فال روزانه پنجشنبه ۵ آبان ۱۴۰۱

به گزارش رصد روز،فال روزانه  پنجشنبه ۵ آبان ۱۴۰۱ و فال روز تولد ۵ آبان و فال روزانه فردا ۵ آبان ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ست...

به گزارش رصد روز،فال روزانه  پنجشنبه ۵ آبان ۱۴۰۱ و فال روز تولد ۵ آبان و فال روزانه فردا ۵ آبان ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۵ آبان ۱۴۰۱ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( پنجشنبه ۵ آبان ۱۴۰۱ )

راه درست و راه غلط در زندگی هر کس وجود دارد. این تو هستی که با شناخت‌های خود یکی را انتخاب کرده و در آن به پیش می‌روی. پس چه بهتر که همیشه راه درست را انتخاب کنی.

با استرس و اضطراب، اعصاب و جسم تو را تحلیل می‌رود پس به خودت مسلط باش و اعتماد به نفس داشته باش. صحبت با یک مشاور خوب و باتجربه می‌تواند به تو کمک کند.

 

1متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

روز پر مشغله اما پر باری پیش رویتان است. سعی کنید که به جای نگاه کردن به پشت سر، به رو به رویتان بنگرید و برای اهدافی که در سر دارید برنامه ریزی کنید. سعی کنید خودتان را از حاشیه به دور کنید. به عنوان مثال اگر دوستان تان از شما خواستند تا در مشکلات شان میانجی گری کنید، با یک معذرت خواهی آن را رد کنید. این کارهای غیر ضروری در حال حاضر، وقت، تمرکز و انرژی شما را خواهد گرفت طوری که از کارهای دیگرتان عقب می افتید. پس کلید موفقیت شما در چنین روزی تمرکز بر آینده است. فردی با اراده و اهل گردش هستید، اطرافیان تان از مصاحبت با شما بسیار لذت می برند. این روزها برای بهتر شدن بازار کارتان بسیار فکر و همچنین تلاش می کنید. در مورد مسئله ای عاطفی بهتر است خود رایی را کنار بگذارید و با کسی مشورت کنید تا راه حلی برای مشکل پیش آمده به شما ارائه کند. مراقب سلامت تان باشید و ورزش کنید.

روز خوبی را آغاز کرده‌اید و احساس شادی و نشاط می‌کنید، این احساس را به فال نیک بگیرید و با انگیزه بیشتری به انجام کارهای روزانه مشغول شوید. پولی که مدت‌هاست اندوخته‌اید امروز برای حل مشکلی به کمکتان می‌آید. این شرایط باعث می‌شود تا در آینده نیز به پس‌انداز و صرفه‌جویی ادامه دهید و همیشه به فکر روز مبادا باشید.  رابطه‌ای جدید آغاز می‌کنید و دل به محبوبی می‌بازید. این رابطه را جدی بگیرید و مطمئن باشید با عشقی ماندگار طرف هستید. لحن کلام تند و آزاردهنده‌ را کنار بگذارید و با مهربانی صحبت کنید. اهمیتی به مشکلات دیگران نمی‌دهید و اطرافیان را بیش‌از‌حد تحت‌فشار قرار داده‌اید، قبل از اینکه این رفتار شما را به فرد خودخواه و بی‌ملاحظه‌ای در پیش اطرافیان تبدیل کند، از امروز مشکلات اطرافیان را مشکل خودتان بدانید و اهمیت بیشتری برای دوست و آشنا قائل شوید.




فال روزانه فردا اردیبهشت ( پنجشنبه ۵ آبان ۱۴۰۱ )

مساله‌ای که فکر تو به خود مشغول کرده بود رفع خواهد شد. ممکن است کمی ناراحت و مایوس شوی اما این تجربه‌ای می‌شود که هیچ‌وقت چشم بسته و بدون تفکر، حرف‌های کسی را نپذیری.

برای پیشگیری از یک بحران مالی لازم نیست که به راههای پرپیچ و خم فکر کرد. همین که خود را تحت یک انضباط و برنامه کاری درمی‌آوری در واقع بحران را گذرانده‌ای و موفق شدی. پس دست به کار شو!

2متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

روز خوبی را آغاز کرده‌اید و احساس شادی و نشاط می‌کنید، این احساس را به فال نیک بگیرید و با انگیزه بیشتری به انجام کارهای روزانه مشغول شوید. پولی که مدت‌هاست اندوخته‌اید امروز برای حل مشکلی به کمکتان می‌آید. این شرایط باعث می‌شود تا در آینده نیز به پس‌انداز و صرفه‌جویی ادامه دهید و همیشه به فکر روز مبادا باشید.  رابطه‌ای جدید آغاز می‌کنید و دل به محبوبی می‌بازید. این رابطه را جدی بگیرید و مطمئن باشید با عشقی ماندگار طرف هستید. لحن کلام تند و آزاردهنده‌ را کنار بگذارید و با مهربانی صحبت کنید. اهمیتی به مشکلات دیگران نمی‌دهید و اطرافیان را بیش‌از‌حد تحت‌فشار قرار داده‌اید، قبل از اینکه این رفتار شما را به فرد خودخواه و بی‌ملاحظه‌ای در پیش اطرافیان تبدیل کند، از امروز مشکلات اطرافیان را مشکل خودتان بدانید و اهمیت بیشتری برای دوست و آشنا قائل شوید.

اگر حواستان را حسابی جمع نکنید، احتمال زیادی وجود دارد که با خرید کالاهای غیرضروری، حسابی ولخرجی کنید و ثبات مالی شما به خطر بیفتد. یکی از اعضای خانواده به دستاورد مهمی در زندگی رسیده ‌است و امروز به دلیل رسیدن به این دستاورد، از وی قدردانی می‌شود. در اولین فرصت این موفقیت را به ایشان تبریک بگویید و به وی ثابت نمایید که این موفقیت‌ها زمینه افتخار و سربلندی شما را فراهم کرده است. مدت‌ها است که آرزوی دیرینه‌ای در دل دارید، امروز سایه همای سعادت بر سر شما می‌افتد و این آرزوی دیرینه تحقق پیدا می‌کند. اشتباهی که همسر یا عشق ‌زندگیتان مرتکب شده را ببخشید و به بزرگواری خود را به ایشان ثابت کنید. از هر انگشت شما هنری می‌بارد و انسان هنرمندی و خلاقی هستید، اما اطرافیان به استعداد شما پی‌نبرده‌اند و کسی قدر استعدادتان را نمی‌داند. این وضعیت ادامه پیدا نخواهد کرد و امروز فردی که دستی در دنیای هنر دارد با شما آشنا خواهد شد و شرایط را برای ابراز هنر و توانایی‌های شما ایجاد می‌کند.




فال روزانه فردا خرداد ( پنجشنبه ۵ آبان ۱۴۰۱ )

نگرانی تو برای آینده بی‌مورد است. اختلاف با دوست یا همسرت طبیعی است. این مسائل رفته رفته بهتر می‌شود و آن وقت تو می‌توانی با خاطری آسوده به کارهای دیگرت برسی. باید همچنان بر اعصابت مسلط باشی.

این روزها به موانع تازه‌ای برخورد می‌کنی. از این موانع نباید بترسی بلکه باید علت این بحران را بشناسی و آنرا رفع کنی. در این راه دوستانت هم به تو کمک می‌کنند.

3متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

امروز آنقدر درگیر کارهایتان می شوید که دیگر وقتی برای شریک زندگی تان نمی ماند. حتی شاید مجبور شوید که به یک مسافرت کوتاه مدت بروید. همین موضوع شریک زندگی تان را دلگیر خواهد کرد. بهتر است شرایط را برای او توضیح دهید و از او بخواهید که درگیری های موقتی شما را درک کند. این صبوری ارزش اش را دارد پس کوتاه نیایید. با خرید یک هدیه برای عشق تان او را خوشحال کنید و از دلش درآورید. به زودی از یکی از اقوام نزدیک تان خبر خوبی خواهید شنید. خودتان را برای یک تغییر بزرگ آماده کنید. شخصی موجب ناراحتی و پریشانی شما شده، کسی که حاضر نیست خودش را در حل این مشکل دخالت بدهد، همین امروز او را از زندگی تان پاک کنید. ضرر مالی صورت گرفته که برای جبران آن مدتی زمان لازم است، با عجله کارها را خراب تر می کنید. برای رسیدن به هدفتان زمان طولانی تری لازم است . اما می ارزد که دنبالش را بگیرید.

کارهای زیادی باید انجام دهید و سرتان حسابی شلوغ است، اما ناراحت و نگران نباشید چرا که به اندازه کافی انرژی برای انجام کارهای روزانه بدست خواهید آورد و تمام کارهای امروز را تا انتهای روز به پایان خواهید رساند. اهمیت زیادی به سلامت خود می‌دهید و مواظب جسم و جان خود هستید، این روحیه را ادامه دهید و به خطر داشته باشید که سلامتی سلطنت ناپیدا است. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز کرده‌اید و از جایی که اصلا انتظارش را نداشتید، پولی به دستتان می‌رسد. این موقعیت را به فال نیک بگیرید و به لطف پولی که به دستتان رسیده، روزی سرشار از خوشی را ادامه دهید. گرفتار مشکل مالی هستید و قرض زیادی بالا آورده‌اید، این وضعیت امروز خاتمه می‌یابد و یکی از آشنایان نزدیک شما برای حل مشکلات مالی که با آنها روبرو هستید آستین بالا خواهد زد. همسر یا عشق ‌زندگیتان اهمیتی به شما نمی‌دهد و مدتی است که با رفتار و گفتار خود به شما ثابت کرده که از هر فرصتی برای نادیده‌ گرفتن شما بهره می‌گیرد، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و در اولین فرصت با همسر یا عشق ‌زندگیتان صحبت کنید و دلیل این رفتار را از ایشان جویا شوید. به دنبال شغل جدیدی می‌گردید و از هر فرصتی برای پیدا کردن کار مناسب بهره می‌گیرید، این وضعیت را ادامه دهید و مطمئن باشید کار آینده‌داری به شما پیشنهاد خواهد شد.  خطری در کمین است و بیشتر از همیشه مواظب سلامت خود و اعضای خانواده باشید.




فال روزانه

فال روزانه فردا تیر ( پنجشنبه ۵ آبان ۱۴۰۱ )

مساله مهمی این روزها فکر تو را به خودش مشغول کرده است. اما به نظر می‌رسد باید قید این موضوع را زد و با آن خداحافظی کرد چون اگر هم به او برسی، دوام نمی‌یابد و خیلی زود همه چیز خراب می‌شود.

فعالیت‌های روزانه است که به تو شادی و نشاط می‌دهد. همه دوست دارند تعطیل باشند اما اگر این تعطیلات برای تو چند روز ادامه داشته باشد کلافه می‌شوی. به کاری مشغول باش که از انجامش لذت ببری و تو را سرشوق بیاورد.

بدون یک برنامه‌ریزی دقیق نمی‌شود به پول رسید. شاید به طور تصادفی به سودی برسی اما کوتاه مدت خواهد بود و نباید به آن دل ببندی چون به زودی از بین خواهد رفت.

4متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

امروز دلتان می خواهد در مورد جاه طلبی ها و رویاهای بلند پروازانه خود با اطرافیانتان حرف بزنید، ولی انتقادهای سرسختانه دیگران ممکن است ذوقتان را کور کند. شاید احساس کنید که دارد در حقتان بی انصافی می شود، ولی نباید هم از خودتان عکس العمل تندی نشان دهید؛ فقط به خودتان یادآوری کنید که نیازی به تأیید و تحسین دیگران ندارید. امروز تماس و یا پیامی پر از احساسات از دوستی نزدیک و یا عشقتان دریافت خواهید کرد. شاید این شخص دچار سردرگمی شده باشد و یا از لحاظ عاطفی در عذاب باشد. با او مهربان باشید و اگر بخش هایی از حرف هایش زیاد به مذاقتان سازگار نبود هم رفتار ملایم خود را حفظ کرده و واکنش تندی نشان ندهید. به تازگی درگیر مسئله و کاری ناخواسته شده اید که سودی برایتان ندارد، نفع آن در آخر سر به دیگران می رسد و زیانش در درازمدت متوجه خودتان می شود، بهتر است برای مدتی خودتان را از جریانات به وجود آمده کنار بکشید. باید بدانید که برای هر کاری اصول و قوانینی وجود دارد، بدون تهیه مقدمات نباید انتظار موفقیت داشته باشید.

دور خوراکی‌های ناسالم را خط بکشید و با رژیم‌غذایی سالم و مفید، سلامت‌ خود را تضمین نمایید. با چندین فرصت جدید برای افزایش درآمد روبرو می‌شوید. قبل از هرگونه تصمیم‌گیری، شرایط این فرصت‌ها را دوباره بررسی کنید. خبر بسیار خوشایندی به دست شما می‌رسد و این خبر زمینه شادی و خوشی شما و دیگر افراد منزل را فراهم می‌کند.  انسان سخت‌کوش و پرتوانی هستید و این روحیه شما امروز مورد توجه اطرافیان قرار می‌گیرد. خاطره‌های خوش گذشته در ذهن شما تداعی شده و امروز احساس می‌کنید که کودک‌ درونتان زنده شده است، این روحیه را به فال نیک بگیرید و با زنده‌کردن خاطره‌های خوش گذشته، روزی همراه با خوشی و شادی را تجربه کنید. میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان اختلافی ایجاد می‌شود. اجازه ندهید این اختلاف فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق‌ زندگیتان بیاندازد و در اولین فرصت این اختلاف را از بین ببرید.




فال روزانه فردا مرداد ( پنجشنبه ۵ آبان ۱۴۰۱ )

چون تحت تاثیر دیگران و حرفهایشان قرار می‌گیری روز به روز از دوست یا همسرت فاصله گرفته‌ای. باید هشیار باشی و روابط بهم ریخته را روبراه کنی تا فرصتی برای افراد سودجو برای خودنمایی به وجود نیاید.

اگر بدانی به دنبال چه هستی و هدفت را مشخص کنی به راحتی به آن می‌رسی. انرژیت را در راه تحقق خواسته‌هایت بکار بگیر و روزی که موفق شوی از خودت راضی و خوشنود خواهی بود.

تو زندگی را دوست داری و کمتر به آینده‌های دور فکر می‌کنی. آنقدر در وقایع روزمره غرق شده‌ای که نمی‌توانی به آینده فکر کنی. اگر همین روش را ادامه دهی به زودی با بحران مالی و رکود اقتصادی مواجه می‌شوی.

5متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

حتی اگر احساس می کنید که دوست دارید از دیگران فاصله بگیرید و با خودتان تنها باشید هم طوری رفتار کنید که عزیزانتان حس کنند در صورت نیاز در دسترس آنها خواهید بود و بین خودتان و آنها فاصله نیندازید. امروز روابط شما با شخصی که تا کنون برای شما حکم یک دوست را داشته است ناگهان جه تازه ای به خود خواهد گرفت. شاید ناگهان به این موضوع پی برید که یک علاقه ی متقابل بین شما وجود دارد و نگاهتان به رابطه ای که دارید تغییر کند. این احساس ممکن است که برایتان بسیار زیبا باشد، اما پیش از پذیرفتن هر گونه تعهدی سعی کنید طرف مقابلتان را بهتر بشناسید. درست است که نسبت به او شناخت قبلی دارید، اما با تغییر نوع رابطه خیلی چیزها تغییر پیدا می کنند. بیهوده وقت خودتان را با اهمیت دادن به حرف مردم تلف نکنید، مهم این است که شما می دانید که چه می کنید و پیش وجدان خود سربلند و پیروز هستید. از گذشته دیگران درس بگیرید، دست از شک و تردید بردارید و به تصمیمی که گرفته اید مطمئن باشید. با شخصی به تازگی قهر کرده اید، اگر قصد خرید دارید خوب است اما برای فروش بهتر است دست نگه دارید.

احساس خستگی می‌کنید و حوصله ندارید. امروز بیشتر از همیشه استراحت کنید تا خستگی از تن شما بیرون رود. به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را آغاز کرده‌اید و پولی که انتظارش را نداشتید به حساب‌بانکی‌تان واریز می‌شود. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، به فکر آینده باشید و مقداری از این پول را پس‌انداز کنید. یکی از اطرافیان نیازمند کمک شماست. به این فرد کمک کنید، اما مواظب باشید از کارهای اصلی خود عقب نمانید و وقت بیش‌ازحدی را برای کمک به اطرافیان تلف نکنید. خبر مسرت‌بخش و غیرمنتظره‌ای به دست شما می‌رسد. این خبر را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. به لحاظ کاری روز بسیار خوبی را آغاز کرده‌اید و با اتفاق‌های فرخنده‌ای در محل‌کار روبرو خواهید شد، از این موقعیت نهایت استفاده را ببرید و زمینه پیشرفت‌‌های شغلی خود را فراهم کنید.  اگر مواظب گذرزمان نباشید، لحظه‌های با ارزش زندگی‌ مثل برق و باد از جلوی چشمتان عبور می‌کند. امروز متوجه خواهید شد که همسر یا عشق ‌زندگیتان از چیزی که فکرش را می‌کنید بیشتر دوستتان دارد.




فال روزانه فردا شهریور ( پنجشنبه ۵ آبان ۱۴۰۱ )

بهتر است به جای پیش‌داوری و گوش دادن به حرفهای دیگران، رفتار او را ملاک قضاوت خود قرار دهی. همه آدمها دارای مقاصد و نیتهای پاک و سالم نیستند. پس به کسانی که در ظاهر دوست ولی با افکار شیطانی به سراغت می‌آیند، اعتماد نکن.

می‌توانی نامه‌ای برای یک دوست عزیز بفرستی. هرچند امروزه این رسم برافتاده و جایش را به تماس تلفنی و ایمیل داده اما نوشتن یا خواندن یک نامه لذت دیگری دارد. هم تو را سرذوق می‌آورد و هم دوستت را خوشحال می‌کند.

مشکلات مالی به وجود می‌آید، اما تو با کمی فکر و اندیشه به راه‌حلی برای رفع آن می‌رسی. پس بهتر است تشویش و نگرانی را از خود دور کنی تا زودتر به نتیجه برسی. به زودی این مشکل هم حل خواهد شد.

6متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

امروز به طور تصادفی دوستان تان را ملاقات خواهید کرد و این دیدار دوباره انگیزه ای به شما خواهد داد که رابطه تان را با آنها بیشتر کنید. در رفت و آمدهایتان با آنها اطلاعات مفید و هیجان انگیزی را به دست خواهید آورد که بر زندگی تان نیز بی تاثیر نخواهند بود. سعی کنید اعتماد به نفس خود را بالاتر ببرید و ایده هایی را که در سر دارید با آنها در میان بگذارید تا شرایط برای شما مطلوب تر باشد. به زودی هیجانات زیادی را تجربه خواهید کرد. این هیجانات نه فیزیکی بلکه روحی است و شما را وارد مسیری می کند که مدت هاست انتظارش را می کشیدید. خودتان را برای روزهای پیش رو آماده کنید. با خلوص نیت عمل کنید تا به آنچه می خواهید برسید، وقتتان را بیهوده تلف نکنید و با برنامه کار کنید. ضرری کرده اید فکرش را نکنید تجربه ای که به دست آورده اید به زودی به دردتان خواهد خورد حالا با چشم بازتری به مسائل نگاه می کنید چون می دانید هیچ گربه ای برای رضای خدا موش نمی گیرد. با پشتکاری که دارید به موفقیت بزرگی دست پیدا خواهید کرد.

مشکل بزرگی که با آن دست به گریبان هستید امروز از سر راه‌تان برداشته می‌شود. بیشتر از همیشه مواظب خود باشید و سبک زندگی سالمی را درپیش بگیرید. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و پولی به دستتان می‌رسد، به صلاح شماست که قسمتی از این پول را برای آینده کنار بگذارید. انسان سخاوتمندی هستید، اما اجازه ندهید اطرافیان از این روحیه شما سوءاستفاده کنند. عشقی یک‌طرفه‌ به محبوبی دارید و لحظه‌ای از فکر به دلدار غافل نمی‌شوید، اما این عشق سرانجامی ندارد و ادامه عشق یک‌طرفه چیزی به غیر از غم و تنهایی برای شما به دنبال نخواهد داشت. زندگی را بدون هدف و برنامه ادامه می‌دهید. این رویکرد نه‌تنها جلوی پیشرفت شما را گرفته است، بلکه زمینه افسردگی شما را فراهم کرده. در اولین فرصت‌ هدفهای خود را در زندگی مشخص کنید و با برنامه‌ریزی و نظم، روز‌به‌روز به این هدفها نزدیک‌تر شوید.  امروزوفردا کردن را کنار بگذارید و کارهای مهم را پشت‌گوش نیندازید. روز شلوغ و پرکاری را تجربه می‌کنید و حجم زیاد کارها ممکن است باعث شود تا اعضای خانواده به این فکر بیافتند که اهمیت زیادی به آنها نمی‌دهید، اجازه ندهید چنین تصوری در میان اهل منزل شکل بگیرد و در اولین فرصت پس از اینکه سرتان خلوت شد، اهمیت بیشتری به اعضای خانواده بدهید و به آنها ثابت کنید که همیشه به فکرشان هستید.




فال روزانه مهر

زندگی تو به تصمیمی بستگی دارد که در آینده نزدیک می‌گیری. پس درباره آن بیشتر تامل کن. قبل از شروع هر کاری باید پایان آن را در نظر گرفت و در صورت اطمینان به آن اقدام کرد.

روزهای خوبی در انتظار توست. پاداش ماهها زحمت و تلاش خود را دریافت خواهی کرد و این مسئله تحول بزرگی را در وضعیت اقتصادیت ایجاد می‌کند.

7متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

شما دیگران را دوست دارید، اما گاهی نگاهتان نسبت به آنها نقادانه است و کوچک ترین اشتباهاتشان را هم برای خودتان بزرگ می کنید. امروز هم یکی از آن روزهایی است که به هیچ عنوان نمی توانید خودتان را با هیچ شخص و گروهی به راحتی هماهنگ کنید. وضعیت و رفتار اعضای حاضر در این گروه برای شما رضایت بخش نیست و دلتان می خواهد هر طور که شده است از آنها فاصله بگیرید. سعی کنید به این احساس خود غلبه کنید و متوجه این رفتارتان باشید. امروز خانواده تان و کسانی که دوست دارید به توجه ویژه شما نیاز دارند، تا جایی که در توان دارید به این نیاز آنها رسیدگی کنید و حتی اگر لازم دیدید برنامه هایتان را بخاطر آنها تغییر دهید. مدتی ست که در کارهایتان مانع ایجاد می شود و از فکر چیزی رنج می برید به زودی تمام این فکر و خیال ها پایان می یابد. از اینکه نسبت به انجام کار خود اظهار پشیمانی می کنید و دیگران هم شما را سرزنش می کنند ناراحت نشوید، غصه خوردن فایده ای ندارد جز اینکه کارها را بدتر می کند باید یک تغییر اساسی در خودتان به وجود آورید، در مورد دیگران منفی فکر نکنید.

پولی که در گذشته اندوخته بودید، امروز به کمکتان می‌آید. از این شرایط درس بگیرید و در آینده نیز با پس‌انداز قسمتی از دارایی‌های خود به فکر روز مبادا باشید. اهمیتی به نیازهای اعضای منزل نمی‌دهید و مدتی است که خبری از اعضای خانواده نمی‌‌گیرید، این وضعیت باعث شده تا اهل منزل امروز بیشتر از همیشه به کمک شما نیاز داشته باشند، در چنین شرایطی کمک به اعضای خانواده را در اولویت کارهای خود قرار دهید و از امروز به بعد بیشتر هوای اعضای خانواده را داشته باشید. عشق یک‌طرفه‌ای که دارید را پایان دهید و به فکر عشقی متقابل و ماندگاری باشید. فرصت چشمگیری برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر در پیش‌رو دارید، این فرصت را مغتنم بدانید و نهایت استفاده را از این شرایط ببرید. شرایطی برای تنهایی پیدا می‌کنید، اما از تنهایی دوری بگیرید چرا که فکرهای ناراحت‌کننده‌ای به ذهن شما خطور می‌کند و تنهایی غصه‌هایتان را افزایش می‌دهد. به مشکلی برخورد خواهید کرد، به‌تنهایی برای حل این مشکل اقدام نکنید و از افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند کمک بگیرید.




فال روزانه فردا آبان ( پنجشنبه ۵ آبان ۱۴۰۱ )

امروز، طلایی‌ترین روز عشق و عاطفه توست. در تمام روزهای سال، چنین حالتی وجود نخواهد داشت. شنیدن و یاد دادن هر پیشنهاد در چنین روزی می‌تواند بسیار جدی باشد و سالها زندگیت را تحت تاثیر قرار دهد.

پیاده روی در مسیر خلوت و به تنهایی نتیجه بسیار خوبی خواهد داشت. افکارت را سامان دهی کن تا بتوانی در آرامش زندگی کنی.

اگر سعی کنی به آرامش برسی زندگی به راه خوبی نزدیک می‌شود و در صورتی که با آرامش با آن مواجه نشوی این شانس را از دست خواهی داد.

تا چند روز آینده اوضاع مالی خوب خواهد بود. اگر به فکر کاری جدی هستی هم اکنون زمان فکر کردن به آن است، در غیر اینصورت تا زمان زیادی نتیجه نخواهی گرفت.

8متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

امروز شاید آرزو کنید که ای کاش زندگیتان کنترل داشت و با آن می توانستید این بخش از زندگیتان را روی دور تند بگذارید و هر چه زودتر از شر این همه سختی و پستی و بلندی راحت شوید. با این حال باید بدانید که زندگیتان حتی اگر در نگاه اول همراه با مشکلات باشد هم، در وضعیتی خیلی بهتر از آن چه که خودتان فکر می کنید قرار دارد. امروز شاید اعضای خانواده تان قصد داشته باشند تغییراتی در دکوراسیون خانه ایجاد کنند، اما اختلاف نظرهایی بین افراد خانه وجود دارند که منجر به بحث هایی خواهند شد. از آنجایی که هر کسی نظر خودش را دارد و کوتاه هم نخواهد آمد امروز روز خوبی برای انجام این کارها نخواهد بود؛ فعلا فقط در نظافت منزل با هم همکاری کنید. همیشه فقط به خودتان حق را ندهید، اقلاً فکر کنید شاید دیگران هم حق داشته باشند، راهی بیابید تا مسائل را از نگاه آنها هم ببینید، بدین ترتیب فهم رفتارشان برایتان آسان تر می شود. عجولانه تصمیم گیری نکنید به ضررتان تمام می شود. تحولی اساسی در زندگی تان به وجود خواهد آمد. شما با نیروی اراده تان ناممکن ها را ممکن می سازید.

کار پسندیده‌ای که در گذشته انجام داده‌اید امروز پیش اطرافیان جلوه می‌کند و تعریف و تمجید آشنایان را به دنبال دارد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده بیشتر به فکر انجام کارهای پسندیده باشید. فرصتی برای افزایش درآمد پیش ‌روی شما قرار می‌گیرد. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و به اطرافیان ثابت کنید که انسان موقعیت شناسی هستید. امروز متوجه خواهید شد کاری که به آن مشغول هستید دامنه پیشرفت زیادی دارد و با تلاش و کوشش می‌توانید به دستاوردهای بیشتری برسید. در نتیجه در اولین فرصت طرح و برنامه جدیدی برای پیشرفت و موفقیت در کارها بریزید و مطمئن باشید که فاصله چندانی با موفقیت‌های بیشتر ندارید. سری به دوستان و آشنایان بزنید و با هم‌صحبتی با رفقای قدیمی، افکار منفی را از ذهنتان دور کنید. امروز احساس می‌کنید که بیشتر از همیشه حرف همسر یا عشق ‌زندگیتان را می‌فهمید و نیاز به صحبت با وی دارید، این فرصت را غنیمت بدانید و دمی در کنار عشق ‌زندگیتان بنشینید و با ایشان از عشق و محبت بگویید.  آهنگ سفر کرده‌اید و می‌خواهید مسافرت کنید، اما خطرهای زیادی در این سفر شما را تهدید می‌کند. خطرهای این سفر را به جان بخرید و مطمئن باشید سفری که امروز انجام می‌دهید، در درازمدت فایده‌های زیادی برای شما به دنبال دارد.




فال روزانه فردا آذر ( پنجشنبه ۵ آبان ۱۴۰۱ )

تو فرد صادقی هستی و خیلی زود به دیگران اطمینان می‌کنی. به زودی حقایقی آشکار می‌شود که تصورش را هم نمی‌کردی. همان کسی که روزی ادعاهای زیادی داشت، اکنون مشتش برای تو باز می‌شود و تو حیران می‌مانی.

این روزها خبرهای غافلگیرکننده‌ای می‌رسد که باید بشنوی و از آنها پند بگیری و قدردان زندگیت باشی. روزهای بهتری در راه است.

نگرانی و تشویش می‌تواند عوارض روحی و جسمانی داشته باشد. به سلامتی‌ات اهمیت بده و آرامش خودت را حفظ کن. سعی کن ناراحتی را از خودت دور کنی و خوب بخوابی.

نباید فقط به نیت پول درآوردن کار کرد. گاهی اوقات لازم است به کار به عنوان یک تفریح نگریست. چیزهای مهمتری هم در زندگی هست.

9متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

اگر پله های ترقی را به سرعتی که انتظار داشته اید طی نکنید، ممکن است فکر کنید که یک جای راه را اشتباه رفته اید و تصمیم اشتباهی گرفته اید. با این حال با همان نظم و اراده همیشگی به تلاشتان ادامه دهید، شما به زودی ثمره زحمات خود را خواهید چشید. امروز سوء تفاهم هایی بین شما و شخصی که دوست دارید به وجود خواهند آمد و شاید نتوانید پیامتان را به درستی به طرف مقابلتان منتقل کنید و همین باعث شود که ناراحتی هایی پیش بیایند. با این حال نباید نسبت به این وضعیت با بی تفاوتی رفتار کنید. هر کاری که از دستتان بر می آید برای رفع این سوء تفاهمی که بین شما و مهمترین شخص زندگیتان پیش آمده است انجام دهید. مسافرتی برایتان پیش خواهد آمد، به این مسافرت بروید برایتان بسیار خوب است. غصه خوردن دردی را دوا نمی کند باید برنامه و هدف زندگی تان را درست تعریف کنید. کار و تلاش، برطرف کننده ناراحتی تان می شود. شما خوش قلب و مهربان هستید عصبانیت و خودخواهی شایسته شما نیست، سعی کنید بر اعصاب و رفتارتان مسلط باشید.

اهمیت بیشتری به رژیم‌غذایی خود بدهید و خوراکی‌های ناسالم را کنار بگذارید. به خاطر داشته باشید که راه افزایش پول و ثروت از میان صرفه‌جویی و پس‌انداز می‌گذرد.  امروز خبر بسیار فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد، این خبر را به فال نیک بگیرید و روزی سرشار از خوشی و شادکامی را پشت‌سر بگذارید. در روزی که آغاز کرده‌اید،‌ کارها راحت‌تر از همیشه انجام خواهد شد، این شرایط را مغتنم بدانید و سریع‌تر از همیشه کارها را انجام دهید و فرصتی برای حضور در کنار اعضای خانواده پیدا کنید. زمانی برای استراحت و خلوت پیدا می‌کنید. به لطف این فرصت، خودتان را برای روزهای شلوغ آینده آماده کنید. اعضای خانواده شما را حسابی تحویل می‌گیرند و برنامه‌های خاصی برای شما در نظر گرفته‌اند. لطف اهل منزل را به خاطر داشته باشید و در اولین فرصت محبتهای ایشان را جبران کنید.



فال روزانه فردا دی ( پنجشنبه ۵ آبان ۱۴۰۱ )

خیلی چیزها احتیاج به توضیح و تغییر دارند. برای هر کاری باید دلیلی داشت، حتی اگر لازم نباشد دلیل را برای دیگران توضیح دهیم. ابهامی در ذهن یکی اطرفیانت هست که باید برطرف شود.

یک مشکل که مدت چند ماه است تو را درگیرخود کرده است، به پایان می رسد و مزاحمت‌های آن دست از سرت برمی‌دارد. حالا رفتن به یک سفر کوتاه می‌تواند روحیه تو را عوض کند و با خاطرات خوبی از این سفر باز گردی.

باید همزمان مراقب سلامتی روح و جسمت باشی چون هر کدام مکمل دیگریست.

برای انجام کاری ناچار می‌شوی بر فعالیتهایت بیفزائی. روزهای پرجنب و جوشی در پیش داری. مقداری پول به خاطر خرجهای پیش بینی نشده از دست می‌دهی.

10متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

امروز در مورد خودتان به واقعیت های تازه می رسید. زندگی، جهان یا حتی مفهوم انسان نیز برایتان تا حدودی تغییر خواهد کرد. این احساس ممکن است در ابتدا کمی شما را افسرده کند اما در نهایت ذهن تان را باز و شما را از بندهای که داشته اید رها خواهد ساخت. کتاب های متافیزیک و صحبت با افرادی که در این زمینه تجربه دارند می تواند کمک زیادی به شما کند. به راهی که قدم گذاشته اید شک نکنید زیرا آینده روشنی را برای شما به همراه خواهد داشت. تولد یکی از دوستان تان نزدیک است، او را فراموش نکنید. خرید و فروش هر دو برایتان خوب است. به زودی به موفقیتی دست می یابید که باعث رضایت خاطرتان می شود. پولی را که در انتظارش بودید به دستتان می رسد مواظب صحبت هایتان در جمع باشید و وضع را بدتر از آنچه که هست نکنید. منتظر شنیدن خبر خوبی باشید. به تغذیه خودتان توجه ندارید ورزش عاملی مؤثر در بهبود وضعیت روحی شماست.

قصد شرکت در آزمون مهمی را دارید و حسابی مضطرب و نگران هستید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد، چرا که سالم و سلامت راهی این آزمون خواهید شد و سربلند و خوشحال از این آزمون بیرون می‌آیید. قدر پول و سرمایه‌ خود را بدانید و ولخرجی نکنید. در غیر این صورت زودتر از چیزی که فکرش را بکنید قرض و بدهکاری بالا می‌آورید و حساب و کتاب زندگی از دست‌تان خارج می‌شود. همسایه‌ها در منزل یا محل‌کار آن‌گونه که انتظار دارید با شما رفتار نخواهند کرد، از این رفتار دلخور نشوید و مطمئن باشید در چند روز آینده همه چیز درست خواهد شد. عاشق شده‌اید و دل و دین خود را به معشوق باخته‌اید، اما عشقی کورکورانه را دنبال نکنید و و اجازه ندهید قلب‌تان جلوی عقل‌ شما را بگیرد و به دام عشقی یک‌طرفه و بی‌سرانجام بیفتید. انسان مبارزی هستید و روحیه‌ای رقابت‌طلبانه دارید، امروز از این روحیه به نفع خود استفاده نمایید و به اطرافیان ثابت کنید که هرگز سنگر را خالی نمی‌‌گذارید.  تلاش‌های زیادی در زندگی انجام داده‌‌اید، اما طعم موفقیت را نچشیده‌اید و این شرایط زمینه افسردگی شما را فراهم کرده‌ است. غم به دل خود راه ندهید، زیرا این وضعیت ادامه پیدا نمی‌کند و دیری نخواهد پایید که مزد تلاش‌های شبانه‌روزیتان را دریافت کنید.




فال روزانه فردا بهمن ( پنجشنبه ۵ آبان ۱۴۰۱ )

چون به خودت زیادی اعتماد داری فکر می‌کنی که هر کاری که انجام می‌دهی و یا هر حرفی که می‌زنی درست و به جاست. بهتر است بعضی مواقع خودت را جای دیگران بگذاری، بعد متوجه نظر آنها در مورد خودت می‌شوی. انتقادهایی که احتمالا از تو می‌شود تا حدودی درست است.

به زودی خبری را که مدتی در انتظارش بودی، می‌شنوی و یا چیزی را بدست می‌آوری. اتفاقاتی در راه است که یکی از نگرانی‌هایت را برطرف می‌کند.

یک خواب خوب در شب معادل وزنش به طلا ارزش دارد. چون پرنشاط تر و شاداب‌تر از خواب بیدار شده و بهتر می‌توانیم با گرفتاری‌ها و مشکلات روزمره کنار بیاییم.

مراقب خرج و دخلت باش! همیشه اوضاع همینطور نمی‌ماند، البته اگر به ولخرجی ادامه بدهی. با برنامه و حساب شده خرج کن تا دچار مشکل نشوی.

11متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

امروز شانس از سر و رویتان خواهد بارید. یکی از اهداف بلند مدت شما، درست آنجا که انتظارش را ندارید، برآورده خواهد شد و به نتیجه مطلوب شما خواهد رسید. این روزها تا می توانید فعالیت های گروهی تان را بیشتر کنید، به خصوص آنهایی که با موضوعات سیاسی و اجتماعی در ارتباطند. از آنجا که امروز روز پر مشغله ای را پیش رو خواهید داشت، شب زودتر به رختخواب بروید تا خستگی تان جبران شود و فردا بتوانید با انرژی کافی روز دیگری را آغاز کنید. آرزویی در دل دارید که فکر می کنید رسیدن به آن بالاترین چیز در دنیاست، اگر اینطور فکر می کنید باید هرچه می توانید تلاش کنید. سعی کنید از آن دسته آدم هایی نباشید که فقط یک راه را می روند و بعد که بجایی نمی رسند سرخورده می شوند شما شخصیت مهربان و اجتماعی دارید. بزودی شانس آشنا شدن با کسی برایتان پیش می آید، او قصد آزار و اذیت شما رو ندارد.

امروز شانس از سر و رویتان خواهد بارید. یکی از اهداف بلند مدت شما، درست آنجا که انتظارش را ندارید، برآورده خواهد شد و به نتیجه مطلوب شما خواهد رسید. این روزها تا می توانید فعالیت های گروهی تان را بیشتر کنید، به خصوص آنهایی که با موضوعات سیاسی و اجتماعی در ارتباطند. از آنجا که امروز روز پر مشغله ای را پیش رو خواهید داشت، شب زودتر به رختخواب بروید تا خستگی تان جبران شود و فردا بتوانید با انرژی کافی روز دیگری را آغاز کنید. آرزویی در دل دارید که فکر می کنید رسیدن به آن بالاترین چیز در دنیاست، اگر اینطور فکر می کنید باید هرچه می توانید تلاش کنید. سعی کنید از آن دسته آدم هایی نباشید که فقط یک راه را می روند و بعد که بجایی نمی رسند سرخورده می شوند شما شخصیت مهربان و اجتماعی دارید. بزودی شانس آشنا شدن با کسی برایتان پیش می آید، او قصد آزار و اذیت شما رو ندارد.




فال روزانه فردا اسفند ( پنجشنبه ۵ آبان ۱۴۰۱ )

سوءتفاهم عجیبی بر سر راهت به وجود آمده. برای حل ماجرا تلاش می‌کنی اما مبهم‌تر و پیچیده‌تر می‌شود. نگران نباش باید صبور باشی چون با گذر زمان کمی همه چیز درست می‌شود.

در یک میهمانی و یا محیط کار با شخص جالبی آشنا می‌شوی و از صحبت کردن با او به نتایج جدید می‌رسی که بسیار امیدوار کننده است.

ذهن خود را از تنبلی و بی‌کاری نجات بده. با مطالعه کتاب می‌توانی خلاقیت و ابتکار سابق را دوباره بدست آوری و بر اطلاعاتت هم افزوده خواهد شد.

برنامه تو در درازمدت سودآور خواهد بود اما با این حال بهتر است با افراد خبره و باتجربه مشورت کنی تا دچار ضرر نشوی.

12متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

دوست دارید که امروز از روزمرگی هایتان دور شوید و کاری خاص و هیجان انگیز انجام دهید. این موضوع اگر در مورد مسائل کاری تان است، چرا به شروع یک کار مستقل فکر نمی کنید؟ با این کار نه تنها درآمدتان، بلکه آزادی عمل تان نیز بیشتر خواهد شد. آنوقت می توانید از زندگی لذت بیشتری ببرید. امروز زمان خوبی برای شروع است زیرا احتمالات زیادی، بیش از آنچه فکرش را بکنید، در مقابل تان قرار خواهد گرفت فقط کافی است که با تمرکز، عقل و احساس تان تصمیم بگیرید. مجلس شادی بر پا خواهد شد، در این مجلس شرکت کنید حتی اگر علاقه ای برای حضور ندارید. شما تا کار خودتان را نکنید از موضوع دست بر نمی دارید، پشتکارتان عالی ست، آن را در راه درست تری استفاده کنید. گاهی حرف هایتان نیش دار است، شما بهتر از دیگران می دانید واقعیت از چه قرار است هر کاری می کنید یا هر حرفی می زنید مطمئن باشید که پس از آن وجدانتان راحت است.یکی از دوستان نزدیک امروز درخواستی از شما دارد تا با دیدگاه‌های شما بیشتر آشنا شود و روشنفکریتان را امتحان کند. به هر قیمتی که شده اخلاقیات را زیر پا نگذارید و تصمیم‌های منطقی بگیرید. به لحاظ مالی روز بسیار حساسی را در پیش‌رو دارید و به مشکل مالی برخورد خواهید کرد، اما برای حل این مشکل روی کمک دیگران نمی‌توانید حساب ‌باز کنید. در عوض از هوش و تدبیر خود کمک بگیرید و راهی هوشمندانه را برای حل این مشکل مالی به کار ببندید.  از همسر یا عشق‌ زندگیتان برای رفتار ناپسندی که داشته‌اید عذرخواهی کنید. رقابتی تنگاتنگ را در تجارت و حرفه‌ خود تجربه خواهید کرد. اجازه ندهید از گردونه رقابت خارج شوید و به هر قیمتی شده ثابت کنید که یک سرورگردن بالاتر از رقبا هستید. قدر لحظه‌های باارزش زندگی را بدانید و از اتلاف وقت دوری کنید. در غیر این صورت فرصت‌های ارزشمند مانند برق‌و‌باد از پیش روی شما گذر می‌کند. توجه شما به همسر یا عشق ‌زندگیتان کم شده و مانند سابق به ایشان عشق‌ نمی‌ورزید. قبل از اینکه این رویکرد فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق ‌زندگیتان ایجاد کند، محبت بیشتری به ایشان داشته باشید و لحظه‌ای از عشق‌ورزی به وی غافل نشوید.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار