فال روزانه پنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱

به گزارش رصد روز ، فال روزانه پنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ و فال روز تولد ششم بهمن و فال روزانه فردا ۶ بهمن ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه پنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ و فال روز تولد ششم بهمن و فال روزانه فردا ۶ بهمن ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۶ بهمن ماه ۱۴۰۱ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( پنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ )

کلید موفقیت در دست توست. شرایط می‌تواند چیزهایی را به نفع یا ضرر تو تغییر دهد اما در عین حال برنده نهایی تو هستی چون اراده تو بر شرایط غالب است.

باید ورزش را جدی گرفت و از مصرف چیزهایی که سلامتی تو را تهدید می‌کند جدا خودداری کرد.

اشتباهات عده‌ای برای تو مشکل مالی درست کرده و تو ناامید و دلسرد شده‌ای. به جای ناراحتی باید با صبر و حوصله آنها را متوجه خطاهایشان بکنی.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

خلاقیت و رمانتیک بودن دو چیزی است که امروز باید به آنها توجه کنید. به عنوان مثال یک یادداشت عاشقانه بنویسید و آن را روی میز کار یا کیف شریک زندگی تان بگذارید یا اثری هنری خلق کنید و آنها به یکی از عزیزترین هایتان هدیه دهید. این کار نه تنها به شما بلکه به طرف مقابل هم انرژی مثبتی منتقل خواهد کرد. اخیرا برای صحبت با دیگران دچار استرس می شوید، به جای فرار کردن از آن، سعی کنید علت اش را بیابید. اگر تنهایی از پس آن بر نیامدید، از دیگران یا یک روان پزشک کمک بگیرید. برای گفتگو به جمعی دعوت خواهید شد، مراقب باشید بحث از کنترل تان خارج نشود. برای خرید یک هدیه فکرتان مشغول می شود. در نوشیدن و خوردن حد اعتدال را نگه دارید. مسئولیت مهمی به عهده شماست حواستان باشد تا رسیدن به نتیجه مطلوب به آن رسیدگی کنید.

خیال‌بافی را کنار بگذارید و با واقعیت‌های زندگی روبه‌رو شوید. وقت خود را با انجام کارهای پیش‌پاافتاده تلف نکنید و فکری به حال گذر عمر با ارزش خود بردارید. گرفتاری مالی که حسابی شما را نگران کرده امروز حل خواهد شد. به خودتان قول بدهید از امروز با پس‌انداز و صرفه‌جویی به گونه‌ای زندگی کنید تا در آینده هرگز روی مشکلات مالی را نبینید. مدتی است که دستی به سروروی منزل یا محل‌کار خود نکشیده‌اید و اطرافتان حسابی شلوغ و نامنظم است. فراموش نکنید که هرج‌و‌مرج و شلوغی در زندگی، جلوی پیشرفت و موفقیت را خواهد گرفت و در اولین فرصت فکری به حال این وضعیت بردارید و دستی به سروروی منزل یا محل کار خود بکشید.  اوضاع بر وفق مرادتان پیش خواهد رفت. از این شرایط به نفع خود استفاده کنید و کار دشواری که مدت‌هاست انجام آن را به تعویق انداخته‌اید به پایان برسانید. فردی قصد بازی با آبروی شما را دارد، این فرد را شناسایی کنید و به ایشان ثابت نمایید که آبروی خود را از سر راه گیر نیاورده‌اید. مهمان‌ ‌ناخوانده‌ای در راه منزل شما است. با آغوش باز پذیرای این مهمان باشید و در مهمان‌نوازی برای این فرد چیزی کم نگذارید.




فال روزانه فردا اردیبهشت ( پنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ )

همیشه کارها بر یک روند نخواهند بود. به خصوص که تو در شرایط فعلی، بعضی از پشتوانه‌هایت را از دست داده‌ای. خود را برای تغییرات عاطفی جدید آماده کن که به زودی از راه می‌رسد.

کارهای روزمره، خسته کننده خواهد بود. هر از گاهی باید در آب راکد موجی انداخت تا حرکت تازه‌ای پیدا کند. به دیگران کمک تا در روزهای سخت تو را از یاد نبرند.

برنامه‌های مالی تو همچنان پیش می‌روند. جایی برای نگرانی نیست. برآورد هزینه‌هایت بهتر است با بررسی و تحقیق باشد تا بعدا مشکلی برایت پیش نیاید.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

اگر خیلی وقت است که دکوراسیون خانه تان را تغییر نداده اید، وقت آن است که این کار را بکنید. حتما لازم نیست که وسایل خانه تان را عوض کنید، می توانید با کمی تغییرِ رنگ هیجان را به خانه تان بیاورید. به فکر انجام کاری هستید اما این راه ممکن است که در آینده ای نزدیک موجب پشیمانی تان شود. پس کمی دیگر هم دست نگه دارید تا همه چیز برایتان روشن شود. در صحبت کردن با خانواده و دوستان تان صبوری بیشتری به خرج دهید، آنها با ارزش ترین دارایی های شما هستند. لزومی ندارد که بخواهید دائم خودتان را به دیگران ثابت کنید. در مورد مسائل کاری تان متوجه تغییرات اوضاع باشید، گرچه دیگران در مقابله با تغییرات ناگهانی انعطاف ناپذیر می شوند، اما شما با تمام وجود آماده اید تا راه را برای تغییرات مثبت باز کنید.

اتفاق‌های ناخوشایندی در زندگی شما رخ داده و این اتفاقها امروز زمینه ناراحتی شما را فراهم کرده است. به صلاح شما نیست که به این اتفاق‌ها اهمیت بیش‌ازحدی بدهید و از اخبار ناخوشایند و رویدادهای ناراحت‌کننده دوری بگیرید. فرصتی دست می‌دهد تا با ورزش و تحرک، انرژی زیادی بدست بیاورید و سالم و سلامت بمانید.  رسیدگی به مشکلات اعضای خانواده را در اولویت کارهای خود قرار دهید. حضور بیشتری در کارهای گروهی داشته باشید و از هر فرصتی برای مشارکت در کارهای انسان‌دوستانه بهره بگیرید. کینه‌توزی را کنار بگذارید و از در بخشش و گذشت با اطرافیان وارد شوید. به لحاظ کاری روز بسیار خوبی را آغاز کرده‌اید و اگر دست به خاک بزنید، طلا خواهد شد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و کارهای مهم مالی را امروز انجام دهید. به همسر یا عشق ‌زندگیتان قول داده‌اید که فرصتی از روز را در کنار ایشان بگذرانید و تا می‌توانید عاشقی کنید، اما احتمال دارد که مشاجره‌ای ناخواسته بر سر مشکلی قدیمی میان شما و عشق‌ زندگیتان ایجاد شود و روز عاشقانه‌تان را خراب کند. در نتیجه روز را با احتیاط تمام به پایان برسانید و اجازه ندهید که مشکلات قدیمی و کهنه، آتش عشق شما را خاموش کند.




فال روزانه فردا خرداد ( پنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ )

به کسی که نسبت به او شناخت کامل و دقیقی نداری نمی‌توان اعتماد کرد. باید دوستی‌ها و رفاقت‌ها را در عمل آزمود و سپس آنها را باور کرد. رفاقتی که از آزمون‌ها سالم عبور کرده باشد مثل چک تضمین شده است.

می‌توانی نامه‌ای برای یک دوست عزیز بفرستی. هرچند امروزه این رسم برافتاده و جایش را به تماس تلفنی و ایمیل داده اما نوشتن یا خواندن یک نامه لذت دیگری دارد. هم تو را سرذوق می‌آورد و هم دوستت را خوشحال می‌کند.

مسائل پیچیده و مهمی در امور مالی پیش می‌آید که باید نسبت به آنها کاملا هشیار باشی. توانایی و هوش اقتصادی تو همیشه زبان‌زد همگان است پس باید در حد و اندازه‌ات ظاهر شوی.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

شما توانایی هنری بالایی به خصوص در نوشتن و موسیقی دارید. پس چرا از آن استفاده بهتری نمی کنید؟ از ریسک اش می ترسید؟ شاید امروز وقت آن است که بر ترس هایتان غلبه کنید و قدم اول را بردارید. هیچوقت برای شروع دیر نیست. مطمئن باشید که اگر در زمینه ای که به آن علاقه دارید قدم بگذارید، موفقیت شما از اینجایی که ایستاده اید نیز بیشتر خواهد بود. اگر مجرد هستید به زودی فردی در مسیرتان قرار می گیرد و آنقدر رابطه شما عمیق می شود که انگار سالیان سال است یکدیگر را می شناختید. برای یک تصمیم گیری بهتر است با شخصی مشورت کنید. مطالعه و تحقیق را کنار نگذارید، چرا که برای پیشرفت تان در کار به آن احتیاج دارید. اگر می خواهید مشکل کسی را حل کنید باید مطمئن باشید که قادر به این کار هستید، وگرنه انرژی خود را هدر می دهید و در ضمن توقع بی جهت و دلخوری هم ایجاد می کنید.

روز فرخنده‌‌ای را آغاز کرده‌اید. در این روز انرژی لازم برای انجام کارهای دشوار را به دست می‌آورید. به لطف این شرایط کار سختی که مدتهاست ذهن شما را به خود مشغول کرده انجام دهید. مدتی است که شوخ‌طبعی خود را از دست داده‌اید و مانند سابق نمی‌خندید. ادامه این رویکرد اصلاً به صلاح شما نیست. در اولین فرصت فکری برای تغییر شرایط بردارید و با شوخ‌طبعی و رویی گشاده با دوستان و آشنایان رفتار کنید. پس‌انداز خود را راکد و نگذارید و امروز سرمایه‌گذاری مطمئنی انجام دهید. این سرمایه‌گذاری زودتر از چیزی که فکرش را بکنید نتیجه خواهد داد و زمینه افزایش درآمد شما را به دنبال خواهد داشت.   پندو‌اندرز بزرگ‌ترها و افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند را آویزه گوش کنید. یکی از دوستان قدیمی که خاطره‌های خوشی از رفاقت با ایشان دارید امروز به دیدارتان می‌آید و فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار این دوست قدیمی بنشیند و از روزهای خوش گذشته بگویید. همسر یا عشق ‌زندگیتان قصد دارد امروز را به یکی از عاشقانه‌ترین‌ روزهای زندگی‌ شما تبدیل کند، این وضعیت را مغتنم بدانید و به عشق ‌زندگیتان ثابت کنید که شما نیز از بودن در کنار وی و هم‌صحبتی با ایشان لذت می‌برید.




فال روزانه

فال روزانه فردا تیر ( پنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ )

همسر به تو احتیاج دارد. بخصوص پس از اتفاق اخیری که برای او افتاده احتیاج به محبت و توجه بیشتری دارد. بعضی مسائل کوچک را باید با گذشت نادیده گرفت و رد شد.

عوض کردن محل سکونت یا کار و ورود به یک خانه جدید می‌تواند نشانه ورود به یک مرحله تازه باشد. باید از گذشته‌ها به اندازه کافی درس آموخته و در آینده از آنها استفاده کرد.

سنگین می‌آیی و می‌روی. تحرک نداشتن بزرگترین نقطه ضعف توست. تن‌پروری و خوابیدن، روح آدمی را می‌کشد. چون اسب جنگی باید چابک و راهوار بود.

گام‌های درست و حساب شده مفید بوده و در پایان منافع زیادی خواهد داشت. جایی برای نگرانی وجود ندارد چون مشکلی نیست که از عهده حل آن برنیایی.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

به دنبال خوشبختی می گردید، در حالی که در دو قدمی شما ایستاده است. به زودی شرایط مالی تان نیز رو به بهبود می رود و شما می توانید تمام بدهی های خود را صاف کنید. اما بهتر است که خیلی روی این پول حساب باز نکنید و به تلاش های خود در محیط کار ادامه دهید. به زودی اتفاقی غیر منتظره برایتان می افتد که روحیه شما را از این روز به آن رو می کند. شاید در ابتدا از شنیدن آن شوکه شوید اما به تدریج تاثیرات مثبت آن را بر زندگی تان می بینید. از انجام کاری که به شما اضطراب می دهد پرهیز کنید. یادتان باشد خدمت به دیگران باید در حد توان انسان باشد، نه بالاتر از آن. از حقیقت ترس نداشته باشید، حتی اگر موقتا باعث دلخوری شود. از خودتان غافل نشوید، برای خودتان و انجام کارهایی که دوست دارید وقت بگذارید.

اعتماد‌به‌نفس کمی دارید و این وضعیت زمینه شکست‌ شما را در برخورد با مشکلات فراهم کرده است. امروز زمان مناسبی است که به خودتان قول بدهید این روحیه را کنار بگذارید و در آینده با اعتمادبه‌نفس کامل به مصاف مشکلات بروید.  قصد انجام معامله‌ای دارید، اما نگران هستید که ضرری متحمل شوید. هیچ جایی برای نگرانی وجود ندارد و مطمئن باشید معامله‌ای که امروز انجام می‌دهید، در آینده سود کلانی روانه حساب‌های بانکی شما می‌کند. همسر یا عشق ‌زندگیتان را عاشقانه دوست دارید و امروز می‌خواهید با خرید هدیه‌ای، عشق بی‌پایان خود را نثار ایشان کنید. مطمئن باشید که عشق ‌زندگیتان این رفتار شما را فراموش نخواهد کرد و در آینده ایشان نیز به شما ثابت می‌کند که از صمیم ‌قلب دوستتان دارد.  حتی برای لحظه‌ای دست از کار و تلاش نکشید و مطمئن باشید زحمت‌هایی که امروز می‌کشید در آینده به بار می‌نشیند. فردی عابد و سالک امروز از در نصیحت با شما وارد می‌شود و پندواندرزهای مهمی را با شما به اشتراک خواهد گذاشت. نصیحت‌های این فرد را آویزه گوش کنید و مطمئن باشید عمل به این نصیحت‌ها، موفقیت و پیشرفت شما را در آینده تضمین خواهد کرد. محبت بی‌پایانی به اعضای خانواده دارید؛ اما این محبت را ابراز نمی‌کنید و چنین رفتاری باعث شده اطرافیان به این فکر بیفتند که آن‌ها را مانند سابق دوست ندارید. این رویکرد را تغییر دهید و با محبت به اعضای خانواده، به آن‌ها ثابت کنید که از صمیم قلب دوستشان دارید.




فال روزانه فردا مرداد ( پنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ )

فرصتی به تو داده می‌شود تا بتوانی خطاهای گذشته‌ات را تصحیح کنی و دوباره دل او را بدست آوری. باید از خطاهای گذشته پند گرفت و به گونه‌ای عمل کرد که هرگز دیگر تکرار نشود.

اخبار خوشحال کننده و دیدارهای سودمندی در انتظار توست. روش زندگیت را عوض کن تا از این حالت تنش و التهاب خارج شوی. باید به آینده‌ات امیدوار باشی.

با استرس و اضطراب، اعصاب و جسم تو را تحلیل می‌رود پس به خودت مسلط باش و اعتماد به نفس داشته باش. صحبت با یک مشاور خوب و باتجربه می‌تواند به تو کمک کند.

همیشه اگر به مشکلات کوچک مالی توجه نکنی تبدیل به غول بزرگی خواهد شد. برای جلوگیری و مقابله با این غول بزرگ باید حوصله به خرج داد و با تلاش و کوشش مسائل را حل کرد.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

جذابیت امروز شما بیش از همیشه شده است، از این رو می توانید دل هر کسی را که می خواهید، به دست آورید. شما دوستان زیادی دارید اما بهتر است دامنه آنها را محدودتر و البته رابطه خود را عمیق تر کنید. خیالپردازی، شما را از زندگی واقعی تان دور کرده، سعی کنید دست از پیش داوری بردارید و پس از دیدن تنها نشانه هایی از اطراف زود تصمیم نگیرید. به زودی عشق زندگی تان یکی از رازهایش را با شما در میان می گذارد. از نظر دادن در مورد آن بپرهیزید و تنها دو گوش شنوا برایش باشید. رقابت با شخصی باعث می شود شما با انگیزه و کوشاتر بشوید و زودتر به آنچه که می خواهید برسید. بیشتر از آنکه به ظاهر توجه کنید به باطن طرف مقابل بیاندیشید. شخصی مثل یک فرشته درست سر بزنگاه به کمکتان خواهد آمد، شاکر باشید که خطر از بیخ گوشتان خواهد گذشت.

قبل از اینکه دیر شود، فکری به حال افزایش مهارت‌ها و دانش خود بردارید. با خرید کالاهای بی‌ارزش و پیش‌پاافتاده، موقعیت مالیتان را به خطر نیندازید. سفری کوتاه در پیش دارید و در این سفر لحظه‌های شادی را تجربه خواهید کرد. این فرصت را مغتنم بدانید و برای مدتی هم که شده از روزمرگی‌های زندگی فاصله بگیرید و به جسم و ذهن‌تان استراحت بدهید. قول‌های پوشالی را کنار بگذارید و سر حرفتان بمانید. در غیر این‌صورت به فرد نامطمئنی تبدیل خواهید شد و کسی روی حرف شما حساب نمی‌کند. مسافرتی را در پیش‌رو دارید، در این مسافرت تجربه‌های زیادی بدست می‌آورید و دید بهتری نسبت به زندگی پیدا خواهید کرد. اختلاف‌های جزئی با همسر یا عشق‌ زندگیتان دارید، اجازه ندهید این اختلاف‌های جزئی، زمینه دلخوری‌های بزرگ‌تری را فراهم کند و امروز ریشه اختلاف‌ها را خشک کنید و لحظه‌هایی سرشار از عشق و محبت را در کنار عشق‌ زندگیتان تجربه نمایید.




فال روزانه فردا شهریور ( پنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ )

زمانی رسیده که می‌توانی یک نفس عمیق بکشی و مطمئن باشی که به زودی به خواسته و آرزویت می‌رسی.

موقعیت اقتصادی تو در حال حاضر خوب است پس سعی کن درست و به موقع خرج کنی. باید سعی کنی از موقعیت‌های کاری یا تحصیلی پیش رویت به خوبی استفاده کنی تا همیشه وضعیت مالی‌ات خوب و تضمین شده باشد.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

شما از کودکی عاشق هنر بوده اید و حال دوست دارید که به طور جدی تر در آن قدم بگذارید. شاید بازدید از یک نمایشگاه نقاشی برای شما کافی نباشد، بنابراین باید خودتان دست به قلم شوید و اثری بیافرینید. ثبت نام در کلاس های هنری می تواند در پیشرفت کاری شما موثر باشد. در روزهای گذشته آنقدر درگیر روزمرگی هایتان شدید که خودتان را هم فراموش کرده اید. وقت آن است که برای خوشگذرانی و رسیدگی به ظاهرتان دست به کار شوید. معامله ای که مدتهاست در فکر انجامش هستید بهتر است همین حالا انجام دهید و کارهایش را بیش از این به تعویق نیندازید. شخصی برایتان کار مهمی انجام داده تا می توانید از او تشکر کنید. پیشنهادی به شما می شود که بهتر است به سادگی نپذیرید و در مورد آن پرس و جو کنید. آزادی تان را ارزان نفروشید.

بیش‌ازحد به خواسته‌های دلتان اهمیت می‌دهید و انسان هوس‌بازی هستید، اگر مواظب این روحیه نباشید، امروز کار دست‌ خودتان می‌دهید. سایه همای سعادت روی سر شما خواهد افتاد و از جایی که فکرش را نمی‌کنید پولی روانه حساب‌های بانکیتان خواهد شد. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. دوستان و آشنایان برای حل مشکلی که امروز با آن روبه‌رو هستید به کمک شما می‌آیند. محبت دوستان را بدون پاسخ نگذارید و به دنبال فرصتی برای جبران لطف اطرافیان باشید. اتفاق جدیدی در زندگیتان رخ می‌دهد. این اتفاق را به بهانه‌ای برای ایجاد تغییرات اساسی در زندگیتان تبدیل کنید. فرصتی پیدا می‌کنید تا با انجام کارهای دلخواه، به آرامش برسید و حسابی استراحت کنید.




فال روزانه مهر

مهم این است که از یک خطا عبور کرده و آن را جبران کنی. هیچ کس نیست که در زندگی خود دچار اشتباهات کوچک یا بزرگ نشده باشد. پشیمانی تنها کافی نخواهد بود.

برای تغییر اوضاع مالی باید دست به ریسک بزنی. گاهی اوقات تمایل داری دست به تجربه‌هایی بزنی اما همیشه وسوسه‌ها و تردیدها مانع می‌شود. باید این وسوسه‌ها را از خود دور کنی و با جرات و جسارت و البته با فکر وارد کار شوی.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

اگر چه شما آدم موفقی هستید اما گاهی در مسیرتان به بن بست می رسید و دلیل آن محدودیتی است که برای خود قائل می شوید. راههای زیادی وجود دارد که باید آنها را امتحان کنید و مطمئنا جواب خواهید گرفت. امروز مجبورید که زمان زیادی را در ماشین سپری کنید و مدام از این ور به آن ور دنبال کارهایتان باشید. با وجود تمام این خستگی ها، در انتهای روز یکی از دوستان قدیمی تان را می بینید و تمام خستگی هایتان به در می شود. اهداف تان از مهمترین چیزهایی است که باید در حال حاضر بر آن تمرکز کنید. آرام بودن و گوشه گیر بودن را با هم یکی نکنید، با دیگران همکاری و فعالیت داشته باشید گوشه گیری شما را منزوی می کند. در مقابل شخصی که دائم دنبال ایراد گرفتن و محکوم کردن شماست آرام و متین رفتار کنید اما از او فاصله بگیرید، او خیر شما را نمی خواهد.

انسان شجاع و نترسی هستید و از چیزی هراس ندارید، این روحیه امروز برای حل مشکلات به کمک شما می‌‌آید.  صرفه‌جویی را ادامه دهید و از پس‌انداز و اندوخته‌ مالیتان برای رسیدن به موفقیت بهره بگیرید. اعضای خانواده از ولخرجی‌های شما به تنگ ‌آمده‌اند و ادامه این وضعیت به نفع شما نیست. از امروز ولخرجی را کنار بگذارید و با پس‌انداز و صرفه‌جویی، شرایط مالی خود را تقویت کنید. در محبت همسر یا عشق ‌زندگیتان شک و تردیدی ندارید، امروز زمان مناسبی است که محبت عشق‌ زندگیتان را پاسخ دهید. در غیر این صورت عشق ‌زندگیتان از شما دلسرد خواهد شد.   به فکر افزایش دانش خود باشید و با یادگیری مهارت‌های جدید،‌ درهای جدیدی از پیشرفت و موفقیت را به ‌روی خود باز کنید. محبتی که در دل دارید را به همسر یا عشق‌ زندگیتان ثابت کنید و روزی سرشار از لحظه‌های عاشقانه را پشت سر بگذارید.




فال روزانه فردا آبان ( پنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ )

تا حدود ۹ روز دیگر در بهترین روزهای عشق و عاطفه بسر می‌بری. چنانچه در این ایام تغییری ایجاد شود بسیار تاثیرگذار خواهد بود. به اطرافیان خود به خوبی بنگر. احساس می‌کنی که بیش از پیش مورد توجه واقع می‌شوی.

گوش کردن به موزیک، بهترین راه وقت گذرانی پیشنهادی ما برای امروز توست.

شاید بهتر باشد کمی سرخ‌کردنی و پختنی را از برنامه‌ی غذایی روزانه‌ات حذف کنی و با خام‌خواری یا خوردن میوه و سبزیجات سلامتی‌ات را تضمین کنی. این فقط یک پیشنهاد است.

اگر به فکر پیشنهاد برای اضافه کردن حقوق یا تغییر شغل هستی روز بسیار مناسبی است.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

به زودی نتیجه تمام سخت کوشی های اخیرتان را خواهید گرفت. این انرژی را برای شروع اهداف جدیدتان به کار گیرید. درست است که استقلال خوب است اما نه بدین معنی که شما تمام بار مسئولیت را تنهایی به دوش کشید. گاهی مشورت و درخواست کمک از دیگران می تواند ایده های جدیدی را در ذهن تان شکوفا و سرعت پیشرفت تان را نیز تسریع کند. با شریک زندگی تان بحث کرده اید، در این شرایط بهتر است که گفتگو را کنار بگذارید و تنها سکوت کنید. به خاطر کمکی که چند وقت پیش به کسی کرده بودید و باعث نجات او از یک مخمصه شده بودید از شما تقدیر شایسته ای می شود. در کار یا تحصیل به موفقیت بزرگی می رسید. با توجه به خصوصیاتی که از نظر روحی و جسمی دارید شما این روزها نیاز مبرمی به حضور در فضای سبز دارید.

روحیه‌تان را با انجام کارهای سرگرم‌کننده حفظ کنید و نگرانی‌ها را کنار بگذارید. به لحاظ مالی وضعیت خوب و باثباتی دارید، اما از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، بهتر است از امروز تصمیم بگیرید که مقداری از درآمد خود را برای روز مبادا کنار بگذارید و راه پس‌انداز و صرفه‌جویی در پیش بگیرید. دوستان تازه‌ای پیدا می‌کنید و دامنه رفقایتان را گسترش خواهید داد. امروز قرار است برای انجام کاری بیرون بروید. در بیرون از منزل چشم‌تان به جمال محبوبی خوش‌ قدوبالا روشن می‌شود و در اولین نگاه دل می‌بازید. این عشق را جدی بگیرید و مطمئن باشید که با عشقی ماندگار و آتشین طرف هستید. سودای انجام کار مهمی را در سر دارید و بر این باور هستید که از این کار سود و منفعت چشمگیری به جیب می‌زنید. امروز بهترین فرصت برای انجام این کار است و مطمئن باشید که از این کار ضرر نخواهید کرد. حوصله کار کردن ندارید و خسته و کوفته هستید. اجازه ندهید این روحیه روز شما را خراب کند و با انجام کارهای دلخواه، انرژی لازم را پیدا کنید.  اتفاق ناگواری در زندگی شما رخ می‌دهد. برای گذر از این اتفاق با فردی که سنگ‌صبور شماست، صحبت کنید و بار غصه‌ها را زمین بگذارید.




فال روزانه فردا آذر ( پنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ )

با فردی آشنا می‌شوی که برای تو شانس خواهد آورد. البته معنای این خبر این نیست که از این پس باید چشم و گوش بسته مطیع و تابع او باشی. بلکه می‌توان با کمک او به اهداف خوبی رسید.

ناامید و مایوس نباش. به زودی خبری خوشحال کننده می‌رسد و درمی‌یابی که نمی‌توان با ناامیدی به هیچ موفقیتی دست یافت. پس یاس و افسردگی رو از پنجره بنداز بیرون!!!

مصرف دخانیات یا قهوه و کافئین به میزان زیاد آسیب‌های زیادی را به همراه خواهد داشت. بهتر است با ورزش و فعالیت‌های جسمی، بدنی سالم و تندرست داشته باشی. جوانی و شادابی خود را تقویت کن تا در کارها موفق گردی.

وضعیت مالی تو خوب است و جایی برای نگرانی نیست. باید از اسراف و تبذیر جلوگیری کرد و همچنان میانه‌رو بود. وقتی درآمد تو دو برابر شد آنوقت می‌توان حساب تازه‌ای باز کرد.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

تمرکزتان را تنها بر زمان حال بگذارید. شما مدام دوست دارید که جای فرد دیگری باشید و همین موضوع شما را از واقعیت و به تبع پیشرفت دور خواهد کرد. امروز تنها روی مشکلاتی که شما را در رسیدن به اهداف تان باز می دارد، تمرکز کنید. فقط یادتان باشد که پله پله پیش روید. صبر کلید موفقیت شما در چنین روزی است. میان شما و یکی از دوستان تان سوتفاهمی به وجود آمده اما غرورتان اجازه نمی دهد که پا پیش بگذارید. این موضوع پشت تلفن حل نخواهد شد، بنابراین شرایطی فراهم کنید و با او رودررو گفتگو کنید. در مورد مسئله ای عاطفی امروز و فردا کردن شرط عقل و تدبیر نیست. قدر لحظه ها را بدانید و آن ها رو بیهوده از دست ندهید. به پدر و مادرتان بیشتر توجه کنید. برای خرید یا نقل مکان بهتر است هرچه زودتر تصمیم بگیرید، کار را برای خودتان سخت تر نکنید. شما کارهای واجب تر دارید.

روز خوبی را آغاز کرده‌اید و احساس شادی و نشاط می‌کنید، این احساس را به فال نیک بگیرید و با انگیزه بیشتری به انجام کارهای روزانه مشغول شوید. بدون فکر و مشورت با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، سرمایه‌‌گذاری نکنید. یکی از اطرافیان فرزندی به دنیا آورده و به جشن و سروری برای این نورسیده دعوت می‌شوید. در این مراسم شرکت کنید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان و آشنایان تجربه نمایید.  مزد زحمت‌های خود را در زندگی دریافت نکرده‌اید و حسابی افسرده ‌شده‌اید. غم به دل خود راه ندهید،‌ زیرا این شرایط ادامه پیدا نمی‌کند و در آینده‌ای نزدیک، دستاوردی مهم به کارنامه زندگی شما اضافه خواهد شد. اتفاق خوشایندی در زندگیتان رخ می‌دهد. این اتفاق را به بهانه‌ای برای شادی تبدیل کنید و لحظه‌های شادی را در کنار اعضای خانواده یا دوستان پشت سر بگذارید. احساس می‌‌کنید همسر یا عشق ‌زندگیتان قدر زحمت‌های شما را نمی‌داند، اما امروز اوضاع تغییر می‌کند و عشق‌ زندگیتان با انجام کاری محبت‌آمیز به شما ثابت می‌کند که از جان و دل دوستتان دارد و قدر زحمت‌هایی که برای ایشان کشیده‌اید را می‌داند.




فال روزانه فردا دی ( پنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ )

بعضی عشق‌ها آتشین اما کم‌عمق و سطحی هستند. گردبادی برپا می‌کنند و زود هم سرد می‌شوند. اما بعضی عشق‌ها عمیق است و ملایم. باید به خودت زمان بدهی تا متوجه شوی متعلق به کدام گروه است.

ستاره بخت و اقبال تو به زودی شروع به درخشیدن خواهد کرد. با شنیدن خبر و یا موضوعی یک نگرانی بزرگ را فراموش می‌کنی.

خوردن مقدار کمی شکلات در هفته به تو شادی و نشاط می‌دهد و همین می‌تواند در سلامتی‌ات نیز موثر باشد چون زمانی که روح بانشاط باشد، جسم نیز سالم خواهد بود.

امروز موقعیت اجتماعی دلخواهی خواهی داشت. بعضی برنامه‌های کاری یا درسی‌ات تغییر می‌کند و به پایگاه‌های مطمئنی دست خواهی یافت.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

امروز آتش عشق در هوا پراکنده است و شما می توانید به خوبی آن را احساس کنید. اما چه برنامه ای برای آن دارید؟ شاید بد نباشد که بعد از ظهر خود را با شریک زندگی تان بگذرانید. اگر چه کارهایی برای انجام دادن دارید اما نگران نباشید، عقب انداختن آنها هیچ تاثیری نخواهد داشت. اخیرا دردی را در بدن تان احساس می کنید که خیلی چیز مهمی نیست. همه اینها از استرس ناشی می شوند. اگر نمی توانید بر آن غلبه کنید، سعی کنید خودتان را از آن شرایط دور نگه دارید. شما ذاتا خوش سلیقه هستید، از این خصوصیت تان در زمان مناسب استفاده خوبی خواهید کرد. به عقب برنگردید، چشمتان به افق های روبرو باشد، نه فرصت های از دست رفته. تلاش های شما بالاخره جواب خواهد داد، گرچه کارها با سرعتی که شما توقع دارید. پیش نمی رود. بهتر است کمی صبور باشید.

بیماری مزمنی که دارید امروز رو به بهبودی خواهد گذاشت. در آینده سلامت خود را جدی بگیرید و اجازه ندهید سهل‌انگاری در آینده شما را دوباره راهی بستر بیماری کند. روحیه ولخرجی دارید و اهل پس‌انداز و صرفه‌جویی نیستید. این روحیه را کنار بگذارید و به خودتان قول بدهید که قسمتی از درآمدتان را برای روز مبادا پس‌انداز کنید. از حضور در جمع پرهیز می‌کنید و تنهایی را ترجیح می‌دهید، اما این رویکرد زمینه گوشه‌گیری و منزوی‌شدن شما را به دنبال دارد. در نتیجه امروز به خودتان قول بدهید که حضور بیشتری در جمع پیدا کنید و دامنه رفتارهای اجتماعیتان را گسترش دهید.  انسان هنرمندی هستید اما تاکنون کسی به هنر شما پی‌نبرده است، امروز شرایط تغییر می‌کند و فرصتی پیدا می‌‌کنید تا هنر خود را به رخ دیگران بکشید.  همسر یا عشق ‌زندگیتان به یاد خاطره‌های دوران قدیم‌ افتاده و امروز برای شما از خاطره‌های اوایل آشنایی می‌گوید، این احساس را به فال نیک بگیرید و خاطره‌های خوش عاشقی را زنده کنید.




فال روزانه فردا بهمن ( پنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ )

یکی از بدی‌های تو این است که زبانت زودتر از عقل و فکرت دست به کار می‌شود و بند را آب می‌دهد باید کمی خوددار باشی تا در زمان مناسبی کارها روبه‌راه شود.

خبر و یا نامه‌ای خوشحالت می‌کند. تغییر و تحولاتی در امور روزانه‌ات پیش خواهد آمد که ثمره‌اش شادی و نشاط توست. برای کار تازه‌ای به تو پیشنهادهای جدیدی خواهد شد.

اگر بتوانی صبح کمی زودتر بیدار شوی و چند دقیقه ورزش کنی، مطمئنا روحیه بهتر و شادابتری خواهی داشت. در مواد غذایی مصرفیت هم دقت کن و برنامه‌ریزی داشته باش.

یک دوره کلافه کننده در پیش داری. در برخورد با آن به جای اینکه به آشفتگی دامن بزنی، سعی کن افکارت و یا کارهایت را منظم و به ترتیب اهمیت پشت سرهم قرار دهی. بعضی نقطه نظرهایت در محیط کاری یا جمع دوستان مورد پذیرش قرار می‌گیرد. برای پیشرفت کارت ناچار می‌شوی بر معلومات و اطلاعات خود در زمینه موردنظر بیفزائی.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

اگر مجرد هستید، امروز فردی توجه شما را جلب می کند طوری که دوست دارید در مورد او بیشتر بدانید. نشانه ها حاکی از آن است که او شریک زندگی ایده آلی برایتان خواهد بود، پس فرصت را از دست ندهید و علاقه تان را به او نشان دهید. مسافرتی در پیش دارید اما دودل هستید. پیشنهاد ما به شما این است که این سفر را بروید فقط یادتان باشد که شما تنها نیستید و باید ملاحظه دوستان دیگرتان را هم بکنید. اختلاف نظر طبیعی است، مهم روش حل کردن آن است که هر کسی نمی داند اما بی شک شما خوب از عهده اش بر خواهید آمد. در جمعی مراقب زبانتان باشید، گاهی لزومی ندارد هر چیزی که به ذهن تان می رسد، به زبان هم بیاورید. شما انسانی بخشنده و بدون کینه هستید، همین خصوصیت تان این روزها در مورد شخصی به کمک تان می آید. در مورد سفر جدی تر فکر کنید، به آرامش تان کمک می کند. یک تماس را بی جواب گذاشته اید.

با عادت‌های مضر و خطرناک، سلامت خود را به خطر نیندازید. به خاطر داشته باشید که با ادامه این عادت‌ها نه تنها سلامتی خود را به مخاطره میندازید،‌ بلکه دوستان و آشنایان را نیز از خود گریزان می‌کنید. اگر به فکر حفظ آبرویتان هستید، پولی که از کسی قرض کرده‌اید را در اولین فرصت باز پس دهید. روحیه‌ای مسئولیت‌پذیر دارید و برای سلامتی و رفاه اعضای خانواده خودتان را به آب و آتش می‌زنید، این روحیه را حفظ کنید و مطمئن باشید زحمت‌های شما از دید اهل منزل پنهان نمی‌ماند. عشقی محبوبی را در دل دارید اما عشق خود را به دلدار ابراز نکرده‌اید، امروز زمان خوبی برای ابراز عشق نیست و اگر نمی‌خواهید معشوق دست رد به سینه شما بزند، ابراز عشق را به آینده موکول نمایید. تغییری را در محل‌کار یا منزل باید انجام دهید، این تغییر را به فال نیک بگیرید. مطمئن باشید اطرافیان از این تغییر استقبال می‌کنند و اتفاق‌های فرخنده‌ای برای شما به دنبال دارد. روز شلوغی را سپری می‌کنید و فرصتی برای استراحت و تفریح فراهم نمی‌شود.  همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز به شما ثابت می‌کند که سنگ‌ صبور خوبی برای غصه‌هایتان است.




فال روزانه فردا اسفند ( پنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ )

یک توفان احساسی داری. بهتره هیچ تصمیمی نگیری تا اوضاع مساعد شود. همین روزها بدون هیچ دلیل خاصی با مخالفتهای یکی از اعضای خانواده یا یک دوست نزدیک مواجه می‌شوی. مقداری اوقات تلخی و بگومگو با یکی از دوستان داری. آشنایی تازه، فکر و خیالهایی برایت دارد.

یک اتفاق شیرین تا مدتی فکرت را مشغول کرده و خاطره‌انگیز خواهد شد. یک دوست یا فامیل عزیز را مدتی است فراموش کردی، اما او به تو فکر می‌کند.

اگر مبتلا به بیماری‌های ریوی یا قلبی هستی و یا چند وقتیه که احساس سنگینی روی سینه و شش‌هات می‌کنی، بهتره حدالمقدور بیرون نری، اما اگر مجبوری از ماسک استفاده کن.

به زودی با مقداری تغییرات در کار یا تحصیلت مواجه می‌شوی. فکر تغییراتی در محل زندگی یا شغل، تو را آزار می‌دهد. باید تردید را کنار بگذاری و تصمیم قطعی‌ات را بگیری.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

بهترین کاری که امروز می توانید انجام دهید این است که در جمع باشید. به عنوان مثال به میهمانی بروید و در رویدادهای اجتماعی شرکت کنید. در این شرایط نه تنها انرژی شما بیشتر خواهد شد بلکه این احساس را به دیگران نیز منتقل خواهید کرد. سوتفاهی برای شریک زندگی تان پیش آمده که روح شما هم از آن بی خبر است. شما آنقدر درگیر روزمرگی هایتان هستید که توجهی به اطراف یا حتی برخی از رفتارهایتان ندارید، در صورتی که برای دیگران برداشت های دیگری دارد. سعی کنید این ناراحتی را برطرف کنید. مراقب شخصی چاپلوس باشید که برای پیشرفت مقاصد خود می خواهد شما را به بالاترین نقطه برساند، اما بعد ناگهان رهایتان کند. خودتان را درگیر مسائل دیگران نکنید. پیاده روی به صورت روزانه را اگر یک عادت قرار دهید برای تان بسیار مفید خواهد بود. به روح و جسمتان کمک می کنید.

انسان شوخ‌طبعی هستید و اطرافیان از بودن در کنار شما لذت می‌برند، این روحیه را ادامه دهید و دوستان تازه‌ای پیدا کنید. میان شما و فردی مشاجره‌ای در می‌گیرد، اما این دعوا ختم به خیر خواهد شد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده به گونه‌ای رفتار کنید تا کسی از شما بدی به دل نگیرید. به لحاظ مالی افزایش درآمدی را تجربه می‌کنید. اجازه ندهید این افزایش درآمد شما را مغرور کند و به خاطر داشته باشید که همیشه باید پولی را برای روز مبادا کنار بگذارید. خبر فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد. این خبر خوشحال‌کننده را با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید و اهل منزل را در شادی‌های خود سهیم کنید.   مرتکب اشتباهی شده‌اید و نمی‌خواهید این اشتباه را به گردن بگیرید، اما این رفتار اصلا به نفع شما نیست و باعث می‌شود تا اطرافیان شما را به عنوان فرد بی‌مسئولیتی بشناسند. در نتیجه در اولین فرصت پای اشتباهات خود بایستید و به اطرافیان ثابت کنید که از این اشتباه درس گرفته‌اید.  انسان خوبی هستید، اما ناخواسته فردی را اذیت کرده‌اید و این وضعیت باعث شده تا این فرد دل پری از شما داشته باشد. اجازه ندهید دلخوری این فرد ادامه پیدا کند و امروز از ایشان عذرخواهی نمایید و رفتار ناپسندی که داشته‌ا‌ید را جبران نمایید.  اجازه ندهید انجام کارهای غیرضروری، وقت‌ باارزشتان را هدر بدهد. وقت بیشتری را در کنار همسر یا عشق ‌زندگیتان سپری کنید و سرتان را با انجام کارهای پیش‌پاافتاده گرم نکنید. مدتی است که روزگار به شما سخت گرفته و اوضاع خوبی ندارید. غم به دل خود راه ندهید،‌ زیرا این شرایط در چند روز آینده تغییر می‌کند.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

1 نظر برای این مطلب ثبت شده است:


هر روز دادن انرژی مثبت امید شوق به زندگی شادی و نشاط خیلی قشنگه امی و شادی و نشاط ارزوی من برای شماست سلام و صبح زیبای شما به خیر ونیکی .خدای مهربان یار و یاورتان

آخرین اخبار