فال روزانه سه شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱

به گزارش رصد روز ، فال روزانه  سه شنبه ۱۷  آبان ۱۴۰۱ و فال روز تولد ۱۷ آبان و فال روزانه فردا۱۷ آبان ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گر...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه  سه شنبه ۱۷  آبان ۱۴۰۱ و فال روز تولد ۱۷ آبان و فال روزانه فردا۱۷ آبان ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا۱۷ آبان ۱۴۰۱ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( سه شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱ )

باید از خطایی که مرتکب شدی عذرخواهی کرده و آن را جبران کنی. این کاری دشوار و سخت خواهد بود اما بهتر از آن است که همین راه غلط را تا آخر رفته و خود یا دیگران را نابود سازی.

اخبار خوشحال کننده و دیدارهای سودمندی در انتظار توست. روش زندگیت را عوض کن تا از این حالت تنش و التهاب خارج شوی. باید به آینده‌ات امیدوار باشی.

به میزان ویتامین و کالری روزانه‌ات توجه کن تا دچار عارضه‌ای نشوی. همیشه پیشگیری قبل از درمان نتیجه بهتری خواهد داد!!

به زودی پیشنهاد خیر و برکت داری به تو خواهد شد. اگر از موقعیت به موقع در درست استفاده کنی و برای رسیدن به هدف تلاش کنی، از زحماتت خیلی زود نتیجه خواهی گرفت. اگر باهوش باشی مقداری پول به سوی تو حرکت خواهد کرد.

1متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

شما تمام هدف و تمرکز خود را روی آینده تان گذاشته اید و می خواهید آن را به همان شکلی که خودتان می خواهید باشد در بیاورید. سلاح اصلی ما در این راه توانایی فوق العاده ای است که در برقراری ارتباط دارید و تسلیم نشدنتان تا زمانی که پیامتان را منتقل نکرده اید. با این همه باید در نظر داشته باشید که تحمیل کردن نظرات خود به دیگران و وادار کردن آنها به این که حتما مثل شما فکر کنند کاری کاملا بیهوده است. هرکسی باید بر اساس نظرات و باورهای خودش پیش برود و تنها وظیفه شما این است که واقعیت ها را به آنها متذکر شوید، نه این که به خاطر پذیرفته شدن خودتان واقعیت را کمرنگ و بی اهمیت جلوه دهید. بدون آنکه از کسی توقعی داشته باشید کار خیری را انجام خواهید داد. این را بدانید که سرمایه و ثروت تنها پول نیست. سرمایه حقیقی شما تندرستی، فکر خوب و کوشش خستگی ناپذیر شماست. بهتر است با داشتن این نعمت ها قدردان باشید. در فکر بدست آوردن چیزی هستید و بی وقفه برایش تلاش می کنید بطور حتم به آن دست خواهید یافت.

کارهای زیادی برای انجام‌دادن دارید اما خسته نخواهید شد. هزینه‌ای هنگفت را باید برای تحصیل خود یا یکی از اطرافیان خرج کنید. غم به دل خود راه ندهید چرا که در آینده‌ای نزدیک پولی به دستتان می‌رسد و جای خالی هزینه‌ای که امروز خرج می‌کنید به زودی پر خواهد شد. بر این باور هستید که اعضای خانواده پشتیبان شما نیستند و هوایتان را ندارند، اما امروز به مشکلی بر می‌خورید و اهل منزل همه‌جانبه از شما برای حل این مشکل پشتیبانی می‌کنند، از اتفاق امروز درس بگیرید و در آینده شما نیز از هر فرصتی برای حمایت و پشتیبانی از اعضای خانواده استفاده کنید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز اصلا حوصله ندارد و سر چیزهای کوچک و پیش‌پاافتاده دلخور می‌شود. از این رفتار عشق ‌زندگیتان ناراحت نشوید و مطمئن باشید که گذر زمان روحیه ایشان را بهتر خواهد کرد.  امروز فرصت فراغتی دست می‌دهد تا لحظه‌های شادی را در کنار اعضای منزل سپری کنید، این فرصت را مغتنم بدانید و به اعضای خانواده ثابت کنید که از بودن در کنار آنها لذت می‌‌برید.




فال روزانه فردا اردیبهشت ( سه شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱ )

با مشکلات عاطفی روبرو می‌شوی. از طرفی رفتارهای خشک و خشنت، از تو چهره نامطلوبی می‌سازد و او را فراری می‌دهد. درست است که مشکلاتی با هم دارید اما این دلیل نمی‌شود که خودت را ببازی و اخم کنی.

کسی که دیگران را شاد می‌کند، خود از شادی بزرگتری برخوردار می‌شود. بهتر است گره از ابروها باز کنی چون زندگی با این روحیه میانه بهتری دارد.

مراقب سلامتی خود باش. از اسراف و پرخوری جدا پرهیز کن.

پس از یک هفته آرامش و مساعد بودن اوضاع اقتصادی، شرایط تغییر کرده و طوفانی از راه می‌رسد. باید بر اعصابت مسلط باشی تا بتوانی به راحتی از این بحران کوتاه‌مدت عبور کنی.

2متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

امروز هر بار که می خواهید دهانتان را باز کنید ابتدا کمی صبر کرده و به آنچه می خواهید بگویید فکر کنید. دیگران حرف هایتان را آنقدر ساده به دل می گیرند که حتی فکرش را هم نمی توانید بکنید. خوشبختانه داشتن یک رفتار همراه با آرامش و ملایمت خیلی بهتر از رفتار احساساتی می تواند پیام شما را به طرف مقابلتان منتقل کند. به هر حال سعی نکنید دیگران را وادار به آن کنید که مشکلاتشان را به همان روشی که شما می گویید حل کنند. اجازه دهید دیگران خودشان و بدون دخالت شما مسیر خود را انتخاب کنند. امروز مسائل عاطفی برای شما از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند و نمی توانید روی کارهای خسته کننده روزمره تمرکز کنید. کمی صبر کنید، تمام ساعات بعدازظهر را برای بودن با عشقتان وقت دارید. بیهوده دست روی دست گذاشته اید. اگر همین حالا برای سازماندهی کردن افکارتان وقتی را تعیین نکنید، همه مسائل دیگر هم پیچیده تر از قبل به نظرتان می آید، گرچه حقایق شفاف و واضح به نظر می رسند، اما شما در حالی که از دو طرف به سمت دو مسیر کاملا متضاد کشیده می شوید با مشکل حل نشدنی روبرو می شوید. ادامه این روند شما را پریشان و آشفته می کند.
نیازی نیست نگران سلامتیتان باشید، امروز از هر روز دیگری سرحال‌تر خواهید بود. موقعیت کاری جدیدی پیدا می‌‌کنید و این شغل افزایش درآمد و رفاه شما را به دنبال دارد. از این موقعیت نهایت استفاده را ببرید و دستاوردهای خود را در زندگی گسترش دهید. یکی از اعضای خانواده به کمک شما نیاز دارد و در اولین فرصت هرکاری که از دستتان بر می‌آید را برای ایشان انجام دهید.   اهمیتی به مشکلات دیگران نمی‌دهید و اطرافیان را بیش‌از‌حد تحت‌فشار قرار داده‌اید، قبل از اینکه این رفتار شما را به فرد خودخواه و بی‌ملاحظه‌ای در پیش اطرافیان تبدیل کند، از امروز مشکلات اطرافیان را مشکل خودتان بدانید و اهمیت بیشتری برای دوست و آشنا قائل شوید. یکی از آشنایان به کمک شما نیاز دارد. گرفتاری‌های امروز مجال کمک به این فرد را نمی‌دهد و ممکن است زمینه دلخوری ایشان فراهم شود. در اولین فرصت به درخواست کمک این فرد پاسخ دهید و هر کاری که از دستتان برمی‌آید را برای ایشان انجام دهید.  تصمیم‌‌های مهم زندگی را بدون مشورت با همسر یا عشق ‌زندگیتان اتخاذ می‌کنید و این رویکرد شرایط دلخوری عشق ‌زندگیتان را فراهم کرده‌است. ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما و عشق ‌زندگیتان نیست. از امروز در تصمیم‌های مهم زندگی نظر عشق‌ زندگیتان را جویا شوید و به ایشان ثابت کنید که نظر وی از هر کس دیگری برای شما اهمیت بیشتری دارد.




فال روزانه فردا خرداد ( سه شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱ )

عشق و دوست داشتن باید در اعماق وجود آدمی جای گیرد. در غیر اینصورت به رفتاری ریاکارانه منجر خواهد شد که به خود و دیگران لطمه می‌زند. خلوص در عشق حرف اول را می‌زند.

نامه یا خبری می‌رسد که جالب و شنیدنی خواهد بود. گرچه این خبر، همان چیزی نیست که تو انتظارش را داشتی و برای آن لحظه‌شماری می‌کردی، اما در مجموع دل تو را راضی خواهد کرد و نوید خوبی است.

باید به اندازه کافی وقت برای استراحت و لذت بردن از زندگی داشته باشی. این وقت را پیدا کن.

شرایط اقتصادی تو به جایی می‌رسد که ذهنت را آشفته می‌کند. باید بر این آشفتگی غلبه کرد و اجازه نداد که موج حوادث تو را با خود ببرد. باید با اعتماد به نفس و توانایی که در تو وجود دارد به این مشکلات پایان دهی.

3متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

امروز شما دارید به موقعیتی که در دنیای اطرافتان دارید و این که آیا زندگیتان هدفی فراتر از دنیای کوچک اطرافتان دارد یا خیر فکر می کنید. شاید بخواهید دانش و آگاهی خود را به دوستان و اطرافیان خود نشان بدهید و به آنها بگویید که در شرایطی مشابه به تجربه های شما چه کاری باید انجام دهند. اگر هیچ کس به پیشنهادات شما علاقه ای نشان نداد زیاد تعجب زده نشوید. از قدیم گفته اند تا زمانی که از شما خواسته نشده است به هیچ کس نصیحت نکنید. امروز عشقتان را با یک اقدام غیر منتظره غافلگیر کنید؛ این کار می تواند به سادگی پختن یک شام خوشمزه، یا خرید دو بلیط سینما برای یک فیلم عاشقانه باشد. عنوان کردن آنچه که در سرتان دارید فکر خوبیست، به شرط آنکه نسبت به اظهارات دیگران هم گوش شنوا داشته باشید، وگرنه که یک طرفه به قاضی رفتن نتیجه اش راضی برگشتن است. در حالی که به هیچ نتیجه ای نرسیده اید بیهوده وقت خود را تلف می کنید، بهتر است سرتان را مثل کبک زیر برف نکنید و راهی را که باید هر چه زودتر انتخاب کنید.

روزی سرشار از انرژی در پیش‌رو دارید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و کارهای امروز را زودتر از همیشه به پایان برسانید. روحیه صرفه‌‌جویی دارید و همیشه به پس‌انداز فکر می‌کنید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و به کمک اندوخته‌ای که قبلا کنار گذاشته بودید، مشکل مالی که برای شما پیش می‌آید را از سر راه بر می‌دارید. مهمانی بزرگی ترتیب داده‌اید و دوستان و آشنایان را دعوت کرده‌اید، تا جایی که می‌توانید شرایط راحتی و خوشی مهمان‌ها را فراهم کنید و تمام سعی خود را به کار گیرید تا مهمانی خاطره‌انگیزی را در ذهن مهمان‌ها ماندگار نمایید.   روز مهمی را آغاز کرده‌اید و قرار است که در جلسه کاری یا مهمانی مهمی شرکت کنید، این فرصت را به فال نیک بگیرید چرا که در این مراسم اطلاعات جدیدی به‌دست می‌‌آورید و فرصتی پیدا می‌کنید تا دانش و آگاهی خود را افزایش دهید. کارهای زیادی دارید، اما با مشکلی برای انجام این کارها روبه‌رو نخواهید شد و در پایان روز کار ناتمامی روی دست شما باقی نمی‌ماند. همسر یا عشق ‌زندگیتان احساس می‌کند که مانند گذشته به ایشان اهمیت نمی‌دهید و از چشم شما افتاده‌است. قبل از اینکه این احساس به ناراحتی عمیقی تبدیل شود، امروز هدیه‌ای برای عشق‌ زندگیتان خریداری کنید و با تقدیم این هدیه به ایشان ثابت کنید که بیشتر از همیشه به وی اهمیت می‌دهید.




فال روزانه

فال روزانه فردا تیر ( سه شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱ )

این عشق بر عقل و دین تو خیمه زده و تو را کاملا تحت تاثیر قرار داده است. هرگونه سفارش یا تضمینی در این باره بی‌فایده است و باید صبر کرد تا این موج بگذرد یا این شعله فروکش کند.

راه حل مشکل شما شادمانی است. دوری از رنج و درد و ایجاد فضای سرور و شادی بهترین کاری است که می‌توانید انجام دهید.

تو در برابر جسمت مسئولی و موظفی آنرا سالم و شاداب نگهداری. با خوب خوردن، ورزش کردن به اندازه کافی و قرار گرفتن در معرض نور طبیعی خورشید به اندازه کافی میتوانی به این مهم دست یابی.

با کسانی برخورد خواهی کرد که موقعیت مالی ممتازی دارند. انتظار می‌رود که اگر به تو کمک کنند، زندگی تو از این رو به آن رو شود. در این باره باید احتیاط کرد و هرگونه احتمالی را در نظر داشت.

4متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

امروز هر چقدر هم که سعی کنید دهان خود را بسته نگاه دارید زیاد در انجام این کار موفق نخواهید بود و هر کس هر چیزی که بگوید شما چیزی برای اضافه کردن به داستان دارید. متاسفانه خیلی از این حرف هایی که شما فکر می کنید خیلی مهم هستند و باید حتما گفته شوند کاملا بی ربط هستند و برای طرف مقابلتان هیچ اهمیتی ندارد. امروز ایده های خلاقانه زیادی در سرتان دارید، شاید بتوانید این خلاقیت خود را در نظم دهی به خانه تان و ایجاد تغییرات لازم در دکوراسیون منزل به کار بگیرید. هر کدام از این کارها را که انجام بدهید نتیجه کار واقعا تحسین برانگیز خواهد بود، شاید حتی بتوانید به دیگران هم در این زمینه کمک کنید. تغییر رفتار شخصی می تواند به سادگی احساسات شما را از حالت طبیعی خود بیرون آورده و عوض کند. فکر نکنید که می دانید چه اتفاقی در شرف وقوع است. هشیار باشید. چند روزی صبر کرده و بعد احساسات خود را دوباره مرور کنید. برای هر مسئله ای به اندازه خودش وقت بگذارید. به یک مهمانی دعوت می شوید حتما این دعوت را قبول کنید.

امروز کودک درونتان بیدار شده و فرصتی برای تفریح و خوش‌گذرانی پیدا می‌کنید. با هزینه‌ای غیرمترقبه روبه‌رو خواهید شد، اما نگران نباشید زیرا در آینده‌ای نزدیک جای خالی این هزینه پر می‌شود. به ناگاه مهمانی از راه می‌رسد و مجبور می‌شوید فرصت زیادی را به پذیرایی از این مهمان اختصاص دهید. معامله مهمی را در پیش دارید و به نفع‌ شما است که قبل از هرگونه معامله‌ای، یک‌بار دیگر شرایط این معامله را بررسی نمایید. فرصت فراغتی دست می‌دهد تا به انجام تفریح‌های دلخواه مشغول شوید. حادثه‌ای در کمین شماست. بهتر است که بیشتر از همیشه مواظب خود باشید و روز را بدون اتفاق ناگواری به پایان برسانید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز رفتار نامناسبی با شما خواهد داشت. این رفتار را به دل نگیرید و مطمئن باشید ایشان در اولین فرصت رفتار ناپسندی که داشته را جبران خواهد کرد.




فال روزانه فردا مرداد ( سه شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱ )

عشق و محبت باید از هر دو طرف باشد. عشق‌های یک طرفه گاهی خطرناک خواهند بود. سعی کن کسی را دوست داشته باشی که او هم جایی در دل خود برای تو ذخیره کرده باشد.

به زودی خبر خوشحال کننده‌ای می‌رسد که در زندگی تو اثر مهمی خواهد گذاشت. پس از یک دوره سختی و شکست، دوباره شانس به تو روی می‌آورد و باید سپاسگزار آن بود.

باید ورزش را جدی گرفت و از مصرف چیزهایی که سلامتی تو را تهدید می‌کند جدا خودداری کرد.

هر کاری زحمت دارد، حتی غذاخوردن! پس تو نباید انتظار داشته باشی که بدون زحمت و دردسر به سود برسی. برای رسیدن به موقعیت مالی بهتر باید تلاش زیادی بکنی.

5متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

امروز ممکن است تلاش دیگران برای مجبور کردن شما به همکاری و کمک کردن به آنها باعث عصبانیت شما شود. واکنش شما می تواند برای دیگران عجیب به نظر برسد و دلیل آن هم این است که نمی دانند دلیل اصلی ناراحتی و دلخوری شما چیست. آنها از شما انتظار دارند با یک راه حل جادویی مشکل و بحرانی که آنها پیش رو دارند را حل کنید و شما از این که انتظار دارند کار و زندگی خودتان را رها کنید و با نظرات و راهنمایی های خود به داد آنها برسید ناراحت هستید. با این حال شما باید در زمانی که اطرافیانتان به کمک شما نیاز دارند در کنار آنها قرار بگیرید؛ هیچ وقت نمی توان پیش بینی کرد که خودتان چه وقت به کمک آنها نیاز خواهید داشت. از مشورت با دوستی که از سر صداقت راه درست را به شما نشان می دهد صرف نظر نکنید و نا امیدی را لجوجانه در خود پرورش ندهید. تماس با فرد مهمی را که به تاخیر افتاده در لیست برنامه های این هفته خود بگنجانید. عذرخواهی، نداشتن تمرکز و بی توجهی را جبران نمی کند. بر روی کارهای مهمی که پیش رو دارید متمرکز باشید و چشمانتان را باز نگه دارید.

امروز اوقات فراغت زیادی پیدا می‌کنید تا با استراحت و تفریح، خودتان را برای روزهای آینده آماده کنید. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز کرده‌اید و از جایی که انتظارش را نداشتید، سودی روانه حسابهای بانکیتان خواهد شد. بدرفتاری با اعضای خانواده را کنار بگذارید و از در دوستی و محبت با اهل منزل وارد شوید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز برای جلب رضایت شما خودش را به آب‌و‌آتش خواهد زد تا لحظه‌های عاشقانه‌ای را در کنار هم سپری کنید. همکاران در محل‌کار یا اعضای خانواده در منزل، امروز با شما همکاری لازم را ندارند. اجازه ندهید این وضعیت روحیه شما را خراب کند و از هرگونه رفتار ناپسند خودداری نمایید. مهمانی ترتیب‌ داده‌اید، اما در این مهمانی به شما خوش نمی‌گذرد و احساس خواهید کرد که وقت و هزینه خود را به هدر داده‌اید.




فال روزانه فردا شهریور ( سه شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱ )

مراقب بعضی از رفتارهایت باش! به راحتی می‌توان دلی را شکست و با یک توهین روحی را آزرد اما همان دل و روح را نمی‌توان با هزار کوشش بدست آورد.

ارتباط با دوستانت را بیشتر کن. دوستی و رفاقت مهمترین سرمایه معنوی تو در این روزگار است. با این کار روحیه تو هم عوض می‌شود و خوشحال خواهی شد.

اگر احساس خستگی می‌کنی و نمی‌خواهی به پزشک مراجعه کنی می‌توانی با بازی رنگها روحیه‌ات را عوض کنی، شاید تغییر رنگ لباسهایت موثر باشد. رنگ قرمز انرژی خاصی به تو می‌دهد البته در بعضی افراد موجب زودرنجی و تحریک‌‌پذیری زیاد می‌شود!! اگر به دنبال آرامش هستی رنگ آبی یا سبز می‌تواند به تو کمک کند.

پیشنهاد کار و یا موقعیت تحصیلی خوبی مطرح می‌شود که بسیار فریبنده و جذاب خواهد بود. بهتر است در این باره فکر کنی و اگر کاملا یقین پیدا کردی به نفع توست، بدون درنگ بپذیری.

6متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

امروز انگار چشمان شما به اشعه لیزر مجهز شده اند و می توانید با یک نگاه از حصاری که دیگران به دور خود کشیده اند فراتر رفته و آنچه در قلب آنها می گذرد را ببینید. اما متاسفانه خودتان به خاطر آن که هیچ شخص مورد اعتمادی در اطرافتان نمی بینید ترجیح می دهید که حقیقت و آنچه در سرتان می گذرد را از دیگران مخفی نگه دارید. در میان گذاشتن حرف دلتان با شخصی که هیچ گونه احساس نزدیکی با او ندارید بسیار ناخوشایند به نظر می رسد، اما شما این قدرت را دارید که موانعی که بین شما و نزدیکانتان قرار گرفته اند را از میان بردارید و روابط خود را بهبود ببخشید؛ عشق می تواند معجزه کند. به خودتان کمک کنید و اندیشه هایی را در سرتان بپرورانید که همواره خوشحالتان می کند. دست به کاری بزنید که می دانید از انجام دادن آن، هم خودتان و طرف مقابلتان شادمان می شود. با فردی معاشرت کنید که حضورش به شما احساس شادی می دهد. در مورد مسئله ای که با شما مطرح شده بهتر است جایگاه بی طرفانه داشته باشید. نوآور باشید و هیچ وقت از دیگران تقلید نکنید.

غمگین و ناراحت هستید و حوصله کار کردن ندارید، اما نگذارید روزتان با کسالت و خستگی به پایان برسد و با انجام کارهایی که به آنها علاقه دارید، انرژی لازم را برای ادامه روز پیدا کنید و غم و غصه را کنار بگذارید. روزی سرشار از انرژی را آغاز کرده‌اید و به لحاظ مالی نیز پولی خوبی به دستتان می‌رسد تا نگرانیهایتان خاتمه پیدا کند. دوستان بسیار خوبی دارید و لحظه‌ای شما را برای رسیدن به هدف‌هایتان تنها نگذاشته‌اند، قدر این دوستان را بدانید و به آنها ثابت کنید که هرگز محبت‌هایشان را فراموش نمی‌کنید. یکی از اطرافیان امروز به شما ثابت می‌کند که قدرتان را می‌داند و از اینکه کنارش هستید، خوشحال است. لطف این فرد را پیش خود نگذارید. در اولین فرصت شما نیز به ایشان ثابت کنید که قدردان محبت‌هایش هستید. از کنار مشکلات دیگران به راحتی گذر نکنید.  شرایطی مهیا می‌شود تا با خودتان خلوت کنید و برنامه‌های مهمی برای آینده بریزید. همسر یا عشق ‌زندگیتان به یاد خاطره‌های دوران قدیم‌ افتاده و امروز برای شما از خاطره‌های اوایل آشنایی می‌گوید، این احساس را به فال نیک بگیرید و خاطره‌های خوش عاشقی را زنده کنید.




فال روزانه مهر

بدون دلیل برای خود مانع و مشکل می‌تراشی. یک اشتباه کوچک، یک تاخیر غیرموجه و یک سهل‌انگاری بیهوده می‌تواند تو را دچار دردسرهای متعددی کند که اصلا لزومی نداشت.

حواست را جمع کن چون همین روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمی‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول کرده که به خوبی و خوشی تمام می‌شود. یک نفر از اعضای سالمند خانواده در مسئله مهمی کمکت می‌کند.

از پرخوری یا استفاده از چیزهایی که به جسم تو آسیب می‌رساند پرهیز کن. هنوز کارها و برنامه‌های زیادی در پیش داری و باید روح و جسمی سالم داشته باشی.

راه رسیدن به سود اقتصادی، هموار و امن است. پس جایی برای نگرانی و تردید باقی نمی‌ماند. بهتر است تلاش کنی تا به موفقیت برسی.

7متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

امروز هر چقدر از روند روزمره کارهایتان کمتر فاصله بگیرید حفظ مسیر اصلیتان برای شما راحت تر خواهد بود. بد نیست حالا که سرتان کمی خلوت شده است اندکی از وقتتان را هم صرف درست کردن اثرات جانبی اشتباهی که دیروز از شما سر زده بودید کنید. به نظر می رسد که همه از شما انتظار دارند برنامه هایی که برای آینده خود دارید را با آنها در میان بگذارید و این موضوع روابط بین فردی را برای شما به امری پیچیده تبدیل کرده است. خوشبختانه اراده شما در پایان روز شما را به نتیجه ای که خودتان انتظار داشته اید خواهد رساند. امروز روزی فوق العاده برای شروع دوستی های تازه است؛ شما هیچ تغییری نکرده اید، اما ناگهان در چشم دیگران جذابیتی بیشتر یافته اید. شما حتی اگر مجبور شوید کارهایی را انجام دهید که قبلا با آنها سر و کار نداشته اید، باز هم بهتان سخت نخواهد گذشت. شما دوست دارید از هر چیز جدیدی سر در بیاورید. شما استعدادی فوق العاده برای برقرار کردن تعادل بین ناشناخته ها و شناخته ها دارید. برای رسیدن به آنچه می خواهید باید هر روز تمرین کنید وگرنه در عمل سست می شوید.

امروز هر چقدر از روند روزمره کارهایتان کمتر فاصله بگیرید حفظ مسیر اصلیتان برای شما راحت تر خواهد بود. بد نیست حالا که سرتان کمی خلوت شده است اندکی از وقتتان را هم صرف درست کردن اثرات جانبی اشتباهی که دیروز از شما سر زده بودید کنید. به نظر می رسد که همه از شما انتظار دارند برنامه هایی که برای آینده خود دارید را با آنها در میان بگذارید و این موضوع روابط بین فردی را برای شما به امری پیچیده تبدیل کرده است. خوشبختانه اراده شما در پایان روز شما را به نتیجه ای که خودتان انتظار داشته اید خواهد رساند. امروز روزی فوق العاده برای شروع دوستی های تازه است؛ شما هیچ تغییری نکرده اید، اما ناگهان در چشم دیگران جذابیتی بیشتر یافته اید. شما حتی اگر مجبور شوید کارهایی را انجام دهید که قبلا با آنها سر و کار نداشته اید، باز هم بهتان سخت نخواهد گذشت. شما دوست دارید از هر چیز جدیدی سر در بیاورید. شما استعدادی فوق العاده برای برقرار کردن تعادل بین ناشناخته ها و شناخته ها دارید. برای رسیدن به آنچه می خواهید باید هر روز تمرین کنید وگرنه در عمل سست می شوید.




فال روزانه فردا آبان ( سه شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱ )

پیش از یک رابطه عاطفی یا عاشقانه باید خود را برای آن آماده ساخت. اول باید خانه را آب و جارو کرد و سپس از مهمان خواست که به آن قدم بگذارد. در این راه باید تجربه زیادی آموخت.

خبرهای تازه‌ای می‌رسد که شادی‌آفرین خواهد بود. دوباره اوضاع به روال سابق خود باز می‌گردد و نگرانی‌ها برطرف خواهد شد. برخلاف آنچه تصور می‌کردی، روزهای خوبی در راه است.

تغییرات آب و هوا، در تو تاثیر گذاشته و اگر مراقبت نکنی دچار عارضه‌ای خواهی شد. مراقب سلامتی خود باش.

اگر دست بالا داشته باشی می‌توانی چیزی را بخری که ارزنده خواهد بود. شرایط خوبی فراهم شده است و تو می‌توانی بخشی از آرزوهای مادی خود را عملی سازی. برای برای کارها باید برنامه‌ریزی دقیقی داشت.

8متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

امروز هر چقدر هم که کارهای ناتمام در لیست کارهای روزمره تان در انتظار شما باشند وقت کافی برای تکمیل آنها خواهید داشت. متاسفانه در حال حاضر برقراری ارتباط با دیگران برای شما تبدیل به امری دشوار و همراه با موانع بسیار شده است، به همین دلیل هم در توضیح دادن اهداف و خواسته های خود با مشکلات زیادی روبرو خواهید شد. اگر می بینید طرف مقابلتان متوجه توضیحات شما نمی شود سعی نکنید هر طور که شده منظور خود را به او تفهیم کنید. کمی به او و خودتان فرصت داده و روز دیگری را برای ادامه این صحبت انتخاب کنید. امروز خلاقیت و استعداد هنری شما در اوج خود قرار دارد. حتی اگر به این که توانایی هنری داشته باشید شک دارید هم دست به کار شوید و شانس خودتان را امتحان کنید. شما حتی اگر مجبور شوید کارهایی را انجام دهید که قبلا با آنها سر و کار نداشته اید، باز هم بهتان سخت نخواهد گذشت. شما دوست دارید از هر چیز جدیدی سر در بیاورید. شما استعدادی فوق العاده برای برقرار کردن تعادل بین ناشناخته ها و شناخته ها دارید. برای رسیدن به آنچه می خواهید باید هر روز تمرین کنید وگرنه در عمل سست می شوید.

امروز به خودتان وعده داده‌اید که کمی ورزش و تفریح کنید، خوشبختانه بخت با شما یار است و فرصت مناسبی برای ورزش و تفریح پیدا خواهید کرد. مشکلاتی که با آنها روبه‌رو هستید را به کمک اطرافیان پشت‌سر بگذارید. تغییراتی در محل‌کار یا منزل شما انجام می‌شود، از این تغییرات ناراحت نشوید و مطمئن باشید که در نهایت این تغییرات به نفع شما خواهد بود. یکی از اطرافیان امروز حسابی از شما تعریف و تمجید می‌کند و زمینه افزایش اعتماد‌به‌نفستان را فراهم می‌کند. لطف این دوست را پیش خودتان نگه ندارید و در اولین فرصت شما نیز محبت ایشان را تمام‌و‌کمال جبران کنید. کارهای امروز آن‌گونه که انتظار دارید پیش نمی‌رود و این وضعیت زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند، اما بیش‌از‌حد سخت نگیرید و مطمئن باشید در روزهای آینده کارها راحت‌تر از چیزی که فکرش را بکنید انجام خواهد شد. فرصتی برای گردش و تفریح پیدا می‌کنید. این فرصت را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید خوش بگذرانید. روز را با آرامش به پایان برسانید و اجازه ندهید نگرانی‌ها شما را مضطرب کند. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز را به روزی سرشار از خاطره‌های ناب عاشقی تبدیل خواهد کرد.




فال روزانه فردا آذر ( سه شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱ )

تو باید در برخورد با دوستان شجاعت و صراحت داشته باشی تا رابطه‌تان تضمین شود. شاید در ابتدا برای مدتی کوتاه، دلخوری و ناراحتی پیش بیاید اما در دراز مدت به تو حق خواهد داد.

دوستان یا همکاران تو را به خاطر انجام کاری تشویق خواهند کرد و این در روحیه تو تاثیر زیادی می‌گذارد.

نباید بگذاری رکود و یکنواختی زندگی تو را تحت تاثیر قرار دهد. هر از چند گاه با یک ابتکار تازه باید دست به عمل جدیدی بزنی که زندگی تو را تغییر دهد. با این کار سلامتی روحی‌ات را تضمین می‌کنی.

وضعیت اقتصادی تو ثابت خواهد بود. این ماه انتظارهای زیادی داری که شاید بخشی از آنها تحقق پیدا نکند. از عجله و شتابزدگی دوری کن. باید به اندازه کافی صبر و حوصله داشت تای کار به نتیجه برسد.

9متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

امروز شما جذابیتی فوق العاده دارید که باعث می شود دیگران بدون این که حتی از صحت حرف هایتان اطمینان داشته باشند آنها را بپذیرند. کلامتان قدرتی جادویی پیدا کرده است و به سادگی دیگران را تحت تاثیر قرار می دهد، اما بخشی از این ویژگی نیز به خاطر این است که جزئیات حرف هایتان به طور کامل مشخص نیستند و به دیگران این اجازه را می دهند که جاهای خالی را همان طوری که خودشان می خواهد باشند پر کنند. باید احتیاط کنید که سوء تفاهمی که بعدا قابل جبرا نباشد به وجود نیاید. چه مجرد باشید و چه متاهل، امروز روز خوبی در زمینه روابط عاطفی خواهد بود. اگر مجرد هستید سعی کنید در محیط های جدید حضور یافته و با افراد جدیدی آشنا شوید. اگر قرار است شنونده درد و دل های کسی باشید، بهتر است از قبل آماده باشید و بدانید که همراهی و همدلی کردن با دیگران کار ساده ای نیست و گاهی انرژی بسیاری می طلبد. مشکلات پیش آمده اخیر به حد کفایت شما را خسته و کلافه کرده، شاید بهتر باشد به بارتان اضافه نکنید. به خودتان مرخصی بدهید و استراحت کنید.

مشکلی در محل کار یا منزل سد راه شما شده و این وضعیت زمینه ناراحتیتان را فراهم کرده است. در نتیجه امروز اصلا حوصله کسی را ندارید و ممکن است که با چیزهای کوچک و پیش‌پاافتاده دعوا راه بیندازید. در چنین شرایطی بیشتر از همیشه مواظب رفتار خود باشید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که کسی از شما دلخور نشود. پولی که برای خرید کالای مهمی نیاز دارید امروز به دستتان می‌رسد. موقعیت خرید کالای دلخواه خود را از دست ندهید و قبل از اینکه این پول خرج شود، کالای دلخواه را سفارش دهید. تاکنون از صمیم‌قلب به کسی دل نباخته‌اید و طعم عشقی سوزان را نچشیده‌اید، اما امروز روز عاشقی شما است و به محبوبی دل خواهید باخت و عشقی آتشین را تجربه خواهید کرد.  احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان وجود دارد، به صلاحتان نیست که به این مشاجره دامن بزنید و با گذشت و فروتنی به عشق‌ زندگیتان ثابت کنید که انسان بخشنده‌ای هستید و از این مشاجره چیزی به دل نگرفته‌اید.




فال روزانه فردا دی ( سه شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱ )

فرصتی دست می‌دهد که باید بتوانی از آن درست استفاده کنی چون این فرصت به این زودی‌ها دوباره بدست نمی‌آید. اما در مورد احساساتت زیاده‌روی نکن چون پشیمان می‌شوی.

مسافرتی پرخاطره در پیش داری و یا مسافر داری. بعضی ملاقات‌ها و دیدارهای این هفته را به فال نیک بگیر، چون این روزها روی خط شانس هستی.

در مقابل بعضی حرفهای منفی و یا نیش زبان زدنهای دیگران صبور و بردبار باشید. مراقب سلامتی‌ات باش. دور شدن از محیط های شلوغ و پر سر و صدا میتواند روحیه‌ات را بهتر کند.

طلبی را که فراموش کردی وصول خواهد شد. بعضی‌ها به موقعیت تو در امور اقتصادی یا محیط کاریت غبطه می‌خورند پس قدر این زمان را بدان و با خرج‌تراشی بی‌فکر اوضاع را خراب نکن.

10متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

امروز شما خیلی خوب می توانید صحبت کنید و کلمات به سادگی در ذهنتان جریان پیدا کرده و به روی زبانتان می آیند و به همین دلیل هم دنبال منبر خالی می گردید تا برای دیگران نطق کنید. شما می توانید نظرات دیگران را به سادگی تحت تأثیر قرار دهید، اما این موضوع می تواند بر خلاف میل خودتان باعث ایجاد اغتشاش و آشوب شود. شما انتظار دارید که همه نظراتتان را پذیرفته و پشت سر شما خط بکشند و زمانی که می بینید بعضی ها می خواهند مسیرشان را خودشان انتخاب کنند و از شما تبعیت نمی کنند شگفت زده خواهید شد. یادتان باشد که شما نمی توانید چیزی را به کسی تحمیل کنید و حتی اگر بتوانید هم در نهایت نتیجه مورد نظرتان را به دست نخواهید آورد. در محیط کاری بحثی پیش خواهد آمد و اوضاع آنطور که دلتان می خواهد پیش نمی رود. احتیاط کنید که حرفی نزنید که بعدا نتوانید از آن دفاع کنید. شما سالهاست که یک عذرخواهی به شخصی بدهکارید. این کار را این همه به تعویق نیندازید. مراقب رژیم غذایی تان باشید و با سهل انگاری سلامتی تان را به خطر نیندازید.

برای حل مشکلات سرعت‌عمل بیشتری داشته باشید. مشکلات مالی زیادی دارید، اما این مشکلات به پایان می‌رسد و پس از مدت‌ها پولی روانه حساب‌های بانکیتان می‌شود. از این اتفاق درس بگیرید و از امروز قسمتی از پول‌های خود را برای روز مبادا کنار بگذارید. فرصت‌های زیادی برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر پیش ‌روی شما قرار دارد. از این فرصت‌ها نهایت استفاده را ببرید و دامنه موفقیت‌های خود را گسترش دهید. با کمک روحیه‌ای شوخ و خوش‌مشربی که دارید، به اطرافیان روحیه بدهید. امروز دنیا را به رنگ عشق و محبت می‌بینید و احساس می‌کنید که از همیشه عاشق‌تر شده‌اید، این احساس را مغتنم بدانید و روزی عاشقانه و سرشار از محبت را در کنار همسر یا عشق‌ زندگیتان تجربه کنید. امروز یکی از همکاران در محل کار یا همسایه‌ها در منزل که تاکنون رابطه خوبی با ایشان نداشته‌اید، از در دوستی با شما وارد می‌شود. به سینه این فرد دست رد نزنید و رابطه‌ای دوستانه با ایشان آغاز نمایید.   همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز قصد دارد حسابی شما را غافلگیر کند. این رفتار از عشق و محبت ایشان به شما حکایت دارد. در نتیجه شما نیز محبت عشق ‌زندگیتان را بدون پاسخ نگذارید و در اولین فرصت این محبت را جبران کنید.




فال روزانه فردا بهمن ( سه شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱ )

به زودی تحولی رخ می‌دهد و این شرایط به همین صورت باقی می‌ماند. بعضی وقت‌ها باید دهها عامل دست به دست هم دهند تا اتفاقی بیفتد. بهتر است به جای انتظار کشیدن به فکر برنامه‌های فردیت باشی.

همین روزها آرزوی قدیمی‌ات برآورده می‌شود و یا خودت را به آن نزدیکتر احساس می‌کنی. آنوقت زندگی شیرین‌تر از گذشته می‌شود. موفقیت شغلی یکی از دوستان یا نزدیکانت موجب خوشحالی و افتخار تو می‌شود.

در حال حاضر سلامتی کامل داری پس آن را با برنامه غذایی مناسب و ورزش تضمین کن.

به احتمال زیاد مبلغی به پس‌انداز تو افزوده خواهد شد. برای پیشرفت کردن باید قاطعانه تلاش کنی تا به موفقیت خود یقین داشته باشی.

11متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

امروز تمام توجه و تمرکز شما روی شبکه دوستان و اقوامتان است. شما هیچ کار به خصوصی انجام نمی دهید اما حساسیت فوق العاده ای که پیدا کرده اید شما را قادر می سازد که افکار و احساسات دیگران را درک کنید. شما باید قدرت های درونی خود را بجای منافع شخصی برای منافع همگانی مورد استفاده قرار دهید و فقط خودتان را در نظر نداشته باشید. احساسات رمانتیک شما امروز در اوج خود قرار دارند و دلتان می خواهد بدون هیچ مزاحمتی با کسی که دوست دارید وقت بگذرانید. اگر می توانید امشب را در کنار عشقتان در خانه بمانید و یک شب خیلی خوب را با نور ملایم و یک شام رمانتیک شروع کنید. با خودتان خلوت کنید. در را به روی تمام مزاحمان و عوامل سد کننده ببندید و تامل کنید. شما از نظر عاطفی و احساسی دیگر رنجیده خاطر نیستید، اما وقتی طرف مقابلتان دست به کارهای به نظر شما احمقانه یا اشتباه می زند، دیگر در مقابلش صبور نیستید. گفتن بعضی حرفا به کسی که نباید، از جانب شما کار درستی نیست.

مدتی است که آرزو کرده‌اید فرصتی را برای استراحت پیدا کنید و لحظاتی را در تنهایی سپری نمایید، امروز آرزوی شما برآورده می‌شود و فرصتی را برای تنهایی و خلوت پیدا خواهید کرد. به لحاظ مالی روز خوبی در پیش دارید و اوضاع‌ مالیتان بهبود پیدا می‌کند. از جایی که انتظارش را نداشتید پولی به دستتان می‌رسد، بهتر است که قسمتی از این پول را پس‌انداز کنید و آینده مالیتان را تضمین کنید. یکی از اعضای خانواده امروز خرج هنگفتی روی دست شما می‌گذارد. در اولین فرصت با این فرد صحبت کنید تا در آینده شاهد چنین اتفاق‌هایی نباشید.  علاقه‌ای به بودن در کنار اعضای خانواده نشان نمی‌دهید و فرد محبوبی درمیان اعضای خانواده نیستید، دوری از خانواده به صلاح شما نیست و امروز فرصتی را برای بودن در کنار اهل منزل اختصاص دهید و از امروز به بعد، رفتاری مهربانانه را با آنها در پیش بگیرید.  همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز بیشتر از همیشه به شما محبت می‌کند. لطفی که عشق ‌زندگیتان به شما می‌کند را پاسخگو باشید و در اولین فرصت جام وجود ایشان را لبریز از عشق کنید.




فال روزانه فردا اسفند ( سه شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱ )

آنقدر به کار و مسائل مالی سرگرمی که احساس و عاطفه را به کلی فراموش کردی. بخش مهمی از زندگی تو در مسائل عاطفی خلاصه شده است پس بیشتر به آن اهمیت بده.

با رسیدن یک خبر خوش و یا مقداری پول احساس می‌کنی روحیه تازه‌ای پیدا کردی. به زودی در جمعی حاضر می‌شوی که اگر مواظب حرفهایت باشی، خوش می‌گذرد. باید اطرافیان از کنار تو بودن لذت ببرند نه اینکه باعث رنجششان شوی.

برای غلبه بر بیماری کارهای ساده‌ای می‌توانی انجام دهی. مثلا خوردن مواد غذایی حاوی هورمونهای گیاهی، استفاده از نور فیلتر نشده و طبیعی روز، ورزش روزانه و کنترل استرس.

بعضی مشکلات مالی در حال برطرف شدن است. هیچ کس نیست که در زندگی خود مشکلی نداشته باشد. اساسا وجود بعضی از مشکلات برای اینست که تو بیشتر تلاش کنی تا موفق شوی.

12متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

شما احساس می کنید که از شدت فشار و استرس دارید دچار حالت تهوع می شوید و به نظر می رسد که هیچ کاری از دست شما برای متوقف کردن این حالت بر نمی آید. شاید امروز مجبور شوید در محافل عمومی و یا با غریبه ها در رابطه با موضوعاتی صحبت کنید که برای شما و اطرافیان و جامعه تان از اهمیت بسیاری برخوردار هستند و این فشار مضاعفی به شما وارد خواهد کرد. شما آنقدر روی القای نظراتتان به دیگران متمرکز شده اید که با افراط و زیاده روی موجود در رفتار و حرف هایتان می توانید حتی آنهایی که قرار است از شما حمایت کنند را هم از خودتان دور کنید. یادتان باشد که چیزی جز حقیقت را به زبان نیاورید، آنچه از دل برآید لاجرم بر دل نشیند! در مورد مشکلی کاری بخاطر حفظ کردن موقعیتتان مجبور می شوید عصبانیت خود را پنهان کنید. شما نظر خود را ابراز نمی کنید، در نتیجه باید بهایش را هم بپردازید. ادامه این روند فرسوده تان می کند شاید وقت آن رسیده که به خودتان اعتماد کنید و ترس و نگرانی را از خودتان دور کنید. شخصی در محیط کار حامی و پشتیبان شماست.

زندگی کم‌تحرکی دارید و اهل ورزش نیستید، از امروز فکری به لحاظ این شرایط بردارید و با ورزش و کارهای پرتحرک سلامت زندگی خود را تضمین کنید. احتمال ولخرجی شما وجود دارد و اگر نمی‌خواهید ضرر کنید، امروز حسابی مواظب حساب‌و‌کتاب‌هایتان باشید. فکر ناراحت‌‌کننده‌ای شما را آزار می‌دهد، این ناراحتی‌ را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و با آنها درددل کنید. همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز کاری خواهد کرد تا نگرانی‌ها را فراموش کنید و به غیر از عشق و محبت چیزی فکرتان را مشغول نکند.  به لحاظ کاری روز خوبی را در پیش دارید و به موفقیت چشمگیری دست پیدا خواهید کرد. به تنهایی تصمیم نگیرید و برای شروع تجارت و کارهای مهم، نظر افراد با تجربه را جویا شوید. روز خوبی را آغاز کرده‌اید و اگر دست به خاک بزنید، طلا خواهد شد. این شرایط را مغتنم بدانید و بستری برای سود و درآمد بیشتر مهیا کنید.

 

 

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار