فال روزانه دوشنبه ۶ تیر ۱۴۰۱

به گزارش رصد روز ، فال روزانه دوشنبه ۶ تیر ۱۴۰۱ و فال روز تولد ششم تیر و فال روزانه فردا ششم تیرماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ست...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه دوشنبه ۶ تیر ۱۴۰۱ و فال روز تولد ششم تیر و فال روزانه فردا ششم تیرماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۶ تیر ۱۴۰۱ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( دوشنبه ۶ تیر ۱۴۰۱ )

 

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

کلید موفقیت در دست توست. شرایط می‌تواند چیزهایی را به نفع یا ضرر تو تغییر دهد اما در عین حال برنده نهایی تو هستی چون اراده تو بر شرایط غالب است. باید ورزش را جدی گرفت و از مصرف چیزهایی که سلامتی تو را تهدید می‌کند جدا خودداری کرد.  اشتباهات عده‌ای برای تو مشکل مالی درست کرده و تو ناامید و دلسرد شده‌ای. به جای ناراحتی باید با صبر و حوصله آنها را متوجه خطاهایشان بکنی.

امروز به خودتان انگیزه بدهید. تنها چیزی که صبحگاه به شما انرژی کافی برای ترک کردن رختخواب گرم و نرمتان و آغاز یک روز پرهیاهوی دیگر را می تواند بدهد انگیزه درونی شماست. تفریح و خوشگذرانی بیش از حد باعث می شود انگیزه خود را از دست داده و نسبت به همه چیز بی تفاوت شوید، در هر چیزی حد و اندازه را نگه دارید. تفاوت زیادی بین کمک کردن به دیگران و دادن اجازه سوء استفاده به آنها وجود دارد، این تفاوت را درک کنید. بعد از یک روز کاری طولانی با وقت گذاشتن برای خانواده و عزیزان به خودتان انرژی بدهید. امروز علاقه زیادی به بحث در مورد مسائل عمیق و جدی دارید، ولی حواستان باشد طرفتان را با دقت و احتیاط انتخاب کنید، بحث با نادان بزرگترین اشتباه است. اتفاقی برایتان خواهد افتاد که به خنده‌تان می اندازد. پله های ترقی را یک به یک پیموده‌اید اکنون به جایی رسیده‌اید که می توانید از خودتان و عملکردتان راضی باشید، یادتان باشد که در پیشرفت شما کمک های دیگران نقش مهمی داشته، به خودتان مغرور نشوید و همیشه قدردان باشید. یک جابجایی در پیش خواهید داشت نگران نباشید این اتفاق برایتان بسیار خوب است.

بخت با شما یار است و روزی همراه با شادی و نشاط انتظار شما را می‌کشد، این شرایط را مغتنم بدانید و با تفریح و خنده، نگرانیهای خود را فراموش کنید.  مهمانی ترتیب داده‌اید و دوست و آشنا را دعوت کرده‌اید، پذیرایی از مهمان‌ها ممکن است خستگی شما را به دنبال داشته باشد، اما اجازه ندهید خستگی به شما غلبه کند و هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای خوشی و رضایت مهمان‌ها انجام دهید. یکی از آشنایان یا اطرافیان شما در آتش عشق می‌سوزد و به محبوبی دل باخته است، اجازه ندهید این فرد بیشتر از این در آتش عشق بسوزد و به ایشان کمک کنید تا به محبوبش برسد و عشقی جاودان و ماندگار را تجربه نماید. شخصیت جذابی دارید و امروز به لطف این روحیه، دوستان تازه‌ای پیدا خواهید کرد.  عازم سفر هستید. در این سفر با فردی آشنا می‌شوید و رفاقت بلندمدتی میان شما و این فرد شکل می‌گیرد.

 




فال روزانه فردا اردیبهشت ( دوشنبه ۶ تیر ۱۴۰۱ )

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

همیشه کارها بر یک روند نخواهند بود. به خصوص که تو در شرایط فعلی، بعضی از پشتوانه‌هایت را از دست داده‌ای. خود را برای تغییرات عاطفی جدید آماده کن که به زودی از راه می‌رسد. کارهای روزمره، خسته کننده خواهد بود. هر از گاهی باید در آب راکد موجی انداخت تا حرکت تازه‌ای پیدا کند. به دیگران کمک تا در روزهای سخت تو را از یاد نبرند.  برنامه‌های مالی تو همچنان پیش می‌روند. جایی برای نگرانی نیست. برآورد هزینه‌هایت بهتر است با بررسی و تحقیق باشد تا بعدا مشکلی برایت پیش نیاید.

امروز قرار نیست همه چیز درست همان طوری که شما دلتان می خواهد پیش برود و تنش ها و چالش های زیادی را در طول روز تجربه خواهید کرد. شما اندکی احساس گیجی و سردرگمی می کنید، اما اوضاع خیلی راحت تر از آن چیزی که شما انتظارش را دارید روبراه خواهد شد. به قطب نمای دورنتان رجوع کنید تا بهترین راه ممکن را پیش رویتان بگذارید. اگر بپذیرید که به اوضاع از دید طرف مقابلتان هم نگاه کنید امروز برایتان خیلی راحت تر خواهد گذشت. سعی کنید امروز بیشتر به دیگران فکر کنید و دست از خودخواهی بردارید. حساسیت بیشتری نسبت به احساسات و نیازهای اطرافیانتان داشته باشید تا خودتان هم روز خوبی را بگذرانید. اتفاق عجیبی را تجربه خواهید کرد، کنار آمدن با موقعیت جدید در ابتدا برایتان سخت و نگران کننده است اما خیلی زود با وضعیت جدیدتان هماهنگ خواهید شد. هوش سرشار شما زبانزد خاص و عام است اما یادتان باشد با این شاخه به آن شاخه پریدن هیچ کس به جایی نمی رسد. بر روی کارهایتان بیشتر تمرکز کنید به شریک عاطفی‌تان بیشتر محبت کنید.

فرصت بیشتری در کنار اعضای خانواده سپری کنید و به آرامش برسید. نگرانی‌های مالی زیادی دارید و نبود ثبات مالی زمینه اضطراب و آشفتگی شما را فراهم کرده است، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که امروز پولی به دست‌تان می‌رسد و اضطراب و آشفتگی‌های شما از بین می‌رود. از این شرایط درس بگیرید و در آینده به گونه‌ای زندگی کنید که مشکلات مالی دردسری چندانی برای شما ایجاد نکند. کارهای زیادی در منزل دارید، اما جایی برای نگرنی وجود ندارد چرا که اعضای خانواده به کمک‌تان می‌آیند و کارها سریع‌تر از چیزی که انتظارش را دارید به پایان خواهد رسید.   زندگی را جدی‌ بگیرید و اجازه ندهید کارهای عقب افتاده روی هم تلنبار شود. اهمیت بیشتری به خواسته‌های همسر یا عشق ‌زندگیتان بدهید.

 




فال روزانه فردا خرداد ( دوشنبه ۶ تیر ۱۴۰۱ )

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

 به کسی که نسبت به او شناخت کامل و دقیقی نداری نمی‌توان اعتماد کرد. باید دوستی‌ها و رفاقت‌ها را در عمل آزمود و سپس آنها را باور کرد. رفاقتی که از آزمون‌ها سالم عبور کرده باشد مثل چک تضمین شده است.  می‌توانی نامه‌ای برای یک دوست عزیز بفرستی. هرچند امروزه این رسم برافتاده و جایش را به تماس تلفنی و ایمیل داده اما نوشتن یا خواندن یک نامه لذت دیگری دارد. هم تو را سرذوق می‌آورد و هم دوستت را خوشحال می‌کند. مسائل پیچیده و مهمی در امور مالی پیش می‌آید که باید نسبت به آنها کاملا هشیار باشی. توانایی و هوش اقتصادی تو همیشه زبان‌زد همگان است پس باید در حد و اندازه‌ات ظاهر شوی.

امروز از برخی جهات برای شما روز تفکر و تعمق خواهد بود. توجه به جزئیات از اهمیت بالایی برخوردار است، اما باید در نظر داشته باشید که بیش از حد لازم غرق آنها نشوید و تمام ذهنتان را روی جزئیات متمرکز نکنید. در غیر این صورت در موقعیت هایی قرار خواهید گرفت که تمام جزئیات آنها را تجزیه و تحلیل کرده اید، اما از اصل موضوع غافل شده اید. امروز فرصت خوبی است تا روز نگرش خود کار کنید و تغییرات لازم را در نگاه خود ایجاد کنید و یاد بگیرید نگاه گسترده تری داشته باشید. در ساعات بعد از ظهر ممکن است سردردخفیفی به سراغتان بیاید، سعی کنید به جای مصرف دارو کمی استراحت کرده و از دمنوش های گیاهی آرامش بخش استفاده کنید. زود تصمیم نگیرید و در قضاوت عجله نکنید. بهتر است کار نیمه کاره ای را که در دست دارید به سرانجام برسانید و بعد بروید به سراغ کار دیگر. مسئله و مشکلات خانوادگی‌تان را وارد محیط کاری خود نکنید. حسودی در جمع دوستانتان به موقعیت شما حسادت می کند تقصیر خودتان است که تمام جزئیات زندگی‌تان را در برابر دیدگان او روی دایره می ریزید.

روز بسیار فرخنده‌ای را در پیش‌رو دارید و سرگرمی‌های زیادی انتظار شما را می‌کشد. از این شرایط بیشترین استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. قدر پس‌انداز و صرفه‌جویی را می‌دانید و این رویکرد باعث شده تا از ثبات مالی قابل‌اطمینانی برخوردار باشید. به این رویکرد ادامه دهید و امروز پولی را برای آینده کنار بگذارید و لحظه‌ای از پس‌انداز غافل نشوید. قرار است تا به همراه دوستان و رفقای قدیمی دور هم جمع شوید و لحظه‌های خوبی را تجربه کنید، این اتفاق را غنیمت بدانید و به دوستان خود ثابت کنید که بودن در کنار آنها مایه خوشی و نشاط شما را فراهم می‌کند.  کار مهمی که مدتی است پشت‌گوش می‌اندازید را در فرصت فراغت امروز انجام دهید. فردی که شناخت زیادی از ایشان ندارید، امروز قصد دارد تا میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان را خراب کند و رابطه عاشقانه‌ای که دارید را به رابطه‌ای سرشار از قهر و نفرت تبدیل نماید. قبل از اینکه این فرد به نیت شوم خود برسد، ایشان را شناسایی کنید و به وی ثابت نمایید که هیچ کسی توانایی ایجاد جدایی میان شما و عشق ‌زندگیتان را ندارد. فرصتی را به حضور در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید و با هم‌صحبتی با اهل منزل به آرامش برسید.



فال روزانه فردا تیر ( دوشنبه ۶ تیر ۱۴۰۱ )

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

 همسر به تو احتیاج دارد. بخصوص پس از اتفاق اخیری که برای او افتاده احتیاج به محبت و توجه بیشتری دارد. بعضی مسائل کوچک را باید با گذشت نادیده گرفت و رد شد. عوض کردن محل سکونت یا کار و ورود به یک خانه جدید می‌تواند نشانه ورود به یک مرحله تازه باشد. باید از گذشته‌ها به اندازه کافی درس آموخته و در آینده از آنها استفاده کرد. سنگین می‌آیی و می‌روی. تحرک نداشتن بزرگترین نقطه ضعف توست. تن‌پروری و خوابیدن، روح آدمی را می‌کشد. چون اسب جنگی باید چابک و راهوار بود. گام‌های درست و حساب شده مفید بوده و در پایان منافع زیادی خواهد داشت. جایی برای نگرانی وجود ندارد چون مشکلی نیست که از عهده حل آن برنیایی.

امروز سعی کنید به حریم شخصی دیگران توجه بیشتری داشته باشید، به احساسات آنها احترام بگذارید و به آنها فضایی برای نفس کشیدن بدهید. امروز روز فوق العاده ای برای دنبال کردن پروژه های هنری و خلاقانه می تواند باشد. سعی کنید حتما کارهای مرتبط با هنر و موسیقی را در برنامه امروزتان جای دهید، خواه خلق یک اثر هنری باشد، خواه رفتن به تماشای یک نمایشگاه آثار هنری و یا حتی یک کنسرت! شما امروز این فرصت را خواهید داشت که در کنار افرادی قرار بگیرید که علایق مشترکی با شما دارند، از این موقعیت بیشترین بهره ی ممکن را ببرید و اگر برای انجام کاری دنبال یک شریک و همراه می گردید او را در میان اطرافیان خود پیدا کنید. فکری در سر دارید که به شدت حواستان را مشغول کرده آغاز یک کار جدید یا خرید یک وسیله نو یا سرمایه گذاری تازه، اگر می خواهید فکرتان را واقعا عملی کنید بهتر است این کار را حالا انجام دهید. خبر های خوبی به شما می رسد که زندگی‌تان را متحول می کند و شما را به آرزوی دیرینه‌تان می رساند. میهمانی ترتیب خواهید داد از حالا به فکر تدارک باشید

نگران سلامتی خود هستید و این شرایط زمینه افسردگی شما را فراهم کرده‌ است. جایی برای نگرانی وجود ندارد؛ زیرا هیچ خطری سلامت شما را تهدید نمی‌کند و وجود نازنینتان روی بیماری را نخواهد دید. مدتی است که شوخ‌طبعی خود را از دست داده‌اید و مانند سابق نمی‌خندید. ادامه این رویکرد اصلاً به صلاح شما نیست. در اولین فرصت فکری برای تغییر شرایط بردارید و با شوخ‌طبعی و رویی گشاده با دوستان و آشنایان رفتار کنید. قرار است به همراه اعضای خانواده یا دوستان و آشنایان بیرون بروید و حسابی خوش‌بگذرانید، اما اگر مواظب نباشید حساب و کتاب خرج امروز از دست‌تان خارج می‌شود و هزینه زیادی روی دست‌تان گذاشته خواهد شد. انسان سخاوتمندی هستید؛ اما اجازه ندهید اطرافیان از این روحیه شما سوءاستفاده کنند. روز خوبی برای عاشقی نیست و همسر یا عشق ‌زندگیتان حوصله شما را ندارد. در این شرایط به نفع شما است که بیش از حد به دست و پای عشق‌زندگی‌تان نپیچید و اجازه دهید ایشان کمی به حال خودش باشد. تنهایی را به حضور در جمع ترجیح می‌دهید و امروز فرصتی برای خلوت با خودتان پیدا می‌کنید.   مهارت‌های خود را دست‌کم می‌گیرید و همیشه خودتان را سرزنش می‌کنید. امروز بهترین زمان برای ترک این عادت است و به خودتان قول بدهید که زندگی را با اعتماد‌به‌نفس بیشتری دنبال کنید.




فال روزانه فردا مرداد ( دوشنبه ۶ تیر ۱۴۰۱ )

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

 فرصتی به تو داده می‌شود تا بتوانی خطاهای گذشته‌ات را تصحیح کنی و دوباره دل او را بدست آوری. باید از خطاهای گذشته پند گرفت و به گونه‌ای عمل کرد که هرگز دیگر تکرار نشود. اخبار خوشحال کننده و دیدارهای سودمندی در انتظار توست. روش زندگیت را عوض کن تا از این حالت تنش و التهاب خارج شوی. باید به آینده‌ات امیدوار باشی.با استرس و اضطراب، اعصاب و جسم تو را تحلیل می‌رود پس به خودت مسلط باش و اعتماد به نفس داشته باش. صحبت با یک مشاور خوب و باتجربه می‌تواند به تو کمک کند. همیشه اگر به مشکلات کوچک مالی توجه نکنی تبدیل به غول بزرگی خواهد شد. برای جلوگیری و مقابله با این غول بزرگ باید حوصله به خرج داد و با تلاش و کوشش مسائل را حل کرد.

امروز به روزهای خوش گذشته و افرادی که زمانی با آنها در ارتباط بودید و لحظات خوشی که در کنار هم می گذراندید فکر کنید. به زمانی فکر کنید که با افرادی در تماس بودید که افکار و علایقی شبیه به خود شما داشتند و سرگرمی های مشترکی با هم داشتید. شما به آن روزها و آن افراد در زندگی خود نیاز دارید، پس سعی کنید پلی به گذشته تان بزنید و با افرادی که زمانی دوستشان داشته اید و برایتان خیلی عزیز بوده اند ارتباط برقرار کنید. امروز می تواند فرصتی بی نظیر برای حل مشکلاتی باشد که بین شما ایجاد شده و از هم دورتان کرده اند. شاید اوضاع هرگز مثل سابق نشود، اما شما می توانید اتفاقات خوب دیگری را در کنار هم رقم بزنید. دیگران را برای اشتباهی که خودتان مرتکب شده‌اید مواخذه نکنید، خودتان را سوژه صحبت دیگران می کنید تا بیشتر پشت سرتان حرف بزنند مسئولیت را گردن بگیرید و جلوی دیگران بایستید. برای انجام کاری بهتر است از خودتان بیشتر از دیگران توقع داشته باشید. اموالتان را از جلوی دست جمع کنید تا بعد از گم شدن آن‌ها پشیمان نشوید

روز حساسی را در پیش دارید و اگر مواظب سلامتیتان نباشید، سر از بستر بیماری در می‌آورید.  به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز کرده‌اید و از جایی که انتظارش را نداشتید، سودی روانه حساب‌های بانکی‌تان خواهد شد. تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. پولی به دست شما خواهد رسید و این پول زمینه شادی شما و اعضای منزل را فراهم می‌کند. دوستی قدیمی امروز برنامه‌ای خاص تدارک دیده تا به شما ثابت کند که همیشه به فکرتان است. امروز فرصت فراغتی دست می‌دهد تا لحظه‌های شادی را در کنار اعضای منزل سپری نمایید، این فرصت را مغتنم بدانید و به اعضای خانواده ثابت کنید که از بودن در کنار آنها لذت می‌‌برید. رابطه‌ای که با همسر یا عشق ‌زندگیتان دارید را سرشار از عشق و صفا کنید.




فال روزانه فردا شهریور ( دوشنبه ۶ تیر ۱۴۰۱ )

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

 زمانی رسیده که می‌توانی یک نفس عمیق بکشی و مطمئن باشی که به زودی به خواسته و آرزویت می‌رسی.موقعیت اقتصادی تو در حال حاضر خوب است پس سعی کن درست و به موقع خرج کنی. باید سعی کنی از موقعیت‌های کاری یا تحصیلی پیش رویت به خوبی استفاده کنی تا همیشه وضعیت مالی‌ات خوب و تضمین شده باشد.

امروز به احتمال زیاد مجبور خواهید بود برای هماهنگ شدن با سایر اعضای گروهی که عضو آن هستید در برخی از رفتارها و نگرش های خود تجدید نظرهایی کل انجام دهید. با خودتان فکر کنید که چطور می توانید با دیگران هماهنگ شوید و به آنچه در درونشان می گذرد پی ببرید. خوشبختانه در حال حاضر هر دو جنبه ی زنانه و مردانه ی وجودتان در هارمونی فوق العاده ای به سر می برند و به همین دلیل هم خیلی خوب می دانید که از خودتان و زندگیتان چه انتظاراتی دارید و دوست دارید چه کارهایی انجام دهید. برای حل کردن مشکلی که در محل کارتان برایتان پیش آمده است به کمک و راهنمایی شخصی که از شما تحصیل کرده تر و با تجربه تر است نیاز دارید، پس غرور را کنار بگذارید! ساده نباشید اما خوددارتر رفتار کنید میهمانی از راه دور یا نوزادی در راه دارید که هر کدام باشد قدمش برایتان خیر و برکت بسیار دارد. شاکر باشید و از کمک به دیگران غافل نشوید. بیماری یکی از دوستان یا نزدیکانتان شما را کلافه کرده است. بد بینی بلای جان شما است بهتر است عینک بد بینی را همین حالا از چشمتان بردارید.

نگاهتان را به زندگی تغییر دهید و رویکردی مثبت‌ به زندگی درپیش بگیرید. فراموش کرده‌اید که انسان‌های موفق، اعتمادبه‌نفس سرشاری دارند و کارهای مهم زندگیتان را با نبود اعتماد‌به‌نفس انجام می‌دهید، این وضعیت گره‌ای بزرگ در کار شما انداخته و از موفقیت فاصله گرفته‌اید. امروز زمان مناسبی است که فکری به حال این شرایط بردارید و به خودتان قول بدهید که با اعتماد‌به‌نفس بیشتری زندگی را در پیش بگیرید. قرار است برای خرید بیرون بروید اما مواظب باشید که تنها لوازم ضروری را خریداری نمایید و ولخرجی نکنید. برای حل مشکلی که در میان اعضای خانواده ایجاد شده آستین بالا بزنید. به همسر یا عشق زندگیتان کم‌محلی می‌کنید. قبل از اینکه این رفتار فاصله‌ زیادی بین شما ایجاد کند، توجه بیشتری به عشق ‌زندگیتان داشته باشید.    تنبلی را کنار بگذارید و سبک زندگی پرتحرک و فعالی را در پیش بگیرید.

 




فال روزانه مهر

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

 

 مهم این است که از یک خطا عبور کرده و آن را جبران کنی. هیچ کس نیست که در زندگی خود دچار اشتباهات کوچک یا بزرگ نشده باشد. پشیمانی تنها کافی نخواهد بود. برای تغییر اوضاع مالی باید دست به ریسک بزنی. گاهی اوقات تمایل داری دست به تجربه‌هایی بزنی اما همیشه وسوسه‌ها و تردیدها مانع می‌شود. باید این وسوسه‌ها را از خود دور کنی و با جرات و جسارت و البته با فکر وارد کار شوی.

امروز شما اعتماد به نفس تازه ای در درونتان یافته اید که به شما کمک خواهد کرد به احساساتتان غلبه کرده و به افکار منطقی خود توجه بیشتری داشته باشید. سعی کنید نگاه منفی نگرانه ای که به اتفاقات اطراف خود دارید را کنار بگذارید و به جای اینکه روی جنبه ی بد آنچه برایتان اتفاق می افتد تمرکز کنید، نکات مثبت اتفاقاتی که در اطرافتان در جریان هستند را مد نظر داشته باشید. با داشتن این نگاه منفی شما تنها مشکلاتی که دارید را پیچیده تر و بزرگتر خواهید کرد. حق خوشحال بودن را از خودتان نگیرید! اگر بسته ای به دستتان رسید که نام فرستنده و گیرنده ی آن را پیدا نکردید از باز کردن آن پرهیز کنید، زیرا صاحب اصلی آن خیلی زود پیدا خواهد شد! حواستان باشد که صبر آدم های اطرافتان هم اندازه ای دارد، آن‌ها نمی توانند همین طور آرام بنشینند و شاهد رفتار اهانت آمیز شما باشند، پیش از آن که تمام پل های پشت سر خود را خراب کنید بهتر است تغییر رویه داده و منطقی تر تصمیم بگیرید. اگر متاهل هستید بهتر است کمی بیشتر به همسرتان توجه کنید و مراقب رفتار و گفتارتان در جمع باشید.

مدتی است که در بستر بیماری افتاده‌اید و حال‌و‌روز خوشی ندارید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که این بیماری ادامه پیدا نمی‌‌کند و در طول چند روز آینده، بهبودی کامل حاصل خواهد شد. فکر بکری به ذهن‌ شما خطور کرده و بر این باور هستید که انجام این فکر شما را به سود و ثروت چشمگیری خواهد رساند. این باور کاملا درست است و به هر قیمتی که شده زمینه اجرای این فکر بکر را فراهم کنید و مطمئن باشید که با موفقیت و پیشرفت فاصله چندانی ندارید. یکی از اعضای خانواده نیازمند مشورت با شما است. تجربه‌ای که در طول سال‌های زندگیتان اندوخته‌اید را با این فرد به اشتراک بگذارید و ایشان را از مشورت خود بهره‌مند سازید.  یکی از اطرافیان به کمک شما نیاز دارد، این فرد را به حال خود رها نکنید و هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای کمک به ایشان انجام دهید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز کاری می‌کند تا تمام غصه‌ها و نگرانیهایتان را فراموش کنید. فرصتی فراهم می‌شود تا با ورزش یا پیاده‌روی، حال‌و‌هوایی تازه کنید و سلامت جسم و جان خود را تضمین نمایید.

 




فال روزانه فردا آبان ( دوشنبه ۶ تیر ۱۴۰۱ )

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

 تا حدود ۹ روز دیگر در بهترین روزهای عشق و عاطفه بسر می‌بری. چنانچه در این ایام تغییری ایجاد شود بسیار تاثیرگذار خواهد بود. به اطرافیان خود به خوبی بنگر. احساس می‌کنی که بیش از پیش مورد توجه واقع می‌شوی.  گوش کردن به موزیک، بهترین راه وقت گذرانی پیشنهادی ما برای امروز توست.  شاید بهتر باشد کمی سرخ‌کردنی و پختنی را از برنامه‌ی غذایی روزانه‌ات حذف کنی و با خام‌خواری یا خوردن میوه و سبزیجات سلامتی‌ات را تضمین کنی. این فقط یک پیشنهاد است.  اگر به فکر پیشنهاد برای اضافه کردن حقوق یا تغییر شغل هستی روز بسیار مناسبی است.

سعی کنید با انتقاداتی ک امروز از شما می شود انگیزه خود را از دست ندهید. اگر از هدفتان مطمئن هستید با به کار گرفتن انتقادات سازنده می توانید خود را به آن نزدیک تر کنید. چرا از تغییرات وحشت دارید؟ اگر شما خودتان را با تغییرات سازگار کنید، آنها نیز با شما سازگار و هماهنگ خواهند شد، پس قدم برداشته و پیش بروید. امروز زیاد به خودتان فشار نیاورید و خیالتان راحت باشد که اگر برنامه منظمی داشته باشید به همه کارهایتان خوهید رسید. امروز به کلمات برای بیان حرف ها و احساساتتان اکتفا نکنید. زبان بدن و لمس کردن تاثیری بسیار بیشتر از کلمات خواهند داشت. با دست دادن صمیمانه به دوستان و در آغوش گرفتن عزیزان و نوازش همسرتان دوست داشتن خود را به آنها نشان دهید. شایستگی های شما از چشم هیچ کس پنهان نیست شما نیازی ندارید تا برای پیشرفت و بالا رفتن از پله های ترقی از کسی کمک بخواهید، خیالتان راحت کم کاری و یا تهمت زدن دیگران نمی تواند نظر کارفرمایتان را نسبت به شما عوض کند او شما را به خوبی می شناسد. اگر مشغول تحصیل هستید در انتظار نمرات خوبی باشید صدقه ای کنار بگذارید

احساس می‌کنید که مانند گذشته قوی و تندرست نیستید و همیشه احساس ضعف و خستگی می‌کنید. دلیل این وضعیت در کم‌تحرکی و ورزش‌نکردن نهفته است، در نتیجه از امروز فرصتی را برای ورزش کنار بگذارید و با استمرار در ورزش و تحرک، جلوی ضعف و خستگی را بگیرید. اوضاع مالیتان بهبود پیدا می‌کند و پولی به دستتان می‌رسد. به لطف این پول هزینه‌های جاری زندگی را پوشش دهید و شرایط مالیتان را ثبات بخشید.   امروز احتمال عاشق‌شدن شما بسیار است، اما با عشق ماندگاری طرف نخواهید بود. به فکر انجام کار مهمی افتاده‌اید، اما آن‌گونه که باید و شاید برای انجام این کار مهارت ندارید و بهتر است که قبل از بدست آوردن مهارت کافی، فکر این کار را از سرتان بیرون کنید.  رازهای زیادی را از همسر یا عشق ‌زندگیتان پنهان کرده‌اید و احتمال زیادی وجود دارد که یکی از این رازها امروز برملا شود و زمینه‌ای برای مشاجره میان شما و همسر یا عشق‌ زندگیتان ایجاد نماید. اطرافیان امروز بیشتر از همیشه هوای شما را دارند. از این شرایط استفاده کنید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان و آشنایان سپری نمایید.




فال روزانه فردا آذر ( دوشنبه ۶ تیر ۱۴۰۱ )

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

 با فردی آشنا می‌شوی که برای تو شانس خواهد آورد. البته معنای این خبر این نیست که از این پس باید چشم و گوش بسته مطیع و تابع او باشی. بلکه می‌توان با کمک او به اهداف خوبی رسید.ناامید و مایوس نباش. به زودی خبری خوشحال کننده می‌رسد و درمی‌یابی که نمی‌توان با ناامیدی به هیچ موفقیتی دست یافت. پس یاس و افسردگی رو از پنجره بنداز بیرون!!!مصرف دخانیات یا قهوه و کافئین به میزان زیاد آسیب‌های زیادی را به همراه خواهد داشت. بهتر است با ورزش و فعالیت‌های جسمی، بدنی سالم و تندرست داشته باشی. جوانی و شادابی خود را تقویت کن تا در کارها موفق گردی. وضعیت مالی تو خوب است و جایی برای نگرانی نیست. باید از اسراف و تبذیر جلوگیری کرد و همچنان میانه‌رو بود. وقتی درآمد تو دو برابر شد آنوقت می‌توان حساب تازه‌ای باز کرد.

به همه اطلاعاتی که امروز به دست می آورید اعتماد نکنید، چرا که برخی از آنها ممکن است زیاد موثق نباشند و باعث گمراهی شما شوند. اگر کسی در کارهایتان مانعی ایجاد کرد تسلیم نشوید و از خلاقیت خود برای دور زدن این مانع استفاده کرده و اجازه ندهید جلوی شما را بگیرد. چنین تجربیاتی تنها شما را قویتر می کنند. سعی کنید کارهایی که برایتان لذت بخش هستند و به شما امید و اطمینان می دهند را انجام دهید. در مورد دیگران قضاوت نکنید، گذشته هر فردی به خودش مربوط است، آنچه اهمیت دارد درسی است که از اشتباهاتمان می گیریم. با دوستان نزدیک خود دیدار کنید و اگر کدورتی بین شما وجود دارد آن را حل کنید. در مورد مساله ای احساسی اوضاع بر وفق مراد است نتیجه تلاشتان را بزودی خواهید گرفت یک دوست قدیمی به دیدارتان خواهد آمد که از این دیدار بسیار خوشحال می شوید. گاهی اعتماد به نفس خود را از دست می دهید که نتیجه به ضرر شما تمام می شود قدم های بزرگ بر ندارید آهسته و پیوسته به جلو پیش بروید. برای هدف مالی بزرگی که در سر دارید باید بیشتر کوشش و تلاش کنید.

به خاطر داشته باشید که بی‌احترامی به اطرافیان شما را به فرد منفوری تبدیل خواهد کرد. قبل از اینکه این رفتار رابطه شما با اطرافیان را از چیزی که هست بدتر کند، از در دوستی و احترام با اطرافیان وارد شوید و دل دوست و آشنا را بدست آورید. کار پسندیده‌ای که در گذشته انجام داده‌اید امروز پیش اطرافیان جلوه می‌کند و تعریف و تمجید آشنایان را به دنبال دارد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده بیشتر به فکر انجام کارهای پسندیده باشید. یکی از دوستان قدیمی امروز از شما درخواست کمک مالی خواهد کرد. به صلاح شماست که جانب احتیاط را در کمک به ایشان نگه دارید، چرا که احتمال زیادی وجود دارد در آینده با مشکل مالی روبرو شوید.  مدتی است که وقتی برای بودن در کنار اعضای خانواده اختصاص نداده‌اید و اعضای منزل دلتنگ شما هستند، ادامه این وضعیت چیزی به غیر از دلخوری در میان اهل منزل به دنبال نخواهد داشت، در نتیجه در اولین فرصت وقتی را به اعضای خانواده اختصاص دهید و کاری کنید که حسابی به شما و اهل منزل خوش بگذرد. همسر یا عشق ‌زندگیتان با شما صادق نیست و بهتر است که بیشتر حواستان را به رفتار وی جمع کنید. علاقه‌ زیادی به پیشرفت و موفقیت دارید، اما ضعف‌ها و برتری‌های خود را نمی‌شناسید و این وضعیت جلوی موفقیت‌های آینده شما را گرفته است، امروز مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد و در حین حل این مشکل، با نقاط ضعف و قوت خود بیشتر آشنا می‌شوید. این تجربه‌ها را به کوله‌بار تجربه‌های‌تان اضافه کنید و شناخت بیشتری نسبت به ضعف‌ها و برتری‌های خود بدست بیاورید. فرصتی مهیا می‌شود تا کمی با خود خلوت کنید و با اصلاح نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت، مسیر پیشرفت و موفقیت را هموار کنید.

 



فال روزانه فردا دی ( دوشنبه ۶ تیر ۱۴۰۱ )

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

 بعضی عشق‌ها آتشین اما کم‌عمق و سطحی هستند. گردبادی برپا می‌کنند و زود هم سرد می‌شوند. اما بعضی عشق‌ها عمیق است و ملایم. باید به خودت زمان بدهی تا متوجه شوی متعلق به کدام گروه است.ستاره بخت و اقبال تو به زودی شروع به درخشیدن خواهد کرد. با شنیدن خبر و یا موضوعی یک نگرانی بزرگ را فراموش می‌کنی.خوردن مقدار کمی شکلات در هفته به تو شادی و نشاط می‌دهد و همین می‌تواند در سلامتی‌ات نیز موثر باشد چون زمانی که روح بانشاط باشد، جسم نیز سالم خواهد بود.  امروز موقعیت اجتماعی دلخواهی خواهی داشت. بعضی برنامه‌های کاری یا درسی‌ات تغییر می‌کند و به پایگاه‌های مطمئنی دست خواهی یافت.

امروز کلی کار برای انجام دادن دارید. به طور ناگهانی انگار شما در مرکز دنیا قرار گرفته اید و توانایی های ذهنی شما در معرض امتحان قرار گرفته اند. خودتان را برای امتحان آماده کرده اید؟ بهتر است خودتان را جمع و جور کرده و ذهنتان را به کار بیندازید. کافی است خودتان باشید و دنباله روی کورکورانه دیگران نباشید. به شایعات و غیبت هایی که می شنوید خیلی اهمیت ندهید و حرف هایی که از منبعی موثق نشنیده اید را باور نکنید، در غیر این صورت ممکن است به دردسر بیفتید. با داشتن نظم و برنامه ریزی از ابتدای روز حتی اگر برخی مشکلات جزئی به وجود بیایند هم خواهید توانست همه کارهایتان را به موقع انجام دهید. خبر جدایی را خواهید شنید توصیه می شود از دخالت در این موضوع خودداری کنید راز دار باشید در انجام کاری که در نظر دارید شتاب نکنید. برای رسیدن به هدف بزرگ خود به حربه محبت متوسل شوید. تا حدی در زمینه عاطفی احساس نا هماهنگی می کنید یادتان باشد شما نمی توانید روی دیگران کنترل داشته باشید.

نگرانیهای فکری را کنار بگذارید و به خاطر داشته باشید که عقل سالم در بدن سالم است. پولی را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌اید، امروز خبر خوشی از این سرمایه‌گذاری به دستتان می‌رسد و باخبر می‌شوید که سود سرشاری روانه حساب‌های بانکیتان خواهد شد. مدتی است که رابطه شما و عشق ‌زندگیتان رو به سردی گذاشته و آتش عشقتان در حال خاموش شدن است، اجازه ندهید عشقی که روزگاری برای آن خودتان را به آب و آتش می‌زدید، به همین راحتی خاموش شود و از امروز رویکردی عاشقانه را با عشق‌ زندگیتان در پیش بگیرید و مطمئن باشید که ایشان نیز عشق شما را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت.  امروز به صورت کاملا اتفاقی چشمتان به چیز قدیمی و خاطره‌انگیزی می‌افتد که مدت‌ها است آن را ندیده‌اید، این چیز را در گوشه‌ای امن و مطمئن قرار دهید و حسابی مواظب‌ آن باشید تا دوباره گم نشود.  به خاطر داشته باشید که عقل سالم در بدن سالم است و اگر به موفقیت‌های بیشتر فکر می‌‌کنید، فکری به حال سلامت جسم و جان خود بردارید و با حفظ آرامش در محیط منزل، شرایط را برای موفقیت‌های بیشتر مهیا نمایید.

 




فال روزانه فردا بهمن ( دوشنبه ۶ تیر ۱۴۰۱ )

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

 یکی از بدی‌های تو این است که زبانت زودتر از عقل و فکرت دست به کار می‌شود و بند را آب می‌دهد باید کمی خوددار باشی تا در زمان مناسبی کارها روبه‌راه شود. خبر و یا نامه‌ای خوشحالت می‌کند. تغییر و تحولاتی در امور روزانه‌ات پیش خواهد آمد که ثمره‌اش شادی و نشاط توست. برای کار تازه‌ای به تو پیشنهادهای جدیدی خواهد شد. اگر بتوانی صبح کمی زودتر بیدار شوی و چند دقیقه ورزش کنی، مطمئنا روحیه بهتر و شادابتری خواهی داشت. در مواد غذایی مصرفیت هم دقت کن و برنامه‌ریزی داشته باش. یک دوره کلافه کننده در پیش داری. در برخورد با آن به جای اینکه به آشفتگی دامن بزنی، سعی کن افکارت و یا کارهایت را منظم و به ترتیب اهمیت پشت سرهم قرار دهی. بعضی نقطه نظرهایت در محیط کاری یا جمع دوستان مورد پذیرش قرار می‌گیرد. برای پیشرفت کارت ناچار می‌شوی بر معلومات و اطلاعات خود در زمینه موردنظر بیفزائی.

به نظر می رسد که دیگران علاقه چندانی به شنیدن اهداف و برنامه هایی که برای خودتان در نظر گرفته اید ندارند و شاید حتی حرف زدن با آنها به جای این که کمکی به شما بکند باعث از بین رفتن انگیزه تان هم بشود، پس به جای این که چیزی بگویید در خلوت خودتان به آنها فکر کنید. امروز ذهن خودتان را روی لذت های کوچک زندگی متمرکز کنید. تفریح و رسیدن به شادی و آرامش تنها در مسافرت به مقصد های دوردست و فعالیت های گران قیمت و تجملاتی خلاصه نمی شود. تمام آن چیزی که به آن نیاز دارید از درون شما نشأت می گیرد. از طبیعت لذت ببرید. به ماه و خورشید و ستاره ها نگاه کرده و لبخند بزنید. زیبایی در تمام چیزهای اطراف شما وجود دارد در مورد مسئله ای اقتصادی به طور اتفاقی تصمیمی گرفته‌اید، بهتر است در برابر ناملایماتی که پیش می آید صبر کنید. این اواخر آنقدر تلخی و بد اخلاقی کرده‌اید که اطرافیان از دورتان پراکنده شده‌اند صبر و حوصله اگر به خرج می دهید گله و شکایت نکنید شخصی که به شما علاقمند است قصد دارد از شما سوالی بپرسد اما جرات نمی کند با شما تماس بگیرید.

اجازه ندهید نگرانی‌ها و اضطراب زمینه بیماری شما را فراهم کند. برای رسیدن به آرامش از هم‌صحبتی با دوستان و آشنایان کمک بگیرید. امروز اگر حواستان را حسابی جمع نکنید، احتمال زیادی وجود دارد که با خرید کالاهای غیرضروری، حسابی ولخرجی کنید و ثبات مالی شما به خطر بیافتد. از دوستانی که مدتی است خبری از آنها ندارید خبر بگیرید. سپاسگذار لطف و محبت بدون چشم‌داشت همسر یا عشق ‌زندگیتان باشید. عمر خود را بیهوده تلف نکنید و به خاطر داشته باشید که وقت طلا است.  شرایطی مهیا می‌شود تا به انجام کارهای دلخواه برسید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و آرامش‌خاطر پیدا کنید.

 




فال روزانه فردا اسفند ( دوشنبه ۶ تیر ۱۴۰۱ )

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

 یک توفان احساسی داری. بهتره هیچ تصمیمی نگیری تا اوضاع مساعد شود. همین روزها بدون هیچ دلیل خاصی با مخالفتهای یکی از اعضای خانواده یا یک دوست نزدیک مواجه می‌شوی. مقداری اوقات تلخی و بگومگو با یکی از دوستان داری. آشنایی تازه، فکر و خیالهایی برایت دارد. یک اتفاق شیرین تا مدتی فکرت را مشغول کرده و خاطره‌انگیز خواهد شد. یک دوست یا فامیل عزیز را مدتی است فراموش کردی، اما او به تو فکر می‌کند. اگر مبتلا به بیماری‌های ریوی یا قلبی هستی و یا چند وقتیه که احساس سنگینی روی سینه و شش‌هات می‌کنی، بهتره حدالمقدور بیرون نری، اما اگر مجبوری از ماسک استفاده کن.به زودی با مقداری تغییرات در کار یا تحصیلت مواجه می‌شوی. فکر تغییراتی در محل زندگی یا شغل، تو را آزار می‌دهد. باید تردید را کنار بگذاری و تصمیم قطعی‌ات را بگیری.

امروز به ذهن خلاق خود توجه کنید. اکنون وقت بسیار خوبی برای کاشتن دانه هایی است که در نهایت صحت و قدرت رشد خواهند کرد و به ثمر خواهند نشست. شما اکنون توانای رسیدن به ثروت را دارید، اما نمی توان راه صد ساله را یک شبه رفت. کلید موفقیت شما این است که آرامش خود را حفظ کرده و به مشکلات کوچکی که سر راهتان سبز می شوند عکس العمل شدید نشان ندهید. شما مهمتر از این هستید که وقت و انرژی خودتان را صرف چیزهای بیهوده بکنید. سعی کنید در کار دیگران دخالت بیجا نکنید و با کنجکاویتان از حد و مرزهایی که بین شما و آنها وجود دارد فراتر نروید، این کار تنها فاصله بین شما و آنها را بیشتر خواهد کرد. در انجام معامله ای که در پیش رو دارید بهتر است دست دست نکنید، اگر قصد خرید دارید عجله کنید که به نفع شماست برای عشقی که در دل دارید باید بیش از این ها تلاش کنید و از خانواده کمک بگیرید به این قضیه به این سادگی نگاه نکنید. خوابی که دیده‌اید را برای کسی تعریف نکنید تعبیرهای دیگران بیهوده پریشانتان می کنند به جای آن به کسی کمک کنید.

با منفی‌بافی راه به جایی نخواهید برد. از امروز دید مثبتی به زندگی داشته باشید و اجازه ندهید افکار منفی روز شما  را خراب کند. به لحاظ کاری روز خوبی را آغاز کرده‌اید و سودی روانه حساب‌های بانکیتان می‌شود. یکی از اطرافیان فرزندی به دنیا آورده و امروز به جشن و سروری برای این نورسیده دعوت شده‌اید. در این مراسم شرکت کنید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان و آشنایان تجربه نمایید.  ممکن است ناخواسته کار نادرستی انجام دهید و زمینه ناراحتی یکی از آشنایان را فراهم کنید.  همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز حسابی سرحال و بانشاط است و لحظه‌های شادی را پیش‌روی شما قرار خواهد داد. بیش‌از‌حد توان خود، کار می‌کنید. این وضعیت آسیب‌‌های جسمی و روحی را برای شما به دنبال خواهد داشت. از امروز به خودتان قول دهید که تعادل بین کار و زندگی را حفظ کنید و مواظب سلامتیتان باشید.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط