علی اکبر صفایی مدیرعامل جدید سازمان بنادر و دریانوردی شد

وزیر راه و شهرسازی در حکمی علی اکبر صفایی را به عنوان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی منصوب کرد.

به گزارش رصد روز، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، علی اکبر صفایی از سوی وزیر راه و شهرسازی به مدیرعاملی سازمان بنادر و دریانوردی منصوب شد.

در بخشی از حکم رستم قاسمی خطاب به علی‎اکبر صفایی آمده است: امید است با اتکال به الطاف الهی، در اجرای سیاست های نظام و استفادهن از تمامی ظرفیت ها و استعدادهای بالقوه وزارتخانه اهتمام ویژه داشته  و با تمتع از تجارب خویش در چارچوب قوانین و مقررات در ایفای بهینه و مطلوب وظایف محوبه موفق و موید باشید.

علی اکبر صفایی متولد سال ۱۳۴۹ در شهر کازرون است، وی دارای مدرک کارشناسی بنادر و کشتیرانی‌، کارشناسی ارشد علوم دریایی از دانشگاه جهانی دریانوردی مالمو سوئد و دکتری علوم دریایی( مهندسی دریا) از دانشگاه صنعتی امیرکبیر( پلی تکنیک تهران) است.

او بیش از ۲۶ سال فعالیت در حوزه بندری و دریایی کشور را در سمت‎های مختلف از کارشناسی تا مدیریتی در کارنامه خود دارد.

صفایی درحالی به عنوان مدیرعاملی سازمان بنادر و دریانوردی منصوب شده است که به دلیل فعالیت در بخش‌های مختلف بندری و‌ دریایی و کشتیرانی خصوصا شرکت ملی نفتکش، از شناخت و‌ آگاهی کاملی نسبت به مسائل و‌موضوعات این بخش مهم از اقتصاد کشور برخوردار است.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط