی خود بیش از گذشته اقدام عملیاتی و مالی انجام دهد در صفحه اجتماعی خود از این موضوع تعبیر به تبدیل دارایی مازاد به نقدینگی کرده است!!!

سهامداران بانک آینده مدتهاست که منتظر بازگشایی نماد این بانک هستند و کارشناسان اعتقاد دارند که در وضعیت فعلی ادغام بانکهایی که در زیان بسر می برند تصمیم بهتری است و از طرفی عده ای نیز بر این باورند که انحلال این بانکها می تواند کمک بیشتری به نظام اقتصادی کشور نماید. این اولین بار نیست که بانک آینده در صفحات اجتماعی خود واقعیات را به شیوه ای جلوه می دهد که دلش می خواهد پیش تر نیز گردانندگان صفحه اجتماعی بانک در فراخوانی از دنبال کنندگان خود خواستند تا در مسابقه ای با عنوان چرا بانک آینده توانمندترین است شرکت کنند!!!

زیان در کارنامه عمل در فضای مجازی!!!

سؤال اینجاست که آیا بهتر نیست که بجای چنین رفتاری که چیزی از واقعیت را جابجا و عوض نمی کند مدیران این بانک به فکر چاره ای جدی برای برون رفت بانک از شرایط فعلی باشند تا با بازگشایی نماد بانک هزاران سهامدار را از نگرانی دربیاورند. پذیرش اینکه بانک ملاک آینده دارای دارائیهای قابل توجهی است سخت نیست اما نتیجه چنین داشته ای برای بانک چیست؟ چرا با وجود این همه انتقاد و نگرانی مدیران آن به تعبیر خودشان در سایر موارد اقدام به تبدیل دارایی مازاد به نقدینگی نمی کنند؟

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار