شکاف کانالی تتر و دلار در بازار

به عقیده تحلیلگران فنی اگر قیمت تتر زیر مرز حمایت فنی 63 هزار و 700 تومان تثبیت دهد، می‌تواند وارد کانال 62 هزار تومان شود.

به گزارش رصد روز، قیمت دلار هرات در روز چهارشنبه به کاهش خود ادامه داد و در این معاملات وارد کانال ۶۲ هزار تومان شد. با از دست رفتن مرز حمایتی ۶۳ هزار و ۸۰۰ تومان در قیمت دلار هرات، کف روند صعودی در روز سه‌شنبه، روند بازار از صعود خارج شد. قیمت دلار روز چهارشنبه را در ۶۳ هزار و ۶۰۰ تومان شروع کرد و با کاهش در نیمه دوم، وارد کانال ۶۲ هزار تومان شد. دلار هرات با قیمت ۶۲ هزار و ۹۵۰ تومان به کار خودش پایان داد.

قیمت درهم امارات با ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان آغاز به کار کرد و با کاهش به ۱۷ هزار و ۲۶۰ تومان به کار خود پایان داد. قیمت دلار برآورد شده از درهم ۶۳ هزار و ۳۴۴ تومان محاسبه می‌شود. شکاف قیمت درهم و قیمت دلار هرات نسبت به روز سه‌شنبه کم شد و به ۴۰۰ تومان رسید.

پیش‌بینی قیمت دلار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
همچنین قیمت تتر هم در روز چهارشنبه با افت حمایت ۶۴ هزار و ۲۰۰ تومان را از دست داد و یک کانال عقب نشست. به عقیده تحلیلگران فنی اگر قیمت تتر زیر حمایت فنی ۶۳ هزار و ۷۰۰ تومان تثبیت دهد، می‌تواند وارد کانال ۶۲ هزار تومان شود. در مقابل اگر این سطح در بازار حفظ شود، می‌تواند به سمت مقاومت برود. شکاف تتر و قیمت دلار هرات نزدیک به هزار تومان رسیده که عدد قابل توجهی است.

از لحاظ تکنیکال قیمت دلار هرات مقاومت ۶۳ هزار و ۳۰۰ تومان را پیش روی خود دارد. تا زمانی‌که زیر این قیمت باشد میل به نزول در بازار ارز بیشتر خواهد بود و قیمت در هفته آینده به سمت کف کانال حرکت خواهد کرد. شرط ورود تثبیت قیمت دلار هرات در کانال ۶۲ هزار تومان در روز پنجشنبه، معامله درهم در زیر ۱۷ هزار و ۳۰۰ تومان است.

با این حال که بازار ارز آزاد رو به نزول بود، همچنان در بازار رسمی شاهد رشد قیمت‌ها هستیم. قیمت اسکناس دلار در مرکز مبادله با افزایش وارد کانال ۴۴ هزار تومان شد. قیمت دلار حواله نیز بر مدار افزایش بود و یک کانال بالا رفت و به ۴۱ هزار تومان رسید. همچنین قیمت یورو مرکز مبادله ارز و طلا با اقزایش ۳۰۰ تومانی وارد کانال ۴۷ هزار تومان شد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار