فال روزانه جمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱

به گزارش رصد روز ، فال روزانه جمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱ و فال روز تولد هفتم بهمن و فال روزانه فردا ۷ بهمن ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش س...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه جمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱ و فال روز تولد هفتم بهمن و فال روزانه فردا ۷ بهمن ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۷ بهمن ماه ۱۴۰۱ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( جمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱ )

ممکن است در انجام کارها ماهر باشی اما این دلیل نمی‌شود که در حوزه عشق و دوست داشتن هم چنین مهارتی را داشته باشی.

تو فرد بااستعدادی هستی. کافی است از این استعداد و توانایی در زمینه‌های مختلف استفاده کنی تا هم تغییری در زندگیت رخ دهد و هم پرنشاط و فعال باشی.

بهتر است سری به پزشک خود بزنی. چون نگرانی‌های تو را نسبت به بعضی از عوارض جسمی برطرف خواهد کرد. خستگی و افسردگی بیشتر دلایلی روحی دارد و آنها را باید بطرف کرد.

یک مشکل اداری و یا دعوای حقوقی پایان می‌گیرد، هر چند ممکن ایت تو از نتیجه آن راضی نباشی. به زودی شرایطی برای پیشرفت و توسعه کارت فراهم می‌شود.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

امروز همه چیز به نفع شما در حرکت است، حتی آدم های اطراف تان نیز بیش از همیشه به سمت تان جذب می شوند. سعی کنید به جای خیالپردازی تنها واقعیت را ببینید. شما می توانید از این شرایط چه در محیط کار و چه در روابط عاطفی تان به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. میان شما و شریک زندگی تان فاصله افتاده است. گفتگو اولین قدمی است که می تواند تغییرات مثبتی را هم برای شما و هم برای شریک زندگی تان ایجاد کند. روزهای پر از فکر و مشغولیتی را می گذرانید، چیزی که شما را می ترساند فقط مانع پیشرفتتان می شود، نترسید یک نه بگویید تا ببینید چطور اوضاع به نفعتان تغییر می کند. در مورد مسئله عاطفی تان اگر تردید نداشته باشید اوضاع بهتر پیش می رود به زودی مژده ای دریافت می کنید و تغییراتی کوچک در زندگی تان رخ می دهد.

دخالت‌های بی‌جا در امور اطرافیان را کنار بگذارید و سرتان به کار خودتان باشد. به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را در پیش دارید و پولی به دستتان می‌رسد، شرط‌ عقل این است که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید.  اتفاق ناگواری در زندگی شما رخ می‌دهد. اجازه ندهید این اتفاق زمینه سرخوردگی و افسردگیتان را فراهم کند. با فردی که سنگ ‌صبور شماست صحبت کنید و بار غصه‌هایتان را زمین بگذارید. قرار است تا فرصتی از روز را به انجام کارهای شخصی مشغول شوید و کمی با خودتان خلوت کنید، اما ممکن است فرد یا افرادی مزاحم شما شوند. در نتیجه شرایط ایجاد هرگونه مزاحمتی را از بین ببرید و اجازه ندهید اطرافیان با درخواست‌های بی‌اهمیت، روز شما را خراب کنند. در برابر تغییرات مقاومت می‌کنید و انعطاف‌پذیری لازم برای تعامل با رویدادهای غیرمنتظره‌ را ندارید. این روحیه را کنار بگذارید و زندگی را تمامی فرازوفرودهایش پذیرا باشید. یکی از دوستان یا اعضای خانواده ناخواسته کار ناپسندی را انجام می‌دهد و این کار زمینه دلخوری شما را فراهم می‌کند، اما دلخوری خود را به روی این فرد نیاورید و با چشم‌‌پوشی از کنار این کار ناپسند گذر کنید.

 

 

 




فال روزانه فردا اردیبهشت ( جمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱ )

دچار یک حالت روحی می‌شوی که برایت غریب است. دوست داری خیلی کارها انجام دهی و در خود انرژی فوق‌العاده‌ای می‌بینی که باید در راه درست خرج کنی. اگر با خودت رو راست باشی منبع این انرژی هم پیدا می‌شود!!

همیشه خوردن غذاهای پختنی می‌تواند به بدن تو آسیب برساند. در هر وعده غذایی سبزیجات و میوه‌جات را هم بگنجان تا ویتامین مناسب هم به بدنت برسد.

در زمینه کاری یا درسی به موفقیتی می‌رسی که در آینده برایت منفعت مالی زیادی خواهد داشت.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

امروز به جای خانه نشستن بهتر است که با دوستان تان قرار ملاقاتی بگذارید. نه تنها شما بلکه دوستان تان نیز به این دورهمی احتیاج دارند، پس معطل نکنید. شما به فکر شروع کاری هستید اما قبل از هر چیز باید اطلاعات تان را زیاد کنید تا مبادا قدمی اشتباه بردارید. در رابطه عاطفی احتیاجی نیست که با تمام مسائل جدی برخورد کنید، گاهی باید از برخی چیزها به سادگی گذر کرد، در غیر این صورت تنش و استرس در رابطه تان زیادی می شود. به زودی مکالمه خوبی با یکی از دوستان تان خواهید داشت که شما را خوشحال می کند. در مورد کمک به دوستی بهتر است همان کاری را بکنید که حال خودتان را بهتر می کند. فکری شما را به خودتان مشغول کرده، این فکر خواب و خوراک را از شما گرفته، یادتان باشد در حال حاضر کارها بر وفق مراد هیچکس پیش نمی رود با دور اندیشی و حوصله منتظر باشید دست از ولخرجی بردارید تا دچار مشکل مالی نشوید.

زندگی را سخت‌ نگیرید و کاری انجام دهید که آرامش‌خاطر شما را به دنبال داشته باشد. احتمال ضرر شما در کارهای مالی بسیار است. در این شرایط بهتر است دور معامله و عقدقراردادهای تجاری مهم را خط بکشید و هرگونه سرمایه‌گذاری را به آینده موکول کنید. دوستان و آشنایان به شما سر می‌زنند و لحظه‌های شادی را در کنار اطرافیان سپری خواهید کرد. به لطف این شرایط حسابی روحیه بگیرید و انرژی لازم را برای کارهای دشوار آتی بدست آورید. به محبوب خوش‌قدوبالایی نرد عشق باخته‌ا‌ید، اما شهامت ندارید تا پا پیش بگذارید و عشق خود را به دلدار عیان سازید. امروز شهامت لازم را پیدا می‌کنید تا راز عشق را با محبوب خود درمیان بگذارید و خودتان را مهمان عشقی سوزان و آتشین کنید. عازم سفر کاری هستید و به رغم اینکه شرایط برای سفر مهیا نیست، چاره‌ای ندارید به غیر از اینکه رخت سفر بر تن کنید و مسافرت بروید. اما خطرهای این مسافرت را به جان بخرید و مطمئن باشید که به لحاظ کاری دستاورد مهمی را از این سفر به ارمغان خواهید آورد. کار مهمی را باید انجام دهید، اما بهتر است قبل از انجام این کار حتماً با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند مشورت کنید و نظر بزرگ‌ترها را جویا شوید.

 

 




فال روزانه فردا خرداد( جمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱ )

نمی‌شود بعضی چیزها را در خود پنهان کرد. زیرا آثار و علائم آن از قیافه ظاهری و بخصوص چشم‌ها بیرون می‌زند. یاس و نومیدی را از خود دور کن، چون برای خود تقدیری داری و آن را دنبال می‌کنی.

در شرایط ایده‌آلی از لحاظ سلامتی قرار داری. پس باید مراقب باشی و با ورزش و خوردن غذای مناسب، سلامتی‌ات را تضمین کنی.

وضعیت اقتصادی تو در حد نرمال است و فعلا مشکلی وجود ندارد. باید همیشه هوشیار و آماده باشی تا دچار بحران نشوی.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

امروز ناگهان ریتم همه چیز آرامتر شده است، حتی خیلی آرامتر از آن چه شما انتظار دارید و این برای شما چندان خوشایند نیست. اما باور کنید این وضع موقتی است، پس سعی کنید از این وضعیت بیشترین بهره را ببرید. خوشبختانه شما آدم صبوری هستید و در مورد مسائل مهم با حوصله رفتار می کنید. سعی کنید امشب را همراه با عشقتان در کنار آنهایی که حالتان را خوب می کنند و برایتان اهمیت دارند بیرون بروید. تا آخر شب خواهید دید که این دیدار چه تاثیر مثبتی روی رابطه شما و عشقتان نیز خواهد داشت. به جای خودخوری بهتر است ببینید از دل موقعیت بد پیش آمده چه اتفاق خوب و مثبتی برای خودتان می توانید بیرون بکشید. حرفی را چند بار به شخصی زده اید اما او گوشش بدهکار نیست، آب در هاون نکوبید رها کنید فقط خودتان را خسته و او را دور تر می کنید. در هفته ساعتی را به خودتان اختصاص دهید.

از نبود اعتمادبه‌نفس در زندگی رنج می‌برید و فرصت‌ها را یکی‌ پس از دیگری از دست می‌دهید. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند. امروز فکری به حال افزایش اعتماد‌به‌نفس خود بردارید و قدر موقعیت‌های زندگی را بیشتر بدانید. نیازمند پولی هستید اما جایی برای نگرانی نیست چرا که امروز از جایی که فکرش را نمی‌‌کنید این پول به دست‌ شما می‌رسد. خبری خوشحال‌کننده از جانب یکی از فامیلهای دور به دست شما می‌رسد. امروز از آن روزها است که همسر یا عشق ‌زندگیتان اصلا حوصله ندارد و بهتر است که از ایشان دوری کنید. خودتان را محدود نکنید و فرصتی از امروز را به انجام کارهای دلخواه اختصاص دهید. شناخت کافی از توانایی‌های خود ندارید و نقاط ضعف و قدرت خود را نمی‌شناسید. ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و در اولین فرصت وقتی را برای بررسی‌ توانایی‌های خود کنار بگذارید و نقاط ضعف‌تان را تقویت کنید.  مهمان‌ ‌ناخوانده‌ای در راه منزل شما است. با آغوش باز پذیرای این مهمان باشید و در مهمان‌نوازی برای این فرد چیزی کم نگذارید.

 

 




 

فال روزانه

 

فال روزانه فردا تیر ( جمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱ )

دوباره فرصت خوبی در اختیار تو گذاشته خواهد شد که این بار نباید آن را از دست بدهی. کسی که فرصت‌ها و موقعیت‌های عاطفی زندگیش را از دست می‌دهد فقط در زندگی حسرت نصیبش می‌شود. از وقت‌های استفاده کن.

بهتر است فکر سودهای بزرگ را فعلا از سرت بیرون کنی چون الان زمان مناسبی برای اجرای برنامه‌های تو برای بدست آوردن سود مالی نیست. در این مدت به کارهای عقب‌افتاده‌ات برس و فعلا به همین اوضاع رضایت دهی.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

امروز تصمیم گرفتن برایتان سخت است و زیر حجم زیاد اطلاعات گم شده اید و مطمئن نیستید که چه راهی به نفع تان است. شما توانایی خوبی در نظم و ترتیب دادن و مدیریت کارها دارید اما امروز وقت تان را برای این کار تلف نکنید. بگذارید روز دیگری که ذهن تان آماده است، تصمیم های مهم را بگیرید. در این کار نیازی نیست خیلی به جزییات اهمیت دهید، کلیت کار در حال حاضر در اولویت است. اگر رابطه عاطفی تان به خوبی پیش نمی رود، امیدتان را از دست ندهید. با تلاش هر دو طرف همه چیز به بهترین شکل خود پیش خواهد رفت. این روزها به لحاظ روحی بسیار خسته اید و این برایتان خوب نیست. روزهایتان پر از اضطراب است، خودتان به مشکلاتتان اضافه نکنید و سری را که درد نمی کند دستمال نبندید. تولد نوزادی در خانواده حالتان را بهتر می کند و با خودش نور به زندگی تان می آورد. خبری را می شنوید که باورش برایتان سخت است.

دل‌مشغولی‌های بی‌دلیل را فراموش کنید و بیشتر از همیشه خوش بگذرانید. به جای اینکه به نگرانی‌های بی‌دلیل و کم‌ارزش مشغول شوید، فکر خود را به انجام کارهای مهم مشغول کنید. فردی می‌خواهد از شما پول قرض کند، اما دست رد به سینه وی بزنید و مطمئن باشید پولی که به این فرد می‌دهید را هرگز به شما پس نمی‌دهد. با دوستانی که مدت‌ها است خبری از آنها نداشتید تجدید دیدار کنید.   قول‌های پوشالی را کنار بگذارید و سر حرفتان بمانید. در غیر این‌صورت به فرد نامطمئنی تبدیل خواهید شد و کسی روی حرف شما حساب نمی‌کند. مهمانی از راه دور به دیدار شما می‌آید و مجبور می‌شوید فرصت زیادی را به پذیرایی به این مهمان اختصاص دهید. همسر یا عشق ‌زندگیتان مدتی است در عشق شما به خود دچار شک شده. اجازه ندهید شک و تردید ایشان ادامه پیدا کند و در اولین فرصت پای صحبت‌های عشق ‌زندگیتان بنشینید و دلیل رفتار خود را به ایشان توضیح دهید و هر گونه شکی را از بین ببرید.

 

 




فال روزانه فردا مرداد ( جمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱ )

سوالهای مهمی مطرح می‌شود که در حال حاضر جوابی برای آنها نداری. کسی از تو درخواستی می‌کند که فعلا باید خوب به آن فکر کنی و بعد جواب بدهی. زندگی عاطفی تو به زودی دچار تغییرات چشم‌گیری می‌شود.

به رغم آنکه توانمندی خوبی در حل مشکلات و تحمل سختی‌ها داری با این حال بعضی وقت‌ها از کوره در می‌روی و به این و آن پرخاش می‌کنی. این نوع برخوردها هم دیگران را می‌رنجاند و هم سلامتی‌ات را به خطر می‌اندازد.

به فکر خریدن کفش و کلاه آهنی باش چون یک بحران مالی در راه است که خود را باید برای مقابل با آن آماده کنی.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

امروز روز بزرگی برایتان است از این رو که توانایی های بالایی برای پیش بردن کارهایتان دارید. تنها چیزی که بدان احتیاج دارید کمی جدیت در کار است. اگر در این راه از دیگران کمک بگیرید، پیشرفت تان دو چندان خواهد شد. در رابطه عاطفی تان به نقطه ای رسیدید که باید تصمیم نهایی را بگیرید. پس بیش از این معطل نکنید و با تجربیاتی که به دست آورده اید، بهترین تصمیم را برای آینده تان بگیرید. به زودی یک قرار ملاقات کاری دارید، قبل از رفتن، نکته هایی که می خواهید بیان کنید را روی کاغذی بنویسید تا مکالمه تاثیرگذارتری داشته باشید. مشکلی که به وجود آمده و دیگران را هم به خودش مشغول کرده زیاد حاد نیست شما توانایی گذر از این طوفان را دارید. دنیا را بیش از این سخت نگیرید. اولین کسی که ضررش را می بیند، خودتان هستید. باید در زندگی روزمره تان تغییر رویه ای بدهید. شما خودتان قادرید هر کاری را به پایان رسانید. از دیگران کمک نگیرید.

روحیه‌ای مسئولیت‌پذیر دارید و لحظه‌ای از رسیدن به اطرافیان غافل نمی‌شوید، این روحیه هیچ اشکالی ندارد اما گاهی اوقات زیاده‌روی می‌کنید و نیازهای خودتان را به توقع‌های اطرافیان اولویت می‌دهید. در نتیجه از امروز جانب اعتدال را در پیش‌ بگیرید و در کنار توجه و رسیدگی به اطرافیان، به فکر خودتان هم باشید. سایه همای سعادت روی سر شما میفتد و با اتفاق فرخنده‌ای در منزل یا محل‌کار روبه‌رو خواهید شد. شادی‌های خود را با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید و لحظه‌های خاطره‌انگیزی را در کنار اطرافیان تجربه کنید. کارها را با دقت انجام می‌دهید و اطرافیان شما را به عنوان فرد نکته‌سنجی می‌شناسند. این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و مزد باریک‌بینی و توجه خود را دریافت می‌کنید. این رویکرد را ادامه دهید و موفقیت‌های بیشتری را به کارنامه زندگی خود اضافه کنید. معامله‌ای پرسود انتظار شما را می‌‌کشد. تمامی سود این معامله را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. یکی از همکاران در محل کار یا همسایه‌ها در منزل به کمک شما نیاز پیدا می‌کند. هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای این فرد انجام دهید. مطمئن باشید کمکی که می‌کنید بدون پاسخ نمی‌ماند و این شخص در اولین فرصت لطف شما را جبران می‌کند.

 

 




فال روزانه فردا شهریور ( جمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱ )

با یک تماس تلفنی و یا فرستادن یک پیغام یا نامه می‌توانی به او بفهمانی که به فکرش هستی. خاطرات گذشته، همیشه منبع و ذخیره‌ای روحی و معنوی است که باید از آن به خوبی استفاده کرد.

احتیاج به کمی استراحت داری. فرصتی باید پیدا کرد تا این خستگی را از تنت دور کنی و با آرامش و انرژی به برنامه‌های بلندمدت فکر کنی.

پول و ثروتی بدست می‌آوری اما در نحوه خرج کردن آن باید دقت داشت. این ثروت بادآورده نیست که با بذل و بخشش‌هایت آن را به باد دهی.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

وفق دادن خود با شرایطی که در حال حاضر در آن به سر می برید، برایتان کار ساده ای نیست. بهتر است که کمی دست نگه دارید و نفسی تازه کنید. اکنون زمان مناسبی برای کارهای بزرگ نیست. به کارهای سطحی و کم اهمیت رسیدگی کنید و ارتباط تان را با دیگران حفظ کنید تا چند روز آینده که دوباره انرژی تان را به دست بیاورید. به زودی خبری از یکی از دوستان تان می شنوید که تعادل را به زندگی شما باز می گرداند. اگر مدتی است که از شریک زندگی تان غافل شده اید، امروز با هدیه ای دل او را به دست آورید. از شخصی که در حقتان محبتی کرده، شایسته قدردانی کنید. گذشتن از چیزی برایتان سخت است، اما نگران نباشید، قبل از آنکه بفهمید، چیز بهتری جایگزینش خواهد شد. در مقابل رفتار کودکانه شخصی، بهتر است صبور باشید، او هم کلافه است و نمی داند چه بکند. خرید های کوچکی انجام خواهید داد که خوشحالتان می کند.

بیش‌از‌حد کار می‌کنید و این وضعیت سلامت شما را به خطر انداخته است. کمی به خودتان استراحت دهید و مواظب سلامت وجود نازنینتان باشید. یکی از اطرافیان امروز از شما درخواست کمک مالی خواهد داشت. به صلاح شماست که پولی به این فرد بدحساب، قرض ندهید. در غیر این صورت هرگز روی پولی که به ایشان قرض خواهید داد را نمی‌بینید.  علاقه‌ای بی‌پایان به کسب علم و دانش و مهارت‌های جدید دارید، این علاقه امروز به کمک شما می‌آید و در کنار افزایش مهارت، دوستان جدیدی نیز پیدا خواهید کرد. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید امروز زمان عاشقی شما فرا می‌رسد و چشم شما به محبوبی خوش‌ قدوبالا خواهد افتاد، این عشق را به فال نیک بگیرید و مطمئن باشید که با عشقی ماندگار و آتشین سروکار دارید. سودای انجام کار مهمی را در سر دارید و بر این باور هستید که از این کار سود و منفعت چشمگیری به جیب می‌زنید. امروز بهترین فرصت برای انجام این کار است و مطمئن باشید که از این کار ضرر نخواهید کرد. روز خوبی را برای معاشرت با مردم آغاز نکرده‌اید. در این شرایط بهتر است بیشتر به اعصاب خود مسلط باشید و حرفی نزنید که بعداً‌ زمینه پیشمانی شما را فراهم کند. فرصتی پیدا می‌کنید تا به جای وقت‌گذرانی با اطرافیان، با خودتان خلوت کنید.

 

 




 

 

فال روزانه مهر( جمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱ )

حکایت امروز تو مثل روزهای گذشته است. باز هم رفتار گذشته را تکرار می‌کنی، فرصت‌های طلایی را از بین می‌بری و بعد، مدتی را به حسرت آن می‌نشینی!!! به این ترتیب فرصت‌های دیگری هم نفله می‌شود!

اخبار خوشحال کننده و دیدارهای سودمندی در انتظار توست. روش زندگیت را عوض کن تا از این حالت تنش و التهاب خارج شوی. باید به آینده‌ات امیدوار باشی.

در حال حاضر اوضاع اقتصادی تو ثابت است. اما روند کارها ناگهان تغییر خواهد کرد. این حوادث برعکس آن چیزی جریان دارد که تو انتظارش را داشتی. باید با صبر و حوصله تصمیمی اتخاذ کرد تا دوباره اوضاع روبراه شود.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

امروز تصور می کنید که احساسات تان بیش از هر زمان دیگری است. اگر چه شما دوست دارید که به دیگران محبت کنید و انسان خوبی باشید اما دیگران در تلاش اند شما را به جهت مخالف سوق دهند. انعطاف پذیری در چنین شرایطی کلید موفقیت شماست. بدون توجه به آنچه دیگران می خواهند، خودتان را آزاد بگذارید. در این شرایط، اگر جذب فردی شدید، حتما با او قرار ملاقاتی بگذارید. بی شک او نیز از جسارت شما در بیان احساسات به وجد خواهد آمد. با تدبیر و علاقه عمل کنید و نگاهتان به جلو و آینده باشد تا هدفی که در ذهن می پرورانید به ثمر برسد. خاطرات تلخ را بیش از حد مرور و برای دیگران تعریف نکنید. یادآوری اس برای آنها خسته کننده است و باعث می شود از اطرافتان پراکنده شوند. گام های زندگی را با دقت بیشتری بردارید. استعدادی تازه را در خود کشف کنید.

مهمان‌های ناخوانده‌ای در راه منزل شما هستند، در نتیجه شرایط را برای پذیرایی از این مهمان‌ها آماده کنید و میزبان خوبی باشید. روز خوبی را برای عاشقی آغاز کرده‌اید، اجازه ندهید این روز بدون عشق و محبت به پایان برسد و برنامه‌های عاشقانه‌ای برای عشق ‌زندگیتان ترتیب دهید و به ایشان ثابت نمایید که از همیشه بیشتر دوستش دارید. تمرکز حواس لازم را برای انجام کارها ندارید و همیشه با حواس‌پرتی کار می‌کنید، این وضعیت باعث شده تا اطرافیان شما را جدی نگیرند و کارهای مهم را به شما واگذار نکنند، اجازه ندهید این شرایط ادامه پیدا کند و از امروز به خودتان قول بدهید که تمرکز بیشتری در انجام کارها داشته باشید. علاقه‌ای به بودن در کنار اعضای خانواده نشان نمی‌دهید و فرد محبوبی درمیان اعضای خانواده نیستید، دوری از خانواده به صلاح شما نیست و امروز فرصتی را برای بودن در کنار اهل منزل اختصاص دهید و از امروز به بعد، رفتاری مهربانانه را با آنها در پیش بگیرید.  عشق‌ زندگیتان امروز قصد دارد تا تمام ناراحتی‌های روزانه را با عشق و محبت از تن شما بیرون کند.

 

 




فال روزانه فردا آبان ( جمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱ )

این تردیدهای توست که اراده‌ات را ضعیف کرده و باعث می‌شود تا فرصتهای مهمی را از دست بدهی. پس این تردیدها را باید از خودت دور کنی.

حواست را جمع کن چون همین روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمی‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول کرده که به خوبی و خوشی تمام می‌شود. یک نفر از اعضای سالمند خانواده در مسئله مهمی کمکت می‌کند.

دچار رکود اقتصادی شده‌ای. احتیاجی به خشم و خروش نیست. بر اعصابت مسلط باش چون تو با خونسردی و عقلانیت بهتر میتوانی خود را از این تنگنا نجات داده و روزهای بهتری را تجربه کنی.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

در چنین روزی دوست دارید که در راههای مختلف قدم بگذارید اما چیزی مانع شما می شود. اگر چه دلیل آن را نمی دانید اما دست از تلاش برندارید. از عکس العمل های بدون فکر و شتابانه خودداری کنید. قبل از هر کاری تمام گزینه هایی که در دست دارید را بررسی کنید سپس تصمیم نهایی تان را بگیرید. حتی اگر به نتیجه مطلوب تان نرسیدید، خودتان را تحت فشار نگذارید. شما زمان کافی برای این کار را دارید پس با رفتارهای عجولانه، شانس های زندگی تان را از دست ندهید. موسیقی، آشپزی، خیاطی یا ورزش روحیه تان را عوض خواهد کرد. از گذشته درس بگیرید اما همه را با یک چوب نزنید. با این کار شخصی که حضورش در زندگی تان می تواند پر از زحمت و برکت باشد از خودتان دور خواهید کرد. در جمعی از ایده تان صحبت خواهید کرد و بر خلاف انتظارتان، پیشنهاد خوبی از جانب شخصی می شنوید.

مدتی است که به سلامتیتان توجه نمی‌کنید و سبک زندگی ناسالمی را در پیش گرفته‌اید. قبل از اینکه این روحیه کار دست شما بدهد، اهمیت بیشتری به سلامت خود اختصاص دهید و زندگی سالمی را دنبال کنید. حرف‌ها و نظرات خود را دائم تغییر می‌دهید و کسی روی حرف شما حساب باز نمی‌کند. این وضعیت باعث شده تا اطرافیان شما را جدی نگیرند و اهمیتی برای نظرهای‌تان قائل نشوند، در نتیجه از امروز به گونه‌ای صحبت کنید که تغییری در حرف‌های‌تان ایجاد نشود و به اطرافیان ثابت کنید که در هر شرایطی سر حرف‌های‌تان هستید.  فاصله میان کار و تفریح را نگه نمی‌دارید و در هر کاری زیاده‌روی می‌کنید، این رویکرد باعث شده تا از تفریحات به اندازه کافی لذت نبرید و در کار نیز پیشرفت چندانی نداشته باشید. امروز زمان مناسبی است که به فکر حفظ تعادل در میان کار و تفریح باشید و با برنامه‌ریزی و زمان‌بندی دقیق، شرایط راحت‌تری را در زندگی تجربه کنید.  اختلاف‌های جزئی با همسر یا عشق‌ زندگیتان دارید، اجازه ندهید این اختلاف‌های جزئی، زمینه دلخوری‌های بزرگ‌تری را فراهم کند و امروز ریشه اختلاف‌ها را خشک کنید و لحظه‌هایی سرشار از عشق و محبت را در کنار عشق‌ زندگیتان تجربه نمایید.

 

 




فال روزانه فردا آذر ( جمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱ )

با احساسات دیگران نمی‌شود بازی کرد. کسی که با آتش بازی می‌کند خودبخود طعمه آن خواهد شد. شاید تو در این باره حق داشته باشی اما هر کاری عواقبی دارد که باید آنرا در نظر داشت.

در خود انرژی فوق‌العاده‌ای می‌بینی. دوست داری کارهای زیادی بکنی اما نمی‌دانی چه کاری در درجه اول قرار دارد. باید آن را در بهترین راهی که تشخیص می‌دهی صرف کنی تا موفق گردی.

کمی لبخند و تفریح در این برهه از زمان برای تو لازم است. می‌توانی انرژی خود را در کنار کار و تلاش به تفریح و سرگرمی هم اختصاص دهی. اما به خاطر داشته باش که زیاده‌روی نکنی چون به ضررت خواهد بود.

اوضاع مالی تو همچنان روال عادی خود را دارد اما با کمی تلاش و کوشش و حوصله بیشتر می‌توانی تحولی در وضعیت مادی خود ایجاد کنی.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

ارتباطاتی که امروز برقرار می کنید، بسیار ارزشمند هستند به این دلیل که اطلاعات مهمی را به دست خواهید آورد. سعی کنید که به دقت به حرف های دیگران گوش دهید زیرا از دست دادن نکته ای می تواند کار شما را به عقب بیاندازد. امروز توانایی لازم را برای انجام دادن چندین کار با هم دارید، پس به کارهای عقب مانده تان نظم دهید. در حال حاضر به نفع تان است که در رابطه عاطفی خود تغییراتی ایجاد کنید. روش های قدیمی دیگر جواب نمی دهد و کلید موفقیت شما در رفتارهای جدید و دور از انتظار دیگران است. در موقعیتی قرار می گیرید که دوست و دشمنتان را خواهید شناخت، زمان آرامش نزدیک است. مسیر کارهایتان را عوض نکنید. این روزها بهتر است کمی پس انداز کنید. در هیچ کاری زیاده روی نکنید. از تک تک روزها و لحظه هایتان استفاده کنید. مهلت تان برای انجام کاری فرا رسیده، مبادا این زمان را از دست بدهید.

مدتی است که شوخ‌طبعی خود را از دست داده‌اید و مانند سابق نمی‌خندید. ادامه این رویکرد اصلاً به صلاح شما نیست. در اولین فرصت فکری برای تغییر شرایط بردارید و با شوخ‌طبعی و رویی گشاده با دوستان و آشنایان رفتار کنید. خلاقیت و استعداد خود را دست‌کم نگیرید و از این توانایی‌ها نهایت استفاده را ببرید. مراقب باشید دشمنی که در لباس دوست پنهان‌شده‌ امروز سر شما کلاه نگذارد. این دشمن نقشه پلیدی در سر دارد و امروز می‌‌خواهد روزگار شما را به سیاهی بکشاند. امروز دنیا را به رنگ عشق و محبت می‌بینید و احساس می‌کنید که از همیشه عاشق‌تر شده‌اید، این احساس را مغتنم بدانید و روزی عاشقانه و سرشار از محبت را در کنار همسر یا عشق‌ زندگیتان تجربه کنید. تغییری را در محل‌کار یا منزل باید انجام دهید، این تغییر را به فال نیک بگیرید. مطمئن باشید اطرافیان از این تغییر استقبال می‌کنند و اتفاق‌های فرخنده‌ای برای شما به دنبال دارد.  احتمال دارد که پدر یا مادر یا یکی از بزرگان فامیل بیمار شود، در نتیجه امروز بیشتر از همیشه مواظب بزرگ‌ترهای خانواده باشید.

 

 




 

 

فال روزانه فردا دی ( جمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱ )

باید نسبت به آینده‌ات مطمئن باشی. لزومی ندارد که همیشه دیگران این تضمین را به تو بدهند که همه چیز درست و روبراه است! وقتی خودت در مورد انتخابت یقین داشته باشی و با خود صادقانه رفتار کنی، کافی است و حالا این تو هستی که به خودت روحیه می‌دهی.

یک موفقیت کوچک هم کافی است تا این فضا را عوض کرده و دوباره تو را سرحال و شادمان کند. می‌توانی از این موفقیت کوچک نردبانی بسازی برای رشد و رسیدن به موفقیت‌های بزرگ.

با استرس و اضطراب، اعصاب و جسم تو را تحلیل می‌رود پس به خودت مسلط باش و اعتماد به نفس داشته باش. صحبت با یک مشاور خوب و باتجربه می‌تواند به تو کمک کند.

در خرج کردن پول کمی متعادل باش. آنقدر خرج می‌کنی که کم می‌آوری، در صورتی که بیشتر مخارج در اصل غیرضروری بوده. باید کمی صرفه‌جویی کنی.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

این روزها در مورد راهی که می خواهید در پیش بگیرید، دودل هستید. دیگران دوست دارند که از کارهای شما سر در بیاورند، از آنجا که شما فرد حساسی هستید و برخی ها ممکن است با حرف هایشان شما را از پیشرفت بازدارند، بهتر است که فعلا چیزی از برنامه هایتان بروز ندهید. حتی اگر نتوانستید تمام برنامه هایتان را همانطوری که در ذهن تان می گذرد، پیش ببرید، ناامید نشوید. مطمئن باشید که همه چیز با کمی صبر به بهترین شکل خود پیش خواهد رفت. سالهاست که با کسی دوستی بسیار نزدیکی دارید، او را در جریان مشکلات تان قرار دهید. با همکاری آشنا می شوید که از فعالیت در کنارش لذت خواهید برد. هدیه ای دریافت می کنید که باعث شادی تان می شود. از چیزی یا کسی انتظاری دارید که برآورده نمی شود. کمی صبورتر باشید. اتفاق بهتری در شرف وقوع است.

امروز به خودتان وعده داده‌اید که کمی ورزش و تفریح کنید، خوشبختانه بخت با شما یار است و فرصت مناسبی برای ورزش و تفریح پیدا خواهید کرد. سودسرشاری از منبع پولی که پیش‌ از این سرمایه‌گذاری کرده‌اید روانه حساب بانکیتان می‌شود. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان اعضای خانواده بر سر مشکلات مالی وجود دارد. اعضای خانواده ولخرجی‌های زیادی می‌کنند و این شرایط گرفتاری مالی شما را به دنبال داشته است. در اولین فرصت با اهل منزل صحبت کنید و از ایشان بخواهید تا جانب احتیاط را در خرج‌های خود نگه دارند.  برای انجام کارها دل نمی‌دهید و با سرسری‌ انجام‌دادن کارها، خودتان را به فرد بی‌مسئولیتی تبدیل کرده‌اید، قبل از اینکه ادامه این وضعیت آبرو و اعتبار شما را به خطر بیاندازد، کارها را با دل و جان انجام دهید و مسئولیت‌ بیشتری در انجام کارها داشته باشید. فرصتی برای گردش و تفریح پیدا می‌کنید. این فرصت را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید خوش بگذرانید. روز را با آرامش به پایان برسانید و اجازه ندهید نگرانی‌ها شما را مضطرب کند. امروز همسر یا عشق ‌‌زندگیتان بیشتر از همیشه به شما توجه می‌کند. این شرایط را به فال نیک بگیرید و روزی عاشقانه را پشت سر بگذارید.

 

 




فال روزانه فردا بهمن ( جمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱ )

باید زمان بیشتری را صرف بازنگری اعمال و رفتار خود در گذشته کنی. باید تجربه‌های گذشته‌ات را به دقت مرور کنی تا دوباره دچار همان مشکلات نشوی و انتخاب درستی داشته باشی.

می‌توانی نامه‌ای برای یک دوست عزیز بفرستی. هرچند امروزه این رسم برافتاده و جایش را به تماس تلفنی و ایمیل داده اما نوشتن یا خواندن یک نامه لذت دیگری دارد. هم تو را سرذوق می‌آورد و هم دوستت را خوشحال می‌کند.

به طور متوسط هر فرد حداقل به مدت نیم ساعت در روز به ورزش هوازی با شدت کم (پیاده روی، باغبانی، کار در خانه) و ورزش هوازی با شدت متوسط (پیاده روی تند، حرکات موزون، دویدن، شنا) نیازمند است. تو در چه مرحله‌ای هستی!!!

باید کاری داشته باشی یا پیدا کنی که مطابق با شان و مقام تو باشد. رضایت شغلی فقط به درآمد و یا حقوق آخر ماه نیست. وقتی کاری را دوست نداشته باشی با عشق و علاقه به آن نمی‌پردازی.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

امروز صبح با بی حوصلگی از خواب بیدار می شوید اما نگذارید که این موضوع شما را از کارهایتان عقب بیاندازد. شما در مرحله حساس کاری هستید و باید در کارتان ثبات ایجاد کنید، بنابراین از کارهایی که در دست دارید ساده نگذرید. مهربانی بیش از حد شما موجب شده که اطرافیان تان از شما سوءاستفاده کنند. سعی کنید که با هر کسی به اندازه ظرفیت اش برخورد کنید در غیر این صورت ضربه اش را خود شما خواهید خورد. به شرکت در یک پروژه اقتصادی دعوت می شوید، باید هوشیار باشید و تمامی جوانب را در نظر گرفته و آنگاه تصمیم مقتضی را بگیرید. در مورد مسئله ای عاطفی کارها بر وفق مرادتان پیش می رود و نسبت به تصمیمتان احساس خوبی پیدا می کنید.از کنار یک خبر مهم ساده نگذرید و مسئله را سطحی نگاه نکنید.

روز حساسی را آغاز کرده‌اید و حادثه‌ای در کمین شما است. روز را با احتیاط بیشتری سپری کنید و کاری نکنید که به دردسر بیفتید. اهل‌ ولخرجی و خرید‌های غیرضروری نیستید و همیشه حوا‌ستان به دخل‌و‌خرجتان هست، به همین دلیل پس‌انداز قابل‌قبولی اندوخته‌اید و نگرانی مالی ندارید. امروز به اهمیت پس‌انداز و صرفه‌جویی پی‌خواهید برد چرا که به مشکل مالی برخورد می‌کنید و این مشکل را به‌راحتی با کمک پس‌اندازی که کنار گذاشته‌اید حل خواهید کرد. فرصت مناسبی پیدا می‌کنید تا در کنار اعضای خانواده خوش‌ بگذرانید. روز بسیار خوبی را برای عاشقی آغاز کرده‌اید و عشقی که در دل دارید را با معشوق خود درمیان بگذارید و مطمئن باشید که ایشان به عشق شما پاسخ مثبت خواهد داد. با تصمیم مهمی روبه‌رو هستید، اما اگر این تصمیم را جدی نگیرید عواقب بدی به دنبال خواهد داشت. در نتیجه قسمتی از روز را برای این تصمیم کنار بگذارید و حسابی فکر کنید. در محل‌‌کار با شرایطی برای پیشرفت روبرو خواهید شد. این شرایط را به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و دامنه موفقیت‌های خود را گسترش دهید. با شناخت نقاط ضعف و قدرت خود، درهای تازه‌ای از موفقیت را به روی خود باز کنید.

 

 




فال روزانه فردا اسفند ( جمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱ )

فرصت‌ها را نباید از دست داد. کسی که اول فرصتهایش را از دست می‌دهد و بعد برای از دست دادنش غصه می‌خورد، دچار جهل مرکب شده. اگر تو از این گروه هستی برایت دعا می‌کنم تا حالت خوب بشه!!

تا پایان روز احساس خوشبختی خواهی کرد چون بعضی امور، که فکرت را مشغول کرده بود، روبراه می‌شود. در یک میهمانی خبرهای امیدبخشی خواهی شنید.

اگر در روز بین چهار تا شش فنجان چای یا قهوه مصرف می‌کنی، از حدمجاز فراتر رفته‌ای. کافئین بیش از حد تو را بی‌قرار و عصبی می‌کند

روزهای خوشی در انتظار توست. وضعیت مالی تو رو به بهبودی است. پس مراقب باش که دست به ماجراجویی نزنی چون فرصت‌های خوبی را از دست می‌دهی.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

احساس خستگی می کنید و دوست دارید که کارهایتان را آهسته تر پیش ببرید اما این را بدانید که اکنون زمان خوبی برای درنگ کردن نیست. شما باید از خانه بیرون بروید و با افراد مختلف در ارتباط باشید. سعی کنید که ارتباطات تان را محدود به افرادی که تاثیر مثبتی در زندگی تان دارند، کنید. به رابطه عاطفی تان شک کرده اید. با خودتان خلوت کنید و با منطق به آنچه گذرانده اید، بیاندیشید. تصمیم شما هر چه باشد، بهتر است که زودتر تکلیف تان را مشخص کنید. در برزخ ماندن به ضرر هر دویتان است. در مورد نیتتان الان وقت بی گدار به آب زدن و ریسک کردن نیست. از پس کار سختی بر خواهید آمد و به خودتان می بالید. پیشنهاد یا حرفی به شما زده می شود قبل از آنکه عکس العمل نشان دهید سعی کنید به خودتان مسلط باشید و مسئله را از جنبه دیگری نگاه کنید. برای انجام یک کار خیر پیش قدم می شوید.

به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و پولی به دستتان می‌رسد، اما از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، بهتر است پولی که امروز روانه حساب‌های بانکیتان شده را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای آینده کنار بگذارید. یکی از اطرافیان امروز واقعیت را به شما نمی‌گوید و به دردسر میفتید. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده شناخت بیشتری از اطرافیان پیدا کنید.  تمرکز خود را از دست داده‌اید و احساس می‌‌کنید روز‌به‌روز از هدف‌های‌تان دور می‌شوید. ادامه این وضعیت اصلاً به صلاح شما نیست. در اولین فرصت فکری به حال این شرایط بردارید و تمرکز بیشتری برای انجام کارهای مهم پیدا کنید. روحیه‌ای خلاق دارید، اما تاکنون فرصتی برای خلاقیت پیدا نکرده‌اید و اطرافیان از استعداد‌های شما بی‌خبر هستند. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز رفتار نامناسبی با شما خواهد داشت. این رفتار را به دل نگیرید و مطمئن باشید ایشان در اولین فرصت رفتار ناپسندی که داشته را جبران خواهد کرد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار