طارمی تیم سردار را به صلابه کشید!

به گزارش رصد روز، پورتو با درخشش مهدی طارمی، بردی حیاتی مقابل بایرلورکوزن کسب کرد تا به صعود از مرحله گروهی امیدوار بماند. در سومین هفته از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، سه‌شنبه شب از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران تیم‌های پورتو و بایرلورکوزن ...

به گزارش رصد روز، پورتو با درخشش مهدی طارمی، بردی حیاتی مقابل بایرلورکوزن کسب کرد تا به صعود از مرحله گروهی امیدوار بماند.

در سومین هفته از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، سه‌شنبه شب از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران تیم‌های پورتو و بایرلورکوزن در استادیوم دو دراگائوی شهر پورتو به مصاف یک‌دیگر رفتند. این مسابقه که با قضاوت آنتونی تیلور انگلیسی برگزار شد، با نتیجه ۲-۰ به سود پورتو به پایان رسید. در این مسابقه، مهدی طارمی ۹۰ دقیقه برای پورتو بازی کرد اما از آن سو، سردار آزمون نیمکت‌نشین بود.

شلیک طارمی به قلب تیم سردار آزمون

نیمه اول این مسابقه پرحادثه بود. در دقیقه ۱۶، بایرلورکوزن توسط کالوم هادسون اودوی به گل رسید اما VAR تشخیص داد به واسطه انجام خطا، گل مردود است. در دقیقه ۴۲ مهدی طارمی، گلزن ایرانی پورتو، دروازه بایرلورکوزن را گشود اما در جریان ساخت این گل هم خطا صورت گرفته بود و با تصمیم VAR، گل طارمی مردود شد. در برگشت، بایرلورکوزن موفق شد از پورتو پنالتی بگیرد اما پاتریک شیک ضربه پنالتی را از دست داد. در نیمه دوم، پورتو در دقیقه ۷۰ توسط زایدو سانوسی به گل رسید که پاس این گل را مهدی طارمی با سانتری دقیق فراهم کرد. پورتو در دقیقه ۸۷ گل دومش را زد؛ مهدی طارمی این بار برای اوانیلسون گل‌سازی کرد. جرمی فریمپونگ نیز یک دقیقه بعد با کارت قرمز جریمه شد و بایرلورکوزن را ده نفره کرد.

با این نتیجه، شرایط گروه کمی پیچیده شد. هنگام قرعه کشی، فوتبال‌دوستان فکر می‌کردند بروخه تیمی است که از این گروه حذف می‌شود اما قهرمان بلژیک با ۹ امتیاز صدرنشین است و در آستانه صعود قرار دارد. بایرلورکوزن، پورتو و اتلتیکو مادرید هر یک با یک برد و دو باخت، سه امتیازی هستند و رقابت تنگاتنگی در هفته‌های آینده خواهند داشت.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط