فال روزانه شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱

به گزارش رصد روز ، فال روزانه شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱ و فال روز تولد دوم مهر و فال روزانه فردا دوم مهرماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستار...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱ و فال روز تولد دوم مهر و فال روزانه فردا دوم مهرماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۲ مهر ۱۴۰۱ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین(شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱ )

تو طبعی آتشین داری و زود تحت تاثیر قرار می‌گیری. باید احساسات خود را کنترل کنی و به دور از هر گونه تنش و اضطراب تصمیم بگیری تا موفق شوی

به زودی گره‌ای از کارهای تو باز می‌شود و موقعیت مالی خوبی پیدا خواهی کرد. اگر در کنار کار و تلاش، دعا و نیایش با قلبی پاک صورت گیرد، حتما به نتیجه مطلوب خواهی رسید.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

فرصتی را برای بودن در کنار دوستان و آشنایان کنار بگذارید و به آرامش برسید. قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، نظر افرادی که به آنها اعتماد دارید را جویا شوید.  از رسیدگی به همسر یا عشق‌ زندگیتان غافل‌شده‌اید و این وضعیت باعث شده تا عشق ‌زندگیتان به این فکر بیفتد که شما ایشان را مانند گذشته دوست ندارید، ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و در اولین فرصت، وقت بیشتری را در کنار عشق ‌زندگیتان سپری کنید و از امروز به بعد، بیشتر از همیشه به ایشان محبت نمایید. زحمت‌های زیادی در زندگی کشیده‌اید، امروز زمان آن است که مزد این زحمت‌ها را برداشت کنید و به موفقیت چشمگیری برسید. تا می‌توانید دانش و مهارت‌های جدید فرا بگیرید. مطمئن باشید به هر اندازه که برای فراگیری مهارت‌های جدید تلاش می‌کنید،‌ به همان اندازه در زندگی از اطرفیان جلوتر قرار خواهید گرفت.

امروز تفکر شما با شخصیت واقعیتان در هماهنگی شگفت آمیزی به سر می برد. از صبح که از خانه خارج می شوید خواهید دید که ذهنتان سعی دارد همه چیز را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهد و فعالیتی بیشتر از همیشه دارد. این وضعیت باعث می شود که با اطمینان خاطر و دیدی باز به مسائل نگاه کنید و همین مسئله به داشتن قدرتی فوق العاده در بیان افکار و نظراتتان خواهد انجامید. امروز دلتان می خواهد که عشق و علاقه خود را به کسی که دوست دارید نشان دهید ولی رفتارتان کمی غیر قابل پیش بینی است. تا زمانی که طرف مقابلتان مشکلی نداشته باشد هیچ اشکالی وجود ندارد، اما هرگاه حتی شک کردید که دارید او را با رفتارتان معذب می کنید دست نگه دارید. خبری خوش باعث می شود، سجده شکر به جای آورید. نذرتان را ادا و دل دیگری شاد کنید. بر روی یک عقیده بیش از حد پافشاری می کنید، ارزشش را ندارد. برای شخصی که برایتان بسیار عزیز است، هدیه کوچکی بخرید، تاثیر معجزه آسایی در روابطتان خواهید دید.

 

 




فال روزانه فردا اردیبهشت (شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱ )

اتفاقاتی پیش می‌آید که تو را وسوسه می‌کند تا دست به کارهای غلط و اشتباه بزنی. کاملا باید مراقب باشی و در همه حال دوراندیشی خود را حفظ کنی. باید مراقب باشی، بازیچه این و آن نشوی.

نوسانات مالی تو را عصبی و ناراحت خواهد کرد. باید برخود مسلط باشی و به دنبال راهی بگردی. البته این نوسانات ناپایدارند و به زودی حل خواهند شد.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

اهل انجام به‌موقع کارها نیستید و این روحیه باعث شده تا سبک ‌زندگی‌ شما اطرافیان را ناراحت کند. انسان خوش‌گذرانی هستید و از هر فرصتی برای تفریح و ولخرجی استفاده می‌‌کنید، ادامه این رویکرد نه تنها شما را به لحاظ مالی به مخمصه می‌اندازد، بلکه دستاوردی در زندگی نیز نخواهید داشت. در نتیجه خوش‌گذارنی را کنار بگذارید و از امروز زندگی را جدی‌تر بگیرید و بیشتر از همیشه مواظب خرج‌های‌تان باشید. به توقع‌های بیجای اعضای خانواده پاسخ منفی بدهید و کمی به فکر خودتان باشید. در غیر این صورت اطرافیان دست از سر شما بر نمیدارند و با خواسته‌های نابجای خود، شما را به تنگ می‌آورند.  مهارت‌های زیادی ندارید و نبود مهارت و تخصص، جلوی پیشرفت شما را گرفته ‌است، امروز زمان مناسبی است که این وضعیت را خاتمه دهید و با شرکت در دوره‌های آموزشی، فکری به حال افزایش مهارت‌های خود بردارید و درهای پیشرفت و موفقیت را باز کنید. پولی به دستتان می‌رسد. به لطف این پول، بدهیهای خود را صاف کنید و قسط و قرض‌ها را پوشش دهید. مهمان‌ ‌ناخوانده‌ای در راه منزل شما است. با آغوش باز پذیرای این مهمان باشید و در مهمان‌نوازی برای این فرد چیزی کم نگذارید.

به فکرها و نظرات دیگران هم گوش کنید. اینکه فقط روی خودتان تمرکز کنید بدین معناست که زیبایی و آگاهی فوق العاده ای که می توانید از طریق گوش کردن به دیگران به دست بیاورید را از دست می دهید. همان طور که انتظار دارید دیگران به شما و نظراتتان احترام بگذارند شما هم باید برای نظرات و عقاید آنها ارزش قائل شوید. خودخواهی شما می تواند راه را به طور کامل به روی مغزتان ببندد و جلوی رشد آن را بگیرد. شما امروز افراد و موقعیت هایی که می توانند برای شما منافعی به همراه داشته باشند را به خود جذب خواهید کرد. سعی کنید از این فرصت حداکثر استفاده را برده و روابط خود را با آنها حفظ کنید. بر سر یک مسئله مالی یا حقوقی یکی از نزدیکانتان بسیار ناراحت و عصبانی شده، سعی کنید او را آرام کنید. قشنگی های دنیا بیش از این حرفهاست. صله ارحام و احوال پرسی از فامیل برای روحیه تان مفید است و به کار و زندگی تان رونق و برکت می دهد.

 

 




فال روزانه فردا خرداد(شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱ )

پس از یک دوره ناراحتی و تنهایی، اکنون وارد مرحله تازه‌ای از زندگی شده‌ای و با شخصی آشنا می‌شوی که بعضی از رویاهای شیرین تو را به واقعیت نزدیک می‌کند و تو را شاد و خرم می‌کند.

همیشه به دنبال چیزهای غیرممکن هستی و همین تو را خسته می‌کند. نمی‌دانی که حتی یک موفقیت کوچک به تو انرژی خاصی می‌دهد که برای هفته‌ها و ماهها شارژ خواهی بود. پس به دنبال آن موفقیت کوچک باش.

باید ورزش را جدی گرفت و از مصرف چیزهایی که سلامتی تو را تهدید می‌کند جدا خودداری کرد.

راست گفته‌اند که دنیا دو روز است. یک روز به نفع تو و یک روز به ضرر تو! پس باید در روزهایی که کارها به نفع تو جریان دارد آنقدر تلاش کنی و موفق شوی تا در روزهای دیگر دچار ضرر و رکود نشوی.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

زندگی را سخت‌ نگیرید و کاری انجام دهید که آرامش‌خاطر شما را به دنبال داشته باشد. سایه همای سعادت روی سر شما خواهد افتاد و از جایی که فکرش را نمی‌کنید پولی روانه حساب‌های بانکیتان خواهد شد. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. یکی از دوستان به دیدار شما می‌آید و نظر شما را برای انجام کاری جویا می‌شود. این فرد را از کوله‌بار تجربه‌های خود بی‌نصیب نگذارید و هر کاری که از دستتان برمی‌آید را برای وی انجام دهید. عشق بی‌پایانی به همسر یا عشق ‌زندگیتان دارید، اما محبت خود را به زبان نمی‌آورید و این وضعیت باعث شده تا عشق‌ زندگیتان احساس کند که مانند سابق ایشان را دوست ندارید، قبل از اینکه این وضعیت زمینه سردی و دلخوری ایشان را فراهم کند، امروز عشق‌بی‌پایان خود را نثار عشق‌ زندگیتان کنید و از امروز به خودتان قول بدهید که عشق خود را در رفتار و گفتار نشان دهید. در رویارویی با مشکلات، آرامش خود را از دست ندهید و سختی‌های زندگی را با استقامت پشت‌سر بگذارید. عازم سفری هستید و از این سفر دست‌خالی باز نخواهید گشت.

امروز خواهید دید که ذهنتان خیلی بهتر از همیشه عمل می کند و درک خیلی بهتری از هدف خود در زندگی دارید. این می تواند فرصت خوبی برای سر و سامان دادن به اهداف و برنامه هایتان باشد. میلتان نسبت به کمک کردن و مراقبت از دیگران بسیار زیاد شده است و حتی اعتماد به نفستان بسته به این شده است که چقدر به درد اطرافیان خود می خورید و به آنها کمک می کنید. رفتارتان طوری است که انگار همه بچه های شما هستند و به نظرات و توجه شما نیاز دارند. اگر کسی از شما درخواست کمک کرد یا فکر کردید توصیه هایتان به رشد و آگاهی آنها کمک می کنند حتما این کار را بکنید، اما مواظب باشید کارهایتان جنبه دخالت به خود نگیرند. تغییری کوچک در زندگی تان شما را بسیار خوشحال خواهد کرد. وابستگی تان را کم کنید تا رهاتر و شادتر زندگی کنید. چیزی که آسان به دست بیاید آسان هم از دست می رود. بیش از پیش به خودتان سخت بگیرید و برای رسیدن به هدفتان راه های جدید را امتحان و بیشتر تلاش کنید.

 

 



فال روزانه فردا تیر(شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱ )

گیرم که شانس در خانه تو را بزند و بپرسد که چه می‌خواهی؟ وقتی تو خود هنوز به این نرسیده‌ای که هدف تو در زندگی چیست، دیگران چه کمکی می‌توانند به تو بکنند!

از چیزهایی که تو را آشفته می‌کند فاصله بگیر. باید آرامش و اطمینان لازم را داشته باشی. ارداه قوی‌تر از هر مانعی برتر و نیرومندتر است. خود را برای روزهای بهتری‌ آماده کن.

قدر این سلامتی و تندرستی را باید دانست و شکرگزار آن بود. آرامش و آسدگی تو بخاطر شرایطی است که از آن برخوردار گشته‌ای. این شرایط را باید حفظ کرد و توسعه داد

راه‌های زیادی برای بهبود وضعیت اقتصادی پیش پای تو گذاشته شده. باید از بین همه این راه‌ها. بهترین آن را انتخاب کرد. همیشه در ابتدای کار، آخر آن را در نظر داشته باش.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

روز خلوتی را آغاز کرده‌اید و کار زیادی برای انجام دادن ندارید، اجازه ندهید امروز به بطالت به پایان برسد و فرصتی را برای بودن در کنار دوستان و اعضای منزل اختصاص دهید و تا می‌توانید خوش بگذارنید. به سینه فردی که از شما تقاضای پول دارد دست رد بزنید. به خاطر داشته باشید که پول قرض دادن به این فرد همانا و از بین رفتن پول شما همانا.   نقشه‌های زیادی برای انجام کار مهمی کشیده‌اید و بر این باور هستید که انجام این کار به لحاظ مالی و حرفه‌ای، شما را از هم‌قطارانتان جلو خواهد انداخت. امروز بهترین زمان برای اجرای این نقشه‌ها است. در نتیجه آستین بالا بزنید و با عزمی راسخ به فکر انجام این کار باشید. دوست‌های ناباب زیادی دارید و بیشتر وقت خود را به رفیق‌بازی تلف می کنید، قبل از اینکه دوستی با افراد ناباب، آبروی شما را لکه‌دار کند، این وضعیت را خاتمه دهید و دور دوستان ناباب را خط بکشید. در مرحله حساسی از زندگی به سر می‌برید و اگر دست از کار و تلاش بکشید و ناامید شوید، زحمت‌های شما به باد خواهد رفت. در نتیجه در مقابل سختی‌ها کمر خم نکنید و با جدیت بیشتری به کار و تلاش ادامه دهید و مطمئن باشید که فاصله چندانی با موفقیت و پیشرفت ندارید. بر این باور هستید که همسر یا عشق ‌زندگیتان فرشته است و چیزی برای شما در عشق و محبت کم نمی‌گذارد، این باور امروز به اثبات می‌‌رسد و عشق و محبت بی‌پایانی را تجربه می‌کنید. یکی از دوستان هدیه‌ای برای شما گرفته و با تقدیم این هدیه محبت خود را به شما ثابت می‌‌کند. لطف این دوست را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت به فکر جبران محبت‌های ایشان باشید.

بسیاری از مردم زندگی خود را بی آنکه برای کارهایشان به طور آگاهانه تصمیم گیری کنند می گذرانند و مانند کسی که در خواب راه برود بی هدف از این سو به آن سو می روند. مواظب باشید شما هم در این دسته قرار نگیرید. امروز برای این که به افکارتان سر و سامانی بدهید و خودتان فرمان زندگیتان را در دست بگیرید روز بسیار خوبی است. اجازه ندهید دیگران برایتان تصمیم گیری کنند یا بی آنکه خودتان متوجه باشید شما را به مسیری که خودشان می خواهند هدایت کنند. امروز شما باید سعی کنید تعادل را بین عقل و احساستان برقرار کنید و به جنبه ی احساسی مسائل نیز توجه داشته باشید. دست و دلبازی خوب است اما اندازه نگه دارید. کاری نکنید که در قبالش از دیگران توقع داشته باشید، چون از کرده تان پشیمان خواهید شد. به کاری یا چیزی دلبستگی شدید پیدا کرده اید، طوری که از هیچ چیز ابایی ندارید و تمام توان خود را صرف رسیدن به آن کرده اید.

 

 




فال روزانه فردا مرداد (شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱ )

مسائلی در زندگی عاطفی‌ات اتفاق می‌افتد که نباید در مورد آن سهل انگاری کرد. باید با عقل و منطق و بدور از احساسات با این مشکل برخورد کنی تا به سرعت مشکل حل شود.

یک موفقیت کوچک هم کافی است تا این فضا را عوض کرده و دوباره تو را سرحال و شادمان کند. می‌توانی از این موفقیت کوچک نردبانی بسازی برای رشد و رسیدن به موفقیت‌های بزرگ.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است :

شهرت و ثروت خوب است به شرطی که تو را بنده خود نکند. در غیر این صورت بلایی خانمان سوز خواهد بود که تو را به سرزمین ناشناخته پرتاب می‌کند. در همه حال فروتنی را تجربه کن.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

روز حساسی را در پیش دارید و بیشتر از همیشه مواظب سلامت وجود نازنینتان باشید. از هرگونه شراکت تجاری یا فعالیت مالی دوری کنید. در غیر این صورت از این شراکت نه تنها سودی حاصل نمی‌کنید، بلکه ضرر هنگفتی نیز متحمل می‌شوید. برای حل مشکلات یکی از اعضای خانواده پا پیش بگذارید. مطمئن باشید این فرد کمکی که به ایشان می‌کنید را فراموش نخواهد کرد و اولین فرصت محبت شما را جبران می‌کند. دلتنگ و بی‌حوصله هستید و می‌خواهید فرصت بیشتری را در کنار عشق ‌زندگیتان سپری کنید. احساس می‌کنید که بیشتر از همیشه اعتماد‌به‌نفس دارید و مشکلات را کوچک‌ و پی‌پاافتاده می‌بینید. از این روحیه نهایت استفاده را ببرید و مشکلاتی که امروز با آنها روبرو می‌شوید را بدون اینکه خم به ابروی خود بیاورید از سر راه بردارید. روزگار بر وفق مراد شما است و کارهای امروز راحت‌تر از چیزی که فکرش را بکنید انجام می‌شود. روحیه عاشق‌پیشه‌ای دارید و از اولین روزی که چشمتان به جمال عشق ‌زندگیتان روشن شده تاکنون حتی ذره‌ای از عشق شما به ایشان کاسته نشده است، این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید که عشق‌زندگیتان نیز مانند شما روز‌به‌روز بیشتر عاشق‌ شما می‌شود.

امروز ذهن شما باز است و افکارتان با شخصیت واقعی شما در هماهنگی کامل هستند. شما می توانید قدرت خود را در مکالماتی که آگاهی شما از موقعیت موجود را به نمایش می گذارند به وضوح ببینید. همچنین کارآگاه درونتان حسابی فعال شده است و دیگران به هیچ وجه نخواهند توانست چیزی را از شما مخفی نگه دارند و یا اطلاعات غلط به شما بدهند. چشم هایتان را خوب باز کنید و به تمام اتفاقات اطرافتان دقت کنید. امروز دیگران خیلی به احساسات شما اهمیت نمی دهند، پس انتظار بیهوده از کسی نداشته باشید، زیرا تنها نتیجه ای که برای شما می تواند داشته باشد، دلخوری خواهد بود. دیگران را وادار نکنید که از شما پیروی کنند، کمی آرامتر برانید. با این سرعتی که در زندگی پیش می روید ضرر می کنید. از عقل خود پیروی کنید، احساسات کارتان را خراب می کند. نابرده رنج، گنج میسر نمی شود. باید تلاشتان را بیشتر کنید. به خودتان ایمان داشته باشید، شما از پسش بر می آیید.

 

 




فال روزانه فردا شهریور (شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱ )

در این اوضاع درهم برهم، تصمیم‌گیری دشوار خواهد بود. باید کمی حوصله کنی تا همه چیز مرتب شود سپس می‌توانی با چشمان باز برای زندگی و آینده‌ات تصمیم بگیری و به پیامدهای آن بیاندیشی.

نباید انتظار داشته باشی در وضعیت اقتصادیت تغییری ایجاد شود. آینده دستاورد تلاش و همت توست بنابراین کسی که به خود زحمت نمی‌دهد و امروز کاری نمی‌کند، نمی‌تواند توقع روزهای بهتری را داشته باشد.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

انسان عجولی هستید و رفتارهای عجولانه شما زمینه ناراحتی و دلخوری همسر یا  عشق‌ زندگیتان را فراهم کرده است، قبل از اینکه این رفتارها فاصله‌ای عمیق میان شما ایجاد کند، به خاطر داشته باشید که عجله کار شیطان است و از امروز به عشق ‌زندگیتان قول بدهید که به جای عجله، صبر و بردباری در پیش خواهید گرفت. روز حساسی را در پیش دارید و بهتر است کارها را با دقت بیشتری انجام دهید.  موقعیت کاری جدیدی پیدا می‌‌کنید و این شغل افزایش درآمد و رفاه شما را به دنبال دارد. از این موقعیت نهایت استفاده را ببرید و دستاوردهای خود را در زندگی گسترش دهید. یکی از دوستان یا آشنایان امروز با تقدیم هدیه‌ای غیرمنتظره، شما را حسابی شگفت‌زده خواهد کرد.  آهنگ سفر کرده‌اید و می‌خواهید مسافرت کنید، اما خطرهای زیادی در این سفر شما را تهدید می‌کند. خطرهای این سفر را به جان بخرید و مطمئن باشید سفری که امروز انجام می‌دهید، در درازمدت فایده‌های زیادی برای شما به دنبال دارد.

اتفاق پیش‌بینی نشده‌ای انتظار شما را می‌کشد و امروز بیشتر از همیشه مواظب باشید.  قرار است برای خرید بیرون بروید اما مواظب باشید که تنها لوازم ضروری را خریداری نمایید و ولخرجی نکنید. در رسیدگی به اعضای خانواده کوتاهی نکنید. در غیر این ‌صورت زمینه دلخوری اهل منزل را فراهم کرده‌اید. رفتار و گفتار آزار‌دهنده‌ را کنار بگذارید و با اطرافیان مهربان‌تر باشید. با کار و تلاش بیشتر، فاصله‌ خود را با موفقیت کاهش دهید. روز خلوتی را در پیش دارید و فرصتی برای تفریح پیدا می‌کنید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و تا می‌توانید استراحت کنید. هزینه‌های زندگی شما از چیزی که انتظارش را دارید تجاوز می‌کند. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده قسمتی از پول خود را برای روز مبادا کنار بگذارید.

 

 




فال روزانه مهر (شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱ )

فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین مهر ماه می گوید : احساس می‌کنی تصمیم تو به اراده و اختیار دیگران بستگی دارد. این موضوع می‌تواند آزاردهنده با شد اما اگر تفاهمی که وجود دارد همچنان باقی بماند، مشکلی پیش نمی‌آید.

در خصوص توصیه های اجتماعی فال فردا نوشته شده است : باید سعی کنی در جمع دوستان و یا همکارانت شرکت کنی و انزوا و تنهایی را کنار بگذاری.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است :

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : با وجود مشکلات و موانعی که در وضعیت اقتصادیت ایجاد شده، تو باید همچنان بکوشی تا پیشرفت کنی. در این صورت است که نتیجه می‌گیری و به خواسته‌هایت می‌رسی.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

اتفاق پیش‌بینی نشده‌ای انتظار شما را می‌کشد و امروز بیشتر از همیشه مواظب باشید.  قرار است برای خرید بیرون بروید اما مواظب باشید که تنها لوازم ضروری را خریداری نمایید و ولخرجی نکنید. در رسیدگی به اعضای خانواده کوتاهی نکنید. در غیر این ‌صورت زمینه دلخوری اهل منزل را فراهم کرده‌اید. رفتار و گفتار آزار‌دهنده‌ را کنار بگذارید و با اطرافیان مهربان‌تر باشید. با کار و تلاش بیشتر، فاصله‌ خود را با موفقیت کاهش دهید. روز خلوتی را در پیش دارید و فرصتی برای تفریح پیدا می‌کنید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و تا می‌توانید استراحت کنید. هزینه‌های زندگی شما از چیزی که انتظارش را دارید تجاوز می‌کند. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده قسمتی از پول خود را برای روز مبادا کنار بگذارید.

امروز بهتر است بیش از اندازه انتقاد نکنید و دیگران و کارهایشان را زیر سوال نبرید. اگر در بیان افکار و نظراتتان دقت کافی را نداشته باشید ممکن است با حرف هایتان دیگران را آزرده و از خود برانید. بهتر است امروز زیاد در صحبت کردن عجله نکنید و قبل از گفتن هر حرفی آن را چند بار در دهانتان بچرخانید، اصلا چرا به جای حرف زدن سعی نمی کنید امروز بیشتر شنونده باشید؟ همچنین امروز زمان خیلی خوبی برای تصمیم گیری در مورد مسائل مهم نخواهد بود و یا حداقل برای این کار باید احتیاط و دقتی چند برابر بیشتر از سایر مواقع به خرج دهید. امروز به نفعتان است کمی سرعتتان را کم کرده و به جای حرکت کردن اوضاع را زیر نظر بگیرید. اوضاع اگر آن طور که شما می خواهید پیش نمی رود، عصبانی نشوید. عصبانیت گره روی گره تان می زند، کمی از مسئله فاصله بگیرید تا راه جدیدی به ذهنتان برسد. فرصتی برای عاشقیت دست خواهد داد. این فرصت را در هوا بقاپید. برای اشتباهتان عذرخواهی کنید.

 

 




فال روزانه فردا آبان (شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱ )

از مورد محبت قرار گرفتن در این روزها تعجب نکن و سعی کن نهایت استفاده را از آن ببری. اگر فال خود را بصورت روزانه دنبال کرده باشی متوجه خواهید شد که این ایام رو به پایان است و تا سال دیگر باید منتظر بمانی.

فعلا از اماکن شلوغ پرهیز کن. در شلوغی افکارت به هم خواهد ریخت و این روزهایی است که نیاز به فکر کردن داری و از دست خواهد رفت. فکر کن.

فقط و فقط به وضعیت تغذیه خود توجه کن. شاید مهمترین عامل که به سلامتی‌ات لطمه می زند همین است.

به خودت دروغ نگو. این روزها واقعا به پول احتیاج داری و به بدست آوردن آن توجهی نمی‌کنی. سهل انگاری در این زمینه جبران ناپذیر است. بیشتر دقت کن.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

به خاطر داشته باشید که بی‌احترامی به اطرافیان شما را به فرد منفوری تبدیل خواهد کرد. قبل از اینکه این رفتار رابطه شما با اطرافیان را از چیزی که هست بدتر کند، از در دوستی و احترام با اطرافیان وارد شوید و دل دوست و آشنا را بدست آورید. کار پسندیده‌ای که در گذشته انجام داده‌اید امروز پیش اطرافیان جلوه می‌کند و تعریف و تمجید آشنایان را به دنبال دارد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده بیشتر به فکر انجام کارهای پسندیده باشید. فردی امروز از شما درخواست پول دارد اما اگر به ایشان پول بدهید، خودتان به مشکل مالی برخورد خواهید کرد. روزی عاشقانه را سپری خواهید کرد و خاطره‌های خوش امروز برای همیشه در ذهنتان ماندگار خواهد شد. از شرایط کاری که به آن مشغول هستید، رضایت ندارید و به دنبال کار جدیدی می‌گردید، امروز بهترین فرصت است تا سراغ کار جدیدی را بگیرید و مطمئن باشید فرصت‌‌ مناسبی برای شغل و حرفه‌ای تازه و جدید پیدا خواهید کرد. توجه بیشتری به گذر زمان داشته باشید و قدر لحظه‌های زندگیتان را بدانید.

امروز شما از نظر فکری کمی تنبل و بی حوصله شده اید و ذهنتان به خوبی همیشه کار نمی کند. شما اصلا از این اوضاع خوشتان نمی آید، اما باید آن را به عنوان نشانه ی اینکه به کمی استراحت نیاز دارید و باید کمتر به خودتان فشار وارد کنید بپذیرید. امروز سعی کنید زیاد حرف نزنید و بیشتر شنونده باشید، این کار از لحاظ فکری هم به نفعتان است و از خستگی بیشتر ذهنتان جلوگیری خواهد کرد. اگر نگران آینده ی رابطه ی عاطفی خود هستید یادتان باشد که برای اینکه بتوانید نسبت به نامزدتان شناخت بیشتری پیدا کنید و از انتخابی که کرده اید اطمینان کامل پیدا کنید باید با او در اجتماعات مختلف و به ویژه جمع دوستان و اعضای خانواده حضور پیدا کنید. وقتی به کسی خالصانه کمک می کنید خودتان بیشتر شاد می شوید. مشکل دیگری را برطرف کنید اگر او قدر ندانست اشکالی ندارد او که باید می داند. در مورد مسائل عاطفی تان از محبت یا علاقه یک طرفه دوری کنید. حرفتان را شفاف و صریح به طرف مقابلتان بگویید.

 

 



فال روزانه فردا آذر ( شنبه ۲ مهر۱۴۰۱ )

رفته رفته درهای تازه‌ای به روی تو گشوده خواهد شد. کسی پیدا می‌شود که بدون هیچ چشم‌داشتی حاضر می‌شود به تو کمک کند. این کمک‌ها را باید ارج نهاد و راه موفقیت خود را هموار کرد.

اگر خطایی در حق تو کرده‌اند، آن را ببخش و فراموش کن. گذشت در حق دیگران به تو سینه‌ای فراخ و قلبی بزرگ می‌دهد که می‌توان خوبی‌های زیادی را در آن ذخیره کرد و از آنها برخوردار شد. اگر درست نگاه کنی این هم نوعی شادی است.

تو معمولا تندرست و قوی هستی اما به واسطه داشتن روحیات حساس ممکن است بدنت به سرعت از تعادل خارج شود و بیمار شوی. پس مراقب سلامتی خودت باش.

رفته رفته به ثروت و قدرت دست خواهی یافت. از نظر اقتصادی و سیاسی پیشرفت‌های چشمگیری خواهی داشت. اما این پیشرفت توام با دردسرهایی خواهد بود که باید تحمل کرد.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

سرمایه‌گذاری در بازار املاک و مستغلات، سود چشمگیری را نصیب شما خواهد کرد. از این سرمایه‌گذاری درس بگیرید و در آینده با سرمایه‌گذاری‌های هدفمند، درآمد بیشتری روانه حسابهای بانکی خود کنید. انسان حق‌به‌جانبی هستید و فکر می‌کنید که همیشه حق با شما است،‌ قبل از اینکه این روحیه شما را به فرد مستبد و زورگویی تبدیل کند، تغییر روحیه دهید و به نظرات دیگران احترام بیشتری بگذارید.  روز خوبی برای عاشقی در پیش‌روی شما است و فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار همسر یا عشق‌ زندگیتان بنشینید و از عشق و محبت صحبت کنید. کارها را با دقت بیشتری انجام دهید و به اطرافیان ثابت نمایید که از عهده هر کاری بر می‌آیید. امروز با فردی دیدار می‌کنید که مدت‌ها پیش میان شما و این فرد دلخوری وجود داشته است، این دلخوری را فراموش کنید و با این فرد از در دوستی وارد شوید.  دست اعضای خانواده را بگیرید و برای شام بیرون بروید و تا می‌توانید خوش بگذرانید.

امروز درس مهمی برای شما دارد و آن هم این است که احساسات از قدرت فوق العاده ای برخوردار هستند که باید متوجهش باشید و به آن احترام بگذارید. احساسات خود را دست کم نگیرید و نسبت به آنها بی تفاوت نباشید، برعکس، با تمام وجود آنها را در آغوش گرفته و به آنها احترام بگذارید. وقتی توجه کافی را به احساس خود داشته باشید در کمال تعجب خواهید دید که مغزتان هم بهتر کار می کند و تصمیمات و کارهایتان منطقی تر و آگاهانه تر می شوند. امروز روزی فوق العاده برای خندیدن و عشق ورزیدن است. اجازه ندهید مسائل کوچکی که در خانه به وجود می آیند فضای خانه را متشنج کنند و هر بحث و دعوایی را پیش از آن که بالا بگیرد رها کنید. برای گرفتن یک تصمیم مهم باید سطح انرژی تان را بالا ببرید، با خودتان تکرار کنید من می توانم. برای گرفتن مجوز فرصت تازه برای برقراری یک رابطه بدست خواهید آورد، این فرصت را از دست ندهید. سن فقط یک عدد است شیطنت های جوانی را تجربه کنید.

 

 




 

 

فال روزانه فردا دی ( شنبه ۲ مهر۱۴۰۱ )

این خوب است که به دنبال حقیقت باشی اما از آنجایی که بعضی اوقات حقیقت تلخ است ممکن است تو را ناراحت کند. پس کلا از خیرش بگذر و موقعیت‌های دیگری را امتحان کن.

خیلی زود یک خبر ویژه هیجان‌زده‌ات می‌کنه. بهتره از اتفاقات و لحظه‌های هر چند کوچک هم استفاده کنی و ازشون لذت ببری.

به مواد غذایی که مصرف می‌کنی بی‌اهمیتی و همین می‌تونه زمینه‌ساز بیماری معده و گوارش باشه. بهتره بیشتر مراقبت خورد و خوراکت باشی.

بهتره در کارهای تجاری به سود بیندیشی و از خیال‌پردازی دست برداری مطمئنا نتیجه بهتری خواهی گرفت چون منطقی بررسی کردی. یک طرح تازه بهت پیشنهاد می‌شه که اگر درست ازش استفاده کنی، به نفع تو خواهد بود.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

خطری شما را تهدید می‌کند و بهتر است که امروز در حد امکان منزل را ترک نکنید.   انسان خنده‌رویی هستید و همیشه به شاد کردن اطرافیان فکر می‌کنید. این روحیه را ادامه دهید و به لطف آن محبوبیت بیشتری در نزد دوستان و آشنایان بدست آورد. احتمال زیادی وجود دارد که گرفتار عشقی ناگهانی و غیرمنتظره شوید. اجازه ندهید این عشق شما را سردرگم کند و به گونه‌ای رفتار نمایید تا شعله‌های آن برای همیشه در دل و جانتان شعله‌ور بماند. امروز از حمایت و پشتیبانی دوستان یا همکاران برخوردار می‌شوید. وقت خود را بیش‌از‌حد به ورزش یا هنر اختصاص ندهید و در کنار تحرک و هنرنمایی، از کارهای مهم زندگی غافل نشوید. اعضای خانواده امروز به شما ثابت می‌کند که قدر محبت‌هایتان را می‌دانند.

امروز ممکن است بعضی از اطرافیانتان شما را به خاطر رفتارهایتان سرزنش کنند. شاید رفتار تند و تهاجمی شما آنها را ناراحت کرده باشد و پوستشان آنقدر کلفت نباشد که بتوانند با حرف ها و کارهای شما کنار بیایند. شاید شما خودتان متوجه این موضوع نباشید که رفتار تهاجمی شما چقدر اطرافیانتان را تحت تأثیر قرار می دهد. هیچ جنگی در کار نیست، کمی آرام بگیرید و به اوضاع از دید اطرافیانتان بنگرید. در کارگاه ها و سمینارهای یک روزه در زمینه های خوشبختی و موفقیت ثبت نام کنید تا هم احساس بهتری نسبت به زندگی پیدا کرده و هم با افراد جدیدی آشنا شوید که می توانند تغییراتی بزرگ در زندگیتان ایجاد کنند. برای گرفتن مجوز برای انجام کاری همچنان باید منتظر بمانید، برای کاری که کنترلش از دستتان خارج است حرص و جوش بیخودی نخوردید. یک ملاقات غیر منتظره خواهید داشت. خوبی های شما زبانزد همگان است، هر کسی که شما را می شناسد به خوبی از شما یاد می کند، بخشنده بمانید.

 

 



فال روزانه فردا بهمن ( شنبه ۲ مهر۱۴۰۱ )

این روزها با واقعیت فاصله گرفتی. لازم است دوباره پاهای خود را بر روی زمین واقعی بگذاری. خیلی خوب است که آدم آرزوهایی داشته باشد اما باید مراقب باشی که این آرزوها و خواسته‌ها به صلاحت باشد و به صورت رویا و خواب و خیال نباشد.

یکی از خواسته‌ها و یا آرزوهایت برآورده می‌شود. به مناسبتی دوست و یا دوستان تازه‌ای پیدا می‌کنی.

اگر مشکل بی‌خوابی یا بدخوابی داری پیشنهاد می‌کنم قبل از خواب، قهوه، چای و یا نوشیدنی‌های غیرالکلی حاوی کافئین نخوری چون به گفته پزشکان از ساعت ۴ بعدازظهر به بعد در خواب اختلال ایجاد می‌کند.

بد نیست یه کم دست از خساستت برداری و حداقل واسه خودت یه چیزی بخری!! همه چیز توی زندگی که پول نیست. چیزهای مهمتری هم هست. اگر دو، سه تا هدیه هم واسه دوستان یا خانواده‌ات بخری اتفاقی نمی‌افته و پولت تموم نمی‌شه!

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

بیش‌از‌حد خودتان را برای اشتباه‌های گذشته سرزنش نکنید. در عوض به فکر راهی برای جبران این اشتباه‌ها باشید و زندگی را به گونه‌ای ادامه دهید که دیگر اشتباهی از شما سر نزند. پولی که در گذشته اندوخته بودید، امروز به کمکتان می‌آید. از این شرایط درس بگیرید و در آینده نیز با پس‌انداز قسمتی از دارایی‌های خود به فکر روز مبادا باشید. امروز همسر یا عشق ‌زندگیتان در بستر بیماری افتاده و حال‌‌وروز خوشی ندارد، در چنین شرایطی لحظه‌ای عشق ‌زندگیتان را تنها نگذارید و با پرستاری از ایشان، به وی ثابت نمایید که در خوشی‌ها و ناخوشی‌ها کنارش هستید. خبر فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد. این خبر را با اعضای خانواده در میان بگذارید ولحظه‌های شادی را تجربه کنید. به این فکر افتاده‌اید که شرایط زندگیتان را بهبود بخشید و موفقیت‌های خود را بیشتر کنید. این فکرها هیچ اشکالی ندارد به شرط اینکه با افراد با تجربه مشورت کنید و نظر بزرگ‌ترها را درباره برنامه‌های خود جویا شوید. همیشه نگران حل مشکلات دوستان و آشنایان هستید و قلب‌تان برای اطرافیان می‌تپد، به خاطر داشته باشید که زحمت‌های شما ‌بی‌نتیجه نخواهد ماند و اطرافیان نیز در مشکلات دست شما را خواهند گرفت.

امروز ذهن شما دارد نسبتا خوب کار می کند و شما به این واقعیت پی خواهد برد که توانایی خاصی در مهار انرژی نهفته ای که در حال حاضر در زندگیتان جریان دارد در اختیار دارید. ذهن و قلبتان دارند در هماهنگی با هم کار می کنند و می توانید تعادل بهتری بین این دو جنبه ی وجودتان برقرار کنید. امروز بعدازظهر اگر توانستید کمی زودتر به خانه بروید، لباس های راحت بپوشید و همراه با همسر و فرزندانتان به ورزش و دوچرخه سواری بروید، این کار احساسی فوق العاده به شما خواهد داد. اگر کسی را دوست دارید شاید وقت آن رسیده که یک قدم دیگر به سوی ازدواج پیش رفته و او را به پدر و مادرتان معرفی کنید و نظر آنها را هم در مورد انتخابتان جویا شوید. برای انجام یک پروژه نیاز به یافتن یک شریک مطمئن دارید، دست به این کار نزنید یا فردی را با مطالعه زیاد انتخاب کنید. برای انجام یک معامله بهتر است کمی دست نگه دارید. شنیدن خبری محاسباتتان را تغییر می دهد، نگران نباشید این خبر خوب و به نفع شماست.

 

 




فال روزانه فردا اسفند ( شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱ )

از خودخواهی فاصله بگیر تا شانس و اقبال جرات کند به تو نزدیک شود!! سعی کن دیگران را هم در زندگی‌ات شریک کنی و راهی برای دوستی و رفاقت بیابی.

خبر یک قول و قرار شیرین در خانواده به تو هم می‌رسه. به مناسبتی و یا بخاطر خدمتی از تو قدردانی خواهد شد. یکی از آرزوهای قدیمی‌ات برآورده می‌شود.

پس از یک دوره تلاش و کوشش باید استراحت کرد و نفسی تازه کرد. باید به روح و جسم خود فرصت بدهی تا خود را بازسازی کرده و از نو وارد کارهای تازه شود.

از نظر اقتصادی وضعیت تو بد نیست. با این حال چاله‌هایی وجود دارد که باید آنها را پر کرد تا زندگی بتواند روند سالم و مشخص داشته باشد. راه‌اندازی در پیش است و باید خود را برای آن آماده کرد.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

به کمک ورزش و تحرک، نشاط و سلامتی خود را تضمین نمایید. مواظب دخل‌و‌خرجتان باشید. در غیر این صورت حساب‌و‌کتاب خرج‌ها را گم می‌کنید و هزینه سنگینی روی دستتان می‌افتد. زندگی را جدی نمی‌گیرید و این رویکرد باعث شده تا کارهای مهمِ زندگی شما با شکست روبه‌رو شوید. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و با نظم و برنامه‌ریزی، زندگی را با جدیت بیشتری دنبال کنید. به فکر آغاز کار جدیدی هستید، اما برای انجام این کار اعتمادبه‌نفس لازم را ندارید، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و با جویا شدن نظر افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، اعتماد‌به‌نفس لازم را برای انجام این کار بدست بیاورید.   بهره بیشتری از هوش و ذکاوت سرشار خود ببرید. ایده‌ای جدید به ذهنتان خواهد رسید و مطمئن باشید که این ایده راه را برای موفقیت شما هموار می‌کند. دوستان ناباب را کنار بگذارید و با نشست‌و‌برخاست با افراد صالح و درستکار، آینده خود را تضمین نمایید.  همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز شما را غرق در محبت و صفا می‌کند. این رفتار را پیش خودتان نگذارید و به عشق‌ زندگیتان ثابت کنید که شما نیز از هر فرصتی برای عشق‌وعاشقی بهره می‌گیرید

امروز شما ذهن بازتری نسبت به افکار و ایده های جدید دارید و می توانید آنها را راحت تر از همیشه بپذیرید. به حرف های دیگران گوش کنید و یادتان باشد که هر کسی می تواند درس تازه ای برای شما داشته باشد و در هر موقعیتی درسی نهفته است. این را هم به خاطر بسپارید که مغزتان هم درست مثل سایر اعضای بدنتان به تمرین و ورزش نیاز دارد و برای اینکه خوب کار کند باید روزانه آن را به تحرک واداشته و به چالش بکشید. امروز برای شما روز بسیار خوبی خواهد بود. در هر وضعیتی خوش اخلاقی بهترین روشی است که می توانید در پیش بگیرید. با کودکان وقت بگذرانید و از دنیای جادویی آنها لذت ببرید. شما نسبت به شخصی مهربان، دلسوز و گاهی یکدنده هستید، کمی آسان تر بگریرید تا روزگار خودتان هم آرام تر بگذرد. به امور مالی تان توجه بیشتری داشته باشید. در مورد مسئله ای کاری حواستان باشد که ناخواسته حقی را ناحق نکنید. پاسخ یک تماس تلفنی را ندهید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار