فال روزانه سه شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱

به گزارش رصد روز،فال روزانه  سه شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱ و فال روز تولد سوم آبان و فال روزانه فردا سوم آبان ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گرد...

به گزارش رصد روز،فال روزانه  سه شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱ و فال روز تولد سوم آبان و فال روزانه فردا سوم آبان ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۳ آبان ۱۴۰۱ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( سه شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱ )

شک و تردیدها را باید از خود دور کنی. برای رسیدن به کسی که دوستش داری باید تلاش کنی.

برای کسب یک موفقیت مالی و اقتصادی باید برای آن تلاش و کوشش کرد. وقتی دستت به گنج بادآورده‌ای نمی‌رسد باید به کوشش بیشتر متوسل شوی.

1متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

انسان ولخرجی هستید و امروز این رفتار کار دستتان می‌دهد. یکی از اعضای خانواده که احتمالاً برادر شماست، امروز به کمکتان نیاز دارد. هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای ایشان انجام دهید و به وی ثابت نمایید که همیشه می‌تواند روی کمک شما حساب باز کند. میان شما و فردی مشاجره‌ای در می‌گیرد. نفت به آتش این مشاجره نریزید و به هر قیمتی که شده کاری کنید که میان شما صلح‌و‌صفا برقرار شود. امروز روز عاشقی شما است و اگر تاکنون عاشق نشده‌اید امروز چشمتان به یاری خوش‌قدوبالا می‌افتد و در اولین نگاه عاشق ایشان خواهید شد. این عشق را جدی بگیرید و مطمئن باشید که با عشقی گرم و آتشین طرف هستید. در چند روز آینده با موقعیتی چشمگیر روبه‌رو خواهید شد، در نتیجه به نفع شما است که در روزهای آتی به فکر شکار فرصت‌ها باشید. به خاطر داشته باشید که با سبک زندگی ناسالم، نه تنها خود را به خطر میندازید، بلکه سلامت افراد خانواده شما نیز به خطر می‌افتد.

مجبورید که قدم بزرگی بردارید. برای رسیدن به پیروزی باید جسارت زیادی به خرج دهید. در این شرایط محتاط بودن فایده ای برای شما نخواهد داشت. برای آنچه می خواهید به دست آورید، حتی اگر مجبور شدید، بجنگید. مطمئنا نتیجه تلاش هایتان را خواهید گرفت. خودتان را برای اتفاقات غیرمنتظره در رابطه عاطفی آماده کنید. به زودی رفتاری از طرف مقابل تان می بینید که برایتان قابل درک نیست. اگر چه پس از مدتی همه چیز به شرایط عادی خود باز می گردد اما حداقل شما آن را هیچگاه فراموش نخواهید کرد. اگر در فکر مسافرت یا نقل مکان هستید چند روزی آن را به تعویق بیندازید تا با جیبی پر تر راهی شود، کسی در مورد شما اشتباه کرده اما خجالت می کشد بیان کند شما هم به رویش نیاورید و سعی کنید با منش و گذشتی که دارید روابط خود را با او مانند سابق ادامه دهید. از طرف فردی کمکی دریافت خواهید کرد که بسیار به موقع و ضروری است.قدر دان آن باشید.




فال روزانه فردا اردیبهشت ( سه شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱ )

وقتی از کسی کینه‌ای به دل می‌گیری در واقع دشمن را به قلب خود راه داده و برای او جایی تعیین کرده‌ای. سعی کن خانه دلت را تنها از دوستان پرکنی و هرگز گوشه‌ای از آن را در اختیار دشمنان نگذاری.

تمرکز در هرکار رمز موفقیت و رسیدن به سود است. پس در محیط کار یا در امر تحصیل با تمرکز موفقیت و منفعت مالی خود را تضمین کن.

2متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

قبل از اینکه زیر بار نگرانی‌ها کمر خم کنید، فکری به حال آرامشتان بردارید. به خاطر داشته باشید که راه افزایش پول و ثروت از میان صرفه‌جویی و پس‌انداز می‌گذرد. روحیه سخاوتمندی دارید، اما اجازه ندهید اطرافیان از این روحیه شما سوءاستفاده کنند. امروز از خواب که بلند شده‌اید، دنیا را به رنگ عشق و محبت می‌بینید و احساس می‌کنید که از همیشه عاشق‌تر شده‌اید. این احساس را پیش خودتان نگذارید و در کنار همسر یا  عشق‌ زندگیتان شب‌و‌روزی عاشقانه را سپری نمایید. همکاران در محل‌کار یا اعضای منزل امروز برای انجام کارها به کمکتان می‌آیند. اهمیت بیشتری به گذر زمان بدهید و قدر لحظه‌های زندگیتان را بدانید. با انجام کارهای خلاقانه به آرامش برسید.

امروز روز حساسی برای شماست، از این رو که باید برای تک تک قدم هایی که بر می دارید، فکر کنید. اگر امروز قدم اشتباهی بردارید، در چاهی که به دست خودتان کنده اید، خواهید افتاد. بنابراین تمام تلاش تان را به کار گیرید تا بی فکر عمل نکنید. ممکن است که شریک زندگی تان رفتارهای عجیب و غریبی از خود نشان دهد، اما نگران نباشید زیرا تغییرات مثبت و خوشحال کننده ای در راه است که زندگی شما را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. درگیر شدن با مشکلات این و آن در روحیه شما نیز تاثیر منفی می گذارد، بهتر است مدام نقش فرشته نجات را بازی نکنید. پس انداز و صرفه جویی به نفع شماست. چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است.به خانواده خود بیشتر رسیدگی کنید.در رفتار خود تغییراتی ایجاد کنید،این تغییرات برای شما لازم است و می تواند نتایج تعیین کننده ای در زندگی شما و کسی که دوستش دارید داشته باشد.




فال روزانه فردا خرداد ( سه شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱ )

یک مکالمه حضوری یا تلفنی تو را ناراحت می‌کند. گرچه تو در دوستی‌ات نیت صادقانه داشتی اما برای او چیزهای دیگری هم اهمیت داشته که تو از آن غافل بودی. از قدیم گفته‌اند: جلوی ضرر را از هرجا بگیری منفعت است.

موفقیت در امور مالی و اقتصادی تو را دچار غرور و خودپسندی کرده. احساس می‌کنی که فقط تو بودی که توانستی به تلاش به چنین سودی برسی. در حالی که اینطور نیست و باید مراقب باشی که با غرور و خودخواهی خودت را به دردسر نیندازی.

3متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

عادت ناپسندی دارید و مدت‌های زیادی است که می‌خواهید این عادت ناپسند را کنار بگذارید، امروز فرصت مناسبی فراهم می‌شود تا این عادت ناپسند را یک‌ بار برای همیشه ترک کنید و سبک زندگی سالمی را در پیش بگیرید.  خلاقیت و استعداد خود را دست‌کم نگیرید و از این توانایی‌ها نهایت استفاده را ببرید. یکی از دوستان یا آشنایان امروز با تقدیم هدیه‌ای غیرمنتظره، شما را حسابی شگفت‌زده خواهد کرد.  اسرار دلتان را پیش هر کسی افشا نکنید و رازدار باشید. در غیر این صورت در نزد دوستان و آشنایان به انسانی غیرقابل اعتماد تبدیل خواهید شد. قرار است تا فرصتی از روز را به انجام کارهای شخصی مشغول شوید و کمی با خودتان خلوت کنید، اما ممکن است فرد یا افرادی مزاحم شما شوند. در نتیجه شرایط ایجاد هرگونه مزاحمتی را از بین ببرید و اجازه ندهید اطرافیان با درخواست‌های بی‌اهمیت، روز شما را خراب کنند.  اهمیت زیادی به عشق‌ زندگیتان می‌دهید و لحظه‌ای از محبت و عشق‌ورزی به ایشان غافل نمی‌شوید، امروز همسر یا عشق ‌زندگیتان به شما ثابت می‌کند که ایشان نیز علاقه بی‌پایانی به شما دارد و از بودن در کنار شما راضی و خوشنود است.

شما عضو گروهی هستید، فرقی نمی کند که این گروه، کاری است یا دوستانه و هنری.. هر چه شما بیشتر نظرات تان را مطرح کنید، حمایت بیشتری از سوی دیگران دریافت خواهید کرد. بنابراین خود سانسوری نکنید. تصمیمی گرفته اید که در مورد آن دو به شک اید. اما نگران نباشید زیرا تصمیم شما عادلانه و صادقانه است. در رابطه عاطفی خود به مشکلی برخورده اید، به جای سکوت های بی نتیجه سعی کنید با شریک زندگی تان گفتگو کنید. این کار نه تنها شما را به او نزدیک تر می کند بلکه نتیجه ای برایتان به همراه خواهد داشت که تغییر مثبت بزرگی به زندگی تان می دهد. افکار بلند پروازانه را از خود دور کنید و مشکلات خود را با غریبه ها در میان نگذارید.به کسی دل بسته اید که شما را به آرزویتان نمی رساند اگر از او کناره نگیرید،سر خورده و افسرده می شوید.اتفاق تعیین کننده ای در زندگی شما می افتد،خود را برای آن آماده کنید. بعد از مدت ها تلاش مداوم شما اکنون نیاز به کمی آرامش دارید،باید استراحت کنید.




فال روزانه

فال روزانه فردا تیر ( سه شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱ )

رابطه تو با او باید همین‌طور دوستانه و بدون خصومت باقی بماند. از هرگونه سهل‌انگاری دوری کن و بیهوده بهانه دست دیگران نباید بدهی چون بعضی‌ها منتظر بهانه‌ای هستند تا بین شما را خراب کنند. روزهای خوبی در پیش داری.

یک موفقیت کوچک هم کافی است تا این فضا را عوض کرده و دوباره تو را سرحال و شادمان کند. می‌توانی از این موفقیت کوچک نردبانی بسازی برای رشد و رسیدن به موفقیت‌های بزرگ.

وقتی مشکلات اقتصادی پیش می‌آید، هیچ چاره‌ای جز صبر و سکوت نیست. باید همچنان پایدار باشی و با ذهنی باز و بدون تردید به فکر راه‌حلی برای رهایی از این مشکل باشی.

4متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

با یکی از دوستان قدیمی که دلتان حسابی برای او تنگ شده تماس بگیرید و دلتنگیهایتان را خاتمه دهید. به هر قیمتی که شده به ایده‌ای که به ذهنتان خطور کرده جامه‌ عمل بپوشانید. خبر خوشی از جانب یکی از اعضای نزدیک خانواده به دست شما خواهد رسید. احساس می‌کنید آتش عشق بیشتر از همیشه در وجودتان زبانه می‌کشد و قصد دارید عشق‌ بی‌پایانتان را به همسر یا عشق ‌زندگیتان ثابت کنید، مطمئن باشید که عشق ‌زندگیتان نیز احساس متقابلی نسبت به شما دارد و امروز بیشتر از همیشه عاشقتان است. اصرار دارید کارها را به تنهایی انجام دهید و از اطرافیان کمک نمی‌گیرید، این روحیه را کنار بگذارید و روی کمک اطرافیان حساب باز کنید. توانایی چشمگیری در متقاعد کردن اطرافیان دارید، امروز از این روحیه به نفع خود بهره بگیرید.

شما راههای زیادی را امتحان کرده اید و از مسیرهای سخت زیادی گذشته اید، اکنون نسبت به اطراف تان کنترل و احاطه کامل دارید اما نمی دانید که کدامیک را انتخاب کنید. همه چیز برایتان جذابیت دارد اما این را بدانید که این مسیر آخرتان نیست. شما باز هم می توانید تجربه های دیگری کسب کنید پس با شرایط ساده تر برخورد کنید. شما زمان زیادی را برای برقراری تعادل میان رابطه خود و شریک زندگی تان صرف کرده اید اما امروز همه چیز برخلاف انتظار شما پیش خواهد رفت. نگران نباشید و هیچ عکس العملی نشان ندهید. همه چیز زودتر از انتظارتان به روند طبیعی خود باز خواهد گشت. اگر مجرد هستید کسی به شما پیشنهاد ازدواج می دهد که به نظرتان مناسب یک دیگر نیستید. در محیط کار در موقعیتی قرار گرفته اید که باید از بین دو گزینه یکی را انتخاب کنید، خوب سبک و سنگین کنید و اگر باز هم احساس می کنید که در انتخاب یکی از آنها تردید دارید سعی کنید با فردی مجرب مشورت کنید، در امور مالی به کسی که شناخت کافی از او ندارید اعتماد نکنید.




فال روزانه فردا مرداد ( سه شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱ )

به زودی آرزوی تو برآورده می‌شود و به کسی که دوستش داری می‌رسی اما باید هشیار باشی. اکنون بهترین زمان برای شناخت دقیق و درست تو نسبت به اوست.

از این سکوت باید خارج شد. باید در جمع حضوری پررنگ‌تر داشته باشی و به میزان توانمندی و استعداد خود کوشش کنی تا دلی بدست آوری. زمان فعالیت و کوشش رسیده است.

در برخورد با مشکلات کاری و اقتصادی باید روحیه‌ای قوی و امیدوار داشته باشی. باید با پشتکار و تلاش موانع را از سر راه برداری. هیچ مشکلی نیست که غیرقابل حل باشد.

5متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

 

با خوردن خوراکی‌های ناسالم سلامتی خود را به خطر نیندازید. وضعیت مالی خوبی دارید اما فراموش نکنید که دنیا فراز و فرودهای زیادی دارد و از امروز مبلغی را برای روزهای گرفتاری کنار بگذارید. به مشکلی بر می‌خورید اما غم به دل خود راه ندهید چرا که اعضای خانواده شما را تنها نمی‌گذارند. در اولین فرصت برنامه‌ای برای گردش و تفریح بچینید و با حضور در کنار دوستان و آشنایان غم و غصه‌ها را دور بریزید. فردی که خاطرش برای شما عزیز است قولی به شما داده، اما امروز مشخص می‌شود که توان وفای به عهد را ندارد و قادر به انجام این قول نیست. به این فرد سخت‌ نگیرید و بد قولی که در حق شما روا داشته را به روی ایشان نیاورید. شناخت کافی از توانایی‌های خود ندارید و نقاط ضعف و قدرت خود را نمی‌شناسید. ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و در اولین فرصت وقتی را برای بررسی‌ توانایی‌های خود کنار بگذارید و نقاط ضعف‌تان را تقویت کنید. فرصتی مهیا می‌شود تا کمی با خود خلوت کنید و با اصلاح نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت، مسیر پیشرفت و موفقیت را هموار کنید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز از در عشق و محبت با شما وارد خواهد شد. لطف ایشان را جبران کنید و به وی ثابت کنید قدردان محبت عشق زندگیتان هستید.

امروز قدرت ذهنی بالایی دارید، تا می توانید به دیگران کمک کنید و مسیرهای درست را به آنها نشان دهید. شما توانایی دیدن چیزهایی را دارید که دیگران ندارند. بنابراین خودتان را از آنها دریغ نکنید. مطمئنا نتیجه خوبی هایتان را خواهید گرفت. به فکر شروع رابطه با فردی هستید. امروز فرصتی برایتان فراهم می شود تا احساسات واقعی تان را نشان دهید. نگران هیچ چیز نباشید. صداقت شما را به هدفی که در سر دارید خواهد رساند. خرید ملک و یا ماشین در شرایط فعلی سودی برایتان ندارد. اگر طلبی از کسی دارید آن را مطالبه کنید و اگرنه از دست خواهد رفت. به کسی وعده ای داده بودید و او هر روز در انتظار جواب قطعی شماست انتظار سخت است، او را از این وضعیت برهانید. در محیط کار با کسی به تندی برخورد کرده اید، حتی اگر حق با شما بوده است لزومی ندارد برای اثبات ایده تان به دیگران پرخاش کنید.




فال روزانه فردا شهریور ( سه شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱ )

وقت کشی به نفع تو نیست. وقتی شخص مورد علاقه خود را پیدا کرده‌ای، دیگر نباید دست دست کنی. بهتر است از راه گفتگو موقعیت تازه‌ای در روابط عاطفی‌ات ایجاد کنی. اگر این فرصت از دست برود دیگر به این زودی‌ها باز نمی‌گردد.

کسی در اطراف تو هست که از نظر مالی هوایت را دارد بخصوص در لحظات بحرانی و سخت. بلند پروازی‌های تو دیگران را متحیر می‌کند.

6متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

امروز حساب وقت و زمان از دستتان در می‌رود و تا چشم به هر بزنید روز بدون دستاورد مهمی به پایان خواهد رسید. انسان خنده‌رویی هستید و همیشه به شاد کردن اطرافیان فکر می‌کنید. این روحیه را ادامه دهید و به لطف آن محبوبیت بیشتری در نزد دوستان و آشنایان بدست آورد. احتمال دارد که میان شما و یکی از دوستان قدیمیتان مشاجره‌ای ایجاد شود. اجازه ندهید این مشاجره میان شما و این دوست فاصله بیاندازد و در اولین فرصت دلخوری برای این فرد ایجاد شده را از بین ببرید. یکی از دوستان که مدتی است خبری از ایشان ندارید امروز با شما تماس می‌گیرد، پاسخگوی این دوست باشید و با هم‌صحبتی با وی، خاطره‌های خوش گذشته را زنده کنید.  روحیه مسئولیت‌پذیری دارید و برآورده‌کردن نیازهای اعضای خانواده را به نیازهای خودتان مقدم می‌دانید. قبل از اینکه این رویکرد باعث شود تا رسیدگی به خودتان را فراموش کنید، از امروز تصمیم بگیرید که در کنار رسیدگی به نیازهای دیگران، از خودتان غافل نشوید. فرصتی را به خودتان اختصاص دهید و به انجام تفریح و سرگرمی جدیدی مشغول شوید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز کار ناشایستی انجام میدهد و زمینه ‌دلخوریتان را فراهم می‌کند. چشم بر این کار ناشایست ببندید و به ایشان ثابت کنید که بخشش از بزرگان است.

هر چقدر که دوست دارید امروز بخندید، زیرا فردا روزی است که باید جدی باشید و محتاط تر عمل کنید. به دیدار دوستان تان بروید و با آنها خوش بگذرانید. شما عاشق تجربه های جدید هستید اما امروز اتفاقی شما را سورپرایز می کند. اتفاقی که حتی درخواب تان هم نمی دیدید. خودتان را برای یک تغییر بزرگ آماده کنید. اگر چه از زندگی خود راضی بوده اید اما به زودی ماجراجویی واقعی را تجربه خواهید کرد و خوشنودتر از قبل خواهید شد. یک پیشنهاد کاری به شما می شود که بهتر است قبل از تصمیم گیری با خانواده خود مشورت کنید. بیهوده برای خودتان دشمن درست نکنید. از کنجکاوی های بی مورد که شما را نزد دیگران سبک جلوه می دهد بپرهیزید. سرتان به کار خودتان گرم باشد. هیچ کس به هیچ دلیلی اجازه دخالت در زندگی خصوصی دیگران را ندارد. در کاری شکست می خورید، دوباره شروع کنید و دلسرد نشوید. شما با پشتکاری که دارید به راحتی ضرر را جبران می کنید.




فال روزانه مهر

در این شرایط خاص باید با عقل و فکر روابط عاطفی را سروسامان داد. با احساسات تند و شعارهای آتشین عاشقانه، نمی‌توان کاری از پیش برد. برای رسیدن به کسی باید با فکر و تدبیر رفتار کرد نه با حرفهای دهان پر کن!!!

با استرس و اضطراب، اعصاب و جسم تو را تحلیل می‌رود پس به خودت مسلط باش و اعتماد به نفس داشته باش. صحبت با یک مشاور خوب و باتجربه می‌تواند به تو کمک کند.

قدرت و استعداد لازم را برای تحقق آرزوهای مادیت داری. پس تردیدها و نگرانی‌ها را باید از خود دور کرد. حتی اگر تنها شوی باز هم خدا با تو خواهد بود و همین مسئله قلب تو را مطمئن خواهد ساخت.

7متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

روز را با خیال راحت ادامه دهید و مطمئن باشید که به لحاظ سلامتی و شادابی چیزی کم‌وکسر نخواهید داشت. این شرایط را به فال نیک بگیرید و برنامه‌‌ای برای بودن در کنار دوستان و آشنایان ترتیب دهید و حسابی خوش‌ بگذرانید. فرصتی دست می‌دهد تا در کنار دوستان و رفقای قدیمی بنشینید و از خاطره‌های خوش گذشته بگویید. مشکلات مالی زیادی دارید اما پولی به دستتان می‌رسد و این مشکلات پایان می‌یابد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده پولی برای روز مبادا کنار بگذارید.    به همسر یا عشق ‌زندگیتان قول داده‌اید که فرصتی از روز را در کنار ایشان بگذرانید و تا می‌توانید عاشقی کنید، اما احتمال دارد که مشاجره‌ای ناخواسته بر سر مشکلی قدیمی میان شما و عشق‌ زندگیتان ایجاد شود و روز عاشقانه‌تان را خراب کند. در نتیجه روز را با احتیاط تمام به پایان برسانید و اجازه ندهید که مشکلات قدیمی و کهنه، آتش عشق شما را خاموش کند.
افکار خود را با افرادی که فکر می کنید می توانند به آنها پر و بال دهند، در میان بگذارید. اگر احتیاج به حرکت یا تغییر دارید، سعی کنید که خودتان آن را انجام دهید، به جای این که از دیگران کمک بگیرید. شما منابع کافی در دست دارید، تنها کافی است که به آنها نظم دهید تا در مسیر هدف تان به حرکت آیند. اخیرا احساس بی نظمی در زندگی تان دارید اما نگران نباشید زیرا این شرایط ارزش آنچه بعدها به دست می آورید را دارد. خبر خوبی در مورد یکی از عزیزان تان در راه است. شخصی سعی می کند شما عصبانی کند او را ندید و حرف هایش را نشنیده بگیرید. هدیه ی دریافت می کنید گرچه ارزش مادی چندانی ندارد ولی برای شما بسیار با اهمیت هست اگر در فکر معامله یا کار جدیدی هستید سعی کنید آن را به سرانجام برسانید و زمان را از دست ندهید که اصلاً به نفع شما نیست. در شرایط سخت آرامش تان را حفظ کنید.




فال روزانه فردا آبان ( سه شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱ )

کسی پیدا می‌شود که تو را خواهد فهمید. در آغوش مهر و محبت او میتوانی خیالی آسوده داشته باشی و به آرامش برسی. برای رسیدن به این هدف باید انتظار کشید و بسیار صبور بود.

اخبار خوشحال کننده و دیدارهای سودمندی در انتظار توست. روش زندگیت را عوض کن تا از این حالت تنش و التهاب خارج شوی. باید به آینده‌ات امیدوار باشی.

اگر در روز بین چهار تا شش فنجان چای یا قهوه مصرف می‌کنی، از حدمجاز فراتر رفته‌ای. کافئین بیش از حد تو را بی‌قرار و عصبی می‌کند

تو خود به تنهایی می‌توانی از پس مشکلات مالیت برآیی. فقط کافی است به خودت اطمینان داشته باشی و باور کنی که در تو استعدادهای فراوانی نهفته است. اعتماد به نفس رمز موفقیت و پیشرفت توست.

8متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

امروز همسر یا عشق ‌زندگیتان در بستر بیماری افتاده و حال‌‌وروز خوشی ندارد، در چنین شرایطی لحظه‌ای عشق ‌زندگیتان را تنها نگذارید و با پرستاری از ایشان، به وی ثابت نمایید که در خوشی‌ها و ناخوشی‌ها کنارش هستید.  به لحاظ کاری با مشکلی روبه‌رو خواهید شد، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد و برای حل این مشکل از هوش و استعداد خود کمک بگیرید. روحیه‌ای خلاق دارید، اما از این روحیه در انجام کارها بهره نمی‌‌گیرید، این وضعیت باعث شده تا اطرافیان قدر توانایی‌های شما را ندانند و آن‌گونه که باید و شاید پیشرفت نکنید. امروز زمان مناسبی است تا خلاقیت بیشتری در کارها انجام دهید و یک سروگردن بالاتر از اطرافیان قرار بگیرید. به فکر انجام کار مهمی افتاده‌اید، اما آن‌گونه که باید و شاید برای انجام این کار مهارت ندارید و بهتر است که قبل از بدست آوردن مهارت کافی، فکر این کار را از سرتان بیرون کنید

امروز از کندوکاو و سردر آوردن از موضوعات مختلف خودداری کنید. خودتان را آزاد بگذارید و از خوشی های کوچک زندگی لذت ببرید. حتی یک پیاده روی هم می تواند در روحیه شما تاثیر مثبتی بگذارد. به عنوان مثال درخت ها را به چشم یک اثر هنری ببینید و از رنگ های جیغ اطراف تان به وجد آیید. اکثر اوقات آنچه شما بی اهمیت از کنارشان می گذرید، می توانند بهترین درس های زندگی را به شما دهند. در رابطه عاطفی تان بی منطق عمل کرده اید و حتی ممکن است برای این کار از سمت دیگران سرزنش شوید. بهترین کار این است که با قلب تان پیش روید و هر چه زودتر دل دیگران را به دست آورید. امور مالی را سرسری نگیرید،برای رسیدگی به حساب و کتابتان وقت بگذارید.وسواس و تردید در مورد مسئله ای شما را از رسیدن به هدفتان باز می دارد. در مورد پیشنهادی که به شخصی می دهید بیش از حد اصرار نکنید بجای اینکه او را تشویق کنید بیهوده به شک می اندازیدش. پیشنهاد کاری غیر منتظره به شما خواهد شد خود را خیلی مشتاق نشان ندهید.




فال روزانه فردا آذر ( سه شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱ )

اصرار و پافشاری تو سودی ندارد. باید زمان لازم فراهم شود تا بتوان با او به یک توافق نهایی رسید. با انجام این توافق است که آرامش برقرار خواهد شد.

تا آخر این ماه خبر خوبی به تو می‌رسد که انتظارش را نداشتی. با کار و کوشش می‌توان بر موانع و مشکلات پیروز شد و به نتایج درخشانی دست یافت.

حالا که همه چیز روبه‌راهه یک کم استراحت می‌چسبه. کارها رو به دیگران واگذار کن و چند روز برو مسافرت و استراحت کن تا با روحیه مضاعف دوباره کار را شروع کنی.

بیشتر دغدغه کار و درآمد خودت را داری و تقریبا اکثر وقت‌های خود را صرف آن می‌کنی. در زندگی چیزهای مهمتری هم هست که باید به آنها توجه کرد و برایشان وقت گذاشت.

9متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

پدر، مادر یا یکی از اهل منزل در بستر بیماری افتاده و مجبور شده‌اید وقت و هزینه گزافی را برای بهبود ایشان خرج کنید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که سلامتی این عزیز، از هر چیز دیگری در دنیا مهم‌تر است. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز نکرده‌اید و مجبور می‌شوید خرج غیرمنتظره‌ای را انجام دهید، از این اتفاق درس بگیرید و در آینده با پس‌انداز و صرفه‌جویی، اندوخته‌ای را برای خرج‌های غیرمنتظره کنار بگذارید. علاقه‌ای که به فراگیری علم و دانش دارید را دست‌کم نگیرید و به لطف این روحیه، افق‌های جدیدی را در پیش‌روی خود قرار دهید. یکی از آشنایان قدیمی امروز با شما تماس می‌گیرید و خاطره‌های خوش گذشته را زنده می‌کند. مرتکب اشتباهی شده‌اید و نمی‌خواهید این اشتباه را به گردن بگیرید، اما این رفتار اصلا به نفع شما نیست و باعث می‌شود تا اطرافیان شما را به عنوان فرد بی‌مسئولیتی بشناسند. در نتیجه در اولین فرصت پای اشتباهات خود بایستید و به اطرافیان ثابت کنید که از این اشتباه درس گرفته‌اید.  انسان خوبی هستید، اما ناخواسته فردی را اذیت کرده‌اید و این وضعیت باعث شده تا این فرد دل پری از شما داشته باشد. اجازه ندهید دلخوری این فرد ادامه پیدا کند و امروز از ایشان عذرخواهی نمایید و رفتار ناپسندی که داشته‌ا‌ید را جبران نمایید.   همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز حسابی شما را تحویل می‌گیرد. به لطف این شرایط، لحظه‌های عاشقانه‌ای را در کنار عشق ‌زندگیتان تجربه کنید.

اگر چشمهایتان را در مقابل فرصت هایی که برایتان فراهم می شود باز نکنید، شرایط بر خلاف میل تان پیش خواهد رفت. این روزها لازم نیست که سخت کار کنید، همه چیز در مقابل تان است، فقط کافی است که آنها را به دست گیرید و به جلو پیش روید. شرایط خوب تا ابد منتظر شما نخواهند ماند، پس درنگ نکنید. به زودی مسیری جدید در رابطه عاطفی شما باز می شود. شاید برای این خاطر مجبور باشید که مدتی از عشق زندگی تان دور بمانید، اما در نهایت همه چیز بر وفق مراد شما خواهد شد.  گاهی مواقع نمی توان مشکلات را در یک لحظه خاص حل کرد بنابراین باید موقتا حل آنها را به تعویق انداخت. گذر زمان می تواند تاثیر خوبی بر روی مشکل پیش آمده بگذارد و در نهایت اثر آن را کم کند. به تازگی با مسئله ای برخورد کرده اید که حتی فکر کردن به آن هم شما را نگران می کند، سرانجام باید با آن مواجه شوید. نگرانی را کنار بگذارید.




فال روزانه فردا دی ( سه شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱ )

چراغ یک رابطه در حال خاموشی است! اگر به فریاد آن نرسی به زودی به تقویم خاطرات گذشته می‌پیوندد. برای حفظ روابط باید به آنها بهاء داد و برایشان وقت صرف کرد.

نگرانی‌ها از تو دور شده. دوباره باید به دیدار دوستان بروی و تفریح و شادمانی کنی.

ممکن است تغییرات هوا کمی تو را دچار مشکل کند پس مراقب سلامتی‌ات باش.

شرایط در مجموع به نفع توست. به جای آنکه اجازه دهی وسواس‌های بیهوده بهترین وقت‌های تو را تلف کنند، باید با اراده‌ای قوی به این راه ادامه دهی.

10متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

فردی از شما تقاضای پول دارد، هر چقدر که در توان دارید به این فرد کمک کنید. جایی برای نگرانی وجود ندارد، زیرا پولی که به وی قرض می‌دهید به شما بازپرداخت می‌شود.  مدتی است که وقتی را در کنار اعضای خانواده سپری نکرده‌اید، قبل از اینکه ادامه این وضعیت زمینه ناراحتی اهل منزل را فراهم کند، امروز زمانی را به اعضای خانواده اختصاص دهید و به ایشان ثابت نمایید که از هر لحظه‌ای برای بودن در کنار آنها بهره می‌گیرید.  امروز به ناگاه احساس خواهید کرد که حوصله کارکردن ندارید و می‌خواهید در کنار اعضای خانواده باشید. اعضای خانواده شما را حسابی تحویل می‌گیرند و برنامه‌های خاصی برای شما در نظر گرفته‌اند. لطف اهل منزل را به خاطر داشته باشید و در اولین فرصت محبتهای ایشان را جبران کنید.

امروز به تصورات ذهنی تان تکیه نکنید. به راه حل های دیگری که در مقابل شما قرار گرفته است فکر کنید. لازم نیست که قضایا را سخت و پیچیده کنید، هر آنچه می بینید را باور کنید و از تجزیه و تحلیل های زیاد بپرهیزید. به زودی یک تغییر ناگهانی در رابطه عاطفی تان رخ می دهد. این تغییر ممکن است تمام شدن یک رابطه یا حتی بهبود آن باشد. اما در هر صورت شما را بسیار درگیر خود خواهد کرد. خودتان را برای روزهای پیش رو آماده کنید. با عزمی راسخ به سوی خواسته قلبی تان حرکت کنید. شما به مشورت اعتقاد خاصی دارید و در هر کاری اول عاقبت آن را می سنجید. این خصوصیت به شما بسیار کمک خواهد کرد. کینه کسی را به دل نگیرید و بد هیچکس را نخواهید. این روزها فکرتان گاهی آنچنان مشغول است که از موضوعات اصلی غافل می شوید. پیشنهادی به شما می شود، آنرا رد نکنید.




فال روزانه فردا بهمن ( سه شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱ )

منتظر اتفاقات زیادی هستی که ممکن است هیچ کدام از آنها رخ ندهد. بهتر است به جای این کار خودت برای فردای خود برنامه‌ریزی کرده و براساس آن حرکت کنی. این راه مطمئن‌تر است.

خودت را برای شنیدن یک خبر مسرت‌بخش آماده کن. با یک دوست قدیمی که مدتها از او بی‌خبر بودی، رابطه تازه‌ای برقرار می‌کنی. باید از کسی دلجویی کنی تا روز خوبی داشته باشی.

با یک برنامه‌ریزی مناسب می‌توانی خستگی و یا احتمالا استرسی که از فعالیتهای روزانه به تو منتقل می‌شود را کنترل کنی. به طور صحیح و منظم غذا خوردن، انجام ورزش روزانه و به اندازه خوابیدن میتواند به تو کمک کند.

باید به طور جدی فکر کنی تا تغییرات تازه‌ای را در محیط کاری خود به وجود بیاوری. این تغییرات باید به نحوی باشد که وقت تو را آزاد کند و در عین حال درآمد بیشتری برای تو بوجود آورد.

11متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

روز خوبی را آغاز نکرده‌اید و احساس کسالت و بیماری دارید، اما غم به دل خود راه ندهید، چرا که این احساس گذرا است و در ادامه روز احساس بهتری پیدا خواهید کرد. امروز یکی از آشنایان پیشنهادی برای افزایش درآمد با شما درمیان می‌گذارد، این پیشنهاد را به جان و دل گوش کنید. به رغم اینکه اطرافیان اهمیت زیادی به شما می‌دهند، آن‌گونه که باید و شاید به دوستان و‌ آشنایان توجه نمی‌کنید و این رویکرد، زمینه دلخوری اطرافیان را فراهم کرده است. از امروز این رفتار را تغییر دهید و به دوستان و آشنایان ثابت کنید که همیشه به فکر آنها هستید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز حسابی ناراحت و عصبانی است. در چنین شرایطی بهتر است که از ایشان دوری کنید و اجازه دهید آب‌ها از آسیاب بیافتد و ناراحتی عشق ‌زندگیتان برطرف شود. فرصتی از روز را به پیاده‌روی و تفکر اختصاص دهید. تجربه‌های زیادی در زندگی دارید، این تجربه‌ها را از اطرافیان دریغ نکنید و هر کاری که از دستتان برمی‌آید را برای کمک به دیگران انجام دهید. برای حل مشکلات از هوش سرشار خود کمک بگیرید. حل این مشکلات را به کوله‌بار تجربه‌های زندگی خود اضافه کنید و در آینده مشکلات را راحت‌تر از همیشه پشت سر بگذارید. احتمال اختلاف نظر شما با فردی وجود دارد. اجازه ندهید این اختلاف نظر زمینه دلخوری میان شما و این فرد را ایجاد کند و به هر قیمتی که شده ماجرا را ختم به خیر کنید.

این آخرین فرصتی است تا آنچه واقعا می خواهید را بیان کنید. با بیان حرف های دلتان شرایط به نفع تان تغییر خواهد کرد و پس از مدت ها نتیجه تلاش هایتان را خواهید دید. به زودی هیجانی به زندگی تان وارد می شود که انتظارش را نداشته اید. شاید می دانستید که رابطه عاطفی شما نیاز به تغییراتی دارد اما جرات پا پیش گذاشتن را نداشته اید. خبر خوب این است که امروز این فرصت به سادگی برایتان فراهم می شود و شما از نتایج آن خشنود خواهید شد. در یک معامله ضرر قابل توجه ای می کنید چون بدون برنامه جلو رفته اید؛اما این شکست می تواند مقدمه پیروزی باشد. در مورد آنچه که در دلتان است با کسی سخن نگویید؛چرا که ممکن است با تجربیات خام و ناکافی شما را به مسیری اشتباه راهنمایی کند.امتحانی در پیش دارید که نتیجه این آزمون در زندگی شما تاثیر به سزایی خواهد داشت، بهتر است مطالعه را هرچه سریع تر شروع کنید.




فال روزانه فردا اسفند ( سه شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱ )

زمان برای دوستی و آشنا شدن با فردی جدید آماده شده. تو هیچ چیز کمتر از دیگران نداری. باید گذشته‌ها را فراموش کنی و به آینده امیدوار باشی. فرداهای بهتری در انتظار توست.

امروز شانس و اقبال با تو همراه است. قدر فرصتها را بدان. به زودی شاهد رفت و آمدهای بیشتری در خانواده‌ات خواهی بود.

برای برگرداندن سلامتی به ذهن و جسمت به آرامش، تفریح و خواب کافی به یک اندازه نیازمندی. از کارها یا افرادی که تو را دچار استرس می‌کنند دوری کن.

موفقیت تو در مسائل اقتصادی بستگی به عوامل و شرایط زیادی دارد. بخشی از این شرایط به تو و تلاش و ابتکارت برمی‌گردد و بخش دیگر مربوط به اطرافیان است که برای آنهم خودت باید دست به کار شوی.

12متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

برای حل مشکلات امروزوفردا نکنید و هرچه سریع‌تر چاره‌ای برای حل مشکلات خود بیندیشید. کار مهمی در پیش رو دارید اما این کار به دلیل نبود سرمایه متوقف خواهد شد، در برابر این مشکل کمر خم نکنید و با درمیان گذاشتن این مشکل با دوستان و آشنایان، سرمایه لازم را برای انجام این کار فراهم کنید. روز فرخنده‌ای را برای تجارت و فعالیت‌های مالی در پیش دارید، اما بهتر است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری با اعضای خانواده مشورت کنید و از آنها کمک بگیرید.  اگر تاکنون عاشق نشده‌اید امروز زمان عاشقی شما فرا می‌رسد و چشم شما به محبوبی خوش‌ قدوبالا خواهد افتاد، این عشق را به فال نیک بگیرید و مطمئن باشید که با عشقی ماندگار و آتشین سروکار دارید. دشمن دیرینه‌ای که در محل‌کار یا در میان همسایه‌ها دارید امروز رسوا خواهد شد. به سینه فردی که نیازمند کمک شما است، دست رد نزنید. هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای این فرد انجام دهید و مطمئن باشید در آینده‌ای نزدیک لطف شما را جبران خواهد کرد.

امروز همه چیز به نظرتان کسل کننده است، برای رهایی از این وضعیت، به دنبال کارهای هیجان انگیز باشید. سعی کنید تا جای ممکن کارهایتان را گروهی انجام دهید. فردی توجه شما را به خود جلب کرده اما چیز زیادی در مورد او نمی دانید، امروز این فرصت برایتان فراهم می شود تا او را بیشتر بشناسید. به زودی خودتان را در فضایی هیجان انگیزی از رابطه عاطفی خواهید یافت. اگر می خواهید خوشی هایتان پایدار باشید به دیگران اعتماد کنید و از حرف های کوچک و بی اهمیت آنها دلگیر نشوید. موفقیت در کاری دور از انتظار نیست و لازمه آن کمی همت و پشت کار است. شما از دو رنگی و بی وفایی گریزانید و دلتان می خواهد دیگران نیز با شما اینگونه باشند. مادیات برایتان چندان اهمیت ندارد شما خیر و دست و دلباز هستید به شخصی که از بیماری ای رنج می برد کمک خواهید کرد، او برای همیشه دعاگوی شما خواهد بود. برای عزیزتان خیرات کنید.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط