عکس از همسر و دختر زیبا و دلربای خواننده معروف ترکیه

در ادامه بیوگرافی دختر ابراهیم تاتلیس خواننده مشهور ترکیه ای را مشاهده می کنید.

به گزارش رصد روز، دیلان چیتاک (تاتلیس) دختر ابراهیم تاتلیس دارای زندگی نامه جالبی است که خواندن آن خالی از لطف نیست. دیلان چیتاک نیز به مانند پدرش در عرصه خوانندگی مشغول است و ناگفته‌های زیادی دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم. او جدیدا سلفی به همراه مادرش منتشر کرده است.
دیلان چیتاک یک برادر به نام ایدو تاتلیس دارد. جالب است بدانید که مادر وی ایشیل چیتاک به صورت مخفی با ابراهیم تاتلیس رابطه داشته است. این رابطه در دهه ۹۰ میلادی شکل گرفت. این رابطه باعث ایجاد یک فرزند شد که ابراهیم از پذیرفتن آن خودداری کرد و به همین دلیل مادر دیلان مسئولیت بزرگ کردن وی را بر عهده گرفت.

این باعث شد تا دیلان چیتاک ترجیح دهد تا نام خانوادگی خود را چیتاک انتخاب کند. مادر دیلان برای دومین بار با Cem Citak ازدواج کرد. همسر دوم ایشیل یک فوتبالیست بود که نام خانوادگی وی به صورت رسمی در شناسنامه دیلان ثبت شد. دیلان با لونت دورتر یکی از خواننده‌های موسیقی پاپ وارد رابطه عاشقانه شد و در سال ۲۰۲۲ ازدواج خود را به صورت رسمی اعلام کرد. ابراهمیم نیز به عنوان پدرش در مراسم جشن عروسی دخترش حضور داشت.

دیلان چیتاک زاده کشور ترکیه است که در سال ۱۹۸۹ و در روز ۲ دسامبر به دنیا آمد. وی فارغ التحصیل رشته زبان و موسیقی از دانشگاه کشور آمریکاست که بعد از فارغ التحصیلی و در سال ۲۵ سالگی وارد عرصه خوانندگی شد. آهنگ نخست دیلان با نام cik Disari منتشر شد که مورد توجه بسیاری از کاربران علاقه‌مند به موسیقی قرار گرفت. دیلان علاوه بر خوانندگی به دنیای مدلینگ نیز علاقه است، وی در سال ۲۰۱۹ به عنوان مدل در فستیوال Murat Aytulum شرکت کرد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار