فال روزانه جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

فال روزانه  جمعه 7 اردیبهشت ۱۴۰۳  و فال روز تولد 7 اردیبهشت ماه و فال روزانه فردا هفتم اردیبهشت ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.

به گزارش رصد روز،  فال روزانه  جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳  و فال روز تولد ۷ اردیبهشت ماه و فال روزانه فردا هفتم اردیبهشت ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند. فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ )

پیشنهادات تازه‌ای مطرح می‌شود که باید هر کدام را جداگانه مورد مطالعه قرار داد و سپس تصمیم گرفت. به آینده اگر فکر کنی می‌توانی تصمیمات بهتری گرفته و نسبت به آنها اطمینان بیشتری داشته باشی.

به زودی هدایا و یا سوغاتی‌هایی به دستت خواهد رسید. در یک میهمانی خبرهای امیدوارکننده و خوبی خواهی شنید.

نحوه زندگی و نوع غذایی که مصرف می‌کنی رابطه مستقیمی با سیستم عصبی‌ات دارد. هرچه محیط اطرافت را آرام و تغذیه‌ای سالم داشته باشی، استرس و اضطراب و در نتیجه بیماری از تو دور می‌شود.

یک قرارداد و یا قول و قراری که برای تو اهمیت زیادی دارد، بهم خواهد خورد. تغییراتی در وضعیت مسکن و یا کارت پیش خواهد آمد. بعضی قول و قرارهایت را فراموش نکن چون در غیر این صورت تو بیشتر از اطرافیان ضرر خواهی کرد.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

امروز یه روز عجیب و غریبه! یه حسی داری که انگار همه چی و همه کس دور و اطرافت عوض شده. انگار یه دفعه همه اعتماد به نفسشون رفته بالا و راحت‌تر حرف میزنن و احساساتشون رو بروز میدن. اما یه لحظه صبر کن… نکنه این خود تویی که عوض شدی؟ نکنه یه ذره گوشه‌گیر و منزوی شدی و از بقیه فاصله گرفتی؟ به هر حال، امروز یه روز عالیه برای تغییر کردن! اگه می‌خوای یه کم تو ظاهرت یا اندامت تغییر ایجاد کنی، همین الان بهترین موقعشه. پاشو یه تکون به خودت بده، برو باشگاه ثبت نام کن یا یه برنامه ریزی درست و حسابی برای ورزش کردن تو خونه بریز. امروزم یه فرصت عالیه که حرفتو رک و پوست‌کنده به طرف مقابلت بزنی. تعارف رو بذار کنار و حرفتو بزن. یه چیز دیگم هست: یه عادت بد داری که باید همین الان بذاریش کنار. یه نفر تو اطرافت یه اشتباهی کرده و تو داری تاوانشو میدی. عصبانی نشو، اون خودش به اندازه کافی شرمنده هست.

کارهای زیادی در پیش‌رو دارید، اما امروز زمان خوبی برای سخت‌کار کردن نیست و بهتر است به جای اینکه خودتان را غرق کار کنید، کمی به خودتان استراحت بدهید و زودتر از همیشه کارها را تعطیل نمایید. توانایی‌های خود را باور ندارید و همیشه خودتان را دست‌کم می‌گیرید، این وضعیت نه تنها شما را از همقطارانتان عقب انداخته، بلکه زمینه افسردگی و ناراحتیتان فراهم کرده‌است. در نتیجه اصلا به صلاح نیست که این رویکرد را ادامه دهید و امروز فکری به حال این شرایط بردارید و با خودباوری و اعتماد‌به‌نفس، دستاوردهای بیشتری را از آن خود کنید.  ایده‌های جدید و سودآوری به ذهن شما می‌رسد. این ایده‌ها را جدی بگیرید و در اولین فرصت به آن‌ها جامه عمل بپوشانید. فرصتی پیدا می‌کنید تا پای صحبت‌های همسر یا عشق ‌زندگی‌تان بنشینید و از هم‌ صحبتی با وی لذت ببرید. از شرایط کاری که به آن مشغول هستید، رضایت ندارید و به دنبال کار جدیدی می‌گردید، امروز بهترین فرصت است تا سراغ کار جدیدی را بگیرید و مطمئن باشید فرصت‌‌ مناسبی برای شغل و حرفه‌ای تازه و جدید پیدا خواهید کرد. مدتی است که مانند سابق به دوستان و آشنایان سر نمی‌زنید. قبل از اینکه ادامه این رویکرد شما را به فردی گوشه‌گیر و تنها تبدیل کند، حضور بیشتری در کنار دوستان و آشنایان داشته باشید.




فال روزانه فردا اردیبهشت ( جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ )

پیش از شنیدن یا نشنیدن چه قضاوتی می‌توان داشت؟ باید ابتدا حرف‌های او را خوب و کامل بشنوی، بعد در مورد او و این موضوع قضاوت کنی.

تا پایان روز احساس خوشبختی خواهی کرد چون بعضی امور، که فکرت را مشغول کرده بود، روبراه می‌شود. در یک میهمانی خبرهای امیدبخشی خواهی شنید.

تنبلی را کنار بگذار. تنبلی بیماری یا عادت بدی است که به مرور اراده‌ات را ضعیف می‌کند. با ورزش و ایجاد روحیه و انگیزه در خود می‌توانی این مشکل را حل کنی.

انگیزه خود را برای کار و بدست آوردن پول نباید از دست داد. باید پذیرفت که این هم بخشی از زندگی است. سعی به خودت انگیزه بدهی و همین انگیزه است که مانند یک موتور تو را به حرکت درمی‌آورد و موانع را پشت سر می‌گذارد.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

امروز یه روز عالیه که یه نفس عمیق بکشی و بذاری ذهنت یه ذره استراحت کنه. با توجه به شرایط کیهانی، امروز بهترین موقعیه که آماده شی تا بری سراغ مشکلاتی که تا حالا فقط ازشون می‌ترسیدی و هیچ کاری براشون انجام نداده بودی. اگه امروز فکرت خوب کار می‌کنه، به خاطر اینه که بالاخره شجاعت رو پیدا کردی و با مشکلاتت روبرو شدی. دیگه از هیچی نمی‌ترسی و می‌تونی راحت بری سراغ حلشون. حالا که اعتماد به نفست رو دوباره به دست آوردی، یه فرصت عالیه که با یه نفر که خیلی دوستش داری بری درد دل کنی و همه حرفاتو بهش بزنی. فقط یه ذره مراقب باش که از اتفاقات خوب هم برداشت بد نکنی. یه وقت فکر بد به سرت نزن و شادیت رو خراب نکن. یادتم باشه که هیچ کاری رو مخفیانه انجام نده. بالاخره یه روزی همه چی لو میره. پس بهتره که از اول با صداقت و روراستی پیش بری.

 احتمال دارد که میان شما و یکی از دوستان قدیمی‌تان مشاجره‌ای ایجاد شود. اجازه ندهید این مشاجره میان شما و این دوست فاصله بیندازد و در اولین فرصت دلخوری که برای این فرد ایجاد شده را از بین ببرید. احساس می کنید که اطرافیان از شما جلو افتاده‌اند و دستاوردهای چندانی در زندگی ندارید، دلیل این وضعیت را در نبود مهارت و تخصص جویا شوید و امروز به خودتان قول بدهید که با فراگیری تخصص‌های جدید و موردنیاز جامعه، مهارت‌های بیشتری کسب کنید و دستاوردهای چشمگیری را از آن خود نمایید. اتفاق مهمی در زندگی شما میفتد و درس بزرگی می‌گیرید. این اتفاق را به یاد داشته باشید و تجربه‌های ارزشمندی به کوله‌بار زندگیتان اضافه کنید.  همسر یا عشق ‌زندگی‌تان گرفتار بستر بیماری است و حال خوشی ندارد، امروز را به پرستاری از ایشان اختصاص دهید و تا بهبودی کامل، لحظه‌ای وی را تنها نگذارید.




فال روزانه فردا خرداد ( جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ )

کدورت‌هایی در زندگی خصوصی‌ات وجود دارد که باید هرچه سریع‌تر آنها را رفع کنی. بی‌توجهی تو به برخی مسائل عاطفی دوست یا همسرت را می‌رنجاند. باید بیشتر مراقب رفتارت باشی.

صحبت کردن با بعضی از دوستان، به تو روحیه‌ای تازه و انرژی خاص می‌دهد. پس این روزها با این افراد بیشتر در تماس باش و از آدم‌های منفی که تو را از زندگی پشیمان می‌کنند ارتباط نداشته باش.

به طور متوسط هر فرد حداقل به مدت نیم ساعت در روز به ورزش هوازی با شدت کم (پیاده روی، باغبانی، کار در خانه) و ورزش هوازی با شدت متوسط (پیاده روی تند، حرکات موزون، دویدن، شنا) نیازمند است. تو در چه مرحله‌ای هستی!!!

تو بهتر از هر کسی می‌توانی استعدادهایت را تقویت کنی و تجربه‌های زیادی بدست آوری. پرورش این استعدادها به معنای سود اقتصادی در بلندمدت خواهد بود.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

امروز یه روز عالیه که یه ذره به خودت و رفتارت دقت کنی. ببین چجوری به اتفاقات و آدمای اطرافت واکنش نشون میدی. یه ذره وقت بذار و ببین تو زندگی شخصی و خانوادگیت تا حالا چه کارای خوبی کردی و چه اشتباهاتی داشتی. معلومه که تو هم مثل همه آدمای دیگه اشتباه‌هایی تو زندگیت داشتی، ولی این دلیل نمیشه که همه کاراتو زیر سوال ببری. یادت باشه که هر انسانی جایز الخطاست. خبر خوب اینه که اوضاع داره خیلی بهتر میشه و طی چند روز آینده همه چی به سمت مثبت پیش میره. یه چیز دیگه: لازم نیست جواب همه رو بدی! یه وقت زیادی به حرفای بقیه گوش نده و فقط رو خودت و زندگیت تمرکز کن. یه ملاقات ساده می‌تونه خیلی روت تاثیر بذاره و دیدگاهتو نسبت به یه موضوع خاص تغییر بده. پس از ارتباط با بقیه فرار نکن و سعی کن باهاشون در ارتباط باشی. تنهایی به هیچ دردت نمی‌خوره. امروز یه موضوعی هست که باید یه تصمیم مهم در موردش بگیری. معطل نکن و همین الان یه کاری بکن که بعدا پشیمون نشی.

روز خوبی را برای سرمایه‌گذاری در پیش دارید و به فکر شکار موقعیت‌ها باشید. یکی از آشنایان در مسیر نادرستی قدم گذاشته و امروز زمان مناسبی است که با نصیحت، این فرد را به راه درست راهنمایی کنید. فکرهای خلاقانه‌ای در ذهن دارید،‌ اما از اجرای این ایده‌ها می‌ترسید و نگران هستید که شکست بخورد. امروز زمان مناسبی است تا دلتان را به دریا بزنید و ایده‌هایی که مدت‌ زیادی است در سر دارید را اجرا کنید. مطمئن باشید انجام این ایده‌ها هیچ ضرری برای شما به دنبال نخواهد داشت. اتفاق فرخنده‌ای در زندگی شما رخ می‌دهد. این اتفاق را به بهانه‌ای برای شادی تبدیل کنید و لحظه‌های خاطره‌سازی را پشت سر بگذارید. سری به دوستان قدیمی بزنید و از هم‌صحبتی با آنها لذت ببرید. اجازه ندهید علاقه‌ای که به تنهایی و خلوت دارید، شما را به فرد منزوی تبدیل کند. بر خلاف روزهای گذشته که ایام به کام شما نبود، امروز کارها بر وفق مرادتان پیش می‌رود.




فال روزانه فردا تیر ( جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ )

در دوست‌داشتن نمی‌توان فقط به منافع خود فکر کرد. نمی‌گویم حتما در این‌باره باید خود را قربانی کرد اما باید رفتاری در پیش گرفت که دوستی‌ها شفاف‌تر و عمیق‌تر شود. در دلت جایی برای دیگران باز کن.

شما نسبت به قبل شجاع‌تر شده‌اید، برای اینکه تصمیم گرفته‌اید که آدم متفاوتی باشید. شما در مورد چیزهایی که یگران مممکن است بگویند یا فکر کنند نگران نیستید؛ قضاوتهای یک نفر دیگر باعث عقب نشینی کردن شما نمی‌شود. امروز روز خوش شانسی شماست؛ پس به سمت جلو حرکت کرده و برای یک روز هم که شده از قوانینی که قبلاً برای خودتان تعیین کرده بودید تبعیت نکنید.

چرا برای بهبود وضعیت مالی‌ات، از تمام توان خود استفاده نمی‌کنی؟ همه از تو انتظار کارهای ارزنده و مهمی را دارند اما تو همچنان کج‌دار و مریز رفتار می‌کنی. باید برای رسیدن به آرزوهای مادی، از خودت کار بکشی.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

امروز یه روز فوق‌العاده‌ست برای عاشق شدن! یه عالمه اتفاقای قشنگ و غیرمنتظره در انتظارت هستن. احتمال داره با یه آدم خیلی خاص آشنا شی که عاشق شدن رو بهت یاد بده و تو روزای سخت و تنهایی، سنگ صبورت باشه. فقط یه ذره شجاعت به خرج بده و تمام ترس‌ها و تردیدهاتو کنار بذار. یه وقتایی تو زندگی باید یه ذره دیوونه بازی درآورد و از ریسک کردن نترسید. یادش بخیر قدیما که خیلی شجاع‌تر بودی و کارایی می‌کردی که الان دیگه جراتشو نداری. امروز یه نفر می‌خواد تحت فشارت بذاره که یه تصمیم مهم بگیری یا یه کاری رو انجام بدی. عجله نکن و صبور باش. اول تمام شرایط رو کامل بفهم و بعد تصمیم بگیر. یه نصیحت دیگم برات دارم: اصلا وارد بحثی که هیچ فایده‌ای برای تو نداره نشو.

بیشتر مواظب سلامتی‌تان باشید و کمی استراحت کنید. مطمئن باشید ثروت بادآورده را باد می‌برد و برای افزایش درآمد به فکر راه‌های کارآمد و درست باشید. اعضای خانواده امروز به کمکتان می‌آیند. کمک اهل منزل را فراموش نکنید و در اولین فرصت کمکی که به شما شده را جبران نمایید تا اهل منزل با خیال راحت روی کمک شما حساب باز کنند.  ترشرویی به صلاح شما نیست و با اطرافیان از در محبت وارد شوید. انسان متخصص و خبره‌ای هستید و مهارت‌های چشمگیری دارید، اما تاکنون فرصتی برای نمایش این مهارت‌ها بدست نیاورده‌اید و این وضعیت زمینه ناراحتی و افسردگی شما را فراهم کرده‌است. جایی برای ناراحتی وجود ندارد چرا که امروز فرصتی دست می‌دهد تا توانایی‌های خود را به رخ اطرافیان بکشید و به آنها ثابت نمایید که چند مرده حلاج هستید. فرصتی مهیا می‌شود تا با انجام کارهای دلخواه، به لحاظ روحی آرامش پیدا کنید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و برای روزهای پرتلاش پیش رو آماده شوید.  همسر یا عشق زندگی‌تان همیشه به فکر شماست. با این حال مدتی است که از احوالتان غافل شده و مانند سابق به شما رسیدگی نمی‌کند. اجازه ندهید این شرایط زمینه دلخوری شما را فراهم کنید. مطمئن باشید نبود توجه همسر یا عشق‌ زندگی‌‍تان به شما، دلیلی برای بی‌مهری ایشان نیست. در چند روز آینده همسر یا عشق زندگی‌تان توجه بیشتری به شما می‌کند.




فال روزانه فردا مرداد ( جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ )

تو باید دوباره به سوی او بگردی. البته این یک پیشنهاد است و تصمیم نهایی با توست. به هر حال اگر احساس می‌کنی او همان کسی که تو همیشه آرزویش را می‌کردی، برای بازگشت هیچ بهانه‌ای نباید بیاوری.

شما امروز می‌خواهید که همه چیز سهل‌الوصول، اما شاید به سمت گفتگوهای احساسی سوق داده شوید که مشکلاتی را که مربوط به افردی هستند که شما نسبت بهشان مسئولیت دارید تشدید کند. شما شاید در مبارزه اخیر تسلیم شده باشید، اما اکنون می‌خواهید بخشی از قدرتهای از دست رفته‌تان را دوباره به دست آورید. به جای دست و پنجه نرم کردن با دیگران سعی کنید با انجام دادن کارهایی که از نظر اخلاقی درست هستند و بدون اینکه شخص دیگری را ناراحت کنید پیشرفت کنید.

مراقب باش. تعهدات مالی تو دارد سر از جاهای خطرناکی در می‌آورد. سعی کن براساس آنچه داری حرکت کنی و از قرض و وام و چک و سفته، فاصله بگیری. مراقب اوضاع اقتصادیت باش.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

امروز یه روز عالیه که تو مرکز توجه همه قرار بگیری و از این فرصت استفاده کنی تا یه تصویر درست از خودت به بقیه نشون بدی و بفهمی که چقدر بینشون محبوب و دوست‌داشتنی هستی. تو یه آدم فوق‌العاده با انرژی هستی که میتونی خیلی راحت بقیه رو جذب خودت کنی. به خودت افتخار کن و از اینکه دیگران تلاش‌ها و زحمات تو رو می‌بینن و قدرشون رو می‌دونن لذت ببر. اگه دنبال یه شغل بهتر هستی، الان بهترین موقعیه که رزومه‌تو به روز کنی و بری دنبالش. فقط یه ذره به تعادل بین کار و زندگی‌ت هم توجه کن. این روزا انگار یه ذره تعادل زندگیت بهم ریخته. یه نفر از نزدیکانت هست که تو مدام داری نصیحتش می‌کنی، ولی خودت هم مدام داری اشتباه می‌کنی. یه کم دست از سر این آدم بردار و بیشتر به رفتار خودت فکر کن.

روز سختی را در پیش دارید و کارهای زیادی باید انجام دهید، اما اجازه ندهید که این کارها فشار عصبی زیادی به شما وارد کند و نگران و مضطرب شوید. سایه همای سعادت روی سر شما میفتد و از جایی که انتظارش را ندارید، پولی روانه حساب‌های بانکی شما می‌شود. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روزهای گرفتاری کنار بگذارید. انسان توانمندی هستید و مهارت‌های زیادی دارید. با این حال آن‌گونه که بایدوشاید از مهارت‌های خود بهره نمی‌گیرید. ادامه این شرایط اصلاً به صلاح شما نیست. توانمندی‌های خود را به رخ دیگران بکشید و تا می‌توانید هنرنمایی کنید. مدتی است فکر پلیدی در سر دارید و می‌خواهید از راهی غیراخلاقی کسب درآمد کند. این فکر را امروز از سرتان بیرون کنید و عطای کارهای خلاف را به لقایش ببخشید. در عوض فکر خود را به انجام کارهای سودمند مشغول کنید و اجازه ندهید افکار پلید ذهن شما را مشغول کند.   تصمیم مهمی در پیش‌رو دارید اما قبل از اتخاذ تصمیم، یک‌بار دیگر تمام شرایط را بررسی کنید.  همسر یا عشق زندگی‌تان شما را حسابی تحویل می‌گیرد. لطف ایشان را پیش خودتان نگذارید و محبت‌های عشق زندگی‌تان را جبران کنید.




فال روزانه فردا شهریور ( جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ )

تا زمانی که احساست را بیان نکنی، او نخواهد فهمید که در درون و قلب تو چه می‌گذرد. باید عشق و علاقه را بدون تعارف و ملاحظه نثار کرد.

شما در حال حاضر نمی‌توانید به اندازه‌ای که دوست دارید روی اطرافیانتان حساب کنید. به نظر می‌رسد همین که یک اتفاق جدی پیش می‌آید، همه دور و بری‌هایتان غیبشان می‌زند. و در نهایت متزلزل بودن یکی از نزدیکانتان ممکن است بازتاب بی‌میلی‌های شما باشد که نتیجه آن داشتن یک رابطه ناسالم است. اما هنوز هم نیازی نیست فرد دیگری را مجبور کنید تا از دستورات شما پیروی کند. به جای اینکه صبر کنید تا این رابطه به شما لطمه بزند زودتر آن را به هم بزنید.

تو همیشه منتظر فرصتی بودی تا بتوانی شرایط اقتصادی‌ات را تغییر دهی و به کارهای عقب مانده‌ات برسی. این زمان در اختیار تو قرار دارد پس دیگر نباید فرصت را از دست داد.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

اگر یه ذره احساس ناراحتی و افسردگی داری، نگران نباش! شرایط امروز جوری هست که حالت خیلی بهتر میشه. تا چند روز دیگه پر از انرژی میشی و میتونی بری سراغ کارایی که نیمه‌کاره رهاشون کردی. یه عالمه تغییر تو زندگیت در حال اتفاق افتادنه. انگیزه‌هات دارن عوض میشن و شاید هم اهدافت یه جهت جدید پیدا کنن. امروز اگه در مورد چیزایی که برات جالب هستن با بقیه حرف بزنی، شاید یه ذره ناامید شی. چون شاید بقیه حرفاتو نفهمن و نتونن شور و اشتیاق تو رو درک کنن. با یه آدم خودخواه که فقط به فکر خودش هست و به بقیه اهمیت نمیده مشورت نکن. به سلامتیت هم بیشتر اهمیت بده. یه کار خوب دیگه که می‌تونی امروز انجام بدی اینه که با یه آدم از نزدیکانت که از دستت دلخوره تماس بگیری و آشتی کنید.

امروز فرد بسیار بانفوذی که ارتباطات گسترده‌ای دارد با شما آشنا خواهد شد، این آشنایی را به فال نیک بگیرید و در آینده برای حل مشکلات روی آشنایی با این فرد حساب باز کنید. خبر فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد. این خبر را با اعضای خانواده به اشتراک بگذارید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. بعدازظهر امروز فرصتی فراهم می‌شود تا به همراه دوستان یا اعضای خانواده برای خرید بیرون بروید و حسابی تفریح کنید. همسر یا عشق زندگی‌تان انتظارهای زیادی از شما دارد. قبل از اینکه این وضعیت زمینه دوری میان شما و عشق زندگی‌تان را فراهم کند، با ایشان صحبت کنید و از وی درخواست نمایید تا توقع‌های خود را از شما کاهش دهد. اوضاع بر وفق مرادتان پیش خواهد رفت. از این شرایط به نفع خود استفاده کنید و کار دشواری که مدت‌هاست انجام آن را به تعویق انداخته‌اید به پایان برسانید. نگرانیها را با انجام کارهای مذهبی و خیرخواهانه کنار بگذارید. اطرافیان دخالت‌های بی‌جایی در زندگی شما دارند. اجازه ندهید این شرایط ادامه پیدا کند. در اولین فرصت دست اطرافیان را از زندگی خود کوتاه کنید و سکان زندگی خود را در اختیار بگیرید.




فال روزانه مهر

بیش از حد تحت تاثیر حرفهای این و آن قرار می‌گیری. باید به جای احساسات، عقل و منطق خود را ملاک قرار دهی و با خردمندی تصمیم بگیری به نحوی که اساسی و جدی باشد.

با خوش‌بینی روزت را شروع کن. در این صورت هم با انرژی مثبت به کارهایت می‌پردازی و هم به اطرافیانت انرژی می‌دهی.

به سود مالی می‌رسی که قابل توجه است. شاید بخواهی آنرا برای خود و دوستانت خرج کنی، اما تصمیم عاقلانه‌تر این است که به فکر آینده‌ات باشی و آنرا پس انداز کنی. گاهی اوقات مقداری پس انداز می‌تواند برای روزهای سخت مفید باشد.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

امروز هم مثل چند روز گذشته یه روز پر از احساسات داری. تو آدمی هستی که معمولاً احساساتتو درون خودت نگه می‌داری و به راحتی بروزشون نمیدی، ولی طی چند روز آینده یه ذره تغییر می‌کنی و بیشتر از حالت عادی احساسی میشی. انگار داری از اون لاک تنهایی که دور خودت کشیدی بیرون میای. امروز بهتره سکوت نکنی و حرفاتو به زبون بیاری. نظرات و ایده‌هاتو در مورد شرایط فعلی بگو. الان وقت ناز و ادا نیست، پس خیلی راحت و صریح حرفتو بزن. شاید یه عده باهات مخالفت کنن، ولی اگه بتونی از حرفات دفاع کنی و درست بودنشون رو ثابت کنی، می‌تونی حمایت بقیه رو جلب کنی. از امروز شروع کن به تحقیق کردن. در برابر هر مانع و مخالفتی که سر راهت قرار می‌گیره، مخصوصاً تو مسائل اعتقادی، کوتاه نیا و محکم وایسا. تو روزای آینده شور و شوق زیادی برای انجام کارات داری و می‌تونی خیلی راحت از پسشون بربیای.

کودک درون شما امروز زنده شده و یاد خاطره‌های قدیمی میفتید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. به لحاظ مالی اوضاع مناسبی ندارید و مدتی است که درآمد چندانی روانه حساب‌های بانکی شما نشده. غم به دل خود راه ندهید،‌ این شرایط در آینده‌ای نزدیک تغییر می‌کند و اوضاع مالیتان بهبود می‌یابد. به صلاح شماست که قسمتی از این درآمد را برای روز مبادا کنار بگذارید. یکی از آشنایان به کمک شما نیاز دارد، اما خویشتن‌داری به وی اجازه نمی‌دهد تا مستقیماً از شما درخواست کمک کند. این فرد را شناسایی کنید و هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای ایشان انجام دهید. بار سنگین مشکلات را به تنهایی بر دوش نکشید و از آشنایان کمک بگیرید. انسان رازداری نیستید و حرف دل خود را با هر کس‌و‌ناکسی در میان می‌گذارید. این رویکرد را تغییر دهید و سفره دلتان را پیش غریبه‌ها باز نکنید. اعضای خانواده انتظار دارند امروز فرصتی را به آنها اختصاص دهید و با اهل منزل باشید، اما کارهای زیادی برای شما پیش می‌‌آید و زمانی برای بودن در کنار اعضای خانواده پیدا نمی‌کنید. اجازه ندهید اهل منزل این رفتار شما را به حساب کم‌توجهی‌تان به آنها بگذارند و به اعضای خانواده قول بدهید که در اولین فرصت، زمانی را در کنار آنها خواهید گذراند. مهمان‌ ‌ناخوانده‌ای در راه منزل شماست. با آغوش باز پذیرای این مهمان باشید و در مهمان‌نوازی برای این فرد چیزی کم نگذارید.




فال روزانه فردا آبان ( جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ )

پس از یک دوره قهر و جدال دوره‌ای می‌رسد که در آن عشق و آشتی حرف اول را می‌زند. زندگی نیز چون یکسال چند فصل دارد و بدون این فصلها دچار رکود خواهد شد.

حواستان جمع باشد که برنامه‌هایتان را بر اساس احساسات بی‌ثبات خود پایه‌ریزی نکنید، برای اینکه اگر احساسات شما تغییر کنند، پایه و اساس برنامه‌های شما به هم می‌ریزد. اما حالا تا زمانی که شما روی چیزهایی که می‌خواهید به دست بیاورید تمرکز نکرده‌اید، تفریح کردن نیز فکر خوبی است. به جای اینکه تلاش کنید چیز خیلی متفاوتی را به دست بیاورید، فکر کنید ببینید چه چیزی برای شما بهترین است.

از امروز باید برای فردایت برنامه‌ریزی کنی. کسی که طبق یک برنامه حرکت کند به دور از هرگونه خیالبافی، به اهداف خود می‌رسد.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

امروز اگه یه آدم عجیب و غریب دیدی، به جای اینکه ازش فرار کنی، برو باهاش حرف بزن و بیشتر بشناشش. چون صحبت با این آدم می‌تونه چیزای خیلی جالبی بهت یاد بده و باعث بشه یه عالمه چیزای جدید در مورد خودت بفهمی. حرف زدن با این آدم کمک می‌کنه تا ببینی چقدر تو آدم خلاق و نوآوری هستی و چه ویژگی‌های خارق‌العاده‌ای داری. شاید یه ذره حسادت تو دلت باشه نسبت به یه دوست یا یکی از نزدیکانت که همه تحسینش می‌کنن و فکر کنی که حق تو رو خورده. ولی حتی اگه فکر کنی که داری منصفانه قضاوت می‌کنی، بازم یه ذره تعصب و یه سری افکار منفی هستن که دارن قدرت تشخیص تو رو کم می‌کنن. سعی کن کارای امروزتو به فردا نسپاری، چون یهو به خودت می‌آی و می‌بینی که یه عالمه کار مونده و دیگه وقت تموم شده.

نگران‌ سلامت خود هستید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که سالم و سلامت روز را به پایان می‌رسانید و خطری وجود نازنینتان را تهدید نخواهد کرد. پولی به کسی قرض داده‌اید. امروز این پول بازپرداخت می‌شود. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای آینده کنار بگذارید. قبل از اینکه رابطه شما و اهل منزل تیره‌وتار شود، توجه بیشتری به اعضای خانواده داشته باشید. مطمئن باشید لطفی که به اعضای خانواده می‌کنید بدون پاسخ باقی نمی‌ماند. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان با شما صادق نیست و بهتر است که بیشتر حواستان را به رفتار وی جمع کنید. کارها را سرسری انجام ندهید و دقت و وسواس بیشتری در زندگی در پیش بگیرید.  با فرد سرشناسی آشنا خواهید شد. دامنه ارتباط‌های خودتان با این فرد را گسترش دهید و از وی برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر، کمک بگیرید.




فال روزانه فردا آذر ( جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ )

با احساسات دیگران نمی‌شود بازی کرد. کسی که با آتش بازی می‌کند خودبخود طعمه آن خواهد شد. شاید تو در این باره حق داشته باشی اما هر کاری عواقبی دارد که باید آنرا در نظر داشت.

در خود انرژی فوق‌العاده‌ای می‌بینی. دوست داری کارهای زیادی بکنی اما نمی‌دانی چه کاری در درجه اول قرار دارد. باید آن را در بهترین راهی که تشخیص می‌دهی صرف کنی تا موفق گردی.

کمی لبخند و تفریح در این برهه از زمان برای تو لازم است. می‌توانی انرژی خود را در کنار کار و تلاش به تفریح و سرگرمی هم اختصاص دهی. اما به خاطر داشته باش که زیاده‌روی نکنی چون به ضررت خواهد بود.

اوضاع مالی تو همچنان روال عادی خود را دارد اما با کمی تلاش و کوشش و حوصله بیشتر می‌توانی تحولی در وضعیت مادی خود ایجاد کنی.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

امروز یه روز عالیه که یه ذره به خودت و اطرافت دقت کنی. اگه جزو آدمایی هستی که همیشه دنبال کمک کردن به بقیه هستی و یا شغلت طورییه که باید به بقیه کمک کنی، امروز یه چیزایی در مورد خودت می‌فهمی. باید یاد بگیری که بیشتر به خودت اهمیت بدی و یه کم وقت برای خودت بذاری. اگه این کارو نکنی، دیگه هیچ انرژی‌ای برای کمک کردن به بقیه برات نمی‌مونه. به این موضوع یه کم جدی‌تر فکر کن و دیگه بهونه نیار و خودتو اذیت نکن. اگه یه کار تخصصی داری، بده دست آدمای کاربلد. وقت طلاست و حیف که هدر بره. برای اینکه توی خونه یا محل کارت یه حس آرامش داشته باشی، یه گل و گیاه بخر و ازش مراقبت کن. تو گذشته یه اشتباهی کردی، قبولش کن و ازش بگذر. یه سفر کوتاه هم می‌تونه خستگی رو از تنت بیرون کنه و حالت رو خوب کنه.

انرژی و سلامت لازم را برای انجام کارها در طول روز حفظ خواهید کرد. به لطف این انرژی کارهای روزانه را تمام‌و‌کمال به پایان برسانید. فرصتی دست می‌دهد تا در کنار دوستان و رفقای قدیمی بنشینید و از خاطره‌های خوش گذشته بگویید. از جایی که فکرش را نمی‌کردید پولی به دستتان می‌رسد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و اعضای خانواده را در داشته‌های خود سهیم کنید. خبر بسیار خوشایندی به دست شما می‌رسد و این خبر زمینه شادی و خوشی شما و دیگر افراد منزل را فراهم می‌کند. دستاوردهایی که در زندگی دارید را دست‌کم نگیرید و به جای بزرگنمایی شکست‌ها، از آن‌ها درس بگیرید و کوله‌بار تجربه‌های خود را پربارتر کنید. فکری ناب در سر دارید، اما این فکر را با کسی در میان نگذاشته‌اید و از شکست ایده‌هایتان هراس دارید. امروز زمان مناسبی است که به ایده خود جامه عمل بپوشانید. در محل‌کار یا منزل مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد و این مشکل زمینه ناراحتی و نگرانیتان را فراهم می‌کند، اما نگذارید که این مشکل روزتان را خراب کند و به هر قیمتی که شده این مشکل را پشت‌سر بگذارید و روز را با خوبی و خوشی به پایان برسانید. اطرافیان امروز بیشتر از همیشه به شما توجه می‌کند. پاسخگوی محبت اطرافیان باشید و به ایشان ثابت کنید که قدر آن‌ها را می‌دانید.




فال روزانه فردا دی ( جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ )

رفته رفته این اختلاف حل خواهد شد. گذر زمان به هر دو طرف نشان خواهد داد که تندروی بیشتر به آنها آسیب می‌رساند. از این رو هر دو سرعقل آمده و با هم آشتی می‌کنند.

به زودی اتفاقاتی می‌افتد که تو را شادمان می‌کند. حالا نوبت آسایش و آرامش به وجود آمده پس از آن لذت ببر.

تنبلی را از خود دور کن. با ورزش و مطالعه بیشتر می‌توان فعال‌تر از همیشه باشی.

موفقیت خوبی در زمینه مسائل مالی و اقتصادی بدست می‌آوری. کسی که موفق‌تر است، رقیبان و حسودان بیشتری هم خواهد داشت. بدون توجه به آنها به کار خودت ادامه بده.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

تو آدمی هستی که همیشه می‌تونی راحت در مورد احساساتت تصمیم بگیری. عاشق پیشه‌ای هستی و به عشق در نگاه اول اعتقاد داری. شاید بشه گفت که تو توی عاشقی یه چیز منحصربفرد هستی که هیچ کس دیگه مثل تو نیست. به جز اینا، داری وارد یه دوره‌ای میشی که احساساتت توش خیلی بیشتر از قبل میشن. پس اگه تنها هستی، خودتو برای عاشق شدن آماده کن! امروز دنبال یه راه حل برای مشکلات حل نشده‌ت هستی، ولی حرف زدن در موردشون اونجوری که فکر می‌کنی پیش نمیره. شاید بهتر باشه که هیچی نگی و خودت دست به کار شی و مشکلات رو حل کنی. امروز تو محل کار با یه آدم جدید آشنا میشی که یه حس نزدیکی خیلی خاصی نسبت بهش داری. رفتن به یه مکان جدید یا حضور تو یه جمع میتونه باعث بشه که یه ذره از دنیای اطرافت جدا شی.

فرصتی مهیا می‌شود تا برای پیاده‌روی بیرون بروید و با خودتان خلوت کنید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و به آرامش برسید. امروز اتفاق غیرمنتظره‌ای در زندگی شما رخ می‌دهد. به صلاح شماست که حواس‌تان را بیشتر جمع کنید و کاری انجام ندهید که پشیمانی به دنبال داشته باشد. یکی از آشنایان نیازمند توجه شماست. فرصتی از روز را به رسیدگی به ایشان اختصاص دهید و به اطرافیان ثابت کنید که به فکرشان هستید. اعتمادبه‌نفس چشمگیری دارید، اما آن‌گونه که بایدوشاید از مهارت‌های خود استفاده نمی‌کنید. ادامه این رویکرد اصلاً به صلاح شما نیست. از امروز به خودتان قول بدهید که بهره‌ بیشتری از توانمندی‌هایتان ببرید و به اطرافیان ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید. مدتی است که از همسر یا عشق زندگی‌تان کناره گرفته‌اید و از ابراز محبت به وی غافل شده‌اید. در اولین فرصت با خرید هدیه‌ای ارزشمند، محبت خود را به عشق زندگی‌تان ثابت کنید..




فال روزانه فردا بهمن ( جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ )

اطرافیانت به تو سفارش می‌کنند که بهترین راه را انتخاب کنی اما تو همچنان لجباز و یک‌دنده‌ای!! به چه قیمتی می‌خواهی حرفت به کرسی بنشیند؟!

باید در آرامش به خوردن غذا مشغول باشی چون داشتن استرس و یا کار پرمشغله و راه رفتن در هنگام غذا خوردن، نه تنها هیچ نفعی برایت ندارد بلکه ممکن است سلامتی‌ات به خطر بیفتند.

تو هم مثل دیگران آرزوی موقعیت اقتصادی بهتر را داری اما در این معامله، آنها خواسته‌های زیادی از تو دارند و تو نمی‌توانی به تنهایی به یک به یک آنها پاسخ دهی پس بهتر است به جای قبول همه کارها با هم یک یا دو قسمت را به دست گیری تا از بتوانی جوابگو باشی.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

امروز بالاخره نتیجه‌ی اون همه تلاش و برنامه‌ریزی که تو این چند هفته کردی مشخص میشه، ولی یه مرحله‌ی جدی و شاید هم بحرانی تو مسیر پیشرفتت قرار داره. امروز صبرت خیلی کمه و هر لحظه ممکنه از کوره در بری. پس بهتره حواست به رفتارت باشه و کاری نکنی که بعداً پشیمون شی. تو خیلی شور و اشتیاق داری که به اهداف و خواسته‌هات برسی، ولی یه ذره نگرانی تو دلت داری که نکنه لقمه‌ی بزرگ‌تر از دهنت برداشتی باشی. اصلاً نگران نباش! الان هیچ چیز به جز خودت نمی‌تونه جلوی پیشرفتتو بگیره و باید تا جایی که می‌تونی به بلندپروازی‌هات اهمیت بدی. یه خبر یا مجوز مهم هم تو راهه که به زودی به دستت میرسه. زمان برای تو خیلی مهم و حیاتیه، پس بهتره یه ذره تندتر کار کنی. یه تصمیم مهم هم داری که نباید بر اساس نظر بقیه بگیریش. خودت دست به کار شو و یه ذره تحقیق کن.

زندگی را به خودتان سخت نگیرید و وقتی را برای تفریح و انجام کارهای موردعلاقه‌تان کنار بگذارید. پولی به دست شما می‌رسد، اما مواظب باشید که پول بادآورده را باد خواهد برد. دوستان و آشنایان برای حل مشکلی که امروز با آن روبه‌رو هستید به کمک شما می‌آیند. محبت دوستان را بدون پاسخ نگذارید و به دنبال فرصتی برای جبران لطف اطرافیان باشید. روز بسیار خوبی را برای عاشقی آغاز کرده‌اید و عشقی که در دل دارید را با معشوق خود درمیان بگذارید و مطمئن باشید که ایشان به عشق شما پاسخ مثبت خواهد داد. با تصمیم مهمی روبه‌رو هستید، اما اگر این تصمیم را جدی نگیرید عواقب بدی به دنبال خواهد داشت. در نتیجه قسمتی از روز را برای این تصمیم کنار بگذارید و حسابی فکر کنید. امروز از آن روزهاست که اگر دست به خاک بزنید، طلا می‌شود. اجازه ندهید چنین لحظه‌هایی به راحتی از کف شما برود و از فرصت‌هایی که امروز سر راه شما قرار می‌گیرد، نهایت استفاده را ببرید. سفری غیرمنتظره برای شما پیش خواهد آمد، اما بهتر است که قید این سفر را بزنید. انسان زحمت‌کشی هستید و تلاش‌های زیادی در طول عمرتان انجام داده‌اید، اما اطرافیان قدر زحمت‌های شما را نمی‌دانند و این رویکرد زمینه ناراحتی و افسردگی شما را فراهم کرده است، این شرایط ادامه پیدا نمی‌کند و امروز اطرافیان متوجه تلاشهای شما خواهند شد و به شما ثابت می‌کنند که قدر زحمت‌های شبانه‌روزیتان را می‌دانند.




فال روزانه فردا اسفند ( جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ )

در روابط‌تان مراقب باشید. تو فرد خاکی و راحتی هستی، اما ممکن است اطرافیان اینطور استنباط نکنند و از روی حسادت و یا به هر دلیلی برایت دردسرهایی درست کنند.

به زودی شاهد بعضی تغییرات هیجان انگیز و مثبت در زندگی‌ات خواهی شد. به مسافرتی دعوت میشوی که خاطرات شیرینی برایت دربر دارد.

اگر بیش از حد احساس استرس می‌کنی شاید به ایجاد تغییراتی در نوع زندگی و یا شیوه برخوردت با استرس نیازمندی. بهتر است بین وظایف کاری، مسئولیت‌ها و اوقات فراغتت تعادل برقرار کنی.

پس از مدتی رکود اقتصادی دوباره اوضاع روبراه می‌شود و پول نسبتا خوبی بدست می‌آوری. به زودی مقداری پول از دست می‌دهی اما نگران کننده نیست.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

تو می‌دونی که آزادی یه چیز یهویی نیست و باید کم‌کم و قدم به قدم به دستش بیاری. شاید این چند وقت یه ذره از نداشتن آزادی اذیت شدی، ولی تو چند روز آینده یه سری فرصت پیش میاد که می‌تونی از طریقشون یه حس رهایی واقعی رو تجربه کنی. یادت نره که عشق بزرگترین آزادی هست و شاید دیگه وقتش رسیده که یه جای توی زندگیت برای این حس قشنگ باز کنی. اگه یه کار جدید می‌خوای شروع کنی، خیلی حواست باشه و با احتیاط پیش برو که ضرر نکنی. تو رابطه‌ات هم بهتره چشماتو رو واقعیت نبندی. یه بحث الکی رو شروع نکن، یه ذره سکوت کن و نشنیده بگیر، می‌بینی که خیلی زود از عصبانیتت کم میشه. یه خبر مهم هم تو راهه که به زودی بهت میرسه. فقط حواست باشه که با این خبر درست برخورد کنی.

روزی همراه با ناراحتی و نگرانی در پیش ‌روی شماست. اجازه ندهید این نگرانی‌ها روز شما را خراب کند و در هر شرایطی آرامش خود را حفظ کنید. فکر کسب مال از راه‌های غیرقانونی را کنار بگذارید و مطمئن باشید بار کج هرگز به منزل نمی‌رسد. در رفتار خود با اعضای خانواده تجدید نظر کنید و از در محبت و مهربانی با اهل منزل وارد شوید. دائم خودتان را سرزنش می‌کنید و این رویکرد زمینه سرخوردگی شما را فراهم کرده‌است. ادامه این رفتار اصلاً به صلاح شما نیست و در اولین فرصت سرزنشهای بی‌دلیل را کنار بگذارید و به فکر افزایش اعتمادبه‌نفس خود باشید. روز خوبی را برای عاشقی آغاز کرده‌اید، اجازه ندهید این روز بدون عشق و محبت به پایان برسد و برنامه‌های عاشقانه‌ای برای عشق ‌زندگیتان ترتیب دهید و به ایشان ثابت نمایید که از همیشه بیشتر دوستش دارید. تلاش‌های زیادی انجام داده‌‌اید و انسان سخت‌کوشی هستید، اما به رغم این تلاش‌ها دستاورد چندانی ندارید. اجازه ندهید این شرایط زمینه افسردگی شما را فراهم کند. در آینده‌ای نزدیک زحمت‌های شما به بار می‌نشیند و مزد تلاش‌های شبانه‌روزیتان را دریافت خواهید کرد. فردی عابد و سالک امروز از در نصیحت با شما وارد می‌شود و پندواندرزهای مهمی را با شما به اشتراک خواهد گذاشت. نصیحت‌های این فرد را آویزه گوش کنید و مطمئن باشید عمل به این نصیحت‌ها، موفقیت و پیشرفت شما را در آینده تضمین خواهد کرد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار