فال روزانه سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰

به گزارش رصد روز، فال روزانه سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ و فال روز تولد بیست و چهار اسفند و فال روزانه فردا بیست و چهارم اسفند و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال ر...

به گزارش رصد روز، فال روزانه سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ و فال روز تولد بیست و چهار اسفند و فال روزانه فردا بیست و چهارم اسفند و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ )

 

همه درها را نمی‌توان با کلیدهای عاطفی باز کرد. شاید با این کلید بتوان دریچه قلبها را گشود و به آنها راه یافت اما مغزها و عقل‌ها کلید دیگری می‌طلبد و با احساسات کار درست نمی‌شود.

به وزن و تناسب اندامت اهمیت بده. داشتن یک رژیم غذایی و برنامه دقیق ورزش برای تو مهم است.

به دنبال یک ارتقاء شغلی، مبلغی دریافت می‌کنی که قسمتی از مشکلات مالی‌ات را پوشش می‌دهد.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

 

شما امروز در برخورد با افراد دیگر صبور و شکیبا نیستید ، خصوصا اگر آنها بخواهند به جای منتظر شدن و پذیرفتن هر اتفاق ، به عمق آن رفته و کنکاش کنند ، بی صبری شما شدیدتر می شود. اما حالا کمتر کار کردن به منظور تحقیق کردن در مورد مشکلات احساسی چیزی نیست که کاملا بهش نیاز داشته باشید. برای چند روز به دنبال رضایت شخصی خود نباشید و قبل از شروع کردن هر کار جدید ، به تمام روابط کاری قدیمی تان پایان دهید.فال روزانه سه شنبه 24 اسفند 1400

فال روزانه سه شنبه 24 اسفند 1400

شما دوستان خوبی دارید که شما را همیشه و در هر شرایطی مورد حمایت خود قرار داده اند. اگر تشویق ها و حمایت های آنها حتی ذره ای به شما کمک کرده اند تا دوران سختی را پشت سر بگذارید، حالا زمان آن فرا رسیده است تا به آنها نشان دهید که چقدر برایشان ارزش قائل هستید و قدردان حمایت های آنها هستید. شاید بتوانید امروز شرایطی را فراهم کنید تا این احساس خود را به آنها ثابت کنید، مثلا یک مهمانی دوستانه با یک سخنرانی کوتاه قبل از خوردن شام فکر خوبی می تواند باشد. یادتان باشد که دوستان و همراهان شما آینه ی خودتان هستند و انسان ها خیلی وقت ها دیگران را از روی دوستی ها و روابطشان مورد قضاوت قرار می دهند. احساس می کنید با زندگی که در حال حاضر دارید، کمی بیگانه شده‌اید و نمی‌دانید چه نقشی را در زندگی تان بازی می کنید، به همین دلیل در تصمیم گیری دچار سردرگمی شده اید. خودتان را پیدا کنید و بعد قدم در کارهای مختلف بگذارید. اتفاق تازه ای در زندگی تان رخ می دهد و کسی دلتان را می برد. همین موضوع انرژی تازه ای به شما خواهد داد.

میزان انرژی این ماه شما ۷۹ %

ستاره اقبال ۲۳ جنوبی

اجتماعی باشید
شاید زیاد این مهارت را نداشته باشید اما این مشکل نباید مانع حضور شما در جامعه شود. در بحث ها شرکت کنید، لبخند بزنید، با غریبه ها صحبت کنید، گروهی بیرون بروید و قرار ملاقات بگذارید. این کارهای کوچک به شما در اجتماعی شدن کمک زیادی می کنند و اعتماد به نفس و عزت به نفس تان را بالا می برند.

.

فال روزانه فردا اردیبهشت ( سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ )

 

به دنبال خوابها و خیال‌هایی هستی که بسیار دور از دسترس است. هر حادثه‌ای را بهانه می‌کنی تا با خیال‌بافی‌های خود به آن پر و بال بدهی و خود را با آن سرگرم سازی. عشق فقط در داستانها با اسب سفید به سراغ آدمها می‌آید! باید واقع‌بین بود و دست از این خیال‌ها برداشت.

سعی کن با طبیعت انس بیشتری بگیری. زندگی در طبیعت ایده‌آل است و بسیاری از ما از آن محروم هستیم. پس به دامان طبیعت برو و از آن لذت ببر.

اگر در روز بین چهار تا شش فنجان چای یا قهوه مصرف می‌کنی، از حدمجاز فراتر رفته‌ای. کافئین بیش از حد تو را بی‌قرار و عصبی می‌کند

تنوع در کارها بهتر است. داشتن چند کار مهم، تجربه کردن چند موضوع در یک زمان می‌تواند مفید و سودآور باشد. تو استعدادهای زیادی برای متحول کردن اوضاع اقتصادیت داری فقط باید آنها را بشناسی.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

شاید بخش زیادی از کارهایی که الان انجام می دهید به نظر نیاید ، اما به این معنی نیست که کارهایتان بی اهمیت و بی ارزش هستند. در حقیقت چیزی که در گوشه تاریک خیالات شما مدفون شده می تواند قدرتی فراتر از اعمال ناخودآگاه شما داشته باشد. دیگران می توانند بهتان کمک کنند تا بخش های پنهان زندگی تان را ببینید ، اما شما باید با حقایقی که از چشم آنها پنهان مانده است نیز با اشتیاق روبرو شوید.

شرایط کیهانی موجود باعث شده اند تا همه خیلی حساس و تا حدودی عصبی باشند، به همین دلیل هم به نفعتان است که تا جای ممکن در هیچ گونه بحث و درگیری شرکت نکنید. اگر بخواهید نظر دیگران را بپرسید به احتمال زیاد پشیمان خواهید شد، چون شنیده هایتان اصلا باب میلتان نخواهند بود. به نفعتان است که تا جای ممکن افکار و احساساتتان را برای خودتان نگه داشته و در مورد آنها با کسی صحبت نکنید. تا جایی که می توانید وقتتان را در خلوت خود گذرانده و سرتان را با کارهای شخصیتان گرم نگه دارید. امروز هر چیزی که در ارتباط با روابط عاطفی، عشق و ازدواج باد به خوبی پیش خواهد رفت. حرفی می‌شنوید که باعث می شود که دید تازه ای نسبت به شخصی پیدا کنید. شما بسیار حساس هستید و با کوچک ترین اتفاقی دلگیر می شوید. این موضوع اصلا به نفع شما نیست. از بخت و اقبالتان گلایه نکنید ، بجای آن هرچه زودتر دست به کار شوید. قدر شخصی که پا به پای شما در سختی ها همراهتان بوده بدانید، با او از صمیم قلب با نیکی رفتار کنید.

میزان انرژی این ماه شما ۷۴ %

ستاره اقبال ۷۶ شمالی

حرکت کنید
حتی پیاده روی صبحگاهی هم می تواند موثر باشد. بارها درباره فواید این ورزش از دیگران شنیده ایم. با یک لیوان آب بعد از یک پیاده روی صبحگاهی روزی پر انرژی خواهید داشت. با ورزش گردش خون کنترل می شود و همه هورمون ها در مسیر درستی جریان پیدا می کنند

فال روزانه فردا خرداد ( سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ )

 

باید صبر کنی تا آبهای به جوی بازگردد. در چنین حالتی می‌توانی خودت پیش‌قدم شوی تا مشکلتان حل شود در غیر اینصورت باید از خیر این عشق و علاقه بگذری و به فکر موقعیت دیگری باشی.

تا پایان روز احساس خوشبختی خواهی کرد چون بعضی امور، که فکرت را مشغول کرده بود، روبراه می‌شود. در یک میهمانی خبرهای امیدبخشی خواهی شنید.

این هفته برای تو بسیار پرتلاش خواهد بود. خبرهایی می‌رسد که خوشحال کننده است و وضعیت مالی تو را روبراه می‌کند. خودت و توانایی‌هایت را دست‌کم نگیر و اعتماد به نفس داشته باش.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

امروز شما خیلی مایل نیستید که بی طرف و منصف باشید ، خصوصا اگر یک نفر در محل کارتان باعث شود احساس ناامنی و خطر کنید. شما آماده اید که با شور و هیجان مبارزه کنید ، اما همین که انرژی تان را برای دفاع کردن از خود تقویت می کنید ، مانعی جلوی راه تان سبز می شود. الان هیچ کار خاصی وجود ندارد که بتوانید انجامش دهید. تحولات قلبی شما می تواند زمینه رشد شغلی شما را که در شرف وقوع است را فراهم آورد.

امروز خودتان هم از اینکه راه حلی منطقی و عملگرایانه برای یک سوء تفاهم آزاردهنده پیدا کرده اید غافلگیر شده اید و به شدت احساس خوشحالی می کنید. خوشبختانه شرایط کیهانی در حال حاضر به گونه ای است که همه را به داشتن مکالمه های منطقی و بدون داد و فریاد یا مورد سرزنش قرار دادن و متهم کردن یکدیگر تشویق می کند. از این فرصت استفاده کنید و اگر موضوعی را باید با کسی در میان بگذارید اما از صحبت کردن در مورد آن فراری بوده اید همین امروز با این ترس درونی روبرو شوید. سعی کنید این مکالمه را به طور حضوری، در جایی خلوت و نه در حضور دیگران انجام دهید و تا جای ممکن به اعصاب خودتان مسلط باشید. یادتان نرود نفس عمیق بکشید! به سفری خواهید رفت که برای همیشه در ذهن تان باقی می ماند. شما با دید کلی به زندگی می نگرید به همین دلیل، یا بسیاری از پیش آمدهایی که رخ می دهد نمی‌بینید یا با بی تفاوتی از کنار آن ها رد می شوید، همین باعث می شود که از یک سوراخ چندبار گزیده شوید. درک صحیحی از مسائل زندگی پیدا کنید تا تصمیماتی که در زندگی می گیرید درست باشند.

میزان انرژی این ماه شما ۷۵ %

ستاره اقبال ۹۸ غربی

هوس های غذایی تان را کنترل کنید
هیچ چیزی سخت تر از ترک و کنترل عادت های غذایی نیست به خصوص زمانی که پیتزا و برگر جلوی چشم باشد. هوس های غذایی تان را کنترل کنید! هر چه زودتر بهتر.
از نظر علمی ثابت شده است که برنامه غذایی سالم استرس را کاهش داده و روحیه را تقویت می کند. همچنین اضطراب را از بین برده و با افسردگی مبارزه می کند.

فال روزانه فردا تیر ( سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ )

اختلاف کوچکی با دوست یا همسرت پیش می‌آید که چندان مهم نیست و باید با گفتگو و تفاهم آنرا حل کنی تا به بحران بزرگ و ریشه‌دار تبدیل نشود.

اخبار خوشحال کننده و دیدارهای سودمندی در انتظار توست. روش زندگیت را عوض کن تا از این حالت تنش و التهاب خارج شوی. باید به آینده‌ات امیدوار باشی.

سود فراوانی به دست خواهی آورد به طوری که نمی‌دانی با آن چکار کنی. در این جور مواقع افراد سرکیسه را باز می‌کنند و به ولخرجی روی می‌آورند اما تو باید دوراندیش باشی و به آینده و اهدافت فکر کنی.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

امروز در شریک کردن دیگران در احساسات تان چه احساس راحتی بکنید چه نکنید ، نسبت به همیشه آنها را جدی تر گرفته اید. شما زیاد دوست ندارید به دیگران بگویید چه دوست دارید ، برای اینکه آنها برای شنیدن تمام خواسته های شما آمادگی کامل ندارند. یادتان باشد که این روزها شاید برنامه های یک نفر دیگر از برنامه های شما مهم تر باشد. پس حالا تمرکز کردن روی نیازهای افراد دیگر تبدیل به مشغولیت جدید شما می شود.

امروز روز فوق العاده ای برای وقت گذراندن با آنهایی که دوست دارید خواهد بود. اگر می توانید یک دور همی با دوستان و اعضای خانواده تان راه بیندازید و تا می توانید با هم بگو و بخند کنید و غذا بخورید و در مورد موضوعات مورد علاقه تان صحبت کنید. امروز حضورتان در یک جمع می تواند اثراتی بلند مدت روی شما و زندگیتان داشته باشد. شاید به طور اتفاقی سر صحبت را با شخصی باز کنید که در حوزه ای که مورد علاقه شماست تخصص کامل داشته باشد، یا با یک آشنای معمولی روابط خود را محکمتر کرده و یا حتی آن را به یک دوستی و یا عشق جدی تبدیل کنید. ذهن و قلبتان را نسبت به افراد و اتفاقاتی که سر راهتان قرار خواهند گرفت باز نگه دارید. مدام منتظر شنیدن خبرهای ناگوار نباشید. به جای آن ذهن خود را عادت دهید که با تصمیم گیری های منطقی پیش بروید. از رفتار ریاکارانه شخصی در اطرافتان ناامید و دلسرد می شوید، اما شما با صداقتتان به هدف می رسید. خلوص نیت و ایمان به خودتان، بهترین سرمایه شماست. بدبینی و تردید را از خودتان دور کنید.

میزان انرژی این ماه شما ۷۰%

ستاره اقبال ۸۵ شمالی

خواب کافی داشته باشید
محققان ثابت کرده اند کسانی که کمتر می خوابند بیشتر دچار مشکلات روانی می شوند. خواب به بدن زمان می دهد تا خود را از کارهای فکری و جسمی روزانه ریکاوری کند. همچنین باعث می شود بهتر بتوانید روی کارهای فردا تمرکز کنید. کم خوابی روی سازندگی و بهره وری شما تاثیر منفی می گذارد پس باید به موقع و به اندازه کافی بخوابید.

فال روزانه فردا مرداد (سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ )

 

با یک تماس تلفنی و یا فرستادن یک پیغام یا نامه می‌توانی به او بفهمانی که به فکرش هستی. خاطرات گذشته، همیشه منبع و ذخیره‌ای روحی و معنوی است که باید از آن به خوبی استفاده کرد.

پول و ثروتی بدست می‌آوری اما در نحوه خرج کردن آن باید دقت داشت. این ثروت بادآورده نیست که با بذل و بخشش‌هایت آن را به باد دهی.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

اکنون تضاد و تعارض بین شخصی ترین بیانات و اظهارات شما و عمیق ترین آرزوهای نامشخصتان ممکن است شما در چرخه بد و نامطلوبی قرار دهد. هیچ راه آسانی برای فرار از این چرخه وجود ندارد ، پس به خودتان قول دهید به جای پیروی کردن از عقلتان از قلب خود پیروی کنید. فراموش نکنید که آسیب پذیر بودن و ضعیف بودن هیچ جذابیتی ندارد ، پس اگر برای امنیت داشتن مجبور بودید محدودیت های عاطفی خود را حفظ کنید از انجام دادن این کار نترسید.

اگر فردی برونگرا و اجتماعی هستید و از وقت گذراندن با دیگران لذت می برید امروز فرصت بسیار خوبی برای پرداختن به فعالیت های مورد علاقه تان خواهد بود. امروز وقت زیادی را همراه با اعضای خانواده تان خواهید گذراند اما همزمان با افراد دیگری نیز در ارتباط خواهید بود و در مرکز توجه آنها قرار خواهید داشت. امروز زیاد روی حدس هایتان در مورد احساسات و افکار دیگران حساب باز نکنید و تا جای ممکن در مورد دیگران قضاوت نکنید، زیرا تخیلتان بیش از اندازه فعال شده و ممکن است در ذهن خود داستان هایی بسازید که در واقع هیچ پایه و اساسی ندارند و می توانند اثرات منفی روی روابطتان با دیگران بگذارند. بهتر است دل اطرافیانتان را بدست آورید و آن ها را با خودتان همراه کنید. دوستی که به شما نزدیک است کمکتان می کند تا بخش جدیدی از توانایی‌هایتان را بشناسید. قدردان حضورش باشید. با شما تماس گرفته می شود تا تقاضای کمک یا راهنمایی بکنند. با صبر و حوصله پاسخگو باشید حتی اگر فرصت ندارید و مسئله را پشت گوش نیاندازید.

میزان انرژی این ماه شما ۷۸%

ستاره اقبال ۳۳ شرقی

روزانه سلامت تان را چک کنید
فشار کاری، عادت های غذایی نا سالم، کم خوابی، استرس و افسردگی به اندازه کافی برای از بین بردن سلامت ذهن و جسم کافی هستند. با چک کردن سلامت تان از بیماری ها قبل از وقوع پیشگیری کرده اید. اخیرا بیماری های خونی بسیار رایج شده اند و دیابت و فشار خون بالا و پایین رایج ترین آن ها هستند. بنابراین چکاپ فشار و سطح قند خون الزامی است.

 

فال روزانه فردا شهریور ( سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ )

 

 

 بیش از حد تحت تاثیر حرفهای این و آن قرار می‌گیری. باید به جای احساسات، عقل و منطق خود را ملاک قرار دهی و با خردمندی تصمیم بگیری به نحوی که اساسی و جدی باشد.

با خوش‌بینی روزت را شروع کن. در این صورت هم با انرژی مثبت به کارهایت می‌پردازی و هم به اطرافیانت انرژی می‌دهی.

به سود مالی می‌رسی که قابل توجه است. شاید بخواهی آنرا برای خود و دوستانت خرج کنی، اما تصمیم عاقلانه‌تر این است که به فکر آینده‌ات باشی و آنرا پس انداز کنی. گاهی اوقات مقداری پس انداز می‌تواند برای روزهای سخت مفید باشد.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

الان میزان زمانی که باید کار کنید اهمیت ندارد؛ بلکه تقویت کردن روابط مهم و انجام دادن کارهای مفید برپایه دانسته هایتان اهمیت بیشتری دارد. اما امروز باید خیلی حواستان باشد که عکس العمل تند نشان ندهید. شما به راحتی غرق در مشکلاتی می شوید که تا بحال نیز جواب روشنی برایشان پیدا نکرده بودید. قبل از اینکه تغییرات با مشکلات غیر قابل کنترل خودشان را بر شما تحمیل کنند ، با همت و اراده هر کاری از دستتان بر می آید برای ساده تر کردن زندگی تان انجام دهید.

اکنون زمان بسیار مناسبی است تا از تنهایی خود بهره جسته و برخی از اهداف شخصی خودتان را دنبال کنید. تمرکز و تخیل شما امروز بسیار قوی هستند و همین به شما کمک می کند تا زمانی که کارهایتان را به پایان نرسانده اید دست از تلاش برندارید. اگر قرار است پروژه ی جدیدی را آغاز کنید، به ویژه اگر پای پول و مسائل مالی در میان باشد نتایج بسیار خوبی به دست خواهید آورد. رفتار نزدیکانتان باعث نگرانی و سرگردانی شما شده است و نمی توانید افکار و احساسات آنها را درک کنید. اما اگر به احساس درونی خود اجازه بدهید مدیریت اوضاع را در دست بگیرد و حساب و کتاب های منطقی خود را کنار بگذارید نتایج خیلی بهتری خواهید گرفت. خبری می‌شنوید که که مثل آب روی آتش نگرانی ها و دلشوره‌هایتان را از بین می برد و انرژی دوباره ای به شما می دهد. از تنهایی‌تان بیرون بیایید و درها را باز کنید. شخصی شما را می جوید اگر واقع بین و منصف باشید می بینید که شما در بهترین شرایط قرار دارید. بهتر است از فرصت استفاده کنید و تا جایی که می توانید اوج بگیرید.

میزان انرژی این ماه شما ۷۷%

ستاره اقبال ۷۶ جنوبی

پیرو احساس تان باشید
پیروی از اشتیاق و احساسات نمی تواند وسیله ای برای امرار معاش باشد اما بیشتر ما این حس را در وجودمان داریم. زمانی را به انجام کارهایی که برایتان لذت بخش است اختصاص دهید. این کار انرژی تان را افزایش می دهد. هیچوقت جنبه مثبت این فعالیت ها را دست کم نگیرید.

فال روزانه فردا مهر ( سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ )

 

پس از یک دوره قهر و جدال دوره‌ای می‌رسد که در آن عشق و آشتی حرف اول را می‌زند. زندگی نیز چون یکسال چند فصل دارد و بدون این فصلها دچار رکود خواهد شد.

باید ورزش را جدی گرفت و از مصرف چیزهایی که سلامتی تو را تهدید می‌کند جدا خودداری کرد.

از امروز باید برای فردایت برنامه‌ریزی کنی. کسی که طبق یک برنامه حرکت کند به دور از هرگونه خیالبافی، به اهداف خود می‌رسد.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

بعد از چند روز زندگی احساسی شما به سرعت به حالت طبیعی برمی گردد. اما هنوز هم اگر حس کنید که کاملا ازتان قدردانی نشده است ، این اتفاق برایتان تبدیل به مشکل بزرگی می شود. دیدن اینکه دیگران صادقانه بهتان عشق می ورزند برای شما کار سختی است!! چراکه حالا ونوس- یعنی سیاره بختتان- از هفتمین خانه تان یعنی خانه شریکان برمی گردد. به جای افسوس خوردن برای چیزهایی که نمی توانید به دست بیاورید ، روی کارهای که می توانید برای دیگران انجام دهید تمرکز کنید.

امروز مواظب باشید زیاد با دوستان و یا همکارانتان درگیر غیبت در مورد دیگران نشوید. با هم خندیدن و داستان تعریف کردن می تواند خیلی لذت بخش باشد، اما این را به خاطر داشته باشید که حقیقت پشت هر داستانی با چند بار تکرار و نقل شدن از بین خواهد رفت و اصل ماجرا دستخوش تغییرات بسیاری خواهد شد. همچنین این احتمال هم وجود دارد که اگر زیاد غیبت کنید دوستانتان فکر کنند در نبود آنها هم در موردشان غیبت می کنید. امروز انگار همه بداخلاق شده اند و هر کسی که می بینید از دنده چپ بلند شده است، اما شما با جذابیتی که دارید و اصرار و پافشاری برای بیرون کشیدن آنها از این حال و هوایی که دارند قطعا موفق خواهید شد. شما گاهی بیش از حد مثبت اندیش هستید، گاهی لازم است به آنچه می شنوید و می بینید شک کنید. حوادث و اتفاقات زیادی برایتان رخ خواهد داد که ممکن است برخی از آن ها غافلگیرتان کند. این روزها به مسائلی که اهمیتی ندارند زیادی فکر می کنید و خودتان را دچار تشویش و بی خوابی می کنید. مشکلاتتان را بنویسید تا ببینید اینقدرها هم ترسناک نیستند.

میزان انرژی این ماه شما ۷۴ %

ستاره اقبال ۶۳ غربی

مروری بر اخبار داشته باشید،لازم نیست ریز به ریز جزییات اخبار اقتصادی، سیاسی و فرهنگی را بدانید اما با مروری کلی بر اخبار می‌ توانید موضوعاتی برای صحبت کردن با دیگران پیدا کنید. به روز بودن در زمینه سلامت، مد، کامپیوتر، سیاست و اقتصاد جالب است. شما می‌ توانید خبرهای جدید درباره روش ‌های جدید پزشکی را به اعضای خانواده و همسایه ‌تان منتقل کنید و همیشه حرفی تازه برای گفتن داشته باشید، حرف‌ هایی که شما را در یادشان ثبت می ‌کند و آن ها همیشه شما را با خبرهای تازه به یاد می ‌آورند. شما آدمی به روز و تازه هستید و هیچ وقت پیر نمی ‌شوید.

فال روزانه فردا آبان ( سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ )

با احساسات دیگران نمی‌شود بازی کرد. کسی که با آتش بازی می‌کند خودبخود طعمه آن خواهد شد. شاید تو در این باره حق داشته باشی اما هر کاری عواقبی دارد که باید آنرا در نظر داشت.

در خود انرژی فوق‌العاده‌ای می‌بینی. دوست داری کارهای زیادی بکنی اما نمی‌دانی چه کاری در درجه اول قرار دارد. باید آن را در بهترین راهی که تشخیص می‌دهی صرف کنی تا موفق گردی.

کمی لبخند و تفریح در این برهه از زمان برای تو لازم است. می‌توانی انرژی خود را در کنار کار و تلاش به تفریح و سرگرمی هم اختصاص دهی. اما به خاطر داشته باش که زیاده‌روی نکنی چون به ضررت خواهد بود.

اوضاع مالی تو همچنان روال عادی خود را دارد اما با کمی تلاش و کوشش و حوصله بیشتر می‌توانی تحولی در وضعیت مادی خود ایجاد کنی.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

شما به خاطر تغییرات پیش آمده گیج و نگران شده اید ، اما اگر فقط یک بار از مبارزه کردن بر علیه اتفاقات قدرتمند دست بکشید ، همه چیز راحت تر می شود. بخشی از مشکلات تان از بی ثباتی ماه در نشانه تان نشأت می گیرد. حالت های بی ثبات و متغیر در شما جلوی آسایشتان را می گیرد. چرا که شما نمی دانید قبل از اینکه یک حس به حس دیگری تبدیل شود چه کار باید بکنید که آن حس تداوم داشته باشد. انرژی تان را با عصبانیت و نگرانی هدر ندهید ، چرا که تا فردا میزان عصبانیات و خشم شما کاهش پیدا می کند.

امروز شما نخواهید توانست مدت زمان زیادی را در خانه بگذرانید. شما بیشتر وقتتان را خارج از خانه، در حال خرید و یا دیدار با دیگران خواهید گذراند، شاید هم به یک مهمانی و یا کنسرت بروید. وقت گذراندن با دوستانتان می تواند بسیار لذت بخش باشد، اما برخی جمع های خانوادگی هم هستند که باید در آنها حاضر شوید، اجازه ندهید دوستانتان بین شما و خانواده تان قرار گرفته و فاصله ایجاد کنند. امروز تمرکز بر روی کارهای روزمره برای شما بسیار دشوار است و نمی توانید برای مدت زیادی روی انجام آنها تمرکز کنید و احساس می کنید دارید وقت و انرژی خود را صرف کارهایی بیهوده می کنید. بهتر است زودتر این کارها را انجام دهید تا وقتتان برای کارهایی که خودتان می خواهید آزاد شود. مدیتیشن را یاد بگیرید و اجازه دهید اطرافیانتان نیز در کارهایتان به شما کمک کنند. زندگیتان آسان تر خواهد شد. نگران نباشید به وقتش شما هم فرصت جبران خواهید داشت. زودباوری باعث شده گاهی اشتباهای بزرگی مرتکب شوید. کمی با احتیاط و سخت گیری به مسائل و آدم ها نگاه کنید و تحت تاثیر احساسات آنی قرار نگیرید.

میزان انرژی این ماه شما ۸۰ %

ستاره اقبال ۲۲ جنوبی

ذهن ‌تان را زنده نگه دارید:حل جدول، چیدن پازل، یادگیری زبان، جور کردن یک سرگرمی همیشه ممکن نیست اما راه‌ هایی هستند برای ورزش دادن مغز. گشت و گذار در وب‌ سایت‌ ها و کسب اطلاعات جدید می ‌تواند مغز شما را تکان بدهد، در حالی که اگر هر‌ روزتان مثل دیروز بگذرد ناگهان به خودتان می ‌آیید و می ‌بینید شما مغزی دارید که ۲۰ سالی است به روز نشده. شما با این مغز کهنه نمی ‌توانید همپای آدم‌ های امروز باشید. آدم‌ های به روز که تفاوت سنی با شما ندارند اما به دلیل اطلاعاتی که دارند با شما فاصله گرفته ‌اند، همین فاصله است که موجب می ‌شود احساس پیری و کهنگی به شما دست بدهد.

فال روزانه فردا آذر ( سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ )

رفته رفته این اختلاف حل خواهد شد. گذر زمان به هر دو طرف نشان خواهد داد که تندروی بیشتر به آنها آسیب می‌رساند. از این رو هر دو سرعقل آمده و با هم آشتی می‌کنند.

به زودی اتفاقاتی می‌افتد که تو را شادمان می‌کند. حالا نوبت آسایش و آرامش به وجود آمده پس از آن لذت ببر.

تنبلی را از خود دور کن. با ورزش و مطالعه بیشتر می‌توان فعال‌تر از همیشه باشی.

موفقیت خوبی در زمینه مسائل مالی و اقتصادی بدست می‌آوری. کسی که موفق‌تر است، رقیبان و حسودان بیشتری هم خواهد داشت. بدون توجه به آنها به کار خودت ادامه بده.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

اگرچه شما فکر می کنید به آخر کار نزدیک شده اید ، اما این در مورد دیدگاه های عالی و بلندپروازانه تان صدق نمی کند. در حالیکه ماه قوی برج عقرب وارد دوازدهمین خانه شما یعنی خانه پایان و فرجام می شود ، بعضی از نقاط مبهم متوقتا از بین می روند. درحالیکه سعی می کنید به هر مشکلی که امروز ایجاد شد رسیدگی کنید ، یادتان باشد که قادر نخواهید بود همه آنها را به تنهایی حل کنید. اگر کسی بهتان پیشنهاد کمک داد حتما قبول کنید و به طور آگاهانه هر مانعی که جلوی راهتان را گرفت از بین ببرید.

شما به طور کلی تخیلی بسیار قوی دارید و شرایط کیهانی امروز نیز باعث شده اند که این ویژگیتان قویتر از همیشه باشد. شاید بخواهید این تخیل قوی را در انجام پروژه های هنری و خلاقانه مورد استفاده قرار دهید. چنانکه بخواهید هر کاری در این زمینه انجام دهید نتیجه بسیار خوب خواهد بود. فقط مواظب باشید در مورد دیگران و کارهایشان خیالپردازی نکنید، یا بهتر بگوییم به قضاوت در مورد آنها نپردازید. پولی که به صورت ناگهانی و کاملا غیر منتظره به دستتان خواهد رسید شما را به فکر ایجاد برخی تغییرات و یا خرید وسایل تزیینی برای منزلتان خواهد انداخت. شاید بتوانید با خرید چند تابلو و مجسمه روح تازه ای به خانه تان ببخشید. از چیزی که حق شماست سرسری نگذرید وگرنه برای دیگران عادت می شود که حق شما را نادیده بگیرند. در کارهایتان ثابت قدم باشید و از مشورت بزرگتر ها استفاده کنید. به مال دنیا دل نبندید و طمع نداشته باشید، بیهوده خسته تان می کند. موضوعی شما را آزار می دهد، در مورد آن با فردی امین صحبت کنید.

میزان انرژی این ماه شما ۷۳ %

ستاره اقبال ۳۹ شرقی

هر روز برنامه ریزی کنید
هر روز صبح مثل زامبی ها بیدار شدن بسیار آزار دهنده و کسالت بار است. به این سبک زندگی پایان بدهید. شروع هر روز ۱۰ دقیقه به خودتان وقت بدهید تا بتوانید برای آن روز برنامه ریزی کنید.برای هر روز یک هدف تعیین کنید. شاید همان روز به هدف تان نرسید اما مهم این است که آن روز را برای هدف زندگی کرده اید. تمام این موارد عواملی هستند که یک روز موثر برایتان می سازند. همه آن ها را به کار ببرید و برای فردایی بهتر برنامه ریزی کنید.

فال روزانه فردا دی ( سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ )

اطرافیانت به تو سفارش می‌کنند که بهترین راه را انتخاب کنی اما تو همچنان لجباز و یک‌دنده‌ای!! به چه قیمتی می‌خواهی حرفت به کرسی بنشیند؟!

وضعیتی پیش می‌آید تا بتوانی یک یا چند تن از دوستان قدیمی را که مدتی از آنها بی‌خبر بودی، ملاقات کنی. فکر یک سفر مدتی است ذهنت را به خود مشغول کرده. به زودی مقدمات آن فراهم می‌شود.

باید در آرامش به خوردن غذا مشغول باشی چون داشتن استرس و یا کار پرمشغله و راه رفتن در هنگام غذا خوردن، نه تنها هیچ نفعی برایت ندارد بلکه ممکن است سلامتی‌ات به خطر بیفتند.

تو هم مثل دیگران آرزوی موقعیت اقتصادی بهتر را داری اما در این معامله، آنها خواسته‌های زیادی از تو دارند و تو نمی‌توانی به تنهایی به یک به یک آنها پاسخ دهی پس بهتر است به جای قبول همه کارها با هم یک یا دو قسمت را به دست گیری تا از بتوانی جوابگو باشی.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

 

شما کسی نیستید که به زور و اجبار خانواده و یا دوستانتان هر چیزی را قبول کنید! شما می دانید چه می خواهید ، کجا می خاوهید بروید ، می دانید چگونه به آنجا برسید و جواب منفی و مقاومت دیگران را قبول نخواهید کرد. باهمه این احوال حتی اگر مجبور شوید به خاطر دوری گزیدن از تمام مشکلات به احساسات تان بها ندهید ، اصلا خوب نیست که مسیرتان را منحرف کرده و به دشمن ملحق بشوید! کمی حسایت از جانب شما امروز شما را نجات می دهد!

با توجه به شرایط کیهانی موجود شما امروز چالش ها و درگیری های زیادی را در پیش خواهید داشت. هر کاری که از دستتان برمی آید را انجام دهید تا خودتان را از هر تنش و درگیری اضافه ای دور نگه داشته و وارد بحث ها و کشمکش هایی که هیچ ارتباطی به شما ندارند نشوید. تا جای ممکن سعی کنید روزتان را در تنهایی بگذرانید. تا فردا اوضاع خیلی بهتر خواهد شد. چرا در میان این شور و هیاهوی روزهای پایانی سال چند ساعتی بیخیال همه چیز نمی شوید تا هم با عشقتان خلوت کرده باشید و از همراهی او لذت ببرید و هم استراحتی به خودتان داده و از شر این همه فشار و استرسی که روی خود حس می کنید خلاص شوید؟! شما گاهی از سوراخ سوزن رد می شوید اما از در دروازه نه. با اتفاقاتی که برایتان پیش آمده زیادی جدی و سخت برخورد می کنید، خیلی از این اتفاقات ساده و معمولی هستند و نیازمند این همه تحقیق و حساسیت نیستند. با کارهای اضافی فقط خودتان را خسته تر می کنید. خوشی را به خودتان حرام نکنید و به وقایعی که پیش می آیند لبخند بزنید.

میزان انرژی این ماه شما ۷۵%

ستاره اقبال ۷۰ جنوبی

بیشتر مواظب خودتان باشید،ویتامین‌ های لازم را به بدن‌ تان برسانید و غذای سالم بخورید. در خانه یا ورزشگاه برنامه ‌ای برای فعالیت بدنی ‌تان بریزید. در تنهایی ‌تان موسیقی ملایمی گوش کنید.به سلامت خیلی اهمیت بدهید و آخر هر ماه سعی کنید دندانپزشک ‌تان را ببینید و چند ماه یک بار چکاپ کنید. یادتان باشد خیلی وقت‌ ها ضعف و احساس بیماری است که موجب پیری زودرس می ‌شود. پیری که در جسم شما رخ می ‌دهد و به احساس ‌تان راه پیدا می‌ کنید.

فال روزانه فردا بهمن ( سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ )

در روابط‌تان مراقب باشید. تو فرد خاکی و راحتی هستی، اما ممکن است اطرافیان اینطور استنباط نکنند و از روی حسادت و یا به هر دلیلی برایت دردسرهایی درست کنند.

به زودی شاهد بعضی تغییرات هیجان انگیز و مثبت در زندگی‌ات خواهی شد. به مسافرتی دعوت میشوی که خاطرات شیرینی برایت دربر دارد.

اگر بیش از حد احساس استرس می‌کنی شاید به ایجاد تغییراتی در نوع زندگی و یا شیوه برخوردت با استرس نیازمندی. بهتر است بین وظایف کاری، مسئولیت‌ها و اوقات فراغتت تعادل برقرار کنی.

پس از مدتی رکود اقتصادی دوباره اوضاع روبراه می‌شود و پول نسبتا خوبی بدست می‌آوری. به زودی مقداری پول از دست می‌دهی اما نگران کننده نیست.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

شما امروز تحت فشار قرار می گیرید که مسئولیت های بیشتری را در خانه ، خانواده و یا محل کار قبول کنید ، اما روبرو شدن با این مسئولیت ها و وظایف سرشار از استرس و نگرانی است. شما حتی حق شکست خوردن ندارید! اطرافیان از شما می خواهند از جایتان بلند شوید و راهنمایی آنها را به عهده گرفته و انبوه مشکلاتی که آنها ایجاد کرده اند را با کمک خودشان از بین ببرید. باوجود اینکه درهای شانس کم کم در حال بسته شدن است ، اما هنوز فرصت کافی برای عوض کردن اوضاع دارید.

تحت شرایط کیهانی امروز شما بسیار حساس شده اید، اما این موضوع برای اینکه از دیگران فرار کرده و در پیله ی تنهایی خود فرو بروید، اصلا دلیل خوبی نیست. اطرافیانتان امروز صداقتی بسیار بیشتر از همیشه از خود نشان می دهند و شاید حتی بشود بگوییم که بیان افکار و نظراتشان را با بی رحمی تمام انجام می دهند، اما این موضوع باعث خواهد شد که اطلاعات زیادی به دست آورده و خیلی چیزها را بفهمید که پیش از این نمی دانسته اید. امروز ممکن است صبح زود یک نفر به صورت کاملا غیر منتظره در منزل و یا در محل کار به دیدنتان بیاید. این دیدار هرچند برایتان غافلگیر کننده است، اما شما را خوشحال خواهد کرد، زیرا این شخص برای آوردن یک هدیه و یا خبری خوش به دیدارتان آمده است. شما به زودی ریسک بزرگی را در زندگیتان انجام می دهید. با رفتار تند و عصبی تان ناخواسته باعث شدید کسی را که بسیار دوست دارید برنجانید. شخصی بدون آنکه بفهمید شما را بازی می دهد تا از موقعیتی، آنطور که به نفع خودش است استفاده کند، دوست و دشمنتان را بشناسید. بی دلیل به کسی باج ندهید وگرنه این کار عادتشان می شود.

میزان انرژی این ماه شما ۷۴%

ستاره اقبال ۱۱۳ شرقی

مدام به گذشته نگاه نکنید:گذشته مهم است اما نه به اندازه امروز و زمان حال. مدام به آن چیزی که در گذشته اتفاق افتاده فکر نکنید، برای امروز زندگی کنید. تنها چیزی که نمی‌ توان تغییر داد گذشته است. با بازگشتن به گذشته چه کاری را از پیش می ‌برید جز از دست دادن زمان حال؟ آینده هم که هنوز نیامده و در راه است، بنابراین تنها من و شما امروز را داریم. پس بیایید از امروز لذت ببریم. بگذارید گذشته بگذرد و برای آینده برنامه ‌ریزی کنید.

 

 

فال روزانه فردا اسفند ( سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ )

 

: دوستی که با تو سر ناسازگاری داشته پشیمان شده و به فکر جبران رفتارش است. بهتر است تو هم او را ببخشی و مسائل گذشته را پیش نکشی.

در خصوص توصیه های اجتماعی فال های فردا نوشته شده است :قلبی‌ات نتیجه می‌گیری. هدایا و یا مقداری پول به دستت می‌رسد که باعث خوشحالی‌ات می‌شود.

باید از تازه‌ترین سبزیجات و میوه‌ها استفاده کنی و از جایی خرید کنی که مواد غذایی‌اش سالم و تازه باشد. نوع مواد غذایی که مصرف می‌کنیم با سلامتی بدن رابطه مستقیم و بسیار نزدیکی دارد.

مراقب اعمال و رفتارت باش. کوچکترین خطا می‌تواند برای تو توبیخ مالی به همراه خواهد داشت.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

 شما امروز در مرز عصبانیت قرار دارید ، درست مثل یک پشه عصبانی که قبل از طوفان وزوز می کند!! شما حتی اگر نتوانید منشأ ناراحتی تان را تشخیص کنید ، نمی توانید به راحتی خشم خود را تحت کنترل بگیرید. درنهایت مشورت کردن با بعضی از دوستان خاصتان آرامش و حمایتی که در جستجویش بودید را بهتان می دهد. سهیم کردن آنها در رویاهایتان اولین قدمی است که برای اینکه بهتان اعتماد کنند می توانید بردارید.

امروز شما بسیار حساس شده اید و تا نیمه های روز ممکن است کاملا عصبی شده باشید و دیگر تحمل اوضاع دور و برتان را ندارید. به شما توصیه می کنیم پیش از آنکه منفجر شوید و واکنش تندی از خودتان نشان دهید، برای به دست آودن آرامش به پیاده روی و یا دوچرخه سواری بروید. به تنهایی بروید و تا می توانید نفس عمیق بکشید. سعی کنید خودتان را از درگیری ها و تنش های اطرافیانتان دور نگه دارید. حتی اگر کسی برای حل مشکلی از شما تقاضای کمک کرد عذر و بهانه ای پیدا کرده و خودتان را از این کار معاف کنید. مطمئن باشید که آنها بدون کمک شما هم از پس انجام کارهایشان برخواهند آمد. آن را که حساب پاک است از محاسبه باکی نیست. بی رودربایسی سوالتان را بپرسید تا جوابی که لازم است بشونید. کسی که باید نگران پیش آمدن این شرایط باشد، شما نیستید. دایره دوستان و معاشرین تان را بزرگتر کنید. خودتان را محدود به یک یا دو نفر نکنید. خبری که به شما می رسد را درست بررسی کنید.

میزان انرژی این ماه شما ۷۱%

ستاره اقبال ۱۶۵ شمالی

هر روز، کار تازه ‌ای بکنید،روزنامه ‌ها معمولا فهرستی از برنامه‌ هایی که قرار است در روزهای آینده برگزار شود را دارند. مثل برنامه سینماها، تئاتر، سالن‌ های موسیقی و حتی برنامه‌ های رایگان مربوط به شهرداری مثل نمایشگاه گل و گیاه. یکی از این برنامه‌ ها می ‌تواند برای شما لذت ‌بخش باشد و وقتی شما از زندگی لذت ببرید دیگر به فکر سن و سال‌ تان و حساب روز و ماه و سال نمی ‌افتید.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

1 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

HAMO

پاسخ دادن

۲۴ اسفند ۱۴۰۰


خوبه کامل بود

آخرین اخبار