فال روزانه پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲

به گزارش رصد روز ، فال روزانه پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ و فال روز تولد ۲۸ اردیبهشت ماه و فال روزانه فردا بیست و هشتم اردیبهشت ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می ک...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ و فال روز تولد ۲۸ اردیبهشت ماه و فال روزانه فردا بیست و هشتم اردیبهشت ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۲۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

غیرت خوب است اما تعصب چشمان تو را کور می‌کند. از حسادت دوری کن یا جهت آن را به گونه‌ای تغییر بده که تو و دیگران را آزار ندهد.

این روزها اوضاع و احوالت کاملا گرم و آفتابی خواهد بود. یک اتفاق خوشحال کننده باعث تغییر روحیه‌ات می‌شود.

اگر پوست حساسی داری با کرم غیرمعطر مرطوب نگهدار. چون میزان تماس با مواد تحریک کننده و حساسیت‌زا را به شدت کاهش می‌دهد.

بخاطر تمایلات شخصی‌ات دست به کارهای عجیب و غریب می‌زنی که در نهایت پشیمان خواهی شد. مگر احساس می‌کنی به گنج قارون رسیدی که اینطور ولخرجی می‌کنی!!

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

شاید سعی کنید دیگران را قانع کنید که امروز همه چیز روبراه و عادی است، ولی خودتان هم به خوبی می دانید که اینطور نیست. با وجود این که معمولا موقع بیان احساسات خود خیلی حساس هستید، امروز آنقدر درگیر گفتن حرف دلتان هستید که حواستان اصلا به آنها و این که آیا اصلا تمایلی به شنیدن حرف هایتان دارند نیست. بهتر است کمی بیشتر دقت کنید و ببینید اصلا کسی به حرف هایتان گوش می دهد؟! امروز باید دست از خشونت و حالت عصبی خود بردارید. کمی بخندید. دکوراسیون خانه تان را عوض کنید و وسایل اضافی را دور بریزید تا راحت تر نفس بکشید، شخص مهمی وارد زندگیتان شده، بازیگوشی را کنار بگذارید آهسته و پیوسته پیش بروید، خبری از جایی که انتظار ندارید محاسبات تان را بهم می ریزد این اتفاق لزوما بد نیست اگر زاویه دیدتان را تغییر دهید می توانید از آن به عنوان فرصتی تازه استفاده کنید.

 به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز کرده‌اید. در این روز پولی که انتظارش را ندارید روانه حساب‌های بانکی شما می‌شود. به لطف این پول رونق بیشتری به زندگیتان بدهید. میان شما و یکی از اعضای خانواده، امروز مشاجره‌ای در می‌گیرد. اجازه ندهید آتش این مشاجره بالا بگیرید و به هر قیمتی که شده غائله را ختم به خیر کنید. زندگی را به اطرافیان سخت می‌‌گیرید و انتظارهای زیادی از دوستان و آشنایان دارید. این رویکرد را کنار بگذارید و مهربانی را با اطرافیان در پیش بگیرید.  به خودتان قول داده‌اید که فرصتی را به تفریح و استراحت اختصاص دهید، اما کار واجبی برای شما پیش می‌آید و مجبور می‌شوید تمام روز را به انجام این کار مشغول شوید. میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان اختلافی ایجاد می‌شود. اجازه ندهید این اختلاف فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق‌ زندگیتان بیندازد و در اولین فرصت این اختلاف را از بین ببرید.




فال روزانه فردا اردیبهشت ( پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

باید به خانواده و دوستانت وقت بیشتری بدهی و بیشتر به آنها توجه کنی. به حرف‌های آنان به دقت گوش بده و تا جایی که می‌توانی به آنها کمک کن.

حواست را جمع کن چون همین روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمی‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول کرده که به خوبی و خوشی تمام می‌شود. یک نفر از اعضای سالمند خانواده در مسئله مهمی کمکت می‌کند.

ممکن است فشارهای اقتصادی تو را ناراحت یا عصبی کنند اما تو نباید خود را ببازی چون این روزها خیلی زود سپری می‌شوند. پس نگذار مشکلات مالی اراده تو را ضعیف کنند.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

امروز شاید علاقه چندانی به در میان گذاشتن حرف دلتان با کسی به غیر از اعضای خانواده تان نداشته باشید. درست همین موقع در فکر امتحان چیزی کاملا متفاوت هستید و این کار نیاز به بحث جدی در مورد علایق جدیدتان دارد. متاسفانه شما ممکن است با حرف زدن در مورد این موضوع باعث عصبانی شدید برخی از اطرافیانتان شوید که با رفتار بیش از حد جسورانه شما وحشت زده شده اند. اجازه ندهید این ترس و وحشتی که در وجود آنها می بینید شما را هم تحت تأثیر قرار دهد و به انرژی درونیتان اعتماد کنید. بر سر موضوعی که برایتان از حساسیت و اهمیت فوق العاده ای برخوردار است اختلاف نظرهایی در خانواده پیش امده که در نتیجه اش این روزها بشدت احساس تنهایی و انزوا میکنید به زبان اوردن افکارتان در حال حاضر ایده ی خوبی نیست یادتان باشد متفاوت بودن لزوما نشانه ی خوب بودن نیست هر چقدر بیشتر سکوت کنید بیشتر میتوانید گوش دهید و به مسائل مهم پی ببرید.

به خاطر داشته باشید که خنده بر هر درد بی‌درمانی دواست. قرار است به همراه دوستان دور هم جمع شوید و خوش بگذرانید، اما از آنجایی که احتمال ولخرجی شما در این دورهمی زیاد است، بیشتر از همیشه مواظب خرج‌هایتان باشید. روحیه‌ای مسئولیت‌پذیر دارید و برای سلامتی و رفاه اعضای خانواده خودتان را به آب و آتش می‌زنید، این روحیه را حفظ کنید و مطمئن باشید زحمت‌های شما از دید اهل منزل پنهان نمی‌ماند. فکری به حال سرووضعتان بردارید و با خرید چند دست لباس شیک و زیبا، حسابی خوش‌تیپ کنید.   فردی عابد و سالک امروز از در نصیحت با شما وارد می‌شود و پندواندرزهای مهمی را با شما به اشتراک خواهد گذاشت. نصیحت‌های این فرد را آویزه گوش کنید و مطمئن باشید عمل به این نصیحت‌ها، موفقیت و پیشرفت شما را در آینده تضمین خواهد کرد. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از دوستان یا آشنایان وجود دارد، اما این مشاجره سریع‌تر از چیزی که انتظارش را دارید به صلح و آشتی ختم می‌شود.




فال روزانه فردا خرداد ( پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

این روزها مسائل عاطفی ذهن تو را به خود مشغول کرده. دوستان زیادی دور تو جمع شده‌اند اما تو در میان آنها به جستجوی شخص ایده‌آلت هستی. این جستجو را باید ادامه داد تا به نتیجه مطلوب رسید.

اخبار خوشحال کننده و دیدارهای سودمندی در انتظار توست. روش زندگیت را عوض کن تا از این حالت تنش و التهاب خارج شوی. باید به آینده‌ات امیدوار باشی.

احتیاج به کمی استراحت داری. فرصتی باید پیدا کرد تا این خستگی را از تنت دور کنی و با آرامش و انرژی به برنامه‌های بلندمدت فکر کنی.

باید کنترل امور مالی‌ات را داشته باشی و نگذاری سررشته کارها از دست تو خارج شود. همچون یک مدیر موفق باید بحران‌های اقتصادی را مدیریت کرد تا مشکلات حل شود.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

امروز سطح بالای انرژی درونیتان می تواند باعث شود کمی هیجان زده شده و نسبت به انتخاب هایی که پیش رو دارید کمی دچار شک و تردید شوید. بیشترین چیزی که شما را نگران می کند غیر قابل اعتماد بودن دیگران است. با این همه میل شدیدی به تفریح و خوشگذرانی در وجود خود احساس می کنید، اما نباید تسلیم هر احساس و فکر دیوانه واری که به سرتان می زند بشوید. به جای این کارها سعی کنید از انرژی فراوانی که در خودتان احساس می کنید بیشترین بهره ممکن را ببرید و آن را در کار یا هنرتان مورد استفاده قرار دهید. اگر حرف نا گفته ای بین شما و طرف مقابلتان وجود دارد این روزها هیچ شانسی برای مخفی کردن آن نخواهید داشت، بهتر است خودتان این نا گفته ها را بیان کنید، مطمئن باشید که از نگفتن این حرف ها پشیمان خواهید شد، به شدت نگران مسائل مادیتان هستید بهتر است هرچه زودتر به فکر راه حل هایی برای کاهش دادن مخارج زندگیتان باشید تا اوضاع را تغییر دهید، موقعیتی برا شرکت در یک معامله برایتان فراهم خواهد شد.

 بیش‌از‌حد به دغدغه‌‌های مالی فکر نکنید. به جای غصه و ناراحتی فکری به حال این وضعیت بردارید و با کار و تلاش بیشتر خودتان را از گرداب مشکلات مالی نجات دهید.   اطرافیان امروز حسابی هوای شما را دارند. محبت دوستان و آشنایان را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت لطف دوستان را جبران کنید. احتمال مشاجره شما با فردی وجود دارد. اجازه ندهید آتش این مشاجره بالا بگیرد وبه هر قیمتی که شده غائله را ختم به خیر کنید. سودای انجام کار مهمی را در سر دارید و بر این باور هستید که از این کار سود و منفعت چشمگیری به جیب می‌زنید. امروز بهترین فرصت برای انجام این کار است و مطمئن باشید که از این کار ضرر نخواهید کرد.  فرصتی پیدا می‌کنید تا دستی به روی سر و وضع منزل خود بکشید و کارهای عقب‌مانده را انجام دهید. همسر یا عشق زندگیتان امروز جام وجود شما را از عشق لبریز خواهید کرد و لحظه‌های محبت‌آمیزی را تجربه خواهید کرد.




فال روزانه

حرف‌های نامربوط یک نفر بین تو و دوست یا همسرت کدورت و ناراحتی به وجود می‌آورد. تا وقتی که از حرف یا خبری مطمئن نشدی نباید درباره‌اش قضاوت کنی.

اتفاقات شیرینی در راه است. به زودی کارت رونق می‌گیرد و پیشنهادهای تازه و نان و آبداری به تو خواهد شد.

باید ورزش را جدی گرفت و از مصرف چیزهایی که سلامتی تو را تهدید می‌کند جدا خودداری کرد.

باید بلند پرواز باشی تا به موفقیت برسی. کسی که به همین زندگی روزمره قناعت کند همیشه به همین حالت خواهد بود. باید آرزوهای بلند داشت و برای تحقق به آنها تلاش کرد.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

امروز شما برای یک تجربه جدید و فوق العاده آماده هستید. البته خودتان به درستی نمی دانید که چه می خواهید بکنید و با هیجان آماده اید تا ببینید چه ماجرای غیر منتظره ای به سراغتان خواهد آمد. از طرفی دیگر خاطره ای از گذشته شما را به خود فرامی خواند و ذهنتان را درگیر کرده است و این حالت شما را دچار نوعی دوگانگی کرده است. با این همه اگر بتوانید بین این دو حالت تعادل برقرار کنید پاداش خوبی در انتظارتان خواهد بود. احساسات پیچیده و شرایط متغیر موجود در زندگیتان شما را وادار به این می کنند که در حین تلاش برای رو به راه کردن و نظم بخشیدن به زندگی خصوصیتان مجبور شوید اول موضع خودتان با دیگران را مشخص کنید برنامه هایی که در سر دارید به نظر دیگران خیلی جالب خواهد بود و همین به شما انگیزه می دهد تا آنچه در سر دارید را بی آنکه نگران فکر دیگران باشید به راحتی به زبان بیاورید.

امروز یکی از رفقای قدیمی رفتار ناپسندی را با شما در پیش می‌گیرد. اجازه ندهید این رفتار رفاقت دیرینه شما را از بین ببرد و از خطای این دوست چشم‌پوشی کنید.   مطمئن باشید ثروت بادآورده را باد می‌برد و برای افزایش درآمد به فکر راه‌های کارآمد و درست باشید. حرف‌ها و نظرات خود را دائم تغییر می‌دهید و کسی روی حرف شما حساب باز نمی‌کند. این وضعیت باعث شده تا اطرافیان شما را جدی نگیرند و اهمیتی برای نظرهای‌تان قائل نشوند، در نتیجه از امروز به گونه‌ای صحبت کنید که تغییری در حرف‌های‌تان ایجاد نشود و به اطرافیان ثابت کنید که در هر شرایطی سر حرف‌های‌تان هستید.   عازم سفری غیرمنتظره هستید و در این سفر اصلا به شما خوش نخواهد گذشت، در نتیجه به صلاح شما است که تا جای ممکن است سفر را به آینده موکول کنید. آتش عشق در دل شما از همیشه شعله‌ورتر شده و احساس می‌کنید که بیشتر از همیشه همسر یا عشق زندگیتان را دوست دارید، این احساس را با عشق ‌زندگیتان درمیان بگذارید و روزی سرشار از عشق و محبت را تجربه کنید.




فال روزانه فردا مرداد ( پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

عقل و فکر راهنمای درست و روشنی است پس با بکارگیری از آنها، اطراف خودت را خوب ببین و به هر کسی اعتماد نکن. پیشنهادی به تو می‌شود که باید در مورد آن خوب فکر کنی و همه جوانب را در نظر بگیری تا پشیمان نشوی.

نیاز به صبر و استقامت بیشتری داری. باید خوب به مشکلات مالی‌ات فکر کنی، منشاء آن را پیدا کنی و تحولی در وضعیت اقتصادی‌ات ایجاد کنی.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

امروز نگرانی های همیشگیتان شما را محدود نکرده اند و دیگران برایتان خیلی عزیزتر از همیشه هستند و بدون استرس و نگرانی آنچه می خواهید و حتی بیش از آنچه در ابتدا قصد داشته اید بگویید را با آنها در میان بگذارید. با این حال خیلی زود ممکن است از گفته هایتان پشیمان شده و نگران این شوید که مبادا آنها بعد از شنیدن حرف هایتان فکر بدی راجع به شما کرده باشند و دوباره بخواهید در لاک خودتان فرو بروید. به جای این که نگران دیگران و افکار احتمالیشان باشید بهتر است به خودتان و کارهایتان فکر کنید. بهتر است مواظب بشید بیش از حد حرف نزنید و بموقع بحث را عوض کنید شما بهتر از هر کسی میدانید که بیشتر نظریه پرداز هستید تا عملگرا اگر بدنبال عشق هستید ابتدا درهای قدیمی را برای همیشه پشت سرتان ببندید تا بتوانید فرصتهای جدیدی که برایتان پیش می آید را بدقت بررسی کنید به تصمیم خود وفادار بمانید حتی اگر دیگران از آن حمایت نمی کنند.

کسی به غیر از خوبی و محبت از شما چیز دیگری ندیده و از هر فرصتی برای کمک به دیگران بهره می‌گیرید، امروز چنین فرصتی پیش می‌آید تا با گرفتن دست افتادگان، نوع‌دوستی خود را به اطرافیان ثابت کنید. سفری در پیش دارید و در این سفر نه تنها به شما خوش نمی‌گذرد، بلکه با نگرانی‌های زیادی روبه‌رو خواهید شد. اطرافیان امروز برای کمک به شما آستین بالا می‌زنند. کمکی که آشنایان به شما می‌کنند را پیش خودتان نگه ندارید و در اولین فرصت به فکر جبران لطف اطرافیان باشید.   قبل از انجام کارهای مهم، جوانب کار را بررسی کنید. در غیر این صورت کاری انجام می‌دهید که پشیمانی زیادی برایتان به دنبال خواهد داشت.  آگاهی کاملی از نقاط ضعف خود ندارید و به فکر تقویت آنها نیستید. ادامه این وضعیت چیزی به غیر از شکست برای شما به دنبال ندارد. در نتیجه امروز زمانی را برای شناسایی نقاط ضعف خود بگذارید و فکری به حال افزایش توانایی‌هایتان بردارید. به خاطر داشته باشید که با منفی‌بافی راه به جایی نمی‌برید. این روحیه را امروز کنار بگذارید و زندگی را با دیدگاهی مثبت ادامه دهید. همسر یا عشق ‌زندگیتان بیشتر از همیشه به شما توجه خواهد کرد. لطف ایشان را پیش خودتان نگذارید و پاسخگوی محبت‌های بی‌پایان عشق زندگیتان باشید.




فال روزانه فردا شهریور ( پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

اینهمه عجله و شتابزدگی برای چیست؟ باید با صبر و حوصله اجازه بدهی تا گذر زمان خود بخود فاصله‌ها و مشکلات بین شما را حل کند.

امروز خبرهای خوبی می‌شنوی. یک دیدار غیرمنتظره خواهی داشت. به یک مسافرت دعوت می‌شوی نباید آنرا رد کنی چون رفتن به سفر روحیه‌ات را بهتر می‌کند.

استفاده بیش از حد از هر چیزی نوعی اعتیاد به حساب می‌آید حالا کار، خوراکی، سیگار یا … بهتر است در هر هیچ چیز زیاده‌روی نکنی چون سلامتی‌ات را مستقیما به خطر می‌اندازد.

امروز شانس با تو خواهد بود پس دست به کاری بزن که برایت سود و صرفه اقتصادی داشته باشد.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

امروز اعصابتان کمی بهم ریخته است، ولی اگر یک غافلگیری خوشایند و غیر منتظره برایتان پیش بیاید حالتان خیلی سریع روبراه خواهد شد. شما ترجیح می دهید بعد از روز یکنواخت و خسته کننده ای که دیروز گذرانده اید، امروز را با تفریحاتی تازه و ارتباط برقرار کردن با دیگران بگذرانید. فقط باید این نکته را در نظر داشته باشید که بعد از آن همه استراحت که کرده اید امروز زمان نسبتا زیادی را باید به کارها و وظایفتان اختصاص بدهید. دوستانتان نمی توانند درک کنند که آیا واقعا شما در رابطه با نقشه هایتان جدی هستید و یا م یخواهید برا یه خالی نبودن عریضه چیزی گفته باشید. موضعتان را برای دیگران مشخص کنید در بین دوستانتان شخصی است که تنها تظاهر به دوستی می کند اما پشت سرتان حرفهای خوبی نمی زند. چشم و گوشتان باز باشد برای کمک به عزیزی راه دور از هیچ تلاشی مضایقه نکنید.

 منفعتی در کارهای شما ایجاد می‌شود و مشکلات‌ مالیتان خاتمه پیدا می‌کند. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنید تا در آینده مشکلات مالی گریبان شما را نگیرد. مدتی است فکر پلیدی در سر دارید و می‌خواهید از راهی غیراخلاقی کسب درآمد کند. این فکر را امروز از سرتان بیرون کنید و عطای کارهای خلاف را به لقایش ببخشید. در عوض فکر خود را به انجام کارهای سودمند مشغول کنید و اجازه ندهید افکار پلید ذهن شما را مشغول کند. اهل‌ گله و شکایت و اشکال‌تراشی هستید و از هر فرصتی برای غر و لند و اعصاب‌خوردی با همسر یا عشق‌ زندگیتان بهره می‌گیرید، ادامه این وضعیت رابطه شما را به سردی خواهد گذاشت، در نتیجه از امروز رویکرد خود را تغییر دهید و به جای گله‌ و شکایت‌های بی‌جا، از محبت و صفا با عشق ‌زندگیتان صحبت کنید. روز خوبی برای شراکت نیست و احتمال زیادی وجود دارد که شریکتان کلاه سرتان بگذارد. در اولین فرصت وضعیت مالی خود را بررسی کنید و مواظب باشید در چیزی در حساب‌و‌کتاب‌های شما از قلم نیافتاده باشد.   دغدغه‌های بی‌شماری دارید و ناراحت و مضطرب هستید. برای رفع این دغدغه‌ها با همسر یا عشق زندگیتان صحبت کنید و به آرامش برسید.




فال روزانه مهر

به هر کس نمی‌توان اعتماد کرد. مردمانی هستند که هر روز به رنگ تازه‌ای درمی‌آیند و از اعتماد تو سوء استفاده خواهند کرد. باید هوشیار باشی و فریب ظاهر کسی را نخوری.

باید این روزها مراقب سلامتی‌ات باشی. عصبانی شدن به غیر از مشکلات جسمی مثل سردرد، معده درد و … می‌تواند پیامدهای روحی نیز داشته باشد. ممکن است با بحران‌های مادی و یا عاطفی روبرو شوی و آرامشت را از دست بدهی.

باید آرامش خود را حفظ کنی. اگر با فکر و دوراندیشی خرج نکنی دچار بحران مالی خواهی شد. باید از شتابزدگی پرهیز کنی چون موقعیتی در انتظار توست که آینده مالیت را تضمین می‌کند.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

امروز رفتار همراه با سرکشی شما هرچند برای اطرافیانتان دور از انتظار است، ولی این هشدار را به آنها می دهد که اصلا دلتان نمی خواهد طبق قوانین آنها بازی کنید. به جای چسبیدن به خاطرات ناخوشایند گذشته از امکان بیان کردن احساسات و خواسته های واقعیتان در زمان حال استفاده کنید. ما یک بار بیشتر زندگی نمی کنیم و نباید عمرمان را با حسرت خوردن سپری کرده و فرصت هایی که داریم را به راحتی از دست بدهیم. اگر در جستجوی عشق هستید کمی از پشت میز کازتان کنار بیایید، به فرصتهایی که در اطرافتان هستند دقت کنید. اگر نسبت به طرف مقابلتان شک دارید یک نفس عمیق بکشید و کمی فکر کنید اگر مدرکی در دست ندارید بهتر است دست از افکار بیهوده بردارید و خودتان را عذاب ندهید. کمک به دیگران به شما روحیه تازه ای میبخشد در فعالیتهای داوطلبانه گروهی شرکت کنید.

روز حساسی را در پیش دارید و بهتر است که بیشتر از همیشه مواظب سلامت وجود نازنینتان باشید. از کارهای خلاف و ناپسند دوری کنید. در غیر این صورت دیری نخواهد پایید که کارهای خلاف شما گریبانتان را می‌گیرد و گرفتار خواهید شد.  شرایطی برای تغییر شغل و فراگیری مهارت‌های جدید انتظار شما را می‌کشد. به فکر شکار موقعیتها باشید و از فرصتهای جدید نهایت استفاده را ببرید.  بیشتر اوقات روز را مشغول کار و تلاش هستید و فرصتی برای رسیدگی به خودتان پیدا نمی‌کنید، اجازه ندهید این روحیه کار شما را به بستر بیماری بکشاند و فرصتی از روز را به خودتان اختصاص دهید و تعادل را میان کار و تفریح حفظ کنید. به محبت همسر یا عشق ‌زندگیتان شک کرده‌اید و این احساس فاصله‌ای عمیق میان شما ایجاد کرده است، قبل از اینکه اوضاع از چیزی که هست خراب‌تر شود، در اولین فرصت با عشق‌ زندگیتان صحبت کنید و دلایل رفتار شک‌برانگیز ایشان را جویا شوید.




فال روزانه فردا آبان ( پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

دوست داشتن، دوستی و عشق را به وجود می‌آورد. در این هیچ تردیدی نیست. با کلید دوست داشتن می‌توانی درهای بسته زیادی را باز کنی و به قلب او نفوذ کنی.

درست است که اتفاق تازه‌ای نیفتاده است، اما تو سعی کن نگاهت را به زندگی عوض کنی. این نگاه تازه توست که به اشیاء و اشخاص معنای تازه‌ای می‌بخشد. در این صورت خوشحال و باطراوت خواهی بود.

رفته رفته وضعیت مادی تو بهبود می‌یابد و همین مساله روحیه تو را عوض می‌کند و همچنین فضای گرمتری را در خانواده به وجود می‌آورد.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

لبخند زیبایتان را از اطرافیان خود دریغ نکنید و تا جایی که ممکن است بخندید تا دیگران را نیز به خنده بیاورید. پشت اعتماد به نفس شما قدرتی فوق العاده نهفته است، با انرژی و شور و هیجان تمام به کارهایتان بپردازید. شما در رابطه عاطفی خود به دنبال آزادی بیشتری نسبت به گذشته هستید و برای رسیدن به این خواسته خود می توانید با لبخندی در اوج بی تفاوتی در برابر هر نوع مخالفتی مقاومت کنید. حتی اگر تصمیم بگیرید به این احساس خود غلبه کنید هم نخواهید توانست برای مدتی طولانی جلوی خودتان را بگیرید. گاهی عاقلانه تر این است که بجای اینکه از روی یک چاله بپرید از کنار ان با احتیاط رد شوید به نفعتان هست تا فرصت هست احساسات خود را کنترل کنید و بجای انکه به احساساتتان اجازه دهید کنترل رفتارتان را بدست بگیرد شما زمام احساسات خود را بدست بگیرید حضور شخصی جدید در محیط کار بشدت نگرانتان میکند کار خود را بکنید خطری شما را تهدید نمی کند.

فرصتی برای ورزش و تحرک پیدا می‌کنید، به لطف این فرصت، انرژی بیشتری پیدا کنید و با ورزش، سلامت خود را تضمین نمایید. قصد انجام کار مهمی دارید، اما با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند مشورت نکرده‌اید و به همین دلیل نیز تمامی جوانب این کار مهم را در نظر نگرفته‌‌اید. امروز فرصت مناسبی است تا نظر افراد با تجربه را جویا شوید و پس از مشورت و نظرخواهی، بهترین تصمیم را برای انجام این کار مهم اتخاذ کنید. اتفاق غیرمنتظره‌ای در زندگیتان رخ می‌دهد. این اتفاق ممکن است در نگاه اول ناراحت‌کننده به‌نظر برسد، با این حال غم به دل خود راه ندهید زیرا در نهایت همه‌چیز به نفع شما تمام خواهد شد.   سفری غیرمنتظره در پیش دارید و از آنجایی که آماده مسافرت نیستید، مضطرب و نگران شده‌اید. جایی برای نگرانی وجود ندارد، زیرا این سفر به‌خوبی و خوشی پایان می‌یابد و خاطره‌های خوشی را در ذهن شما ماندگار می‌کند.   شرایطی مهیا می‌شود تا به همراه اعضای خانواده برای خرید بیرون بروید و لحظه‌های شادی را در کنار هم سپری نمایید. شک و تردید به همسر یا عشق ‌زندگیتان را کنار بگذارید. اجازه ندهید این شک ریشه‌دار شود و با هم‌صحبتی با عشق ‌زندگیتان ریشه هرگونه شک و تردیدی را بسوزانید.




فال روزانه فردا آذر ( پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

تو از تعهد دوری می‌کنی چون فکر می‌کنی تو را درگیر می‌کند و یا از گیر افتادن می‌ترسی اما باید قبول کنی این بخشی از زندگی است که می‌تواند شیرین هم باشد. باید این افکار را از ذهنت بیرون کنی و نسبت به دوستانت احساس مسئولیت بیشتری داشته باشی.

تو فردی فعال هستی برای دوری از این کسالت روزانه می‌توانی هر نوع ورزشی را انجام دهی، اما شاید بهتر باشد اسکی، شنا و امثال این ورزش را برای شادابی و طراوت خود انتخاب کنی.

سعی کن همیشه برای خود پس‌اندازی داشته باشی. هیچ کاری راحت‌تر از پول خرج کردن نیست. باید آینده نگر بود و فکر روزهایی را کرد که مشکلات متعددی به زندگی هجوم می‌آورد.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

امروز می توانید دیگران را راضی کنید که برای کشف کردن چیزهای تازه و عجیب با شما همراه شوند. در حال حاضر شرایط کیهانی باعث شده اند تمایلات عجیب و غریب شما بیش از هر زمان دیگری باشند. این حالت به ضرر شما نخواهد بود و در واقع فرصتی است برای این که خواسته هایتان را بدون ترس از شنیدن جواب منفی به زبان بیاورید. اگر ریسک نکنید پاداشی به دست نخواهید آورد. اگر در رابطه عاطفی شما مشکلی وجود دارد بهتر است به جای این که جنجال به راه بیندازید، حرف زدن با یکدیگر مشکلات موجود را از بین ببرید. احساسات خود را با روی خوش و صداقت بیان کنید تا همه چیز همانطور که می خواهید پیش برود یادتان باشد که گوش کردن به اندازه حرف زدن از اهمیت برخوردار است منتظر تولد یک کودک در خانواده باشید در رابطه با انجام پروژه ای بخت با شما یار است ،فقط حواستان باشد سهل انگاری نکنید ،از در کنار خانواده بودن تا می توانید لذت ببرید هفته ای شلوغ و پر دغدغه پیش رو خواهید داشت.

اتفاق فرخنده‌ای در زندگیتان رخ می‌دهد. این اتفاق را به بهانه‌ای برای شادی تبدیل نمایید و لحظه‌هایی سرشار از شادکامی را تجربه کنید. رهسپار سفر هستید. در این مسافرت چشم از چمدان‌ها و لوازم خود برندارید چرا که ممکن است کالای باارزشی را در این سفر گم کنید. امروز احتمال دارد ضرر هنگفتی را تجربه کنید. به صلاح شماست که حواستان به دخل‌و‌خرجتان باشد و از معامله‌های پرخطر دوری کنید.  روحیه مهربانی دارید، اما محبت خود را از اعضای خانواده دریغ می‌کنید. این وضعیت باعث شده اهل منزل بر این باور باشند شما فرد سنگ‌دلی هستید که خیر دیگران را نمی‌خواهید. این رویکرد را تغییر دهید و محبت خود را با رفتار و گفتار به اطرافیان ثابت کنید. انسان باتجربه‌ای هستید و سردوگرم روزگار را چشیده‌اید. با این حال تجربه‌های خود را با اطرافیان به اشتراک نمی‌‌گذارید و کسی در جریان مهارت‌های شما نیست. این رویکرد را تغییر دهید و به اطرافیان اجازه دهید تا تجربه‌های شما را به کوله‌بار زندگیشان اضافه کنند.  همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز از در محبت و صفا با شما وارد می‌شود و لحظه‌های عاشقانه‌ای را تجربه خواهید کرد




فال روزانه فردا دی ( پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

یک نفر به رفتار تو چشم دوخته. باید او را خوشحال کنی چون با شاد کردن دلی تا مدتها با خاطره شیرین آن زندگی می‌کنی. خاطرات شیرین بهترین پشتوانه ماست.

با کمی ورزش و توجه به خوردن و نوشیدنت می‌توانی سلامتی‌ات را تضمین کنی.

یک حادثه موجب می‌شود تا برنامه‌ای را هرچه زودتر تمام کرده و به سودش برسی. اما مراقب باش که آنرا راحت و بی‌حساب خرج نکنی.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

امروز وسوسه می شوید که عقل و منطقتان را کنار گذاشته و به دنبال تفریح و خوشگذرانی بروید. دلتان می خواهد خواسته هایتان را فریاد بزنید و به همه بگویید که چه در دلتان می گذرد. کمی در رفتارهایتان احتیاط کنید تا فردا وقتی حال و هوایتان عوض می شود پشیمان نشوید و به مشکل برنخورید. اگر بعدازظهر زود به خانه رفتید لباس های راحت بپوشید و همراه با همسر و فرزندانتان به ورزش و دوچرخه سواری بروید، این کار احساسی فوق العاده به شما خواهد داد. اهداف و رویاهایتان با جاه طلبی های یکی از همکارانتان در تناقض است بدلیل همین مخالفت هایی که با شما میشود سرعت پیشرفتتان را کم میکند اگر تصمیم دارید احساسات خود را به زبان بیاورید بهتر است تا میتوانید از ذکاوت خود بهره بگیرید تا جای ممکن به جای حرف زدن ، دیگران را متوجه واقعیت ها کنید. در رابطه با مسائل عاطفی بهتر است پیش از هرکاری با خودتان خلوت کنید و رو راست باشید.

روحیه احساساتی هستید و تصمیم‌ شتاب‌زده‌ای می‌گیرید. قبل از اینکه این روحیه کار دست شما بدهد، بر احساسات خود غلبه کنید. پولی روانه حساب بانکی شما می‌شود. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. امید واهی را کنار بگذارید و به دنبال اتفاق‌های غیرواقع‌بینانه نباشید. در عوض زندگی را با رویکردی جدی و حساب‌شده در پیش بگیرید و اجازه ندهید فاصله‌ای میان شما و رویاهایتان ایجاد شود. یکی از آشنایان یا اطرافیان شما در آتش عشق می‌سوزد و به محبوبی دل باخته است، اجازه ندهید این فرد بیشتر از این در آتش عشق بسوزد و به ایشان کمک کنید تا به محبوبش برسد و عشقی جاودان و ماندگار را تجربه نماید. انسان زحمت‌کشی هستید و در طول سال‌های زندگیتان لحظه‌ای دست از کار و تلاش بر نداشته‌اید. این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید در آینده‌ای نزدیک مزد تلاش‌های شبانه‌روزی خود را دریافت می‌کنید. اهمیتی به گذر زمان نمی‌دهید و این وضعیت باعث شده تا اطرافیان از شما جلو بیفتند و دستاورد کمی در زندگی داشته باشید. ادامه این رویکرد اصلاً به صلاح شما نیست و امروز تصمیم بگیرید که با وقت‌شناسی‌ و نظم، زندگی خود را دگرگون کنید.  اتفاق فرخنده‌ای در زندگی شما رخ می‌دهد. از شرایط نهایت استفاده را ببرید و دامنه دستاوردهای خود را گسترش دهید.




فال روزانه فردا بهمن ( پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

مراقب باش!! تند رفتن فقط در رانندگی خطرساز نیست بلکه در برخورد با یک دوست یا همکار هم ممکن است خطرآفرین باشد. گاهی این خسارتها جبران‌ناپذیر خواهد بود.

این روزها باید منتظر یک خبر و یا یک اتفاق خوش باشی. در موقعیت فعلی‌ات به تجربه‌های تازه‌ای دست پیدا می‌کنی که برایت سودمند خواهد بود. اگر در این فکر هستی که کار چشمگیری برای خانواده‌ات انجام دهی موقعیت مناسبی است.

بدن ما روزانه و تمام وقت برای حرکت کردن طراحی شده. حرکت دادن عضلات صورت با انواع ورزشها، صحبت کردن و حالات شاداب چهره، تو را جوان و سلامت نگه می‌دارد.

سود خوبی بدست می‌آوری. اگر یک شراکت برمبنای دوستی و رفاقت باشد، به نتایج درخشانی خواهد رسید. فقط مراقب باشی با بلندپروازی این موقعیت را از دست ندهی.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

در حال حاضر هر چیزی در رابطه باعشق برای شما امکان پذیر است، ولی ممکن است در راهتان مجبور شوید با برخی پستی و بلندی ها دست و پنجه نرم کنید. شاید گاهی اعتماد به نفستان کمتر شود، اما سخت کوشی و اراده تان شما را به نتیجه ای که لیاقتش را دارید خواهد رساند. دلسرد نشوید و میدان را به راحتی خالی نکنید، موانعی که در سر راهتان قرار می گیرند در واقع برایتان همچون هدیه ای هستند که به شما کمک می کنند به ضعف هایتان غلبه کنید. شاید نقشه هایی که برای آینده دارید کمی دور از حقیقت به نظر برسند ،هماهنگ کردن کارهایتان با رویاهایتان می تواند زمینه را برای رسیدن شما به موفقیت فراهم کند، بیش از پیش مطالعه کنید و ایده های بکری که در سر دارید را روی کاغذ بیاورید، بهتر است برای مدتی از شب بیداری بپرهیزید، برای مطلبی که مدت هاست مثل خوره به جانتان افتاده به مشاور مراجعه نمایید و به مغزتان استراحت دهید.

روز حساسی را در پیش دارید و به صلاحتان است که بیشتر از همیشه مواظب سلامتیتان باشید.  احتمال زیادی وجود دارد که امروز وسوسه‌ شوید و خرید‌های غیرضروری انجام دهید، به این ترتیب حواستان بیشتر از همیشه به خرج‌ها باشد و خریدی انجام ندهید که بعدا از آن پشیمان شوید. مهره‌مار دارید و اطرافیان را به خود جذب می‌کنید. به لطف این روحیه دوستان بیشتری را دور خودتان جمع کنید و از ارتباط با آشنایان نهایت استفاده را ببرید. اتفاق ناگواری در زندگی شما رخ می‌دهد. اجازه ندهید این اتفاق زمینه سرخوردگی و افسردگیتان را فراهم کند. با فردی که سنگ ‌صبور شماست صحبت کنید و بار غصه‌هایتان را زمین بگذارید.  تا می‌توانید دانش و مهارت‌های جدید فرا بگیرید. مطمئن باشید به هر اندازه که برای فراگیری مهارت‌های جدید تلاش می‌کنید،‌ به همان اندازه در زندگی از اطرفیان جلوتر قرار خواهید گرفت. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز کار ناشایستی انجام می‌دهد و آبروی شما را به خطر می‌اندازد. برای انجام این کار به ایشان تذکر دهید و از وی درخواست کنید در آینده بیشتر مواظب رفتار خود باشد.




فال روزانه فردا اسفند ( پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

سعی می‌کنی پیچیده و رازآلود باشی در حالی که لزومی به اینکار نیست. در دوستی‌ها، آسان می‌توان دیگران را فریب داد اما قبل از آن، تو خود امتیاز مهمتری را از دست داده‌ای.

در لباست از پارچه سفید و طبیعی استفاده کن چون به تو احساس آرامش و شادابی القا می‌کند.

روز کلافه کننده‌ای در پیش داری، اما خیلی زود بعضی مشکلات برطرف خواهد شد. اگر مشغول تجارت و یا خرید و فروش هستی با رونق کار و سودهای قابل توجهی روبرو می‌شوی.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

امروز با طبیعت شاد و آرامتان تأثیر بسیار زیادی روی اطرافیان خود می توانید داشته باشید. جذابیتتان شما را به هر کجا که بخواهید می توانید برسید، پس از آن هر جور که دلتان می خواهد استفاده کنید. روی نقاط مثبت تمرکز کنید. لبخند بزنید و باعث شادی اطرافیانتان بشوید. امروز دلتان می خواهد که عشق و علاقه خود را به کسی که دوست دارید نشان دهید. ولی رفتارتان کمی غیر قابل پیش بینی است و ممکن است فراتر از حد و حدود همیشگیتان بروید. این کار تا زمانی که طرف مقابلتان مشکلی نداشته باشد هیچ اشکالی ندارد. قلب بزرگ و روح مهربان شما مشکلات را از سر راه شما بر خواهد داشت، وقت گذراندن با بچه ها میتواند برای شما خیلی خوب باشد، در رابطه با مسئله ای که مستقیما به شما مربوط نمیشود حواستان باشد حد و مرز ها را فراموش نکنید و کار خطرناکی انجام ندهید، مسئولیتی به شما داده خواهد شد با عجله رفتار نکنید و از موانعی که بر سر راهتان قرار دارد فرار نکنید.

عینک بدبینی به چشم زده‌اید و دنیا را سرشار از موضوعات منفی و نگران‌ کننده می‌‌بینید، این رویکرد نه تنها شما را به لحاظ کاری از اطرافیان عقب انداخته‌ است، بلکه به لحاظ روحی نیز به انسان افسرده‌ای تبدیل شده‌اید. در نتیجه امروز زمان مناسبی است که عینک بدبینی را از چشم بردارید و با نگاهی مثبت و آینده‌نگرانه زندگی را ادامه دهید.   یکی از دوستان قدیمی که مدتی زیادی است خبری از وی ندارید سراغتان را می‌گیرد. دیدارها را با این دوست قدیمی تازه کنید و لحظه‌های شادی را پشت سر بگذارید. معامله‌ای در پیش دارید و نقشه‌های زیادی برای سودآوری بیشتر کشیده‌اید، اما بهتر است این معامله را با چشم‌بسته انجام ندهید و یک‌بار دیگر جوانب مختلف آن را بررسی نمایید، در نهایت پس از بررسی‌های مختلف و مشورت با اطرافیان، معامله‌ای را انجام دهید که جایی برای ضرر در آن وجود نداشته باشد. با شرکت در کارهای خیر و خداپسندانه به لحاظ روحی به آرامش برسید. مدتی است که احساس می‌‌کنید کارها آن‌گونه که انتظار دارید پیش نمی‌رود و از روند انجام کارها رضایت ندارید، امروز ورق بر می‌گردد و کارهای روزانه راحت‌تر از چیزی که فکرش را بکنید انجام خواهد شد.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار