علت فوت مهسا امینی از زبان وزیر کشور

وزیر کشور درباره آخرین وضعیت پرونده مهسا امینی گفت: در ابتدا اعلام شد خانم امینی مورد ضرب و شتم قرار گرفته، اما نتیجه بررسی‌های مختلف نشان داد ضرب و شتمی صورت نگرفته و شکستگی جمجمه در کار نبوده است. به گزارش رصد روز، وزیر کشور درباره آخری...

وزیر کشور درباره آخرین وضعیت پرونده مهسا امینی گفت: در ابتدا اعلام شد خانم امینی مورد ضرب و شتم قرار گرفته، اما نتیجه بررسی‌های مختلف نشان داد ضرب و شتمی صورت نگرفته و شکستگی جمجمه در کار نبوده است.

به گزارش رصد روز، وزیر کشور درباره آخرین وضعیت پرونده مهسا امینی گفت: در ابتدا اعلام شد خانم امینی مورد ضرب و شتم قرار گرفته، اما نتیجه بررسی‌های مختلف نشان داد ضرب و شتمی صورت نگرفته و شکستگی جمجمه در کار نبوده است.

کسانی که در این ماجرا غیرمسئولانه و ناآگاهانه موضع گرفتند دچار خطا شدند. این موارد موجب شد تا برخی هم دچار اشتباه برداشت شوند و از لحاظ عاطفی همراه با کسانی که به دنبال آشوب بودند، شدند.

وی همچنین درباره تعداد کشته های اغتشاسات گفت: اغتشاسات اخیر شامل چند گروه می شود، گروه اول کشته های گروهک‌های غرب و شمال غرب، گروه دوم مردم عادی که یا توسط اغتشاش گران کشته شدند یا برای تسویه حساب شخصی به قتل رسیدند و در این مکان‌ها رها شدند، گروه سوم پلیس و ماموران امنیتی و گروه چهارم افرادی که قصد ورود به مقرهای حساس را داشتند که توسط ماموران در دفاع از مقرهای حساس کشته شدند که آمار آنها بعد از تجزیه و تحلیل اعلام می شود.

وی درخصوص محدودیت های اینترنتی عنوان کرد: این محدودیت‌ها به جهت کنترل امنیت است و برای کنترل اغتشاشگران است.

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار