عکس جذاب شقایق دهقان در کنار معلم دوره راهنمایی اش

به گزارش رصد روز ، عکس جذاب شقایق دهقان در کنار معلم دوره راهنمایی اش و متن جالب آن مورد توجه بسیاری از دینال کنندگان این چهره قرار گرفت. این چهره ۴۴ ساله سینما و تلویزیون که بسیاری از هواداران سریالهای طنز او را با شب های برره و ساختمان ...

به گزارش رصد روز ، عکس جذاب شقایق دهقان در کنار معلم دوره راهنمایی اش و متن جالب آن مورد توجه بسیاری از دینال کنندگان این چهره قرار گرفت. این چهره ۴۴ ساله سینما و تلویزیون که بسیاری از هواداران سریالهای طنز او را با شب های برره و ساختمان پزشکان دوست دارند امروز با انتشار این تصویر نوشت:

به من زنگ میزنه و میگه تو دیگه بزرگ شدى من دیگه نباید این چیزا رو بهت یاد بدم و بعد یاد میده؛ “یه جورى رفتار نکن که بعضى از مردم خوششون بیاد بعضى ها ازت دلخور بشن”… پاى تلفن خودمو میبینم که دوازده سالمه، پاى تخته وایستادم و فقط میگم چشم خانوم!
امروز سرزده رفتم پیشش، خودمو پرت کردم تو بغلش و هزار بار بهش گفتم که چقدر دوسش دارم و چقدر قدرشو میدونم و چقدر ممنونم که از تربیت کردن من خسته نمیشه و چقدر خوب که هنوز چراغ راهمه، آرامش قلبمه .
دوستون دارم خانوم ظفر انتساب عزیزم روزتون مبارک

عکس جذاب شقایق دهقان در کنار معلم دوره راهنمایی اش

 

عکس جذاب شقایق دهقان در کنار معلم دوره راهنمایی اش

 

دهقان با حضور در برنامه فریدون جیرانی در مورد جدایی اش از مهراب قاسم خانی گفت:

قطعا وقتی با گروهی کار می‌کنید و کسی کنارتان است که دائم در حال نوشتن و نویسندگی و این‌هاست بر روی شما هم تاثیر می‌گذارد اما این آخری‌ها به مشکل خوردیم. آدم وقتی پیر می‌شود، آستانه تحملش پایین می‌آید و مهراب قاسم‌خانی همیشه رئیس بود و مافوق بود و بالاتر بود و دیگر به جایی رسیده بود که گفتم خدایا اگر بخواهم الان شروع به نوشتن کنم کارم به چالش می‌کشد و اصلا ولش کن و نمی‌خواهد.

دهقان در جواب سوال فریدون جیرانی که آیا همچنان با مهراب قاسم‌خانی زندگی می‌کند از متارکه‌ای که دو سال و نیم پیش صورت گرفته است خبر داد و گفت: «الان دوباره دارم تلاشم را می‌کنم و اگر شروع به نوشتن کنم و به نویسندگی وصل شوم خیلی از نقش‌هایی را که الان بازی می‌کنم بازی نخواهم کرد ولی نمی‌دانم چرا آدم‌ها برای رسیدن به آرزوهایشان این قدر تنبلند و همت نمی‌کنند.»

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار