عکسهای دختر علی دایی در شب کریسمس

به گزارش رصد روز ، دنیز دایی کریسمس پس از انتشار تصاویر و اشتراک آن با دنبال کنندگانش یکی از کلیدی ترین عبارتهای جستجو بود قیصر فوتبال کشور که خارج از کشور زندگی می کند به مناسبت شب کریسمس تصاویر خود را با دنبال کنندگانش به اشتراک گذاشت. ...

به گزارش رصد روز ، دنیز دایی کریسمس پس از انتشار تصاویر و اشتراک آن با دنبال کنندگانش یکی از کلیدی ترین عبارتهای جستجو بود قیصر فوتبال کشور که خارج از کشور زندگی می کند به مناسبت شب کریسمس تصاویر خود را با دنبال کنندگانش به اشتراک گذاشت. او که دانش آموز بسیار باهوشی در دوران تحصیل نشان داده باید از آینده بسیار روشنی برخوردار باشد. دنیز دایی چندساله است نیز از دیگر سرالات پر تکرار در مورد این چهره است.

دنیز دایی کریسمس

 

دنیز دایی کریسمس دنیز دایی چندساله است بیوگرافی دنیز دایی (1) دنیز دایی کریسمس دنیز دایی چندساله است بیوگرافی دنیز دایی (1) دنیز دایی کریسمس دنیز دایی چندساله است بیوگرافی دنیز دایی (1) دنیز دایی کریسمس دنیز دایی چندساله است بیوگرافی دنیز دایی (1)

یک ماهی به نام علی دایی ثبت جهانی شده است.

در قالب یک تیم تحقیقاتی ایرانی و آلمانی و به سرپرستی عضو هیات علمی دانشگاه گیلان، گونه جدید ماهی کشف و ثبت جهانی شد و به نام علی دایی افتخار فوتبال ایران نامگذاری گردید.

عضو هیئت علمی گروه شیلات دانشکده منابع طبیعی دانشگاه گیلان گفت: با عنایت به پراکنش این ماهیان در رودخانه‌های استان‌های غربی و جنوب غربی کشور، نام علمی یک گونه از این ماهیان که در رودخانه سیمره زیست می‌کند، به پاس فعالیت‌های انسان‌دوستانه و میهن‌پرستانه فوتبالیست و مربی پرآوازه ایران بعد از زلزله کرمانشاه به افتخار وی کت فیش علی دایی (Glyptothorax alidaeii) نامگذاری شده است.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار