فال روزانه دوشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۱

به گزارش رصد روز ، فال روزانه دوشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۱ و فال روز تولد نه خرداد و فال روزانه فردا نهم خرداد و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه دوشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۱ و فال روز تولد نه خرداد و فال روزانه فردا نهم خرداد و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۹ خرداد ۱۴۰۱ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( دوشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۱ )

 

به مسائل حاشیه‌ای توجه می‌کنی و جزئیات را بزرگ می‌کنی که حتما به ضررت تمام می‌شود. با وجودی که این موضوع چند بار در زندگی تو تجربه شده بازهم آن را تکرار کرده و درس نمی‌گیری!

با افراد مهمی برخورد می‌کنی که افکارشان بر تو تاثیر خواهد گذاشت و این شروع یک تحول اقتصادی است. باید با حواس جمع و هوشیاری از این موقعیت استفاده کنی.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

در حالیکه امروز را به شکل انسانی آرام شروع کرده و مثل آدمی شجاع به پایان می رسانید ، در این روز شخصیت دوگانه ای خواهید داشت. وقتی که ماه وارد برج حساس حمل می شود و درحالیکه طبیعت مبارزه جوی تان را به یاد شما می آورد ، در نیمه روز فورانی از انرژی در شما به وجود می آورد. شما تصمیم گرفته اید که به زودی به معنویات نزدیکتر بشوید و عقایدتان را به دیگران تحمیل نکنید. حالت خونسردانه شما تا مدتها ادامه دارد؛ وقتی شما همین الان تصمیم می گیرید که برنامه هایتان را اجرا کنید ، حداقل با آگاهی و مهربانی این کار را انجام دهید.فال روزانه دوشنبه 9 خرداد 1401

فال روزانه دوشنبه 9 خرداد 1401

رویکردی مثبت و آینده نگرانه به زندگی در پیش بگیرید. به تلاش هایتان ادامه دهید و مطمئن باشید که فاصله چندانی با موفقیت ندارید. یکی از آشنایان امروز نیازمند پول است و برای حل مشکلات مالی که با آنها دست به گریبان شده از شما درخواست کمک دارد، اما ایشان فرد بدحسابی است و اگر پولی به وی بدهید، بعید به نظر می رسد که روی پول تان را ببینید. در نتیجه اگر قصد کمک به این فرد دارید، حتما تضمین کافی را در قبال پرداخت پول از ایشان دریافت نمایید. خبر بسیار خوشایندی به دست شما می رسد و این خبر زمینه شادی و خوشی شما و دیگر افراد منزل را فراهم می کند. خاطره های خوش گذشته در ذهن شما تداعی شده و یاد ایام قدیم افتا ده اید، از این روحیه نهایت استفاده را ببرید و روز را با خوشی و شادکامی ادامه دهید. اگر مواظب گذر زمان نباشید، امروز زودتر از چیزی که فکرش را بکنید بدون انجام کار مهمی به پایان می رسد. همسر یا عشق زندگیتان به شما ثابت می کند از چیزی که فکر می کنید بیشتر شما را دوست دارد. به فکر افزایش آگاهی و دانش خود باشید و از از هر فرصتی برای هم صحبتی با افراد آگاه و نکته سنج بهره بگیرید.

شما امروز حال چندان خوبی ندارید و این احساس ناخوشایندی که دارید به این دلیل است که فکر می کنید شخصی که برایتان بسیار عزیز است نسبت به شماو احساستان بی توجه است. شما احساس می کنید که این شخص بیشتر به خودش و مسائل شخصی اش توجه دارد و شما را نمی بیند و نگران مشکلاتتان نیست. شما خودتان شخصی بسیار مهربان هستید و قلب حساس و مهربانتان تمام مدت برای دیگران می تپد و به فکرشان هستید. شما همیشه دیگران را مورد لطف و حمایت خود قرار می دهید و انتظار دارید که آنها هم مثل خودتان باشند، اما شاید وقت آن رسیده باشد که در اولویت هایتان تغییراتی را به وجود بیاورید. برای زندگی آرام داشتن، زبان گرم و نرم لازم است. با خشونت و سردی همه کارها خراب تر از آنی که هست خواهد شد. در مورد کاری که به آن مشغولید حواستان را بیشتر جمع کنید، نترسید از آن که حرف دلتان را بزنید و سوال تان را بپرسید. ترس آدم را ضعیف و شکننده می کند.

فال روزانه فردا اردیبهشت (دوشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۱)

 

به محض ایجاد یک رابطه جدید، روابط قدیمی و دوستانت را فراموش می‌کنی. این بدترین رفتار است و تو را از بهترین دوستانت جدا می‌کند. بهتر است کمی در رفتارت تجدید نظر کنی.

احساس می‌کنی، همه از دست و دلبازی تو سوء استفاده می‌کنند و کارهایی که می‌کنی به نتیجه مطلوب نمی‌رسد. شاید این موضوع به خاطر زیاده‌طلبی‌های تو باشد. گاهی اوقات باید قناعت کرد و به آنچه روزی ماست بسنده کرد.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

نگران بودن در مورد کمبودها و چیزهایی که ندارید برای شما اتلاف انرژی به همراه دارد ، اما امروز شاید شما قادر نباشید که به راحتی صداهایی که در مغزتان پیچیده را خاموش کنید. این صداها برای شما بسیار آشنا هستند. تشخیص دادن چگونگی شرایطتان در حال حاضر با گذشته متفاوت است ، درحالیکه برانگیخته شدن ترسهای شما کمک می کند که فراتر از این موضوع و رو به پیشرفت حرکت کنید.

نگران سلامت خود هستید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که سالم و سلامت روز را به پایان می رسانید و خطری وجود نازنینتان را تهدید نخواهد کرد. احتمال ایجاد مشاجره ای میان شما و یکی از آشنایان وجود دارد، اگر نمی خواهید این مشاجره بالا بگیرد و کار شما به جاهای باریک بکشد، هر چه سریع تر این مشاجره را صلح و صفا دهید و نگذارید آبرو و احترام شما توسط این فرد ضایع شود. به مشکلی برخورد خواهید کرد و مجبور می شوید پولی که با زحمت زیادی بدست آورده اید را برای حل این مشکل هزینه کنید، اما نگران نباشید چرا که حل این مشکل شرایط زندگی را برای شما مساعد می کند و در آینده فرصتی برای پس انداز و پر کردن جای خالی این پول پیدا خواهید کرد. یکی از اعضای خانواده نیازمند مشورت با شما است. تجربه ای که در طول سال های زندگی تان اندوخته اید را با این فرد به اشتراک بگذارید و ایشان را از مشورت خود بهره مند سازید. خاطره های خوش گذشته در ذهن شما تداعی شده و امروز احساس می کنید که کودک درونتان زنده شده است، این روحیه را به فال نیک بگیرید و با زنده کردن خاطره های خوش گذشته، روزی همراه با خوشی و شادی را تجربه کنید. رابطه ای گرم و عاشقانه انتظارتان را می کشد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و تا می توانید عاشقی کنید. به فکر رسیدگی به سرووضع تان نیستید و ظاهری ژولیده و نامناسب دارید، امروز زمان خوبی است که این رویکرد را تغییر دهید و از امروز به بعد دستی به سروروی تان بکشید و اجازه ندهید اطرافیان شما را به عنوان فرد بدلباس و بی سلیقه ای بشناسند.

امروز سعی کنید نسبت به همیشه زمان بیشتری را به خودتان و رسیدگی به ظاهرتان اختصاص دهید، حتی شاید بد نباشد در این مورد کمی زیاده روی کنید. شانه هایتان را صاف کرده و سرتان را بالا بگیرید و اجازه بدهید غرورتان در ظاهرتان نیز خودش را نشان بدهد. سعی کنید امروز هر کجا که رفتید باعث شادی و خوب شدن حال دیگران باشید و خیالتان راحت باشد که در انجام این کار موفق خواهید بود و خودتان هم حسابی خوش خواهید گذراند. اگر دیروز موضوعی باعث ناراحتی شما شده که کاری در ارتباط با آن از دستتان ساخته نیست امروز دست از فکر کردن به آن بردارید و ذهن خودتان را درگیر آنچه نمی توانید تغییر دهید نکنید. کاری که شما از شخصی می خواهید تا انجام بدهد. برای شما آسان و برای او بسیار سخت است. به جای اینکه از او دلخور شوید، او را درک کنید و بفهمید. در رابطه عاطفی تان یادتان باشد، زود رسیدن از لذت رسیدن کم می کند. لذت خوردن از پشت دندان تا حلق است، از مسیر لذت ببرید.

فال روزانه فردا خرداد (دوشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۱)

 

باید اجازه بدهی تا او با تو صحبت کند و عقاید و حرفهایش را آزادانه به تو بگوید تا بتوانی بفهمی چه خواسته‌ها و نیازهایی دارد.

ممکن است در روزهای آینده احساس خستگی و افسردگی داشته باشی. باید سعی کنی فکرت را آزاد کنی و برای مسائل کوچک و کم اهمیت وقت و ذهنت را مشغول نکنی. بدون مراجعه به پزشک می‌توانی به سلامتی‌ات کمک کنی.

با مشکل مالی روبرو می‌شوی که حتما راه‌حلی دارد. اما تو همچنان سردرگم و مردد هستی و انتظار می‌کشی دستی از غیب مشکلاتت را حل کند. این انتظار بیهوده است و باید خود دست به کار شوی و با استفاده از توانایی و استعدادهایت این مشکل را برای همیشه حل کنی.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

اگر امروز شخصی با یک ایده جالب به سمت شما می آید ، قبل از اینکه به خوبی آن را بررسی کنید ، با دید منفی ذهنتان را کاملا به روی این ایده نبندید. حتی اگر نمی خواهید زمانتان را برای دنبال کردن فکرهای جدید تلف کنید ، شما می توانید سهوا به هر پروژه خیلی پر سر و صدا جواب رد بدهید فقط به این دلیل که اخیرا درگیر یک نقشه عظیم شده اید. اگر شما بی طرف باشید و فکر بازی نیز داشته باشید ، می توانید از استعدادهایتان درست استفاده کنید.

نگرانی های بی موردی که برای سلامتیتان دارید را کنار بگذارید. برای حل مشکلات از دوستان و آشنایان کمک بگیرید. خرید ضروری برای منزل یا محل کار باید انجام دهید و این خرید وضعیت مالی تان را ضعیف خواهد کرد اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که در آینده پول قابل ملاحظه ای به دست تان می رسد. ناراحتی های خود را با هم صحبتی با اعضای خانواده فراموش کنید. علاقه زیادی به تنهایی دارید و امروز شرایطی برای خلوت و تنهایی پیدا می کنید. همسر یا عشق زندگیتان امروز به غیر از عشق و محبت، حرف دیگری به شما نخواهد زد. کارهای مهم و ضروری امروز را حتماً انجام دهید و سهل انگاری نکنید. روز را به گونه ای به پایان برسانید که در انتهای روز کار ناتمامی باقی نمانده باشد.

امروز شاید بدون آنکه آمادگی قبلی داشته باشید چند نفر از دوستانتان با شما تماس گرفته و بخواهند در خانه ی شما دور هم جمع شوند. در ابتدا شاید کمی استرس بگیرید و حتی با خودتان فکر کنید که چرا دوستانتان در خانه ی یک نفر دیگر دور هم جمع نشده اند، اما جای هیچ گونه نگرانی نیست. شما دارید بیش از اندازه وسواس نشان می دهید و ظاهر خانه تان برعکس آنچه خودتان فکر می کنید آنقدرها هم نامنظم و بهم ریخته نیست که مجبور باشید برای یک جمع دوستانه وقت زیادی را صرف نظافت آن کنید. سعی کنید با آماده کردن چند خوراکی خوشمزه خودتان را برای پذیرایی از دوستانتان آماده کرده و تا می توانید از این دورهمی لذت ببرید. دستی برای گرفتن کمک به سویتان دراز می شود، حواستان به برخوردتان باشد و تا می توانید در جهت کمک تلاش کنید. در مورد یک مسئله کاری در حال حاضر شما ایده و قدرت لازم برای آنکه چشم انداز زندگی تان را تغییر بدهید دارید. دنیا هیچ وقت با آدم سر سازگاری ندارد، دائم شکوه نکنید و بیشتر تلاش کنید.

 

فال روزانه فردا تیر (دوشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۱)

 

کوتاه آمدن همیشه به معنای شکست یا پشیمانی نیست. گاه برای یک هدف بزرگتر، از یک موضوع پیش پا افتاده صرفنظر می‌کنیم و این عین خردمندی و عقلانیت است.

بهتر است که دایره زندگی و روابط خود را توسعه دهی. در این راه آشنایی با افراد جدید می‌تواند تو را وارد مرحله تازه‌ای کند. کشف یک رابطه جدید به معنای کشف یک دنیای تازه است.

مراقب سلامتی خود باش و از توان خود به اندازه استفاده کن. خود را آنچنان فرسوده نکن که از پای درآیی زیرا هنوز راه درازی در پیش است و تو کارهای زیادی برای انجام دادن داری.

دست به کاری باید زد که سود خوبی داشته باشد. چون از نظر اقتصادی، تو در وضعیت نامطلوب هستی و باید پس‌اندازی داشته باشی. با درایت و هوشیاری می‌توانی سود خوبی بدست آوری.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

نگهداشتن افکارتان پیش خود از درمیان گذاشتن آنها با دیگران مطمئن تر است ، اما این کناره گیری که شما می توانید خودتان را از آن خارج کنید ، شاید لازم نباشد. اینکه شما چگونه فکر می کنید مشکل واقعیتان نیست ، بلکه مشکل در چگونگی ارتباط برقرار کردنتان می باشد. سعی نکنید شخص دیگری را وادار سازید که در قبال آرزوهای شما و حل کردن مسائل پیچیده تان احساس مسئولیت کند. دیگران نمی توانند مشکل شما را حل کنند ، اما آنها می توانند به حرفهای شما گوش داده و در مراحل مختلف کاریتان پشتیبان شما باشند.

لطفی که در حق یکی از دوستان انجام داده اید بی پاسخ نمی ماند و این دوست امروز از شما قدردانی خواهد کرد. به فکر اطرافیان باشید و برای حل مشکلی که یکی از دوستان شما با آن روبرو است، آستین بالا بزنید. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز کرده اید و از جایی که انتظارش را نداشتید، سودی روانه حساب های بانکی تان خواهد شد. تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. یکی از دوستان یا آشنایان امروز با تقدیم هدیه ای غیرمنتظره، شما را حسابی شگفت زده خواهد کرد. ممکن است حرف ناخوشایندی از دهانتان خارج شود و همسر یا عشق زندگیتان را برنجانید. به صلاح شماست که بیشتر همیشه مواظب رفتار و گفتار خود باشید و روز را به گونه ای به پایان برسانید که آب در دل عشق زندگیتان تکان نخورد. تسلط بیشتری بر اعصاب خود داشته باشید و زود از کوره در نروید. در اوقات فراغت به کار خلاقانه ای که علاقه زیادی به آن دارید مشغول شوید.

شما امروز از چنان اعتماد به نفس فوق العاده ای برخوردار هستید که آثار آن را حتی در ظاهرتان هم می توان دید. همه می توانند به وضوح آرامش و حس خوبی را که در وجود شما موج می زند را احساس کنند و تحت تأثیر آن قرار می گیرند. این اعتماد به نفس شما را آنقدر جذاب و دوست داشتنی کرده است که حتی می توانید در نگاه غریبه ها هم حس خوبی که به شما دارند را ببینید. از این موقعیت استفاده کنید و هم خودتان از محبوبیتی که به دست آورده اید لذت ببرید و هم حال دیگران را خوب کنید. اگر در مسائل عاطفی دچار تردید هستید و نمی توانید بین دو نفر یکی را انتخاب کنید امروز می تواند روز خوبی برای غلبه بر این تردیدها و گرفتن تصمیم نهایی باشد. در سر بزنگاهی شخصی به داد شما خواهد رسید. شما با دست و دلبازی و خوشرویی که از صفات بارزتان است جایی عزیز در دل دیگران دارید. صحبت با شخصی نظرتان را در مورد مسئله ای تغییر می دهد و ناگهان دلتان آرام می گیرد. برای انجام یک معامله عجله نکنید، لازم است که بیشتر تحقیق کنید.

 

فال روزانه فردا مرداد (دوشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۱)

 

چند نفر همزمان فکر تو را به خودشان مشغول کرده‌اند و این مساله قدرت تصمیم‌گیری را از تو سلب کرده است. باید بدون در نظر گرفتن احساسات و با منطق، از بین آنها یکی را انتخاب کنی

مناسبتی پیش می‌آید که طی آن با دوستان جدیدی آشنا می‌شوی. ارتباط با یک فرد جدید پاگذاشتن به یک دنیای تازه و ناشناخته است.

احساس اندوه و افسردگی می‌کنی و این موضوع روی سلامتی روح و جسمت به مرور تاثیر خواهد گذاشت. بهتر است بجای مراجعه به پزشک به فکر تغییر روحیه‌ات باشی. در این صورت به سلامتی‌ات لطمه‌ای وارد نخواهد شد.

موانعی سر راه تو پیش می‌آید که باید با خونسردی و فکر، راهی برای بیرون آمدن از آن بیابی. در حال حاضر وضعیت اقتصادی تو با اطرافیانت چندان تفاوتی ندارد فقط حساسیت تو بیشتر است.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

اکنون رفتار خوب شما شاید فقط روشتان برای پنهان کردن یک نگرانی رو به رشد باشد. مادامی که شما خنده بر لب دارید ، دیگران شاید حتی متوجه نشوند که شما زمان سختی را می گذرانید. اکنون برای شما بهتر لست که احساسهایتان را با دیگران در میان بگذارید ، سپس پس از اینکه آنها آشکار شدند نتیجه ای منطقی بگیرید.

امروز از همیشه سرحال تر به نظر می رسید و خطری وجود نازنینتان را تهدید نمی کند. به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را آغاز کرده اید و پولی که انتظارش را نداشتید به حساب بانکی تان واریز می شود. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی چرخد، به فکر آینده باشید و مقداری از این پول را پس انداز کنید. یکی از اعضای خانواده امروز رفتار ناپسندی را با شما خواهد داشت. اجازه ندهید این رفتار نادرست روز شما را خراب کند و در اولین فرصت دلخوری خود را به روی این فرد بیاورید. اگر تاکنون عاشق نشده اید، امروز به محبوبی نرد عشق می بازید و صد دل عاشق ایشان می شوید، این عشق را غنیمت بدانید و دریچه قلب تان را به روی عشقی سوزان و آتشین باز کنید. فرصت فراغت امروز را به انجام کارهای عقب افتاده اختصاص دهید. زندگی را سخت نگیرید و غصه دنیا را نخورید. انسان خلاقی هستید، اما مدتی است چشمه خلاقیت شما خشکیده و خبری از نوآوری در زندگیتان نیست. این رویکرد را تغییر دهید و با انجام کارهای خلاقانه و سرگرم کننده، روحیه خود را بهبود بخشید.

امروز شما در مسیر رسیدن به اهدافی که برای خودتان تعیین کرده اید با موانع کوچک و بزرگ زیادی روبرو خواهید شد. شاید با خودتان فکر کنید تمام این مشکلات فقط به این دلیل است که حمایتی که نیاز دارید را دریافت نمی کنید و دیگران به اندازه ی کافی با شما همکاری نمی کنند. شما احساس می کنید که امروز دیگران از شما فرسنگ ها فاصله دارند و نمی توانند مسائل و مشکلاتتان را درک کنند و نگاهی سطحی نگرانه به مسائل دارند. افرادی که انتظار داشته اید در کنارتان باشند و شما را حمایت کنند با شما مخالف هستند و احساس می کنید که به شما خیانت شده است. زندگی را اینقدر برای خودتان سخت نکنید و باور کنید که هیچگونه خصومت شخصی در کار نیست. در رابطه عاطفی تان یک زخم کهنه دوباره سر باز می کند، این مسئله ریشه دار است، دائم تقصیرها را به گردن نگیرید. این مسئله را حل کنید وگرنه همیشه با شماست و روز به روز بدتر می شود. شخصی که به شما نزدیک است کاری می کند که متعجب می شوید، فعلا بهتر است که جلوی زبانتان را بگیرید و به روی خودتان نیاورید.

 

فال روزانه فردا شهریور (دوشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۱)

 

امروز شانس با تو خواهد بود اما آیا تو هم با آن همراهی؟ گاهی اوقات خوشبختی در خانه‌ای را می‌زند و چون جوابی نمی‌شنود، به ناچار آنجا را ترک می‌کند. پس حواست را جمع کن و از موقعیت بدست آمده استفاده کن.

حواست را جمع کن چون همین روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمی‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول کرده که به خوبی و خوشی تمام می‌شود. یک نفر از اعضای سالمند خانواده در مسئله مهمی کمکت می‌کند.

باید ورزش را جدی گرفت و از مصرف چیزهایی که سلامتی تو را تهدید می‌کند جدا خودداری کرد.

با بحران مالی روبرو می‌شوی. اگر با شکست روبرو شدی، به این معنا نیست که همیشه و همه جا شکست خواهی خورد. هر شکست برای خود تجربه‌ای است که با کمک آن می‌توان موفقیت خود را در آینده تضمین کرد.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

امروز شما دوست ندارید از لاک خود بیرون بیایید! اما شرایط و مشکلات بهتان اجازه نمی دهند که یک جا ساکن بمانید. شاید شما نگران اتفاقاتی که دور و برتان رخ داده باشید ، ولی مجبور خواهید شد در مورد بعضی چیزها صحبت کنید. باید وقتی را به کندو کاو کردن رازهای ناشناخته اختصاص دهید ، برای آنکه خود شما دقیقا چیزهایی را که پیدا خواهید کرد را نمی شناسید. کشفیات خودتان را با کسی که بهش اطمیمنان دارید در میان بگذارید.

تحت فشارهای زندگی قرار نگیرید و اجازه ندهید روزگار به شما سخت بگیرد. میان شما و فردی مشاجره ای در می گیرد، اما این دعوا ختم به خیر خواهد شد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده به گونه ای رفتار کنید تا کسی از شما بدی به دل نگیرید. به لحاظ مالی افزایش درآمدی را تجربه می کنید. اجازه ندهید این افزایش درآمد شما را مغرور کند و به خاطر داشته باشید که همیشه باید پولی را برای روز مبادا کنار بگذارید. زندگی را جدی نمی گیرید و این رویکرد باعث شده تا کارهای مهمِ زندگی شما با شکست روبه رو شوید. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و با نظم و برنامه ریزی، زندگی را با جدیت بیشتری دنبال کنید. به فکر آغاز کار جدیدی هستید، اما برای انجام این کار اعتمادبه نفس لازم را ندارید، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و با جویا شدن نظر افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، اعتماد به نفس لازم را برای انجام این کار بدست بیاورید. دستاوردهایی که در زندگی دارید را دست کم نگیرید و به جای بزرگنمایی شکست ها، از آن ها درس بگیرید و کوله بار تجربه های خود را پربارتر کنید. روز خوبی را برای معاشرت با مردم آغاز نکرده اید. در این شرایط بهتر است بیشتر به اعصاب خود مسلط باشید و حرفی نزنید که بعداً زمینه پیشمانی شما را فراهم کند. همسر یا عشق زندگیتان قصد دارد امروز را به یکی از بهترین روزهای زندگی شما تبدیل کند، محبت ایشان را بی پاسخ نگذارید و به وی ثابت نمایید که در عشق و عاشقی چیزی از ایشان کم ندارید. امروز زندگی درس مهمی به شما می آموزد. این درس را از جان و دل پذیرا باشید و در آینده تجربه هایی که امروز آموخته اید را به کار گیرید.

