فال روزانه پنجشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۱

به گزارش رصد روز،فال روزانه پنجشنبه ۲۸  مهر ۱۴۰۱ و فال روز تولد بیست و هشتم مهر و فال روزانه فردا بیست و هشتم مهرماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزان...

به گزارش رصد روز،فال روزانه پنجشنبه ۲۸  مهر ۱۴۰۱ و فال روز تولد بیست و هشتم مهر و فال روزانه فردا بیست و هشتم مهرماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۲۸  مهر ۱۴۰۱ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( پنجشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۱ )

غیرت خوب است اما تعصب چشمان تو را کور می‌کند. از حسادت دوری کن یا جهت آن را به گونه‌ای تغییر بده که تو و دیگران را آزار ندهد.

این روزها اوضاع و احوالت کاملا گرم و آفتابی خواهد بود. یک اتفاق خوشحال کننده باعث تغییر روحیه‌ات می‌شود.

اگر پوست حساسی داری با کرم غیرمعطر مرطوب نگهدار. چون میزان تماس با مواد تحریک کننده و حساسیت‌زا را به شدت کاهش می‌دهد.

بخاطر تمایلات شخصی‌ات دست به کارهای عجیب و غریب می‌زنی که در نهایت پشیمان خواهی شد. مگر احساس می‌کنی به گنج قارون رسیدی که اینطور ولخرجی می‌کنی!!

1متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

روز خوبی را به لحاظ مالی در پیش دارید و یکی از آشنایان که احتمالاً از اعضای خانواده مادری شماست، زمینه‌ای برای افزایش درآمدتان فراهم می‌کند. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و در کنار افزایش درآمد، رابطه خود را با این فرد تقویت کنید.  مواظب حرفهایتان نیستید و گفته‌هایی که می‌زنید زمینه دلخوری اطرافیان را فراهم می‌کند، امروز زمان مناسبی است که به این روحیه خاتمه دهید و قبل از اینکه حرفی از دهانتان خارج شود، حسابی فکر کنید و چیزی نگویید که اطرافیان ناراحت شوند. با فرد مهم و سرشناسی ملاقات می‌کنید و این فرد پندواندرزهای ارزشمندی را در اختیار‌تان قرار می‌دهد. رابطه‌ خود را با این فرد تقویت کنید و درآینده بیشتر با این فرد سرشناس در ارتباط باشید. کارهای زیادی بر سر شما آوار شده و فرصت سرخاراندن ندارید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که به اندازه کافی انرژی برای انجام کارها خواهید داشت و کاری ناتمامی باقی نخواهد ماند.   عشق‌ زندگیتان امروز قصد دارد تا تمام ناراحتی‌های روزانه را با عشق و محبت از تن شما بیرون کند.

مراقب باشید تا تحت تاثیر دیگران قرار نگیرید. ممکن است فردی حرفی را در دهان شما بیاندازد اما از بیان آن بپرهیزید. خودتان را به سادگی در تله دیگران نیاندازید. اعتماد به نفس خود را افزایش دهید و خود برای زندگی تان تصمیم بگیرید که هیچ کس جز خودتان صلاح کار را نمی داند. اخیرا حساس شده اید اما نگران نباشید زیرا این شرایط موقتی است. با خانواده خود صحبت کنید تا کمی از انرژی تان تخلیه شود. به علاوه نصیحت های خوبی را از آنها که با تجربه تر از شما هستند، دریافت خواهید کرد. برای رسیدن به نیتتان باید به خودتان کمی بیشتر سخت بگیرید و تلاش کنید. انجام کاری مهم از شما خواسته شده، به تمام جوانب ان فکر کنید و بی گدار به آب نزنید که در دردسر بدی می افتید. انجام یک معامله به نفع شما تمام خواهد شد، حواستان به سودتان باشد.




فال روزانه فردا اردیبهشت ( پنجشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۱ )

باید به خانواده و دوستانت وقت بیشتری بدهی و بیشتر به آنها توجه کنی. به حرف‌های آنان به دقت گوش بده و تا جایی که می‌توانی به آنها کمک کن.

حواست را جمع کن چون همین روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمی‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول کرده که به خوبی و خوشی تمام می‌شود. یک نفر از اعضای سالمند خانواده در مسئله مهمی کمکت می‌کند.

ممکن است فشارهای اقتصادی تو را ناراحت یا عصبی کنند اما تو نباید خود را ببازی چون این روزها خیلی زود سپری می‌شوند. پس نگذار مشکلات مالی اراده تو را ضعیف کنند.

2متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

اعضای خانواده امروز ساز مخالف می‌زنند و اعصابتان را به هم می‌ریزند. کنترل اعصاب خود را در اختیار بگیرید و با چیزهای پیش‌پا‌افتاده از کوره در نروید.  به خاطر داشته باشید که راه افزایش پول و ثروت از میان صرفه‌جویی و پس‌انداز می‌گذرد. یکی از اعضای خانواده امروز مایه سرشکستگی شما می‌شود. این فرد را سرزنش نکنید و مطمئن باشید در اولین فرصت اشتباهی که مرتکب آن شده را جبران می‌کند. روز را با عشق و محبت آغاز کرده‌اید و احساس می‌کنید که از همیشه بیشتر عاشق شده‌اید، این احساس را به همسر یا عشق ‌زندگیتان منتقل کنید و ایشان را مهمان روزی سرشار از عشق و محبت نمایید.  استعداد‌ و توانایی‌های خود را دست‌کم نگیرید و در زمینه کاری که به آن علاقه دارید مهارت‌های بیشتری کسب کنید. این رویکرد در آینده شرایط بیشتری برای موفقیت و پیشرفت شما فراهم خواهد کرد. برای مدتی هم که شده کمی از کار فاصله بگیرید و زمان بیشتری را به خودتان اختصاص دهید.  احتمال ایجاد سوء‌تفاهمی میان شما و آشنایان وجود دارد. به صلاح شما نیست که این سوء‌تفاهم را ادامه دهید و در اولین فرصت از در دوستی و صلح با دوستان وارد شوید.

اطلاعاتی را امروز به دست می آورید که ممکن است کمی گیج تان کند. اما حواس تان باشد زیرا احتمال این که تبدیل به یک بحث با اطرافیان تان شود زیاد است. سعی کنید در حرف هایتان بی طرف باشید تا بتوانید هارمونی و آرامش فضایتان را حفظ کنید. کلماتی که امروز به زبان می آورید و تک تک حرکات تان زیر ذره بین است، بنابراین نهایت احتیاط را رعایت کنید. اگر نمی توانید احساسات خود را کنترل کنید و احساس می کنید که ناآرام هستید، دلیل آن را تنها در خودتان جستجو کنید. هیچ کس مسبب شادی و ناراحتی زندگی شما نیست. کمک به همنوعان به زندگی تان برکت می بخشد. یک خبر غیرمنتظره درمورد موضوعی که از آن قطع امید کرده بودید دریافت خواهید کرد. به مسافرتی می روید که خاطرات شاد گذشته را برایتان تداعی می کند. اگر تصمیم به تغییر دکوراسیون گرفته اید، اینکار خلق و خویتان را بهتر می کند.




فال روزانه فردا خرداد ( پنجشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۱ )

این روزها مسائل عاطفی ذهن تو را به خود مشغول کرده. دوستان زیادی دور تو جمع شده‌اند اما تو در میان آنها به جستجوی شخص ایده‌آلت هستی. این جستجو را باید ادامه داد تا به نتیجه مطلوب رسید.

اخبار خوشحال کننده و دیدارهای سودمندی در انتظار توست. روش زندگیت را عوض کن تا از این حالت تنش و التهاب خارج شوی. باید به آینده‌ات امیدوار باشی.

احتیاج به کمی استراحت داری. فرصتی باید پیدا کرد تا این خستگی را از تنت دور کنی و با آرامش و انرژی به برنامه‌های بلندمدت فکر کنی.

باید کنترل امور مالی‌ات را داشته باشی و نگذاری سررشته کارها از دست تو خارج شود. همچون یک مدیر موفق باید بحران‌های اقتصادی را مدیریت کرد تا مشکلات حل شود.

3متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

روز را با انرژی و نشاط شروع کرده‌اید و تا پایان روز شاداب و سرزنده خواهید بود. احتمال ایجاد مشاجره میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان بسیار است. انسان ولخرجی هستید و امروز این رفتار کار دستتان می‌دهد. هنرهای زیادی دارید و انسان توانمندی هستید. امروز فرصتی برای هنرنمایی فراهم می‌شود. توانمندیهای خود را به رخ اطرافیان بکشید و تا می‌توانید هنرمایی کنید. تغییری را در محل‌کار یا منزل باید انجام دهید، این تغییر را به فال نیک بگیرید. مطمئن باشید اطرافیان از این تغییر استقبال می‌کنند و اتفاق‌های فرخنده‌ای برای شما به دنبال دارد. دوستی، شما را به منزل خودش دعوت می‌کند. به رقم اینکه انتظار نداشته‌اید، در این مهمانی حسابی به شما خوش می‌‌گذرد و خاطره‌‌ای فراموش‌نشدنی در ذهنتان باقی می‌ماند

قدرتی که امروز در کلام شماست، غیر قابل باور است. بنابراین در کلامی که به زبان می آورید، محتاط باشید. در غیر این صورت در انتخاب های دیگران هم تاثیر منفی خواهید گذاشت. به دیگران، حتی نزدیک ترین افراد زندگی تان، اجازه دهید خودشان برای زندگی شان تصمیم بگیرند. در عین حال با آنها صادق و گشاده رو باشید و تمام حقایقی را که از آنها اطلاع دارید، در اختیارشان قرار دهید. به زودی یکی از دوستان قدیمی تان با انجام کاری، مسیر زندگی شما را تغییر خواهد داد. منتظر هیجانات راهی که در پیش رو دارید، باشید. برای جواب دادن به یک پیشنهاد بهتر است با چند نفری که به آن ها اطمینان دارید مشورت کنید و بعد دست به اقدام بزنید. در رابطه عاطفی تان شور و شوق ایجاد کنید. وقتی را برای کنار هم بودن اختصاص دهید. به طبیعت بروید و با هم حرف بزنید. دنیا را به خودتان کمی آسانتر بگیرید.




فال روزانه

فال روزانه فردا تیر ( پنجشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۱ )

حرف‌های نامربوط یک نفر بین تو و دوست یا همسرت کدورت و ناراحتی به وجود می‌آورد. تا وقتی که از حرف یا خبری مطمئن نشدی نباید درباره‌اش قضاوت کنی.

اتفاقات شیرینی در راه است. به زودی کارت رونق می‌گیرد و پیشنهادهای تازه و نان و آبداری به تو خواهد شد.

باید ورزش را جدی گرفت و از مصرف چیزهایی که سلامتی تو را تهدید می‌کند جدا خودداری کرد.

باید بلند پرواز باشی تا به موفقیت برسی. کسی که به همین زندگی روزمره قناعت کند همیشه به همین حالت خواهد بود. باید آرزوهای بلند داشت و برای تحقق به آنها تلاش کرد.

4متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

پولی به کسی قرض داده‌اید. امروز این پول بازپرداخت می‌شود. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای آینده کنار بگذارید. قصد انجام تغییرات مهمی در زندگی را دارید، اما از این تغییرات می‌هراسید و نگران هستید. جایی برای نگرانی وجود ندارد و تصمیم خود را با یکی از دوستان که تجربه بیشتری دارد، درمیان بگذارید و از ایشان درخواست کنید که برای انجام این تغییر شما را یاری دهد. عزم و اراده‌ راسخ خود را به اطرافیان ثابت کنید و به الگویی از موفقیت و خودساختگی برای دیگران تبدیل شوید. احتمال زیادی وجود دارد که امروز حرف ناشایستی به همسر یا عشق ‌زندگیتان بگویید. اجازه ندهید امروز با دلخوری به پایان برسد و به هر قیمتی که شده دل عشق‌ زندگیتان را بدست آوررید. ایده‌های ناب و باارزشی که در ذهن دارید را اجرا کنید. خطری در کمین است و بیشتر از همیشه مواظب سلامت خود و اعضای خانواده باشید. یکی از همسایه‌ها یا اعضای فامیل چشم دیدن پیشرفت‌های شما را ندارد و امروز حسابی شما را به دردسر می‌اندازد. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و حساب این فرد را کف دستش بگذارید.

امروز به سادگی گذشته نمی توانید برای سوال هایی که در ذهن تان دارید، پاسخ پیدا کنید. در این شرایط ذهن تان را بیش از این درگیر نکنید. با دوستان تان بیرون از خانه قرار بگذارید یا به دوچرخه سواری بروید که روحیه تان را از این رو به آن رو خواهد کرد. در باد بایستید و انرژی جاری آن را دریافت کنید. پس از بازگشت به خانه خواهید دید که شرایط آنقدرها که شما فکرش را می کنید، پیچیده و سخت نبوده است. در محیط کار خبر خوبی به شما می رسد. از آنجا که انتظار آن را نداشته اید، بسیار خوشحال خواهید شد. اگر تنبلی را کنار بگذارید و نظم بیشتری به زندگی تان بدهید پله های ترقی را زودتر طی خواهید کرد. از نگرانی های مالی تان کم خواهد شد. به تازگی در جمعی دوستانه یا در محل کار با شخصی آشنا می شوید که رفتار و عقایدش شما را تحت تاثیر قرار می دهد این فرد را بهتر بشناسید.




فال روزانه فردا مرداد ( پنجشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۱ )

عقل و فکر راهنمای درست و روشنی است پس با بکارگیری از آنها، اطراف خودت را خوب ببین و به هر کسی اعتماد نکن. پیشنهادی به تو می‌شود که باید در مورد آن خوب فکر کنی و همه جوانب را در نظر بگیری تا پشیمان نشوی.

نیاز به صبر و استقامت بیشتری داری. باید خوب به مشکلات مالی‌ات فکر کنی، منشاء آن را پیدا کنی و تحولی در وضعیت اقتصادی‌ات ایجاد کنی.

5متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

امروز بیمار می‌شوید و برای بهبودی باید حسابی استراحت کنید. بیماری را دست‌کم نگیرید و در اولین فرصت با پزشک متخصص مشورت کنید. موقعیت مالی جدیدی را در پیش‌رو دارید و در کنار سودی که از این موقعیت مالی نصیبتان می‌شود، شور و نشاط زیادی را تجربه می‌کنید. این شرایط را به فال نیک بگیرید و اهل منزل را در شادی‌های خود سهیم نمایید.    فردی عابد و سالک امروز از در نصیحت با شما وارد می‌شود و پندواندرزهای مهمی را با شما به اشتراک خواهد گذاشت. نصیحت‌های این فرد را آویزه گوش کنید و مطمئن باشید عمل به این نصیحت‌ها، موفقیت و پیشرفت شما را در آینده تضمین خواهد کرد. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز بیشتر از همیشه عاشق شما است و لحظه‌های عاشقانه‌ای انتظار شما را می‌کشد.

تا می توانید امروز دورتان را خلوت کنید و بگذارید که ذهن تان باز باشد. لبخند بزنید زیرا که لبخند شما دیگران را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد. از این که احساسات تان را برای دیگران نیز بازگو کنید، نهراسید. گاهی دیگران نیز احتیاج دارند که این حرف ها را بشنوند زیرا تجربیات شما برای خود آنها نیز مفید خواهند بود. این روزها زمان تان را بیشتر وقت فردی کنید که دوست اش دارید. از آنجا که شعله های عشق در شما شعله ور شده است، با تقسیم کردن آن با دیگران، رابطه تان را مستحکم تر از قبل خواهید کرد. بهتر است تا به دردسر جدی نیافتاده اید به آنچه که دارید قانع باشید و چشم و هم چشمی را کنار بگذارید. گاهی بلندپروازی بیش از حد می تواند موجب سقوط انسان بشود. شما قلب پاک و نیت زلالی دارید خودتان را درگیر بازی‌های دیگران نکنید، نیتشان خیر نیست.




فال روزانه فردا شهریور ( پنجشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۱ )

اینهمه عجله و شتابزدگی برای چیست؟ باید با صبر و حوصله اجازه بدهی تا گذر زمان خود بخود فاصله‌ها و مشکلات بین شما را حل کند.

امروز خبرهای خوبی می‌شنوی. یک دیدار غیرمنتظره خواهی داشت. به یک مسافرت دعوت می‌شوی نباید آنرا رد کنی چون رفتن به سفر روحیه‌ات را بهتر می‌کند.

استفاده بیش از حد از هر چیزی نوعی اعتیاد به حساب می‌آید حالا کار، خوراکی، سیگار یا … بهتر است در هر هیچ چیز زیاده‌روی نکنی چون سلامتی‌ات را مستقیما به خطر می‌اندازد.

امروز شانس با تو خواهد بود پس دست به کاری بزن که برایت سود و صرفه اقتصادی داشته باشد.

6متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

به خاطر داشته باشید که بی‌احترامی به اطرافیان شما را به فرد منفوری تبدیل خواهد کرد. قبل از اینکه این رفتار رابطه شما با اطرافیان را از چیزی که هست بدتر کند، از در دوستی و احترام با اطرافیان وارد شوید و دل دوست و آشنا را بدست آورید. کار پسندیده‌ای که در گذشته انجام داده‌اید امروز پیش اطرافیان جلوه می‌کند و تعریف و تمجید آشنایان را به دنبال دارد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده بیشتر به فکر انجام کارهای پسندیده باشید. دزدی در کمین مال شما نشسته و امروز اگر چشم چپ کنید، اموالتان به سرقت می‌رود. اهمیت زیادی به انجام خواسته‌های اعضای منزل می‌دهید و این رویکرد شما را حسابی خسته کرده است.  فردی دل در گرو عشق شما دارد و بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید به شما دل باخته است. امروز این فرد عشق خود را با شما درمیان می‌گذارد، اما بهتر است با چشم بسته این عشق را قبول نکنید و به جای اینکه احساساتی شوید، جوانب مختلف این عشق را بررسی نمایید. توانایی‌ و مهارتهای خود را دست‌کم نگیرید. اعتمادبه‌نفس بیشتری داشته باشید و با تکیه بر مهارتهایی که دارید، موفقیتهای بیشتری به کارنامه زندگیتان اضافه کنید.  هدیه‌ا‌ی غافل‌گیرانه دریافت خواهید کرد. از جان و دل پذیرای این هدیه باشید و در اولین فرصتی لطف فردی که به شما هدیه داده را جبران کنید.

امروز روزی است که باید بیش از همیشه به دیگران اعتماد کنید. حرف های دلتان را بزنید و در قبال آن به درد و دل های آنها نیز گوش دهید. از این طریق اطلاعات خوبی نیز نصیب تان خواهد شد. شاید این اطلاعات امروز خیلی به دردتان نخورد اما به زودی می تواند بهترین راهها را به شما نشان دهد. پس توصیه می کنیم ساده از حرف هایی که امروز می شنوید، نگذرید. با عشق زندگی تان قراری گذاشته اید که مدام آن را به تعویق می اندازید. از آنجا که موفقیت تان در راهی که پیش گرفتید حتمی است، به نفع تان است هر چه سریع تر قدم اول را بردارید. در جمعی حرفی می زنید یا موضوعی را مطرح می کنید که برایتان دردسر ساز می شود. قبل از گفتن این حرف، خوب فکرهایتان را بکنید و برای روبرو شدن با عواقبش خودتان را آماده کنید. وقتی از روزگار و زمین و زمان بیش از اندازه توقع داشته باشید هرگز به رضایت خاطر و آرامش قلبی نمی‌رسید.



فال روزانه مهر

به هر کس نمی‌توان اعتماد کرد. مردمانی هستند که هر روز به رنگ تازه‌ای درمی‌آیند و از اعتماد تو سوء استفاده خواهند کرد. باید هوشیار باشی و فریب ظاهر کسی را نخوری.

باید این روزها مراقب سلامتی‌ات باشی. عصبانی شدن به غیر از مشکلات جسمی مثل سردرد، معده درد و … می‌تواند پیامدهای روحی نیز داشته باشد. ممکن است با بحران‌های مادی و یا عاطفی روبرو شوی و آرامشت را از دست بدهی.

باید آرامش خود را حفظ کنی. اگر با فکر و دوراندیشی خرج نکنی دچار بحران مالی خواهی شد. باید از شتابزدگی پرهیز کنی چون موقعیتی در انتظار توست که آینده مالیت را تضمین می‌کند.

7متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

مدتی است که شوخ‌طبعی خود را از دست داده‌اید و مانند سابق نمی‌خندید. ادامه این رویکرد اصلاً به صلاح شما نیست. در اولین فرصت فکری برای تغییر شرایط بردارید و با شوخ‌طبعی و رویی گشاده با دوستان و آشنایان رفتار کنید. خلاقیت و استعداد خود را دست‌کم نگیرید و از این توانایی‌ها نهایت استفاده را ببرید. یکی از اعضای خانواده به دستاورد مهمی در زندگی رسیده ‌است و امروز به دلیل رسیدن به این دستاورد، از وی قدردانی می‌شود. در اولین فرصت این موفقیت را به ایشان تبریک بگویید و به وی ثابت نمایید که این موفقیت‌ها زمینه افتخار و سربلندی شما را فراهم کرده است. مدت‌ها است که آرزوی دیرینه‌ای در دل دارید، امروز سایه همای سعادت بر سر شما می‌افتد و این آرزوی دیرینه تحقق پیدا می‌کند. یکی از دوستان که غمخوار شماست امروز به دیدارتان می‌آید. انسان درستکار و با صداقتی هستید، این روحیه‌ها را ادامه دهید و مطمئن باشید که درست‌کاری شما از چشم اطرافیان پنهان نمی‌ماند. زحمتی که کشیده‌اید امروز به بار می‌نشیند. از این شرایط درس بگیرید و در آینده بیشتر از همیشه تلاش کنید.  همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز از در عشق و محبت با شما وارد خواهد شد. لطف ایشان را جبران کنید و به وی ثابت کنید قدردان محبت عشق زندگیتان هستید.

امروز زمان خوبی برای در خانه ماندن نیست. اگر براتیان مقدور است به یک مسافرت یک روزه بروید و در غیر این صورت در شهر دوری بزنید. سعی کنید چشم تان را به واقعیات اطراف تان بازتر کنید. زمان راه افتادن و کشف کردن است. با ابن کار نه تنها فیزیک تان بلکه ذهن تان هم شاداب تر خواهد شد. اگر مجرد هستید، کمی بیشتر به ظاهر خود اهمیت دهید و بیشتر در مکان های گروهی جمع شوید. در این صورت شانس پیدا کردن یک شریک زندگی نیز برای شما افزایش خواهد یافت. غم و ناامیدی را از خود دور کنید. رفتن به یک میهمانی و دیدار دوستان حالتان را بهتر می کند. برای رفتن به یک سفر کارها طبق برنامه ریزی‌تان پیش خواهد رفت. بی دلیل حرص و جوش نخورید. یک جمله ساده از طرف شخصی که برایتان بسیار مهم است شما را به عرش می برد و دلتان را خوش می کند.




فال روزانه فردا آبان ( پنجشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۱ )

دوست داشتن، دوستی و عشق را به وجود می‌آورد. در این هیچ تردیدی نیست. با کلید دوست داشتن می‌توانی درهای بسته زیادی را باز کنی و به قلب او نفوذ کنی.

درست است که اتفاق تازه‌ای نیفتاده است، اما تو سعی کن نگاهت را به زندگی عوض کنی. این نگاه تازه توست که به اشیاء و اشخاص معنای تازه‌ای می‌بخشد. در این صورت خوشحال و باطراوت خواهی بود.

رفته رفته وضعیت مادی تو بهبود می‌یابد و همین مساله روحیه تو را عوض می‌کند و همچنین فضای گرمتری را در خانواده به وجود می‌آورد.

8متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

عینک بدبینی را کنار بگذارید و با نگاهی مثبت زندگی را در پیش بگیرید. فراموش کرده‌اید که انسان‌های موفق، اعتمادبه‌نفس سرشاری دارند و کارهای مهم زندگیتان را با نبود اعتماد‌به‌نفس انجام می‌دهید، این وضعیت گره‌ای بزرگ در کار شما انداخته و از موفقیت فاصله گرفته‌اید. امروز زمان مناسبی است که فکری به حال این شرایط بردارید و به خودتان قول بدهید که با اعتماد‌به‌نفس بیشتری زندگی را در پیش بگیرید. فردی که نیاز به پول دارد امروز به شما رو می‌کند، دست این فرد را بگیرید و مطمئن باشید پولی که به ایشان قرض می‌دهید زودتر از چیزی که فکرش را بکنید باز پرداخت خواهد شد. با دوستانی که مدت‌ها است خبری از آنها نداشتید تجدید دیدار کنید.  فرصتی پیدا می‌کنید تا به همراه اعضای خانواده برای خرید بیرون بروید و لحظه‌های شادی را در کنار هم سپری نمایید. احساس می‌کنید رابطه شما و عشق ‌زندگیتان گرمای سابق را ندارد و از یکدیگر خسته‌شده‌اید، ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و این احساس را در اولین فرصت با همسر یا عشق‌ زندگیتان در میان بگذارید و هیجان‌ بیشتری را در زندگی عاشقانه خود تجربه کنید. اجازه ندهید زندگی شما حالتی کسل‌کننده پیدا کند و با تفریح و سرگرمی، روحیه‌ خود را بهبود بخشید.

امروز ذهن شما آماده یادگیری است بنابراین آن را باز بگذارید تا هر گونه اطلاعاتی را دریافت کند. اگر احساس خستگی می کنید، یک چرت کوتاه بزنید و باقی روزتان را طبق برنامه ای که از قبل ریخته اید، پیش روید. اگر برای بیدار ماندن در روزها و شب هایی که مسئولیت های زیاد دارید، به کافئین یا دیگر مواد دیگر متوسل می شوید، بهتر است هر چه سریع تر از آنها دوری کنید زیرا این مواد تنها بدن شما را فریب می دهند و در دراز مدت به سیستم عصبی شما صدمه خواهند زد. انتقادی از شما می شود که بهتر است به جای جبهه گرفتن به آن گوش و برایش راه حلی پیدا کنید، شک نکنید به نفع شماست. شخصی اصرار دارد با شما ملاقاتی داشته باشد بیش از این نه نگویید. اتفاقی که مدتهاست منتظرش هستید می‌افتد اما شما را آنچنان که باید و شاید خوشحال نمی‌کند.




فال روزانه فردا آذر ( پنجشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۱ )

تو از تعهد دوری می‌کنی چون فکر می‌کنی تو را درگیر می‌کند و یا از گیر افتادن می‌ترسی اما باید قبول کنی این بخشی از زندگی است که می‌تواند شیرین هم باشد. باید این افکار را از ذهنت بیرون کنی و نسبت به دوستانت احساس مسئولیت بیشتری داشته باشی.

کسی با ارسال هدیه‌ای به تو ابراز علاقه می‌کند. وقتی این ابراز علاقه متقابل باشد، دوستی‌های شیرین و شادی آفرینی شکل می‌گیرد. بدون این دوستی‌ها زندگی سرد و بی‌روح می‌شود.

تو فردی فعال هستی برای دوری از این کسالت روزانه می‌توانی هر نوع ورزشی را انجام دهی، اما شاید بهتر باشد اسکی، شنا و امثال این ورزش را برای شادابی و طراوت خود انتخاب کنی.

سعی کن همیشه برای خود پس‌اندازی داشته باشی. هیچ کاری راحت‌تر از پول خرج کردن نیست. باید آینده نگر بود و فکر روزهایی را کرد که مشکلات متعددی به زندگی هجوم می‌آورد.

9متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

یکی از اعضای خانواده یا اطرافیان استعداد زیادی دارد و آینده درخشانی را پیش‌روی وی می‌بینید، اما شرایط پیشرفت برای این فرد مهیا نیست و تاکنون به دستاورد چندانی نرسیده‌است، در اولین فرصت مسیر را برای موفقیت این فرد مهیا کنید و مطمئن باشید کمکی که امروز به ایشان می‌کنید را فراموش نخواهد کرد و در آینده دست شما را خواهد گرفت. انسان خیال‌پردازی هستید و همیشه در رویا و خیال به سر می‌برید. ادامه این وضعیت چیزی به غیر از شکست و ناکامی به دنبال ندارد، در نتیجه از امروز تصمیم بگیرید که خیال‌بافی را کنار بگذارید و نگاهی واقع‌گرایانه به زندگی داشته باشید.   در رویارویی با مشکلات، آرامش خود را از دست ندهید و سختی‌های زندگی را با استقامت پشت‌سر بگذارید. روز خلوتی را در پیش دارید و فرصتی پیدا می‌کنید تا به استراحت یا تفریح دلخواه مشغول شوید.  آتش عشق بیشتر از همیشه در دلتان شعله‌ور شده و برنامه‌هایی ترتیب داده‌اید تا عشق‌ سوزان خود را نثار همسر یا عشق ‌زندگیتان کنید، مطمئن باشید که عشق ‌زندگیتان نیز در عشق شما می‌سوزد و روز خوبی را برای عاشقی انتخاب کرده‌اید.

ارتباط برقرار کردن برایتان سخت شده است اما همه تلاش تان را بکنید تا پیوندتان با دیگران گسسته نشود. زیرا تنها از راه ارتباط با دیگران است که می توانید اطلاعات تان را گسترش دهید. در جاهایی که تصمیم گیری برایتان سخت می شوید و نمی توانید از میان چند راه یکی را انتخاب کنید، از دلتان کمک بگیرید و با اطمینان همان راه را بروید. اگر مدام نگران پشت سرتان باشید، از سرعت تان کاسته خواهد شد و دیرتر به هدف تان می رسید. اگر به فکر فروش یک یا چند تا از دارایی تان هستید، امروز برای فروش آن اقدام کنید که موفق خواهید شد. روزهای موفقیت آمیزی را پیش رو دارید و نامتان بر سر زبان‌ها می افتد. برای سوالی که مدتها ذهن شما را مشغول کرده پاسخ مناسبی می یابید و به آرامش خیال می رسید. درهای موفقیت و شادکامی به رویتان گشوده شده و با کمی درایت و تیزهوشی به خواسته‌تان خواهید رسید، فرصت را از دست ندهید.




فال روزانه فردا دی ( پنجشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۱ )

در شرایط تازه‌ای قرار می‌گیری که باید دست به انتخاب جدیدی بزنی. همیشه عاقبت کار را در نظر بگیر و دست به عمل بزن و گرنه ضرر می‌کنی.

یک نفر به رفتار تو چشم دوخته. باید او را خوشحال کنی چون با شاد کردن دلی تا مدتها با خاطره شیرین آن زندگی می‌کنی. خاطرات شیرین بهترین پشتوانه ماست.

با کمی ورزش و توجه به خوردن و نوشیدنت می‌توانی سلامتی‌ات را تضمین کنی.

یک حادثه موجب می‌شود تا برنامه‌ای را هرچه زودتر تمام کرده و به سودش برسی. اما مراقب باش که آنرا راحت و بی‌حساب خرج نکنی.

10متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

اهل‌ ولخرجی و خرید‌های غیرضروری نیستید و همیشه حوا‌ستان به دخل‌و‌خرجتان هست، به همین دلیل پس‌انداز قابل‌قبولی اندوخته‌اید و نگرانی مالی ندارید. امروز به اهمیت پس‌انداز و صرفه‌جویی پی‌خواهید برد چرا که به مشکل مالی برخورد می‌کنید و این مشکل را به‌راحتی با کمک پس‌اندازی که کنار گذاشته‌اید حل خواهید کرد. هوش سرشاری دارید، اما از این استعداد بهره نمی‌برید و اجازه داده‌اید اطرافیان از شما پیشی بگیرند. از امروز قول بدهید از توانمندیهای خود بیشتر استفاده کنید و یک سروگردن بالاتر از دیگران قرار بگیرید. خودتان را غرق کار کرده‌اید و حالی از اعضای خانواده نمی‌پرسید، از امروز وقت بیشتری برای اهل منزل کنار بگذارید و بیشتر از گذشته احوال‌پرس اعضای خانواده باشید. شرایطی دست می‌دهد تا پای صحبت یکی از همکاران یا همسایه‌ها بنشینید.  فرصتی پیدا می‌کنید تا دستی به روی سر و وضع منزل خود بکشید و کارهای عقب‌مانده را انجام دهید. همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز از در ناسازگاری وارد می‌شود و مشاجره‌ای میان شما در می‌‌گیرد. اجازه ندهید این مشاجره زمینه دلخوری شما را فراهم کند و در اولین فرصت زمینه صلح و آشتی را برقرار کنید.

اهل‌ ولخرجی و خرید‌های غیرضروری نیستید و همیشه حوا‌ستان به دخل‌و‌خرجتان هست، به همین دلیل پس‌انداز قابل‌قبولی اندوخته‌اید و نگرانی مالی ندارید. امروز به اهمیت پس‌انداز و صرفه‌جویی پی‌خواهید برد چرا که به مشکل مالی برخورد می‌کنید و این مشکل را به‌راحتی با کمک پس‌اندازی که کنار گذاشته‌اید حل خواهید کرد. هوش سرشاری دارید، اما از این استعداد بهره نمی‌برید و اجازه داده‌اید اطرافیان از شما پیشی بگیرند. از امروز قول بدهید از توانمندیهای خود بیشتر استفاده کنید و یک سروگردن بالاتر از دیگران قرار بگیرید. خودتان را غرق کار کرده‌اید و حالی از اعضای خانواده نمی‌پرسید، از امروز وقت بیشتری برای اهل منزل کنار بگذارید و بیشتر از گذشته احوال‌پرس اعضای خانواده باشید. شرایطی دست می‌دهد تا پای صحبت یکی از همکاران یا همسایه‌ها بنشینید.  فرصتی پیدا می‌کنید تا دستی به روی سر و وضع منزل خود بکشید و کارهای عقب‌مانده را انجام دهید. همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز از در ناسازگاری وارد می‌شود و مشاجره‌ای میان شما در می‌‌گیرد. اجازه ندهید این مشاجره زمینه دلخوری شما را فراهم کند و در اولین فرصت زمینه صلح و آشتی را برقرار کنید.




فال روزانه فردا بهمن ( پنجشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۱ )

مراقب باش!! تند رفتن فقط در رانندگی خطرساز نیست بلکه در برخورد با یک دوست یا همکار هم ممکن است خطرآفرین باشد. گاهی این خسارتها جبران‌ناپذیر خواهد بود.

این روزها باید منتظر یک خبر و یا یک اتفاق خوش باشی. در موقعیت فعلی‌ات به تجربه‌های تازه‌ای دست پیدا می‌کنی که برایت سودمند خواهد بود. اگر در این فکر هستی که کار چشمگیری برای خانواده‌ات انجام دهی موقعیت مناسبی است.

بدن ما روزانه و تمام وقت برای حرکت کردن طراحی شده. حرکت دادن عضلات صورت با انواع ورزشها، صحبت کردن و حالات شاداب چهره، تو را جوان و سلامت نگه می‌دارد.

سود خوبی بدست می‌آوری. اگر یک شراکت برمبنای دوستی و رفاقت باشد، به نتایج درخشانی خواهد رسید. فقط مراقب باشی با بلندپروازی این موقعیت را از دست ندهی.

11متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

امروز فرد بسیار بانفوذی که ارتباطات گسترده‌ای دارد با شما آشنا خواهد شد، این آشنایی را به فال نیک بگیرید و در آینده برای حل مشکلات روی آشنایی با این فرد حساب باز کنید.   قرار است منزل خود را تغییر دهید و این تغییر مکان به نفع شما خواهد بود. فردی که بدخواه شما است از هر فرصتی برای فاصله انداختن میان شما و یکی از عزیزانتان بهره می‌گیرد، اجازه ندهید این فرد به نقشه‌های شوم‌ خود برسد. امروز دست ایشان را رو کنید و وی را به سزای عملش برسانید. از کاری که به آن مشغول هستید، دلسرد نشوید و مطمئن باشید که انجام این کار در نهایت سود سرشاری روانه حسابهای بانکیتان می‌کند. امروز اتفاق مهمی در زندگی شما میفتد و درس بزرگی می‌گیرید. این اتفاق را به یاد داشته باشید و تجربه‌های ارزشمندی به کوله‌بار زندگیتان اضافه کنید.  همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز حسابی غرق در کار است و شما را فراموش می‌کند، از این رفتار ایشان ناراحتی به دل نگیرید و مطمئن باشید در اولین فرصت که سر عشق ‌زندگیتان خلوت شد، توجه بیشتری به شما معطوف می‌کند.

امروز افکار قدرتمندانه ای را در سر می پرورانید. اگر فکر می کنید که آنها می توانند برایتان مفید باشند، حتما آنها را با دیگران در میان بگذارید. کلید موفقیت شما در چنین روزی، یاد گرفتن از دیگران است. سعی کنید ایده های متفاوت را در سرتان پرورش دهید و پس از بررسی جوانب مختلف آنها، بهترین را انتخاب کنید. گار گروهی یک نوع بازی است که می تواند فواید زیادی را در تمام زمینه های زندگی برایتان به همراه داشته باشد. اخیرا شخصی کارهای شما را از راه دور زیر نظر دارد، بهتر است کمی محتاط تر عمل کنید. یک اتفاق ناخوشایند را از صد جهت مختلف بررسی می کنید و فکرش رهایتان نمی‌کند. بیهوده خودتان را خسته و با اینکار فقط عمرتان را تلف می کنید. در انتخاب دوستان دقت بیشتری داشته باشید و به حرف سخن‌چینان اعتنایی نکنید. این افراد اخبار مربوط به شما را هم به دیگران می گویند.




فال روزانه فردا اسفند ( پنجشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۱ )

سعی می‌کنی پیچیده و رازآلود باشی در حالی که لزومی به اینکار نیست. در دوستی‌ها، آسان می‌توان دیگران را فریب داد اما قبل از آن، تو خود امتیاز مهمتری را از دست داده‌ای.

در لباست از پارچه سفید و طبیعی استفاده کن چون به تو احساس آرامش و شادابی القا می‌کند.

بعد از اینهمه کار و تلاش، کمی استراحت سلامتی روح و جسمت را تضمین می‌کند. آب‌درمانی بهترین پیشنهاد است.

روز کلافه کننده‌ای در پیش داری، اما خیلی زود بعضی مشکلات برطرف خواهد شد. اگر مشغول تجارت و یا خرید و فروش هستی با رونق کار و سودهای قابل توجهی روبرو می‌شوی.

12متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

اجازه ندهید مشکلاتی که با آنها روبه‌رو هستید شما را ناامید کند و در اولین فرصت نیروی لازم برای مبارزه با مشکلات را بدست آورید. منفعتی در کارهای شما ایجاد می‌شود و مشکلات‌ مالیتان خاتمه پیدا می‌کند. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنید تا در آینده مشکلات مالی گریبان شما را نگیرد. در رفتار خود با اعضای خانواده تجدید نظر کنید و از در محبت و مهربانی با اهل منزل وارد شوید. دائم خودتان را سرزنش می‌کنید و این رویکرد زمینه سرخوردگی شما را فراهم کرده‌است. ادامه این رفتار اصلاً به صلاح شما نیست و در اولین فرصت سرزنشهای بی‌دلیل را کنار بگذارید و به فکر افزایش اعتمادبه‌نفس خود باشید. احتمال زیادی وجود دارد که کار ناراحت‌کننده‌ای انجام دهید و همسر یا عشق ‌زندگیتان را با این رفتار دلخور کنید.   مهمان‌ ناخوانده‌ای به دیدارتان می‌آید. به رغم اینکه انتظار مهمان را نداشته‌اید، از این مهمان حسابی پذیرایی کنید و به ایشان ثابت نمایید که انسان مهمان‌نوازی هستید.

به اطلاعاتی که در چنین روزی به دست می آورید، اعتماد نکنید. از آنجا که منبع موثقی ندارند، اعتماد کردن و بر اساس آنها تصمیم گرفتن اشتباه محض است. یادتان باشد که دیگران منتظر انتخاب های سرنوشت ساز شما هستند، پس درباره تصمیمی که می گیرید باید محتاط باشید. به زودی از آنجا که انتظارش را ندارید، خبر خوبی در مورد رابطه عاطفی تان به شما می رسد. درهای پیش رویتان را باز بگذارید تا نشانه های آمدن آن را دریافت و خودتان را کاملا آماده کنید. برای رفتن به سراغ کار تازه شما باید قوایتان را به دست آورید. چند روزی به خودتان استراحت بدهید تا برای شروع تازه آماده باشید. شخصی با شما صحبتی می کند و در یک تصمیم گیری با شما همفکری می کند. یک سفر به شما پیشنهاد می شود به آن فکر کنید و بلافاصله جوابی ندهید. نذرتان را ادا کنید.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط

2 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

پری 💐

پاسخ دادن

۲۹ مهر ۱۴۰۱


کاش میشد فال را خلاصه کنید فالتون عالی بود ممنون 🌹👌🏽👌🏽💕

پری 💐

پاسخ دادن

۲۹ مهر ۱۴۰۱


باعرض معذرت متن فال کمتر خلاصه کنید