فال روزانه پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

فال روزانه  پنجشنبه 6 اردیبهشت ۱۴۰۳  و فال روز تولد  6 اردیبهشت ماه و فال روزانه فردا 6 اردیبهشت ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند. 

به گزارش رصد روز، فال روزانه  پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳  و فال روز تولد  ۶ اردیبهشت ماه و فال روزانه فردا ۶ اردیبهشت ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند. فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ )

بعضی از دوستان به یکباره راه خود را عوض می‌کنند و تو را دچار حیرت و شگفتی می‌کنند. این مساله نشان می‌دهد که باید در بعضی از قضاوت‌های خود تجدید نظر کنی.

نیروی خود را متمرکز کن. کارها را باید با سرعت و دقت انجام دهی چون مقامات بالاتر می‌خواهند دریابند که تو از چه استعداد و توانمندی‌هایی برخورداری تا بتوانند جایگاه برتری را برایت درنظر گیرند.

باید فعالیت‌های اوقات فراغتت را متنوع‌تر کنی. لم دادن جلوی تلویزیون و خوابیدن پیشنهاد نمی‌شود چون راه مناسبی نیست. کمی جنب و جوش روحیه‌ات را عوض می‌کند و در نتیجه جسم سالمی خواهی داشت.

با خوش‌بینی، تلاش و اعتماد به نفس می‌توانی بحران مالی که در آینده نزدیک به سراغت می‌آید خنثی کنی.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

امروز دریای احساسات شما مواج و ناآرام است. گویی طوفانی در درونتان رخ داده و کنترل افکارتان از دستتان خارج شده است. در این میان، تمرکز بر روی کارهای مهم دشوار خواهد بود. اگر از چیزی رنج می‌برید، آغوش یار و همدمتان، بهترین پناهگاه برای آرامش شماست. نجواهای عاشقانه و درددل کردن با او، نه تنها مرهمی بر زخم‌هایتان خواهد بود، بلکه تار و پود صمیمیت بین شما را نیز قوی‌تر خواهد کرد. اتفاقی ناخوشایند برای چندمین بار رخ داده است. گویی درسی از این تکرارها نگرفته‌اید و لازم است با تغییر در نگرش و رفتارتان، از تکرار این چرخه معیوب جلوگیری کنید. سلامتی خود را در اولویت قرار دهید و برای رفع خستگی و تجدید قوای جسمی و روحی تان، وقت کافی بگذارید. شما به خوبی می‌دانید که در اعماق قلبتان چه خواسته‌هایی نهفته است. شجاعت و صراحت را چاشنی کارتان کنید و برای رسیدن به آنچه از زندگی عاطفی تان می‌خواهید، گام‌های شجاعانه بردارید.

یکی از اعضای خانواده شما چشم‌انتظار تولد فرزندی است، امروز بیشتر از همیشه مواظب این فرد باشید. فرد باتجربه‌ای سر راه شما قرار می‌گیرد. پای صحبت‌های این فرد بنشینید و تجربه‌های ایشان را به کوله‌بار زندگیتان اضافه کنید. نظرهای خود را به دیگران تحمیل می‌کنید و اجازه نمی‌دهید اعضای خانواده برای زندگی خودشان تصمیم بگیرند، امروز زمان مناسبی است تا این روحیه را کنار بگذارید.  روزی عاشقانه انتظار شما را می‌کشد و همسر یا عشق ‌زندگی‌تان قصد دارد تا امروز را به عاشقانه‌ترین روز زندگیتان تبدیل کند. این عشق و محبت را بی‌پاسخ نگذارید و شما نیز به عشق‌ زندگی‌تان ثابت کنید که از هر فرصتی برای عاشقی بهره می‌گیرید. گره‌ای در کار شما افتاده و مشکلی بزرگ دارید. فرد باتجربه‌ای برای کمک به این مشکل با شما حاضر به همکاری می‌شود. از تجربه‌های این فرد برای حل مشکل بهره بگیرید و کوله‌بار تجربه‌هایتان را پربارتر کنید.  شرایطی مهیا می‌شود تا در کنار دوستان یا اعضای خانواده بنشینید و حسابی خوش بگذرانید. مشاجره‌های جزئی که میان شما و یکی از آشنایان وجود دارد را جدی نگیرید و این مشاجره‌ها را نمک زندگی قلمداد کنید.

 

 




فال روزانه فردا اردیبهشت ( پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ )

احتیاج داری که افق‌های زندگی عاطفی خود را توسعه دهی. باید با افراد جدید آشنا شد و از آنها آموخت. باید راههای تازه‌ای را کشف و تجربه کرد. هنوز فرصت‌های خوبی در اختیار داری.

یک خوش شانسی کوچک اما موثر در انتظار توست پس باید بجنبی تا از دستت نرود. یکی از افراد مسن خانواده منتظر خبری از توست.

انواع روابط با اطرافیان بر سلامتی افراد موثر است. رابطه خوب تو با دیگران احتمال افسردگی را کاهش و آسیب‌ناپذیری را افزایش می‌دهد و بالعکس روابط نامطلوب تنش‌زا بوده و تو را دچار استرس و اضطراب می‌کند که بهتر است از آنها دوری کنی.

اوضاع اقتصادی تو تقریبا روال طبیعی و عادی خود را طی می‌کند. پس جایی برای نگرانی نیست و نمی‌خواهد بیهوده خود را آزار دهی یا دچار ترس و تردید شوی.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

امروز بحثی با فردی در پیش دارید که انتظارات غیر واقعی از شما دارد و این موضوع رنجش شما را برانگیخته است. اما به جای دعوا و قهر، صبر و شکیبایی را پیشه کنید و با لحنی آرام و منطقی، احساسات واقعی خود را به او بیان کنید. امروز فرصتی طلایی برای ابراز عشق و علاقه بیشتر به شریک عاطفی تان دارید. از این فرصت به بهترین نحو استفاده کنید و با لحنی عاشقانه و صمیمانه، احساسات خود را به او نشان دهید. با وجود تمام مشکلاتی که در گذشته بین شما وجود داشته، هنوز هم دیر نشده و می‌توانید با تلاش و کوشش، آنها را جبران کنید. به زودی هدیه ای ارزشمند به دستتان خواهد رسید. قدر و منزلت فرستنده این هدیه را بدانید. در مسیر زندگی تان، دری روبروی شما قرار خواهد گرفت که عبور از آن، به معنای زیر پا گذاشتن صداقت و اصالتتان خواهد بود. به هیچ قیمتی تسلیم وسوسه ها و نیرنگ نشوید و از دروازه ای که به دروغ و فریب منتهی می‌شود، عبور نکنید.

امروز بوسیله دوستان و آشنایان با فرد سرشناس و مهمی آشنا می‌شوید و گفتگویی میان شما و این فرد ایجاد خواهد شد. سخن‌های این فرد تاثیر زیادی روی شما می‌گذارد، در نتیجه حرف‌های ایشان را آویزه‌ گوش کنید و در آینده همیشه به یاد گفته‌های این فرد باشید. سود سرشاری از منبع پولی که پیش‌ از این سرمایه‌گذاری کرده‌اید روانه حساب بانکی‌تان می‌شود. فردی از اطرافیان شما در بستر بیماری گرفتار شده و حالش امروز اصلا خوب نیست، در اولین فرصت به عیادت این فرد بروید و به ایشان اطمینان خاطر بدهید که لحظه‌‌ای از پرستاری و مراقبت وی دست نخواهید کشید. همکاران در محل‌کار یا اعضای خانواده در منزل به کمک شما می‌آیند و مشکلی که با آن روبرو هستید را از سر راه بر می‌دارند. اهل رقابت هستید و در برابر مشکلات کوتاه نمی‌آیید. با این حال مشکلی بزرگ در سر راه شما قرار گرفته که امانتان را بریده است. برای حل این مشکل از اطرافیان کمک بگیرید و به هر قیمتی که شده گرفتاری‌ها را پشت سر بگذارید. عشق زندگی‌تان امروز به یاد دوران خوش گذشته افتاده و خاطره‌های عاشقی را در دل شما زنده می‌کند.

 

 




فال روزانه فردا خرداد ( پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ )

حتی‌الامکان از بحث و جدل بی‌فایده با او دوری کن چون سرانجام این دوستی روشن نیست و تو با بحث و جنجال فقط عمر خود را هدر می‌دهی. بهتر است به فکر آینده‌ات باشی.

درحال حاضر نیاز به آرامش و خلوت داری و باید سعی کنی آزردگی‌ها و ناراحتی‌های گذشته را از خودت دور کنی چون به جسم و روحت لطمه می‌زند.

مشکلاتی در وضعیت اقتصادی تو پیش می‌آید که تو را عصبی و پرخاشگر می‌کند. باید صبر و تحملت را بیشتر کنی و بکوشی تا با دوراندیشی و تدبیر، این وضعیت را برطرف سازی. این مشکل هم حل خواهد شد و تو باید از حالا به فکر برنامه‌های آینده‌ات باشی.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

امروز به جای مخالفت و جدال، از نظرات و ایده‌های دوستان تان حمایت کنید. در مواقعی که احساس می‌کنید آنها در مسیر اشتباهی گام برمی‌دارند، با لحنی دلسوزانه و خیرخواهانه، نظرات خود را به اشتراک بگذارید. به آنها نشان دهید که همراهی صمیمی و قابل اعتماد برایشان هستید. احساس می کنید در روابط عاطفی تان به بن بست رسیده اید. گویی در تاریکی سرگردان هستید و راهی برای نجات نمی‌یابید. اما ناامید نشوید، هنوز راه‌های نرفته و ایده‌های ناآزموده بسیاری وجود دارد. خلاقیت را چاشنی عشق کنید و با ابتکار و تنوع، شور و اشتیاق را به رابطه‌تان بازگردانید. ایده‌های ناب و خلاق، کلید درهای بسته بسیاری در زندگی شما خواهند بود. از این ایده‌ها برای پیشرفت در زمینه‌های مختلف زندگی تان استفاده کنید. حتی اگر مجبور به معاشرت و کار با فردی هستید که برایتان ارزشی قائل نیست!!

روزی سرشار از انرژی در پیش‌رو دارید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و کارهای امروز را زودتر از همیشه به پایان برسانید. پیشنهادی برای افزایش درآمد یا قراردادی سودآور به شما مطرح می‌شود. به صلاح شماست که این پیشنهاد را جدی بگیرید و به هر قیمتی که شده آن را انجام دهید. مطمئن باشید انجام آن، دستاوردهای زیادی به کارنامه زندگی شما اضافه خواهد کرد. دوستان و آشنایان ثابت کرده‌‌اند که همیشه پشتوانه شما در حل مشکلات هستند. در اولین فرصت برای این روحیه از ایشان تشکر کنید و شما نیز پشت و پناه آن‌ها در رویارویی با مشکلات باشید.  حواستان را بیشتر از همیشه جمع کنید و مواظب اتفاق‌های اطرافتان باشید. در غیر این صورت با اتفاق ناگواری روبه‌رو خواهید شد و روزتان خراب می‌شود. فردی که خاطرش برای شما عزیز است قولی به شما داده، اما امروز مشخص می‌شود که توان وفای به عهد را ندارد و قادر به انجام این قول نیست. به این فرد سخت‌ نگیرید و بد قولی که در حق شما روا داشته را به روی ایشان نیاورید. ضعف‌های خود را تشخیص دهید و به فکر تقویت این ضعف‌ها باشید.

 

 




 

 

فال روزانه فردا تیر ( پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ )

در قلمرو عشق و روابط عاطفی، تحول مهمی اتفاق می‌افتد که برای تو تعیین کننده خواهد بود. البته هر تحول یا حادثه‌ای در قلمرو عشق و دوستی تاثیرگذار و تعیین کننده خواهد بود. نسبت به این تحول خوش‌بین باش.

خبرهای خوشی در انتظار توست. از یک دیدار غیرمترقبه قلبت به هیجان می‌آید. یک دوست قدیمی به دیدارت خواهد آمد. در خانواده نزدیک خبرهای خوبی در جریان است.

یاس و نومیدی را از خود دور کن. هیج سمی خطرناک‌تر و کشنده‌تر از یاس و نومیدی نیست. همین که هستی و نفس می‌کشی نشانه حیات و زندگی است و باید زندگی را آنچنان که دوست داری بسازی.

یک سهل‌انگاری کوچک مالی، تو را دچار دردسر های متعددی خواهد کرد. در این میان نمی‌توان کسی را مقصر معرفی کرد چون منشاء اصلی آن خود تو بوده‌ای. پس از آن باید برای آینده درس‌های مهمی گرفت.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

با وجود تمام سردرگمی‌ها و تردیدها، امروز خبرهای خوشی به گوشتان خواهد رسید. این خبرها نویدبخش تحولات مثبت و گشایش در زندگی شما خواهد بود. مسئولیت کامل تصمیماتی که می‌گیرید را به عهده بگیرید. به عواقب انتخاب‌هایتان توجه کنید و با احساسات دیگران بازی نکنید. زیرا عواقب این کار دیر یا زود گریبان خودتان را خواهد گرفت. به زودی خبری خواهید شنید که اطلاعات بسیار مفیدی در مورد موضوعی که برایتان اهمیت زیادی دارد، در اختیارتان قرار می‌دهد. با استفاده از این اطلاعات، می‌توانید ایده‌های خلاقانه و موفقی را برای پیشرفت در آن زمینه پرورش دهید. برای رسیدن به خواسته‌هایتان عجله نکنید و از زور و اجبار استفاده نکنید. صبر و شکیبایی را پیشه کنید و با گام‌های استوار و برنامه‌ریزی دقیق، به سوی اهدافتان گام بردارید. به زودی باید به دیدن شخصی که برایتان بسیار عزیز و محترم است، بروید. دوری راه را بهانه نکنید.

مشکلی سر راه شما قرار دارد و مدتی است که هر کاری انجام می‌دهید، این مشکل برطرف نمی‌شود. غم به دل خود راه ندهید، زیرا در چند روز آینده این مشکل حل می‌شود و زندگی‌تان رونق بیشتری پیدا می‌کند.   حرف‌ها و نظرات خود را دائم تغییر می‌دهید و کسی روی حرف شما حساب باز نمی‌کند. این وضعیت باعث شده تا اطرافیان شما را جدی نگیرند و اهمیتی برای نظرهایتان قائل نشوند، در نتیجه از امروز به گونه‌ای صحبت کنید که تغییری در حرف‌هایتان ایجاد نشود و به اطرافیان ثابت کنید که در هر شرایطی سر حرف‌های‌تان هستید. امروز از آن روزهاست که همسر یا عشق ‌زندگی‌تان اصلا حوصله ندارد و بهتر است که از ایشان دوری کنید. تغییری در محل کار یا منزل شما ایجاد می‌شود. این تغییر در نگاه اول سودمند به نظر نمی‌رسد. با این حال غم به دل خود راه ندهید و مطمئن باشید در نهایت همه‌چیز به نفع شما تمام می‌شود.   اختلاف‌نظر جزئی میان شما و عشق ‌زندگی‌تان ایجاد خواهد شد، اما جای نگرانی وجود ندارد و این اختلاف‌نظر ختم به خیر می‌شود.

 

 




فال روزانه فردا مرداد ( پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ )

امروز یک روز رویایی خواهد بود. از آن روزهایی که تو می‌توانی به آرزوهایت برسی. دستی از غیب برنامه‌ریزی کرده است تا تو در این روز موفقیت مهمی را بدست آوری.

مناسبتی پیش می‌آید که طی آن با دوستان جدیدی آشنا می‌شوی. ارتباط با یک فرد جدید پاگذاشتن به یک دنیای تازه و ناشناخته است.

ورزش باید مستمر و منظم باشد تا بتواند تاثیرگذار باشد. سلامتی مهمترین موضوعی است که این روزها ذهن تو را به خود مشغول می‌کند. با تغذیه سالم و ورزش باید این سلامتی را تضمین کرد.

پولی دریافت می‌کنی که باید از ولخرجی آن جدا پرهیز کرد. این پول می‌تواند سرمایه‌ای برای آینده تو باشد به شرط آنکه آینده‌نگر باشی و هدفی متعالی در ذهن داشته باشی.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

امروز را به یار و همدمتان اختصاص دهید. نیازی به برنامه‌ریزی دقیق نیست، کافیست دست در دست عشق‌تان بگذارید و به هر کجا که دلالتان می‌برد، رهسپار شوید. روح شما در جستجوی آرامش است و این آرامش را در آغوش یار و در کنار قلبی مهربان خواهید یافت. در تبدیل آرزوهایتان به واقعیت، ایمان و اعتماد به نفس خود را تقویت کنید. از همین امروز برای اهداف بلندمدتتان برنامه‌ریزی کنید و با گام‌های استوار و اراده‌ای پولادین، به سوی آنها گام بردارید. برای مدتی دور و برتان را خلوت کنید.  ذهن خود را از افکار مزاحم دور کنید و با تمرکز بر روی خواسته‌ها و اهدافی که در سر دارید، مسیر پیش رو را به وضوح ترسیم کنید. انجام کاری مهم به شما سپرده شده است. در انجام این کار تعلل نکنید و با جدیت و پشتکار، آن را به بهترین نحو به سرانجام برسانید. فرصت‌ها را غنیمت بشمارید و اجازه ندهید که سهل انگاری و تنبلی، شما را از رسیدن به موفقیت دور کند.

کارهای زیادی برای انجام‌دادن دارید، اما غم به دل خود راه ندهید زیرا انرژی لازم را برای انجام این کارها پیدا می‌کنید و خسته نخواهید شد. پولی که مدتی است به کسی قرض داده‌اید، امروز به شما بازپس داده می‌شود. قسمتی از این پول را به تفریح اختصاص دهید و قسمت دیگر را برای روز مبادا پس‌انداز کنید. برای حل مشکلی که میان اعضای خانواده ایجاد شده، آستین بالا بزنید.  به صلاحتان است که بیشتر از همیشه مواظب اتفاق‌های اطرافتان باشید. مهارت‌های جدیدی را برای پیشرفت در کار و زندگی فرا بگیرید.  شرایطی مهیا می‌شود تا به همراه اعضای خانواده برای خرید بیرون بروید و لحظه‌های شادی را در کنار هم سپری نمایید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان بیشتر از همیشه به شما توجه خواهد کرد. لطف ایشان را پیش خودتان نگذارید و پاسخگوی محبت‌های بی‌پایان عشق زندگی‌تان باشید.

 

 




فال روزانه فردا شهریور ( پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ )

تحولات مهمی در زندگی عاطفیت پیش می‌آید و تو مجبور می‌شوی تصمیمات تازه‌ای بگیری. برای آنکه این تصمیمات در جهت آسایش تو باشد باید دوراندیشی داشت و فرداهای دورتر را نیز در نظر گرفت.

زمان برای انجام بعضی از دیدارهای خانوادگی فراهم شده است. گرچه در گذشته به دلیل گرفتاری‌ها در این زمینه کوتاهی کرده بودی، اما اینک یک فرصت خوبی فراهم شده است تا روابط را دوباره مستحکم ساخت.

مراقب سلامتی‌ات باش. اگر آنفولانزای مرغی!! بگیری تعجبی نداره چون اصلا مراقب نیستی و فکر نمی‌کنی تو هم ممکنه مریض بشی. ورزش و رژیم غذایی مناسب را فراموش نکن.

موقعیت اقتصادی تو به زودی خوب خواهد شد و تو دیگر نباید نگران باشی. حالا باید مصمم‌تر از گذشته و با پشتکار بیشتر کار کنی تا به ثبات مالی برسی.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

امروز گویی تنبلی در وجودتان ریشه دوانده و از زیر بار مسئولیت‌ها شانه خالی می‌کنید. اما آگاه باشید که آنچه امروز دشوار و طاقت‌فرسا به نظر می‌رسد، در آینده‌ای نه چندان دور، به مراتب سخت‌تر و طاقت‌فرساتر خواهد شد. پس از همین امروز شروع کنید و با گام‌های کوچک و پیوسته، آن را به سرانجام برسانید. تنها چیزی که در حال حاضر به آن نیاز دارید، کمی فضای مناسب و یاری رساندن فردی دلسوز و پرانرژی است. با یافتن چنین فضایی و یاری گرفتن از چنین فردی، می‌توانید از سردرگمی و آشفتگی ذهنی رهایی یافته و با وضوح بیشتری به حل مشکلاتتان بپردازید. مدتی است که با مشکلی در زمینه کارتان دست و پنجه نرم می‌کنید. با تمام توان و با چنگ و دندان، موقعیت خود را حفظ کرده‌اید و به همین دلیل، این روزها احساس خستگی مفرطی می‌کنید. به خودتان فرصتی برای استراحت و تجدید قوا بدهید و از منابع انرژی تان به بهترین نحو استفاده کنید.

اجازه ندهید مشکلاتی که با آنها روبه‌رو هستید شما را ناامید کند و در اولین فرصت نیروی لازم برای مبارزه با مشکلات را بدست آورید. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و پولی به دستتان می‌رسد، به صلاح شماست که قسمتی از این پول را برای آینده کنار بگذارید. دوستان یا اعضای فامیل امروز به دیدارتان می‌آیند. از هم‌‌صحبتی با آشنایان و نزدیکان نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌هایی سرشار از شادکامی را پشت‌سر بگذارید. حادثه‌ا‌ی بد و ناخوشایندی را در زندگی تجربه کرده‌اید و به‌رغم اینکه مدتی از این حادثه می‌گذرد، اما هنوز هم ناراحت هستید و فکر این حادثه گاه و بیگاه ذهن شما را به خود مشغول می‌کند. ادامه این رویکرد به غیر از افسردگی چیزی برای شما به دنبال ندارد، در نتیجه در اولین فرصت فکری به حال این وضعیت بردارید و به هر قیمتی که شده این حادثه ناخوشایند را فراموش کنید. میان شما و یکی از آشنایان دلخوری ایجاد شده و مدتی است که از این فرد خبری ندارید. امروز این دلخوری را پایان دهید و دیدارها را تازه کنید.  به خاطر داشته باشید که وقت طلاست و امروز بیشتر از همیشه قدر زمان را بدانید. فردی رفتار ناخوشایندی انجام می‌دهد و زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند. در اولین فرصت دلخوری خود را با این فرد در میان بگذارید و از ایشان درخواست کنید که در آینده چنین رفتاری با شما نداشته باشد.

 

 




 

 

فال روزانه مهر ( پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ )

این گذشته آزاردهنده را باید به دریا ریخت. به جای فکر کردن به آن باید به آینده فکر کرد.

می‌توانی نامه‌ای برای یک دوست عزیز بفرستی. هرچند امروزه این رسم برافتاده و جایش را به تماس تلفنی و ایمیل داده اما نوشتن یا خواندن یک نامه لذت دیگری دارد. هم تو را سرذوق می‌آورد و هم دوستت را خوشحال می‌کند.

به طور متوسط هر فرد حداقل به مدت نیم ساعت در روز به ورزش هوازی با شدت کم (پیاده روی، باغبانی، کار در خانه) و ورزش هوازی با شدت متوسط (پیاده روی تند، حرکات موزون، دویدن، شنا) نیازمند است. تو در چه مرحله‌ای هستی!!!

سهل انگاری تو در استفاده از موقعیت‌ها مساله‌ساز خواهد شد. این مساله خودبه‌خود آرزوها و برنامه‌های آینده‌ات را تحت تاثیر قرار می‌دهد. باید بیشتر مراقب باشی تا از این به بعد فرصتهای باقیمانده را از دست ندهی.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

امواج تلاطم در دریای عشق شما به شدت بالا گرفته است. گویی عشق و عاشقی به جای آرامش، دغدغه و اضطراب را برایتان به ارمغان آورده است. هیچ کس نگفته که عشق آسان است، اما این رنج و ناراحتی مداوم، نباید سهم شما از این تجربه باشد. وقت آن است که کمی عمیق‌تر به رابطه تان نگاه کنید. آنچه در حال حاضر مشاهده می‌کنید، با انتظارات و ایده آل‌های شما همخوانی ندارد و به همین دلیل، کنترل آن از دستان شما خارج شده است. تغییر مسیر، ضرورتی انکارناپذیر است. هر چه سریع‌تر راه درست را انتخاب کنید و از این مسیر پرتلاطم و ناآرام، به سوی ساحلی آرام و امن رهسپار شوید. ذهن خود را از افکار مزاحم و حاشیه‌های بی‌فایده خالی کنید. این افکار، تنها وقت و انرژی شما را هدر می‌دهند و شما را از تمرکز بر روی اهداف و خواسته‌هایتان دور می‌کنند.

ذهن آشفته‌ای دارید و همیشه نگران هستید، در اولین فرصت‌ کارهایتان را مرتب کنید و شرایط آشفتگی ذهنی را از بین ببرید. قصد عقد قرارداد مالی جدیدی دارید، اما آن‌گونه که انتظار دارید از این قرارداد سود نخواهید کرد. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده قبل از عقد هرگونه قرارداد مهمی، نظر افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند را جویا شوید. برای حل مشکلات یکی از اعضای خانواده پا پیش بگذارید. مطمئن باشید این فرد کمکی که به ایشان می‌کنید را فراموش نخواهد کرد و اولین فرصت محبت شما را جبران می‌کند.   به خودتان قول داده‌اید که امروز فرصتی را در کنار اعضای خانواده سپری کنید، اما کارهای زیادی در پیش دارید و چنین زمانی فراهم نمی‌شود. این قضیه زمینه ناراحتی شما را فراهم خواهد کرد، جایی برای ناراحتی وجود ندارد چرا که در چند روز آینده فرصت فراغت بیشتری خواهید داشت تا لحظه‌های شادی را در کنار اعضای خانواده سپری نمایید.  احساس می‌کنید که همسر یا عشق زندگی‌تان شما را آن‌گونه که بایدوشاید تحویل نمی‌گیرید. قبل از اینکه این رویکرد فاصله‌ای عمیق میان شما ایجاد کند، از امروز توجه بیشتری به عشق زندگی‌تان اختصاص دهید.

 

 




فال روزانه فردا آبان ( پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ )

از کسانی که ظاهری زیبا و باطنی پر از کینه و مرض دارند باید دوری کرد. دمخور نبودن با این چنین افراد یک نوع رهایی و رستگاری است. پیشنهادی ارائه می‌شود که باید در مورد آن خوب اندیشید و سپس تصمیم گرفت.

همیشه اوضاع به یک حالت نبوده و از این پس هم نخواهد بود. روزهای بهتری خواهد آمد که در آن احساس راحتی و آسایش بیشتری خواهی کرد. در این قانون هیچ تردیدی نباید داشت.

مراقب سلامتی‌ات باش و با انجام کارهای نسجیده خود را در معرض بیماری قرار نده. باید چیزهای زیان‌آور و مضر را آنچنان در نظر خود بزرگ جلوه دهی که هرگز نتوانی به آنها نزدیک شوی.

به خاطر یک بحران مالی دچار تنش‌های تازه‌ای خواهی شد. فشارهای اقتصادی، بر روح و روان آدمی تاثیر منفی خواهد گذاشت. باید کنترل اعصاب خود را داشته باشی و عاقلانه تصمیم بگیری.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

در مورد شریک عاطفی تان، به این نکته توجه کنید که گاه انسان‌ها به تنهایی و خلوت با خود نیاز دارند. این نیاز را درک کنید و به او فضا و فرصتی برای تجدید قوا و آرامش ذهن بدهید.  هر چه زندگی را ساده‌تر بگیرید، طعم خوشبختی را بیشتر خواهید چشید. خودتان را از حواشی و مسائل کم‌اهمیت دور کنید و در کنج خلوت خود، به ندای قلبتان گوش فرا دهید. در انتهای این روز، حال شما به بهترین نحو ممکن خواهد بود. برای رسیدن به خواسته قلبی تان، کمی صبر و شکیبایی پیشه کنید. دندان روی جگر بگذارید و با اراده‌ای پولادین، به تلاش خود ادامه دهید. غصه خوردن برای اتفاقاتی که هنوز نیفتاده‌اند، عاقلانه نیست. اگر نگرانی‌هایی در ذهن دارید، بدترین حالت ممکن را در نظر بگیرید و برای آن برنامه‌ریزی کنید. برای رساندن خبر مهمی به شخصی، بهترین و مناسب‌ترین کلمات را انتخاب کنید. لحن و بیان شما در انتقال پیامتان نقشی کلیدی خواهد داشت.

افکار منفی را کنار بگذارید و روز را با دیدگاهی مثبت به پایان برسانید. روز حساسی را از لحاظ مالی در پیش دارید. در این روز اگر مواظب خرج‌هایتان نباشید، حساب دخل‌و‌خرج از دستتان خارج می‌شود و هزینه‌ای گزاف را متقبل خواهید شد. به صلاح شماست که بیشتر از همیشه مواظب حساب‌و‌کتاب‌هایتان باشید و ولخرجی نکنید. فکر ناراحت‌‌کننده‌ای شما را آزار می‌دهد، این ناراحتی‌ را با فردی که سنگ صبور شماست، مطرح کنید و بار غصه‌هایتان را زمین بگذارید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز نقشه‌های عاشقانه‌ای برای شما در سر دارد و می‌خواهد شما را مهمان عشقی گرم و آتشین کند. با تمام وجود پذیرای این عشق باشید و شب و روزی عاشقانه و سرشار از محبت را تجربه نمایید. اتفاق ناگواری در کمین شماست. به صلاح شماست که حواستان را بیشتر از همیشه جمع کنید و مواظب سلامت وجود نازنینتان باشید. علاقه زیادی به نشست‌و‌برخاست با اطرافیان دارید، اما امروز ترجیح می‌دهید که تنها باشید و کسی مزاحم‌تان نشود، این اتفاق خواهد افتاد و فرصتی برای تنهایی و استراحت پیدا می‌کنید. فکرهای بی‌شماری در سر دارید و شبی نیست که خواب آسوده‌ای تجربه کنید، به صلاح شما نیست که این وضعیت ادامه پیدا کند و در اولین فرصت فکری برای رسیدن به آرامش بردارید و شب‌هایی آسوده با خوابی عمیق را تجربه نمایید.

 

 




فال روزانه فردا آذر ( پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ )

مطمئن باش که تلاش‌های تو به نتیجه خواهد رسید. شاید دیگران از راه‌های مشروع یا نامشروع دیگری بتوانند کسانی را بدست آورند اما تو با خود عهد کرده‌ای که زندگی سالمی داشته باشی.

این اعتماد به نفس توست که راه را هموار می‌کند. با قدرت اراده و یک روحیه خوب می‌توان بسیاری از گره‌های سخت را باز کرد. منتظر اتفاقات خوب باش.

کمی استراحت و تفریح برایت ضروری است. با دوستانی که به تو انرژی می‌دهند بیشتر ملاقات کن و سعی کن آرامش داشته باشی.

وضعیت مادی و اتقصادی تو روند خوبی را طی نمی‌کند. برنامه‌ای را که در نظر داشتی شکست خورد و همین موضوع، اوضاع را بدتر کرد. باز هم باید راه حل تازه‌ای پیدا کرد و از تلاش دست برنداشت.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

در حال حاضر از شریک زندگی تان به شدت آزرده خاطر هستید. اما واقعیت آن چیزی نیست که شما در ذهن خود می‌پرورانید. شما در دام سوءتفاهمی گرفتار شده‌اید و غرور و لجبازی مانع از کوتاه آمدن شما می‌شود. کمی در تنهایی و سکوت غوطه‌ور شوید و با ذهنی آرام و بدون پیش‌داوری، به بررسی مجدد اتفاقات بپردازید. تندمزاجی، خاری در گلستان روابط شماست که باید هر چه سریع‌تر آن را از ریشه بکنید. مبادا با این خصلت ناپسند، عزیزانتان را از خود دور کنید. اگر از شغل فعلی تان رضایت ندارید، درنگ نکنید و آن را رها کنید. مهم نیست که چه مدت در این مسیر گام برداشته‌اید، هیچوقت برای جبران دیر نیست. به دنبال شغلی باشید که با روحیات و علایق شما همخوانی داشته باشد و طعم رضایت و شادکامی را به کامتان بچشاند. مطلبی که امروز برایتان کسالت‌بار و بی‌اهمیت به نظر می‌رسد، به زودی در زندگی شما نقشی کلیدی ایفا خواهد کرد. به آن توجه کنید و آن را دست کم نگیرید.

بیماری مزمنی که دارید امروز رو به بهبودی خواهد گذاشت. در آینده سلامت خود را جدی بگیرید و اجازه ندهید سهل‌انگاری در آینده شما را دوباره راهی بستر بیماری کند. فردی به شما پیشنهاد سرمایه‌گذاری می‌کند، این پیشنهاد را جدی بگیرید و زمینه افزایش درآمدتان را فراهم کنید. مهمانی بزرگی ترتیب داده‌اید و دوستان و آشنایان را دعوت کرده‌اید، تا جایی که می‌توانید شرایط راحتی و خوشی مهمان‌ها را فراهم کنید و تمام سعی خود را به کار گیرید تا مهمانی خاطره‌انگیزی را در ذهن مهمان‌ها ماندگار نمایید. رازی در دل دارید و می‌خواهید این راز را با یکی از آشنایان درمیان بگذارید، اما روز خوبی را برای برملاکردن این راز انتخاب نکرده‌اید. انسان عجولی هستید، اما این روحیه به غیر از بی‌دقتی و اشتباه چیزی برای شما به دنبال نخواهد داشت. تصمیمی باید بگیرید که مدتی است اتخاذ آن را به تعویق انداخته‌اید. موکول کردن بیش‌از‌حد این تصمیم اصلاً به صلاح شما نیست. این تصمیم را در اولین فرصت اتخاذ کنید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز اصلا حوصله ندارد و بهتر است بیش‌از‌حد سر به سرش نگذارید.

 

 




 

 

فال روزانه فردا دی ( پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ )

احتیاج به گرفتن تصمیم‌های تعیین کننده و سرنوشت ساز نیست. نمی‌خواهد خودت را به دردسر بیاندازی. تا همین حد کفایت می‌کند چون موضوع چندان جدی نیست.

شخصیت تو دیگران را مجذوب می‌کند. از این توان و استعداد خدادادی‌ات استفاده کن و دوستان را دور هم جمع کن و از این فضای صمیمی لذت ببر.

سعی کن از حساسیت و زودرنجی‌ات کم کنی چون لطمات جسمی و روحی زیادی به تو خواهد زد و در نهایت این تو هستی که ضرر می‌کنی.

باید تلاش بیشتری کرد تا موفق شد. هر کس زحمت بیشتری می‌کشد، سود بیشتری خواهد برد. نباید فکر کنی کارها خود به خود روبراه می‌شود و تو به مقصد می‌رسی!

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

قصد انجام کاری برای شریک زندگی تان دارید، اما اضطراب و نگرانی در وجودتان ریشه دوانده است. نگران نباشید، به محض اینکه اولین قدم را در این مسیر بردارید، شجاعت و اعتماد به نفس شما افزایش خواهد یافت و به هدف تان خواهید رسید. سعی کنید شرایط اطراف تان را با دیدی واقع‌بینانه و بدون هیچگونه پیش‌داوری و جانبداری مورد بررسی قرار دهید. به جزئیات توجه کنید، زیرا آنها در این مسیر نقشی کلیدی ایفا می‌کنند. اگر خواهان رابطه‌ای گرم و عاشقانه با فردی هستید، باید خودتان پیشگام شده و صمیمیت و محبت بیشتری را به او نشان دهید. این کار را بدون هیچگونه چشم‌داشتی و انتظار متقابلی انجام دهید. مطمئن باشید که پس از مدتی، ثمر تلاش‌هایتان را خواهید دید. به دلیل مهارت‌های مدیریتی و توانمندی‌های شما در موقعیت‌های مختلف، پیشنهاد شغلی بسیار ایده‌آلی به شما خواهد شد.  از این تغییر نترسید و با آغوش باز از آن استقبال کنید.

سفری تفریحی در پیش دارید و در این سفر به همراه خانواده و اطرافیان به شما حسابی خوش خواهد گذشت.  محبت بیشتری به اطرافیان داشته باشید و جادوی انسان‌دوستی را فراموش نکنید. همکاران در محل‌کار یا همسایه‌ها در منزل امروز هرکاری که دست‌شان بر می‌آید را برای شما انجام می‌دهند. کارهای روزانه را با سرعت بیشتری انجام دهید و اجازه ندهید کار ناتمامی به فردا موکول شود.  از حواس‌پرتی و سهل‌انگاری برحذر باشید و با تمرکز بیشتری کارهای امروز را انجام دهید. ذهن آشفته‌ای دارید و تمرکز لازم را برای انجام کارهای دشوار از دست می‌دهید. اجازه ندهید این روحیه ادامه پیدا کند. از امروز با ورزش و کارهای آرامش‌بخش، تمرکز بیشتری پیدا کنید. همسر یا عشق زندگی‌تان امروز هرکاری که از دستش بر می‌آید را برای خوشحالی شما انجام خواهد داد. شما نیز پاسخگوی محبت‌های عشق ‌زندگی‌تان باشید و کارهای دلخواه ایشان را انجام دهید.

 

 




فال روزانه فردا بهمن ( پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ )

نگران سردی این رابطه نباش. به مرور زمان و با شناخت بیشتر همه چیز تغییر خواهد کرد و این رابطه محکم خواهد شد.

فرصتهای تازه و شانس دور و برت پرسه می‌زند. قدر بعضی فرصتها را باید دانست و آنها را آسان از دست نداد.

مواد مغذی که از خوردن غذاهای سالم و متعادل و خوراکیهای سبک به دست می‌آوری، برای ایجاد سلامتی جسمی تو بسیار مهم و حیاتی است.

در آینده‌ای نزدیک به پولی یا موقعیتی پول‌ساز خواهی رسید که برایت خیلی غیرمنتظره است. از این موقعیت به بهترین نحو استفاده کن چون دیگر به این زودی‌ها پیش نمی‌آید.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

احساس سنگینی بار مسئولیت‌ها بر دوشتان، شما را خسته و فرسوده کرده است. سعی کنید امروز با رها کردن خود از قید و بندها و محدودیت‌ها، آزادانه‌تر عمل کنید. خواهید دید که چگونه با این رهایی، تعادل و آرامش به زندگی تان باز خواهد گشت. اگر مجرد هستید، به فردی که به شما ابراز علاقه کرده است، بی‌توجهی نکنید. حتی اگر در حال حاضر تمایلی به برقراری ارتباط با او ندارید، این رابطه را ادامه دهید. گذر زمان و معاشرت با او، دیدگاه شما را تغییر خواهد داد و دریچه‌ای از عشق و عاطفه را به سویتان خواهد گشود. مدت‌هاست که اشتباهی را در تار و پود زندگی خود پنهان کرده‌اید و با خودتان دروغ می‌گویید. اگر امروز جلوی این اشتباه را نگیرید، زمانی به خودتان خواهید آمد که دیگر برای جبران آن دیر شده است. در تصمیم‌گیری برای خریدی مهم، از راهنمایی و مشورت فردی خبره و باتجربه استفاده کنید تا از گمراهی و ضرر مالی در امان بمانید.

از همیشه سرحال‌تر هستید و انرژی و نشاط زیادی دارید، از این وضعیت نهایت استفاده را ببرید و کارهای امروز را سریع‌تر از همیشه انجام دهید و فرصت فراغتی برای خودتان پیدا کنید. سود قابل ‌ملاحظه‌ای در معاملات خواهید داشت، از معامله‌ پرسودی که انجام داده‌اید درس بگیرید و در آینده نیز شرایط سود و درآمد بیشتر را مهیا کنید. یکی از اعضای خانواده امروز به دستاورد مهمی خواهد رسید و شما به وی افتخار می‌کنید. یکی از اعضای خانواده امروز موفقیت چشمگیری را تجربه خواهد کرد. این موفقیت را به ایشان تبریک بگویید و از تجربه‌های ایشان درس بگیرید.   علاقه‌ای به بودن در کنار اعضای خانواده نشان نمی‌دهید و فرد محبوبی درمیان اعضای خانواده نیستید، دوری از خانواده به صلاح شما نیست و امروز فرصتی را برای بودن در کنار اهل منزل اختصاص دهید و از امروز به بعد، رفتاری مهربانانه را با آنها در پیش بگیرید.  اعضای خانواده شما را حسابی تحویل می‌گیرند و برنامه‌های خاصی برای شما در نظر گرفته‌اند. لطف اهل منزل را به خاطر داشته باشید و در اولین فرصت محبت‌های ایشان را جبران کنید.

 

 




فال روزانه فردا اسفند ( پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ )

دوباره شانس در خانه تو را می‌زند. کافی است این در را باز کرده و با رویی خوش به استقبال آینده بروی. فرصت‌های خوبی در اختیار داری فقط باید وقت شناس باشی و از آنها استفاده کنی.

منتظر یک اتفاق پرخیر و برکت باش. اگر با نگاهی مثبت و خیرخواهانه به سراغ هر کاری بروی مطمئنا نتیجه‌ای که می‌خواهی می‌گیری.

مراقب سلامتی‌ات باش. به جای گرفتن رژیم‌های سخت و طاقت‌فرسا، برنامه غذایی‌ات را تنظیم کن تا روح و جسم سالمی داشته باشی.

یکی از کسانی که از شما طلبی و یا خواسته ای دارد، با پیشنهادی تازه نزد شما خواهد آمد. سعی کنید ابتدا حرف های او را به دقت بشنوید و بعد تصمیم بگیرید. به مناسبتی مقداری پول بابت خرید یک چیز با ارزش از دستتان خارج میشود.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

شما با روحیه‌ای شاد و شوخ طبع، قادر به خلق لبخند بر لبان دیگران هستید. حتی در شرایط جدی، ذوق طنز شما، تلخی را از بین برده و فضایی دلنشین ایجاد می‌کند. این ویژگی منحصر به فرد، شما را به فردی محبوب و جذاب تبدیل کرده و افراد زیادی را به برقراری رابطه با شما ترغیب می‌کند. اما مراقب باشید، زیرا هر کسی ظرفیت و درک این رفتار طنزپردازانه را ندارد. گاه لازم است که با جدیت و قاطعیت برخورد کنید تا از سوءتفاهم و سهل‌انگاری دیگران جلوگیری کنید. موضوعی ذهن شما را درگیر کرده که در واقع اهمیت چندانی ندارد. به جای تمرکز بر آن، سعی کنید ذهن خود را با افکار مثبت و سازنده پر کنید و از این موضوع بی‌اهمیت رها شوید. به زودی شخصی پیشنهادی به شما ارائه خواهد کرد که می‌تواند در زمینه کار و درآمد شما تحولات مثبتی ایجاد کند. با دقت و تامل به این پیشنهاد گوش فرا دهید و با بررسی جوانب مختلف، بهترین تصمیم را برای آینده خود اتخاذ کنید.

روی کمک دوستان و آشنایان حساب‌‌ باز نمی‌کنید و همیشه می‌خواهید یک‌تنه مشکلات را از سر راه بردارید، اما امروز با مشکلی روبه‌رو خواهید شد که یک‌تنه از عهده حل آن بر نمی‌آیید. در نتیجه به خاطر داشته باشید که یک دست صدایی ندارد و با کمک گرفتن از دوستان و آشنایان، این مشکل را بدون هیچ دردسری پشت سر بگذارید. به وضعیت محل‌کار یا منزل خود اهمیت نمی‌دهید و مدت زیادی است که دستی به سروروی خانه یا محل‌کار خود نکشیده‌اید، این وضعیت باعث ناراحتی اهل منزل یا همکاران شما در محل‌کار شده و اطرافیان بر این باور هستند که اهمیتی به محل‌کار یا زندگی خود نمی‌دهید. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و در اولین فرصت فکری به حال بهبود شرایط منزل یا محل‌‌کار خود بردارید.  اهل‌ گله و شکایت و اشکال‌تراشی هستید و از هر فرصتی برای غر و لند و اعصاب‌خوردی با همسر یا عشق‌ زندگی‌تان بهره می‌گیرید، ادامه این وضعیت رابطه‌تان بهره می‌گیرید، ادامه این وضعیت رابطه شما را به سردی خواهد گذاشت، در نتیجه از امروز رویکرد خود را تغییر دهید و به جای گله‌ و شکایت‌های بی‌جا، از محبت و صفا با عشق ‌زندگی‌تان صحبت کنید. قرار است مهمان مهمی را به منزل دعوت کنید، اما روز خوبی را برای پذیرایی از این مهمان انتخاب نکرده‌اید. با افرادی که اهمیتی به وقت و زمان نمی‌دهند رفاقت نکنید، چرا که دوستی با این افراد، زمینه اتلاف وقت را برای شما به دنبال دارد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار