عکسی که پیری رامین پرچمی و لعیا زنگنه را فریاد زد!

به گزارش رصد روز، لعیا زنگنه از سال ۱۳۷۰ فعالیت خود را در تاتر آغاز کرد.و در سال ۱۳۷۵ با نقش آفرینی فیلم راز مینا ساخته ی عباس رافعی وارد عرصه ی سینما شد.وی در دوران دانشجویی در چند نمایش از جمله پارانویا، یادگار، خال خالی (عروسکی) و نیز ...

به گزارش رصد روز، لعیا زنگنه از سال ۱۳۷۰ فعالیت خود را در تاتر آغاز کرد.و در سال ۱۳۷۵ با نقش آفرینی فیلم راز مینا ساخته ی عباس رافعی وارد عرصه ی سینما شد.وی در دوران دانشجویی در چند نمایش از جمله پارانویا، یادگار، خال خالی (عروسکی) و نیز در فیلم کوتاه دانشجویی در کنج تنهایی بازی کرد. بازی زیبای لعیا زنگنه در مجموعه تلویزیونی در پناه تو ساخته ی حمید لبخنده، سال ۱۳۷۳هنوز در یادها مانده است.همچنین بازی کوتاه لعیا زنگنه در فیلم مزاحم کاری از سیروس الوندشاید بهترین نقش آفرینی او در سینما تا به امروز باشد.

رامین پرچمی در ۱۲ سالگی با دیدن فیلم «تاراج» در سینما به بازیگری و هنر علاقمند شد تا اینکه در رشته هنر وارد دانشگاه شد و سال دوم با تئاتر دانشجویی بازیگری را آغاز کرد. رامین پرچمی در سال ۱۳۷۴ وقتی ۲۴ ساله بود با سریال «در پناه» کنار چهره هایی چون حسن جوهرچی و لعیا زنگنه جلوی دوربین رفت و در نقش رامین یوسفی به شدت دیده شد او بعد از سریال «در پناه تو» با فیلم «ضیافت» سال ۱۳۷۴ مسعود کیمیایی در نقش جواد کنار فریبرز عرب نیا و بهزاد خداویسی وارد سینما شد. در ادامه رامین پرچمی سال ۱۳۷۵ با سریال «گریز» فعالیت خود را در قاب تلویزیون ادامه داد.

لعیا زنگنه و رامین پرچمی بازیگران سریال خاطره‌انگیز در پناه تو که در این عکس گذر زمان را در چهره‌شان می‌بینید. رامین پرچمی درباره این عکس نوشت:من و زنگنه پس از پنچری ! ممنونم لعیای عزیز که آمدی و ممنون که کلی هم از کار تعریف کردی و ممنون که هنوز همان لعیای سی سال پیشی ! ممنونم رفیق یا در واقع به قول خودت فامیل!

لعیا زنگنه و رامین پرچمی

 

مطالب مرتبط