عضو هیات مدیره بانک ملی ایران: برای ارایه خدمات بی منت در فضای متعهدانه و دوستانه در تلاشیم

عضو هیات مدیره و معاون اعتباری و بانکداری شرکتی بانک ملی ایران که امروز به مناسبت گرامیداشت دهه فجر با حضور در مرکز ارتباط مردمی به صورت مستقیم و برخط با مشتریان ارتباط داشت، درباره پرداخت تسهیلات کرونایی بانک گفت: بانک در پرداخت این تسهی...

به گزارش رصد روز، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر سید فرید موسوی که امروز به همراه محمدرضا محمود پناه رییس اداره کل اعتبارات و عباس پیروزی رییس اداره کل بررسی طرح ها به صورت تلفنی و برخط پاسخگوی سوالات مشتریان بود، با بیان اینکه بیشتر مباحث طرح شده امروز درخصوص تسهیلات کرونایی بود، اظهار کرد: وثایق و ساز و کارهای پرداخت تسهیلات کرونایی تعریف و به همه واحدها ابلاغ شده است.
وی ضمن قدردانی از زحمات همکاران شعب در سراسر کشور تصریح کرد: لازم است یاد و خاطره همکارانی را که طی مدت اخیر در اثر بیماری کرونا از دست داده ایم، گرامی بداریم. ضمن اینکه از همه عزیزان تقاضا دارم درخصوص تسهیلات کرونایی قوانین، مقررات و بخشنامه ها را رعایت کنند.
موسوی بیان کرد: از همه همکارانم که در اقصی نقاط کشور در ارکان مختلف در تلاش هستند تا خدمات بی منتی را در حوزه تسهیلات و اعتبارات به هموطنان مان ارایه کنند، قدردانی می کنم. از همه مشتریان گرامی نیز انتظار می رود محدودیت های همکاران ما را در مراجعات خود مدنظر قرار دهند.
عضو هیات مدیره و معاون اعتباری و بانکداری شرکتی بانک ملی ایران ادامه داد: ما مجری قانون هستیم و باید محدودیت ها، الزامات و آیین نامه ها را رعایت کنیم. اینطور نیست که تنها تسهیلاتی را پرداخت کنیم بلکه در کنار مشتریان عزیزمان هستیم تا آرزوهای آنها را عینیت ببخشیم. از طرفی در تلاش هستیم تا در یک فضای دوستانه و متعهدانه خدمات بی منتی را ارایه دهیم و امیدواریم که مشتریان تجربه خوبی از همکاری با بانک ملی ایران در حوزه تسهیلات داشته باشند.
وی اضافه کرد: از مجموع معرفی شدگان برای دریافت تسهیلات کرونایی، بخش قابل توجهی پرداخت شده است و باقی موارد یا در حال تکمیل پرونده هستند و یا اینکه برخی از معرفی شدگان از دریافت تسهیلات منصرف شده و دیگر به بانک مراجعه نکرده اند.
موسوی با بیان اینکه بخش دیگر سوالات درخصوص کارت های اعتباری بود، عنوان کرد: بانک ها موظف هستند تمام تسهیلات خرد را در قالب کارت اعتباری پرداخت کنند و بانک ملی ایران هم با تشکیل شرکت پیشگامان سعی کرد این موضوع را به صورت نظام مند پیگیری کند.
وی با تاکید بر اینکه هنوز فرهنگ استفاده از کارت اعتباری در جامعه ما شکل نگرفته است، گفت: این کارت ها در هر درگاه پرداختی سریعا به ریال تبدیل می شوند و چون فرهنگ استفاده از این کارت ها نیست بنابراین فکر می کنم عملا کارت اعتباری نتوانسته به اهداف اولیه خود برسد. از طرفی همه نیازهای خرد جامعه از طریق کارت اعتباری قابل پوشش نیستند.
این عضو هیات مدیره و هیات عامل بانک تاکید کرد: باید برنامه ریزی دقیق تری در این خصوص انجام شود ولی بانک ملی ایران حسب الزامات قانونی خود در تلاش است موارد قانونی را رعایت کند و غالب تسهیلات خرد ما به صورت کارت اعتباری در حال پرداخت است.
همچنین لیلا صدر رییس اداره کل مشارکت ها و توسعه شبکه بین الملل بانک و مهدی پاشازاده رییس اداره کل خارجه نیز امروز پاسخگوی سوالات ارزی و روابط کارگزاران، ضمانت نامه های ارزی و… مشتریان بودند.

 

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید  

 

 

 

 

 

 

روابط عمومی بانک ملی

مطالب مرتبط

آخرین اخبار