امروز صبح که از خواب بیدار می شوید کمی احساس خستگی و افسردگی می کنید. مسئولیت های بسیاری که در خانه و نسبت به خانواده دارید گاهی به شما فشاری بیش از حد توانتان وارد می کند و حتی گاهی احساس می کنید دیگر نمی توانید ادامه بدهید. شاید وقت آن رسیده است که یک تعطیلات کوتاه مدت به خودتان هدیه کنید. این کار برخلاف آنچه خودتان فکر می کنید کاملا منطقی و توجیه پذیر است، برای آن که بتوانید انرژی کافی داشته باشید و وظایفتان را به خوبی انجام بدهید باید به روحیه خودتان برسید. همین آخر هفته چطور است؟ تا دیر نشده برنامه ریزی کنید و چمدان هایتان را ببندید و مطمئن باشید هفته آینده را با انرژی تمام آغاز خواهید کرد. برای انجام یک معامله بهتر است بیش از این دست دست نکنید. در کار دیگران دخالت نکنید تا در زندگی تان دخالت نکنند. در مورد مسئله ای که این روزها دائم بر سرش بحث می کنید به کم راضی نشوید وگرنه دائم کلافه و پشیمان خواهید بود. شخصی در اطرافتان دائم چشم و هم چشمی می کند و در حال تکاپو و حسد ورزیدن است.

 

فال روزانه فردا مهر (دوشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۱)

تحولاتی در زندگی عاطفیت ایجاد میشود که باب میل تو نیست. گرچه سخت خواهد بود اما تو می‌توانی خودت را با شرایط تازه هماهنگ سازی. پس از این دوران سخت، زمان خوشحالی و شادی فرامی‌رسد.

به زودی به سود مالی قابل توجهی می‌رسی. باید همگام با پیشرفت مالی، شرایط معنوی و فرهنگی خود را هم ارتقاء دهی تا روزگار بهتری را تجربه کنی.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

امروز صبح شما به خوبی به تلاشهایتان افزوده اید ، برای اینکه امروز بخت با شما یار است تا فعالیتهایتان را بیشتر کنید. برنامه شما شاید یک برنامه خوب باشد ، اما احتمال دارد که بعد در طول روز با موانعی مواجه شوید. اگر شما نتوانسته اید انتظاراتتان را برآورده کنید به خودتان سخت نگیرید. برای تمام کردن آنچه که امروز شروع کرده اید فردایی هم وجود دارد.

کار مهمی را باید انجام دهید و موعد این کار سر رسیده است، اما کسالت دارید و قادر به پایان این کار مهم نیستید، این وضعیت زمینه نگرانی شما را فراهم کرده، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد، چرا که زودتر از چیزی که فکرش را بکنید سلامت خود را بدست می آورید و فرصتی پیدا می کنید تا این کار ناتمام را به پایان برسانید. قدر پول و سرمایه خود را بدانید و ولخرجی نکنید. در غیر این صورت زودتر از چیزی که فکرش را بکنید قرض و بدهکاری بالا می آورید و حساب و کتاب زندگی از دست تان خارج می شود. روحیه مسئولیت پذیری دارید و شبانه روز برای رفاه و آسایش اهل منزل تلاش می کنید، این رویکرد را ادامه دهید و مطمئن باشید اعضای خانواده قدردان تلاش های شما هستند. بیش ازحد به فکر جمع کردن مال دنیا نباشید و سخاوتمندی پیشه کنید. روز خوبی برای عاشقی نیست و همسر یا عشق زندگیتان حوصله شما را ندارد. در این شرایط به نفع شما است که بیش از حد به دست و پای عشق زندگی تان نپیچید و اجازه دهید ایشان کمی به حال خودش باشد. کالایی که علاقه زیادی به آن دارید اما مدت زیادی است که آن را گم کرده اید، امروز پیدا می شود. این کالا را در جایی مطمئن قرار دهید و حواس تان باشید که این کالای باارزش را دوباره گم نکنید. میان شما و یکی از آشنایان مشاجره ای در می گیرد، اما اجازه ندهید این مشاجره رابطه شما و این فرد را خراب کند و به هر قیمتی که شده، دوستی تان را حفظ کنید.

امروز کار کردن با سایر همکارانتان برای شما به سادگی آب خوردن خواهد بود، چرا که آنها شما و ایده های خوبتان را تحسین می کنند و حاضر به تبعیت از شما هستند. هر چند همگام شدن با شما به دلیل تغییرات مدام در سطح انرژیتان کار دشواری خواهد بود، خوشبختانه می توانید به نتایج خیلی خوبی برسید، زیرا همه می خواهید به یک هدف دست پیدا کنید. اگر می خواهید از این فعالیت گروهی بیشترین بهره ممکن را ببرید سعی کنید در مسیرتان ثبات بیشتری داشته باشید و با سرعت یکسانی پیش بروید. در مورد رابطه عاطفیتان باید سعی کنید هر سوء تفاهمی که روی رابطه تان سایه انداخته است را برطرف کرده و از بودن در کنار هم لذت برید. در بخش به دیگران میانه رو باشید. هر ابری می تواند به دو گونه ببارد: ابری که می بارد و باعث خیر و برکت می شود و ابری که آنقدر می بارد که باعث ضرر و زیان می شود. در انجام یک معامله یا یک سفر یکی از دوستانتان را بهتر خواهید شناخت. یک بلای بزرگ از سرتان می گذرد. شاکر باشید و صدقه بدهید.

فال روزانه فردا آبان (دوشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۱)

 

انتخاب کنید. بین بودن یا نبودن زندگی پرهیجان و زندگی مرفه با عشق و یا زندگی در رفاه این تنها راهی است که به شما می آموزد که باید نرمش داشته باشید و یا خشونت و همه اینها بسته به انتخاب شماست.

هنوز تنهایی بهترین راه نجات است. از دست هیاهوی پوچ دیگران فرار کن و به خود تکیه کن. بزودی شاد خواهی شد، واقعا شاد!

سلامتیم و نمی دانیم که اگر نباشیم چه خواهیم بود! سپس برای اینکه هیچ وقت تجربه نکنیم از افراد ناسالم پرهیز کنید.

فعلا اوضاع خوب است. قرار نیست چیزی را از دست بدهید و این خبر خوبی برای همه ماست. چون به چیزهایی که داریم دل بسته ایم و برای چیزهایی که نداریم آرزو …

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

آبان : شما امروز حتی اگر معالجه نیز شده باشید ، توانایی پرستاری کردن از یک زخم کهنه را دارید. اما فقط در گذشته ماندن بهترین روش برای داشتن زندگی شاد نیست. اکنون شما فرصتی برای تغییر کردن دارید؛ و برای این کار لازم است که بیشتر از یک بار به عقب برگردید. اول باید یاد بگیرید که چگونه می توانید اشتباهات گذشته خودتان را ببخشید ، پس از این کار شما خواهید توانست که به جلو حرکت کنید.

فکرهای ناراحت کننده ای امروز به ذهن شما خطور می کند. به صلاح شما نیست که بگذارید این افکار ناراحت کننده روز شما را خراب کند. در نتیجه جلوی هرگونه فکر منفی را بگیرید و روز را با آرامش خاطر به پایان برسانید. ایده خلاقانه ای که در سر دارید را اجرا کنید و درآمد تان را افزایش دهید. انسان سخاوتمندی هستید؛ اما اجازه ندهید اطرافیان از این روحیه شما سوءاستفاده کنند. همسر یا عشق زندگیتان قصد دارد امروز را به روز عاشقانه ای برای شما تبدیل کند و با تقدیم هدیه ای شما را حسابی شگفت زده و خوشحال نماید. محبتی که عشق زندگیتان به شما ابراز می کند را به خاطر داشته باشید و در آینده شما نیز عشق و محبت ایشان را جبران نمایید. احتمال دارد میان شما و فردی که وی را چندان نمی شناسید، مشاجره ای ایجاد شود. اجازه ندهید این مشاجره بالا بگیرد و به هر قیمتی که شده غائله را ختم به خیر کنید. احتمال زیادی وجود دارد که از کوره در روید و حرف ناشایستی به یکی از آشنایان بزنید. در این شرایط با احتیاط بیشتری با اطرافیان صحبت کنید و روز را به گونه ای به پایان برسانید تا آب در دل کسی تکان نخورد.

امروز از نظر خودتان جای هیچ تردیدی در کارهایتان نیست. شما فکر می کنید به خوبی می دانید که چکار دارید می کنید و کجا دارید می روید؛ همکارانتان یا باید حمایتتان کنند یا از سر راهتان کنار بروند و بگذارند کاری که خودتان فکر می کنید درست است را انجام دهید. این نگرش شما شاید در نگاه اول خوب به نظر بیاید، ولی در عمل فرصت چندانی به دیگران نمی دهد که استعدادها و توانایی هایشان را نشان دهند. اگر دیگران می خواهند در موفقیتتان شریک شده و شما را همراهی کنند به آنها این شانس را بدهید و کمی انعطاف پذیری نشان دهید. ملایمت در نگرش و رفتارتان بیش از هر چیز دیگری نشان دهنده قدرت شماست. حواس تان به همسایه تان باشد، کمک احتیاج دارد اما به زبان نمی آورد. در جمعی بحثی مطرح می شود که شما در این زمینه دانش و اطلاعات کافی ندارید. بهتر است شنونده باشید و یاد بگیرید. پیغامی را به کسی می دهید که کمی برایتان دردسر ساز می شود. به شخصی توصیه ای می کنید که بهتر است خودتان هم به آن عمل کنید.

 

فال روزانه فردا آذر (دوشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۱)

 

باید بتوانی حرفت را رک و روراست بزنی. شرایط طوری است که می‌توانی یک موفقیت خوب را به چنگ آوری. به شرط آنکه جسارت و سرعت کافی داشته باشی و زودتر از رقیبان وارد عمل شوی.

نظرت در مورد طبیعت و فضای آزاد چیه؟ فکر کنم یک مسافرت کوتاه یا حتی کوهنوردی بتواند روحیه نشاط و شادابی را به تو بازگرداند.

باید برای رفع بعضی از مشکلات جسمی به متخصص مراجعه کنی. سلامتی تو احتیاج به مراقبت بیشتری دارد.

پس از یک دوره تلاش و کوشش به موفقیت خوبی دست خواهی یافت. همین مساله تو را در جایگاه برتری می‌نشاند که مورد تحسین و پاداش از سوی دیگران قرار خواهی گرفت. باید دستاوردهای خود را حفظ و تکمیل کرد.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

اگر شما فکر کنید که اشخاص دیگر می خواهند به شما زور بگویند ، شاید نتوانید امروز خیلی صبور باشید. حتی اگر شما نمی دانید که دیگران تا الان چگونه بوده اند ، باز هم شما می توانید تفاوت بین واقعیت و دروغ را تشخیص بدهید. به صدای درونتان پاسخ مثبت بدهید؛ مادامی که شما در لحظه حال زندگی می کنید این صدا شما را اشتباه هدایت نخواهد کرد.

از ورزش و تحرک غافل نشوید و مواظب سلامتیتان باشید. مشکلات مالی زیادی دارید، اما این مشکلات به پایان می رسد و پس از مدت ها پولی روانه حساب های بانکی تان می شود. از این اتفاق درس بگیرید و از امروز قسمتی از پول های خود را برای روز مبادا کنار بگذارید. با فرصت چشمگیری برای دستیابی به موفقیت های بیشتر روبرو خواهید شد. قدر این فرصت ها را بدانید و به فکر شکار موقعیت ها باشید. تحت فشار کارهای عقب مانده قرار دارید و از عهده کارها بر نمی آیید. در اولین فرصت کارهای عقب افتاده را به پایان برسانید و در آینده به گونه ای رفتار کنید که کاری روی دست شما باقی نماند. خبر ناخوشایندی به دست شما می رسد و زمینه ناراحتیتان را فراهم می کند. سفری تفریحی در پیش دارید و در این سفر بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید به شما خوش می گذرد. همسر یا عشق زندگیتان امروز از در عشق و محبت با شما وارد می شود و کاری می کند تا روزمرگی های زندگی را فراموش کنید.

امروز در کل روز آرام و بی دردسری خواهد بود و خواهید توانست بعد از چند روز طولانی و پر کار کمی به خودتان استراحت بدهید. همچنین امروز روز خوبی برای پیشرفت روابط کاریتان می تواند باشد، از این فرصت هوشمندانه استفاده کنید. شما در حال حاضر در افکارتان آنقدر متعصب و خودداری هستید که شاید فکر کنید عاقلانه تر این است که احساساتتان را برای خودتان نگه داشته و این حالات متغیر و افراطی خود را به دیگران نشان ندهید. شاید بتوانید واکنش های خودتان را با مهارت تمام کنترل کنید، ولی در نهایت بیان نکردن احساستان به ضرر خودتان خواهد بود، همان طور که فروید گفته است: « احساسات بیان نشده هیچ گاه از بین نخواهند رفت». از شما برای حضور در جمعی دعوت شده، نترسید. با اعتماد به نفس در این جمع حاضر شوید. انجام یک کار خیر به دلایل مختلف عقب می افتد، بهتر است آستین بالا بزنید و به عملی شدن آن کمک کنید. هر چه می شنوید، باور نکنید، تحقیق کنید. فقط برای دیگران نسخه نپیچید. خودتان هم عمل کنید.

فال روزانه فردا دی (دوشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۱)

 

به زودی حقایقی برایت آشکار خواهد شد که قضاوت تو را کاملا دگرگون می‌کند. حقایقی که از چشم تو پنهان مانده بود و حالا می‌توانی آنها را همان طوری که هست ببینی و متعجب شوی.

منتظر پیشنهاد رفتن به مسافرت از طرف یکی از نزدیکانت باش. این سفر میتونه از نظر روحی و عاطفی تو را تحت تاثیر قرار بده. بهتره از موقعیتی که بدست اومده نهایت استفاده رو ببری و از لحظاتت لذت ببری.

مراقب سلامتی خود باش و ورزش را فراموش نکن. تو اهداف و آرزوهای مهمی داری که برای رسیدن به آنها باید بسیار تلاش کرد. قبل از هر چیز باید بدنی سالم و تندرست داشته باشی تا به اهداف خود برسی.

باید ثبات و استمرار در کار را تجربه کنی. از این شاخه به آن شاخه پریدن برای تو مناسب نیست. به زودی از جایی پولی می‌رسه که انتظارش رو نداشتی.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

 امروز روز متفاوتی برای شما می باشد ، پس هر پروژه ای که رویش کار می کرده اید را تمام کنید تا برای دریافت پروژه های جدید آماده باشید. جرقه های شروع کار قبلا روشن شده اند ، اما سعی نکنید به منظور روشن نگهداشتن آتش آنها را کنترل کنید. بهترین حرکت برای شما اکنون این است که به سمت برنامه های کاری شخصی تان رفته و تا جایی که امکان دارد سریع حرکت کنید.

امروز از همیشه سرحال تر به نظر می رسید و خطری وجود نازنینتان را تهدید نمی کند. یکی از دوستان نزدیک پیشنهاد وسوسه انگیزی را برای افزایش درآمد مطرح می کند، این پیشنهاد را جدی بگیرید و مطمئن باشید عملی کردن آن، سود چشمگیری روانه حساب های بانکی تان می کند. به مشکلی بر می خورید اما غم به دل خود راه ندهید چرا که اعضای خانواده شما را تنها نمی گذارند. همسر یا عشق زندگیتان قصد دارد امروز را به روز عاشقانه ای برای شما تبدیل کند و با تقدیم هدیه ای شما را حسابی شگفت زده و خوشحال نماید. محبتی که عشق زندگیتان به شما ابراز می کند را به خاطر داشته باشید و در آینده شما نیز عشق و محبت ایشان را جبران نمایید. فرصتی پیدا می کنید تا در کنار دوستان و آشنایان حسابی خوش بگذرانید، اما در تفریح و شادی زیاد ه روی نکنید. عازم سفر هستید. در این سفر با فردی آشنا می شوید و رفاقت بلندمدتی میان شما و این فرد شکل می گیرد.

امروز برای شما روزی با نتایج فوق العاده خواهد بود و می توانید کارهایی که قصد انجامشان را داشته اید با سرعتی حیرت انگیز و فراتر از حد انتظارتان پیش ببرید، اما تمام این موفقیت ها به شرطی خواهد بود که یاد بگیرید چطور با دیگران کنار بیایید. اگر اصرار داشته باشید که کارها را حتما به همان روشی که خودتان می خواهید پیش ببرید با چالش ها و مشکلات زیادی مواجه خواهید شد و دلخوری هایی پیش خواهند آمد که ذهن شما را به هم می ریزند. اجتناب از چنین مشکلاتی خیلی راحت و با دست به دست هم دادن با همراهانتان و تلاش برای رسیدن به یک هدف مشترک فراهم خواهد شد. انرژی فوق العاده ای که در امروز نهفته است را به راحتی از دست ندهید. در رابطه عاطفی حواستان به حساسیت های طرف مقابلتان باشد، مبادا حرفی بزنید و ناخواسته دل او را بشکنید. حرفی که دوست دارید بشنوید به دیگران نگویید. دور و برتان را خلوت کنید تا بتوانید نفس بکشید. هم از آدمها و هم از چیزها. شما در حال حاضر نیاز به سکوت و آرامش دارید.

فال روزانه فردا بهمن (دوشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۱)

 

دوست داری هر چه زودتر به آرزویت برسی اما این کار به زمان نیاز دارد و باید به اندازه کافی صبر و حوصله داشت. وقتش که برسد همه چیز به سرعت روبراه می‌شود.

باید کمی صبور باشی و منتظر لحظات شیرینی که به زودی برایت اتفاق می‌افتد. به یک مسافرت دعوت می‌شوی.

یکی از راههای ایجاد آرامش و حفظ سلامتی، خوب خوابیدن است. برای بهتر خوابیدن باید از لحاظ محیطی شرایط را فراهم کنی.

تحولات اقتصادی برای تو ایجاد می‌شود که در مجموع به سود تو تمام خواهد شد. راه برای تحقق آرزوها و خواسته‌های مادی تو فراهم شده است پس بجنب!!

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

شما امروز می خواهید که همه چیز را ساده بگیرید ، پس شما می توانید موفقیتهای قبلی تان را کامل کنید. اما حتی اگر روزتان را با آرامش شروع کنید ، شاید نتوانید آن گونه که انتظار داشته اید استراحت کنید. در حالیکه شما با مسائل احساسی مربوط به گذشته تان دست به گریبان باشید ، در این صورت شما بدترین دشمن خود خواهید بود. اگر شما بتوانید به خاطرات بد با دیدی مثبت نگاه کنید ، درحالیکه به خودتان این شانس را می دهید که واقعا از زندگیتان لذت ببرید ، همچنین می توانید خود را از مسائل احساسی بی نتیجه رها سازید.

به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و وضعیت مالی تان ثبات پیدا می کند. فرصت های زیادی برای دستیابی به موفقیتهای بیشتر پیش روی شما قرار دارد. از این فرصتها نهایت استفاده را ببرید و دامنه موفقیتهای خود را گسترش دهید. امروز همسر یا عشق زندگیتان در بستر بیماری افتاده و حال وروز خوشی ندارد، در چنین شرایطی لحظه ای عشق زندگیتان را تنها نگذارید و با پرستاری از ایشان، به وی ثابت نمایید که در خوشی ها و ناخوشی ها کنارش هستید. یکی از آشنایان از رفتار شما سوء برداشت می کند. اجازه ندهید این وضعیت رابطه میان شما و این فرد را از بین ببرد. در اولین فرصت نیت خود را با این فرد در میان بگذارید و دلخوری ها را از بین ببرید. شرایطی مهیا می شود تا کارهای دلخواه را انجام دهید و توانمندی های خود را افزایش دهید. به لطف این شرایط کارهای جدیدی فرا بگیرید و موفقیت های بیشتری به کارنامه زندگیتان اضافه کنید. تفریح های کوچک و سرگرم کننده را دست کم نگیرید و اجازه ندهید زندگی شما حالتی یک نواخت و کسل کننده پیدا کند.

شما امروز نیاز شدیدی به اینکه مورد توجه قرار بگیرید احساس می کنید و برای اینکه توجهی که به دنبالش هستید را به دست بیاورید خودتان و ظاهرتان را شبیه به افرادی خواهید کرد که در مرکز توجه قرار دارند تا بلکه بتوانید بخشی از توجهی که به آنها می شود را به دست بیاورید. بهتر است خودتان را با این افکار بیهوده درگیر نکنید و برای به دست آوردن آنچه دنبالش هستید به دنبال راه های بهتری باشید. یادتان باشد کلید به دست آوردن محبوبیت نزد دیگران این است که خودتان باشید و خودتان را دوست داشته باشید. امروز مواظب باشید در محل کارتان با هیچ یک از همکاران و به ویژه مقامات مافوق خود وارد بحث و درگیری نشوید. دینی به گردن شخصی دارید. او بسیار تلاش می کند تا جبران کند. این روزها فشار زیادی را تحمل می کنید و بسیار خسته و دل زده هستید. برای خودتان وقت بگذارید و یک ساعتی در سکوت و آرامش فکر کنید. تصمیم مهمی بگرید تا بتوانید از زیر بار این فشار خارج شوید. شما نمی توانید به این روند ادامه بدهید.

فال روزانه فردا اسفند (دوشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۱)

 

حسن نیست داری اما این به تنهایی کافی نیست. باید در روابط خود علاوه بر این، هوشمندی و دقت هم داشته باشی و اجازه ندهی که دیگران از تو سوء استفاده کنند.

ماجرای جالبی این روزها باعث تغییر روحیه‌ات می‌شود. موضوعی که تو را نگران کرده به زودی برطرف می‌شود. خبر خوشی در راه است که با شنیدن آن می‌توانی تصمیم نهایی‌ات را بگیری که برای اطرافیانت بسیار خوشحال کننده خواهد بود.

باید به خورد و خوراکت توجه کنی. باید چند بار در هفته از مقداری حبوبات، نخود فرنگی و یا غذاهای دارای هورمونهای گیاهی استفاده کنی. خوردن سه وعده ماهی در هفته هم می‌تواند برایت مفید باشد.

بحران مالی پیش می‌آید که خطرناک خواهد بود. کمک و همیاری دوستان می‌تواند بخش بزرگی از آن را برطرف کند.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

 به نظر می رسد که شما زمان کافی برای انجام دادن کارهایتان ندارید ، شاید شما مجبور شوید که برخی از کارهای نیمه تمامتان را رها کنید تا بتوانید برنامه های بعدیتان را انجام دهید. به خاطر پروژه های ناقصتان نگران نباشید؛ شما در هفته های آینده وقت کافی خواهید داشت تا دوباره به کارهای نیمه کاره تان بپردازید. اکنون به کارهایی بپردازید که می توانید بدون اشتباه آنها را تمام کنید.

امروز می تواند یکی از بهترین روزهایی باشد که در چند وقت اخیر داشته اید. شما بسیار خوشحال هستید و احساسات مثبت و خوشایندی وجودتان را فرا گرفته اند، پس از این وضعیت استفاده کنید و با خانواده و عزیزانتان خوش بگذرانید و از هر لحظه ی این روز زیبا بهره ببرید و اجازه ندهید که هیچ چیزی این حال خوبتان را خراب کند. شما در مسیر رسیدن به اهداف و خواسته هایتان دارید خیلی خوب و با سرعتی قابل توجه پیش می روید، سعی کنید به همین روند ادامه دهید و فعلا از هر گونه مشورت با دیگران خودداری کرده و کارها را همان طوری که خودتان می دانید پیش ببرید! وقتی همه چیز اینقدر خوب پیش می رود چه نیازی به مشورت هست؟! در پاسخ دادن به شخصی بهتر است تعجیل نکنید. دیر نمی شود. به دیدار یک دوست قدیمی می روید و یا تلفنی از او سراغش را بگیرید. هم او را خوشحال می کنید و هم خودتان خوشحال می شوید. سرنوشت انسان را فقط محبت تعیین می کند. به دیگران محبت کنید و با مهربانی و صبر و حوصله جواب اطرافیان تان را بدهید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار