فال روزانه چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱

به گزارش رصد روز ، فال روزانه  چهارشنبه ۱۸  آبان ۱۴۰۱ و فال روز تولد هجدهم آبان و فال روزانه فردا هجدهم آبان ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه  چهارشنبه ۱۸  آبان ۱۴۰۱ و فال روز تولد هجدهم آبان و فال روزانه فردا هجدهم آبان ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۱۸ آبان ۱۴۰۱ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( چهار شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ )

تو در بین دوستانت محبوب هستی. این مساله‌ای آشکار است و خودت هم آن را می‌دانی. اما همین محبوبیت، حسادت‌هایی را برمی‌انگیزد. پس باید مراقب باشی.

حواست را جمع کن چون همین روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمی‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول کرده که به خوبی و خوشی تمام می‌شود. یک نفر از اعضای سالمند خانواده در مسئله مهمی کمکت می‌کند.

این روزها عصبانی و پرخاشگر شده‌ای. فشار کار و بعضی از مشکلات دردسرآفرین اعصاب تو را به هم ریخته است. با عصبانیت نمی‌توان کاری از پیش برد. باید با صبر و تامل راه‌حل مناسبی پیدا کرد.

همه چیز برای رسیدن تو به مقدار قابل توجهی پول مساعد است فقط به تو بستگی دارد که چگونه از توانایی‌هایت استفاده کنی و این پول را بدست آوری.

1متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

امروز ممکن است کمی تحت فشار بوده و استرس داشته باشید، اما قسمت جالب ماجرا اینجاست که تهدیدی که احساس می کنید به احتمال زیاد نتیجه چیزی است که واقعیت چندانی ندارد. شاید یک نفر دارد بر اساس اطلاعات اشتباهی که هیچ ارتباطی به واقعیت وضعیت موجود ندارند عمل می کند و با رفتار و کارهایش شما را نگران کرده است. تحت تأثیر برداشت های اشتباه دیگران قرار نگرید و خودتان تحقیق کرده و به واقعیت ماجرا پی ببرید. افرادی را ملاقات خواهید کرد که در مورد عشق با شما صحبت می کنند، اگر شما نیز به این موضوع علاقه دارید، گفتگوی پر از هیجانی را تجربه خواهید کرد و شاید بتوانید حتی با حرف هایتان شخصی که می خواهید را به خود جذب کنید. کسی از نگرانی ها و ناراحتی هایتان خبر ندارد، مواظب نامحرمان و حسودان باشید و راز دلتان را به آن ها نگویید که به ضرر خودتان از آن استفاده می کنند. نذری کرده اید، به حاجتتان می رسید و نذرتان را ادا می کنید . در انتخاب دوست شان خانوادگی تان را در نظر بگیرید. با هر کسی که از راه رسید نشست و بر خواست نکنید.

همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز حسابی عاشق شده و شما را در این احساس شریک خواهد کرد. رفتار سخاوتمندانه‌‌ای با اطرافیان دارید و در دست‌و‌دلبازی برای دوستان و آشنایان کم نمی‌گذارید. این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید اطرافیان سخاوتمندی‌های شما را نادیده نخواهند گرفت.    به فکر افتاده‌اید که وضعیت کاریتان را بهبود بخشید و کار جدید یا شراکتی را آغاز کنید، اما بهتر است قبل از انجام هرگونه کاری، یک‌بار دیگر شرایط این کار یا شراکت را بررسی نمایید و پس از مشورت با افرادی که نبض بازار را در اختیار دارند، این کار جدید را آغاز نمایید. مدتی است که فرصتی برای استراحت مهیا نشده است. امروز شرایطی برای تفریح و استراحت پیدا می‌کنید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و خودتان را برای روزهای شلوغ آینده آماده کنید.




فال روزانه فردا اردیبهشت ( چهار شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ )

از طرف کسی برای تو پیغام یا نامه‌ای می‌رسد که تو فکرش را هم نمی‌کردی. تو آنقدر درگیر مسائلت هستی که متوجه پیرامون خود نمی‌شوی و بعضا، کسانی که دوستت دارند را نمی‌بینی. این اتفاق باید تو را نسبت به آینده امیدوار کند.

قدم زدن در هوای باز و پاک مثل ارتفاعات اطراف شهر یا پارکها می‌تواند روحیه‌ات را عوض کند و به تو آرامش و نشاط هدیه کند.

تغذیه درمانی به افزایش کیفیت سلامتی در مقابل بیماری‌ها کمک می‌کند. این بهترین روش حفظ سلامتی بدن است.

باید در کارهای سخت اراده‌ای قوی و استوار داشته باشی. باید با تغییر اوضاع نابسامان مالی، به اطرافیانت نشان دهی، این تو هستی که قادر به انجام اعمالی شگفت‌انگیز می‌شوی.

2متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

اگر بخواهید تمام مسائل پیچیده امروز را حل کنید تنها سر خودتان را به درد خواهید آورد. کارهای بسیار زیادی هستند که باید به تنهایی از پس انجام آنها بربیایید، پس تا جایی که برایتان ممکن است خودتان را از دردسر دور نگه دارید. اگر بخواهید گره ها را باز کنید تنها نتیجه این خواهد بود که گره دیگری به وجود بیاورید، پس فعلا دست به چیزی نزنیدو بگذارید اوضاع همین طوری که هست باقی بماند. خوشبختانه امروز شما نگاه مثبتی به زندگی و دنیای اطرافتان دارید و در عین حال نگاه عمل گرایانه خود را نیز به امور حفظ کرده اید، ترکیب این دو می تواند به شما کمک کند نتایج بسیار خوبی به دست بیاورید، پس بیشترین بهره را از این موقعیت ببرید. از مسافر راه دورتان خبری می رسد که خوشحال تان می کند. از جروبحث دوری کنید کسی نمی تواند نظر او را عوض کند. شخصی همیشه در پی نصیحت کردن شماست، بهتر است یک بار هم که شده به نصیحت هایش عمل کنید، مطمئن باشید ضرر نمی کنید .دست از تلاش روزانه تان برای رسیدن به هدفی که تعیین کرده اید بر ندارید. به سفری مهم خواهید رفت.

اجازه ندهید اضطراب و نگرانی شما را از پا در بیاورد و اختیار امور را در دست بگیرید. با پس‌انداز و صرفه‌جویی، آینده مالیتان را تضمین نمایید. از امروز پولی کنار بگذارید تا در روزگار گرفتاری دست‌تان پیش کسی دراز نباشد. شرایط  برای معامله و تجارت مساعد نیست. به صلاح‌ شما است که هرگونه کار مالی را به آینده موکول کنید.   روزی عاشقانه انتظار شما را می‌کشد و همسر یا عشق‌زندگی‌تان قصد دارد تا امروز را به عاشقانه‌ترین روز زندگی‌تان تبدیل کند. این عشق و محبت را بی‌پاسخ نگذارید و شما نیز به عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید که از هر فرصتی برای عاشقی بهره می‌گیرید. فکرهای پلیدی در سر دارید و به این فکر افتاده‌اید که با تقلب و فریب‌کاری به هدف‌هایتان برسید، اما به خاطر داشته باشید که بار کج هرگز به منزل نمی‌رسد و امروز به خودتان قول بدهید که دور افکار پلید و شیطانی را خط بکشید.  اگر امروز مواظب حرف‌هایتان نباشید، مشاجره‌ای سخت میان شما و یکی از آشنایان ایجاد خواهد شد. اجازه ندهید این مشاجره بالا بگیرد و در اولین فرصت بین خودتان و این فرد صلح و صفا برقرار کنید.




فال روزانه فردا خرداد ( چهار شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ )

بیهوده ادای عشاق سینه چاک و یا فیلسوفان سرگشته را درنیاور! چون این افکار و احساسات قابل کنترل است و تو می‌توانی خود را با شرایط زندگی کاملا هماهنگ سازی.

کسی را که در انتظارش بودی، ملاقات می‌کنی و یا یک فرصت طلایی بدست می‌آوری. پس سعی کن از این فرصت استفاده کنی.

کار زیاد و سخت به سلامتی‌ات آسیب می‌رساند. کار کردن بدون در نظر گرفتن مراقبتهای کافی و یا احتیاط‌های ایمنی می‌تواند حماقت محض باشد!

تا زمانی که نتوانی به خودت اعتماد کنی هر روز از نظر اقتصادی نزول خواهی کرد. تردیدهای تو مانع آن می‌شود که بتوانی کاری را در زمان مناسب آن انجام دهی. باید هر کاری را سروقت انجام داد تا نه تنها ضرر نکنی بلکه برای سودآور باشد.

3متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

امروز ذهن شما روی اهداف و نقشه های بزرگی که مدت ها شما را به خود مشغول کرده بودند متمرکز شده است. مشکلی که شما را درگیر کرده این است که که یک شخص از خود راضی که هیچ تلاشی برای این نقشه ها و کارها نکرده است ناگهان از راه رسیده و به دنبال سهمی برای خودش می گردد. شما با کمی تفکر و برنامه ریزی خواهید توانست این مانع را از سر خود بردارید، پس امیدی که به تحقق بخشیدن به رویاهایتان دارید را از دست ندهید. مهارت های اجتماعی شما در حال حاضر در سطح بالایی قرار دارند و مسئولیت پذیری بالایی نسبت به روابط خود احساس می کنید، این مسئله می تواند کمک قابل توجهی به بهبود زندگی شخصیتان بکند. موانع سختی پیش پایتان هست اما برای رسیدن به هدفتان به راحتی از تمام آن ها می گذرید. از خستگی شکایت نکنید، تلاش شما نتیجه خوبی خواهد داشت قوی باشید. شخصی به طور غیرقابل تحملی شما را آزرده و بدون دلیل با شما مخالفت می کند، یک بار برای همیشه جلوی روی او بایستید و او را برای همیشه از سر راحتان دور کنید.

احساس اعتماد‌به‌نفس سرشاری را تجربه خواهید کرد و مشکلات را کوچک‌ و ناچیز خواهید دید. از این احساس به نفع خود استفاده کنید و مشکلات بزرگی که با آنها روبه‌رو هستید را با موفقیت پشت سر بگذارید. یکی از آشنایان امروز روش سودمندی را برای افزایش درآمد با شما درمیان می‌گذارد. این روش را به کار بگیرید و زمینه دستیابی به درآمد بیشتری را فراهم کنید. فردی از اطرافیان در بستر بیماری است، این فرد را از محبت‌های خود بی‌نصیب نگذارید. دیری نخواهد پایید که بیماری این فرد برطرف می‌شود و لطف شما را جبران می‌کند. روحیه مسئولیت‌پذیری ندارید و این وضعیت باعث شده تا اطرافیان آن‌گونه که باید‌وشاید روی شما حساب باز نکنند. از امروز احساس مسئولیت بیشتری در تعامل با اطرافیان داشته باشید و به آنها ثابت کنید که فرد قابل‌اعتمادی هستید. انسان عجولی هستید، اما این روحیه به غیر از بی‌دقتی و اشتباه چیزی برای شما به دنبال نخواهد داشت. تصمیم مهمی را باید اتخاذ نمایید اما احتمال دارد که در این تصمیم‌گیری، قلب‌ شما بر عقلتان غلبه کند و تصمیم احساسی را اتخاذ کنید، در نتیجه تا جایی که امکان دارد این تصمیم را به آینده موکول کنید و اجازه ندهید احساسات جلوی واقعیت‌ها را بگیرد. با شرایط مناسبی برای ابراز محبت به همسر یا عشق ‌زندگیتان روبه‌رو خواهید شد. در این شرایط تا می‌توانید عاشقی کنید و به عشق‌ زندگیتان ثابت نمایید که همیشه به فکر ایشان هستید.




فال روزانه فردا تیر ( چهار شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ )

به نظر می‌رسد اوضاع عاطفی تو مساعد نباشد. روابط با یکی از دوستان نه تنها بهبود نیافته که روز به روز بدتر می‌شود و همین اثر منفی بر تو گذاشته است. باید کاری کرد که روزگار هجران دوباره به وصل متصل شود.

کسی که دیگران را شاد می‌کند، خود از شادی بزرگتری برخوردار می‌شود. بهتر است گره از ابروها باز کنی چون زندگی با این روحیه میانه بهتری دارد.

باید بسته به شرایط اقلیمی و آب و هوایی دمای فضای خانه یا محل کارت را تنظیم کنی چون با میزان سلامتی و نوع فعالیت‌ات رابطه مستقیم دارد.

همچنان فرصت‌های خوب مالی می‌آید و می‌رود اما تو سر در پی رویاهای خود داشته و نسبت به آنها بی‌توجه می‌مانی. کسی که چنین فرصت‌هایی را از دست می‌دهد جز پشیمانی حاصلی نخواهد داشت.

4متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

امروز بیش از آنچه خودتان انتظار داشته اید مورد تحسین و تایید قرار گرفته اید. اما نباید اجازه دهید تردیدهایی که نسبت به خودتان و توانایی هایتان دارید مانع تجربه کردن یک روز فوق العاده برای شما شوند. البته باید مواظب باشید در عین خوش بینی و نداشتن وسواس و ریز بینی، اجازه ندهید حجم بالای توجهی که به شما می شود مانع دیدن آن چه پشت لبخندهای اطرافیانتان در جریان است شود. به هر حال همیشه یادتان باشد که نیمه پر لیوان را ببینید. شما این اواخر نسبت به قبل خیلی احساساتی تر شده اید، اما باید احتیاط بیشتری به خرج داده و نگذارید یک نفر دیگر از احساس شما سوء استفاده کرده و کنترل اوضاع را از دستتان خارج کند. خطای خود را به گردن این و آن نیندازید، شما بدون اندیشه و حساب نشده عمل کرده اید، آرامش خود را باز یابید تا بتوانید مشکل پیش آمده را جبران کنید. جلوی کسی که ارزشی برای اشک های شما قائل نیست گریه نکنید، او تحقیرتان می کند و بیشتر از پیش ناراحت می شوید، بهتر است فعلا سکوت کنید و هیچ عکس العملی نشان ندهید.

روز بسیار فرخنده‌ای را در پیش‌رو دارید و سرگرمی‌های زیادی انتظار شما را می‌کشد. از این شرایط بیشترین استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. فرصتی برای افزایش درآمد در پیش رو دارید. این فرصت را به بهانه‌ای برای پیشرفت‌های بیشتر در زندگی تبدیل کنید.   حتی برای لحظه‌ای دست از کار و تلاش نکشید و مطمئن باشید زحمت‌هایی که امروز می‌کشید در آینده به بار می‌نشیند. روحیه مسئولیت‌پذیری دارید و برآورده‌کردن نیازهای اعضای خانواده را به نیازهای خودتان مقدم می‌دانید. قبل از اینکه این رویکرد باعث شود تا رسیدگی به خودتان را فراموش کنید، از امروز تصمیم بگیرید که در کنار رسیدگی به نیازهای دیگران، از خودتان غافل نشوید. امروز فرصتی دست می‌دهد تا تفریح و سرگرمی جدیدی را امتحان کنید، این فرصت را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید خوش بگذرانید. به این فکر افتاده‌اید که همسر یا عشق ‌زندگیتان شما را مانند سابق دوست ندارد و اهمیت چندانی برای‌تان قائل نیست، اما امروز متوجه خواهید شد که اشتباه فکر می‌کردید و عشق‌ زندگیتان از صمیم ‌قلب دوستتان دارد.




فال روزانه فردا مرداد ( چهار شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ )

کمی استراحت کن و به احساساتت اجازه بده تا زندگی را رنگ و رویی تازه بزنند. همه چیز را نمی‌توان براساس سود و زیان محاسبه کرد. گاه عشق فرمانی می‌دهد که مهمتر است.

لبخند شادی را میهمان لب‌های خود و دیگران کن. آن چهره عبوس و اخم‌آلود را از خود دور کن تا از دیدار تو دوستان شاد و خرم شوند. با زندگی آشتی کن تا زندگی نیز تو را در آغوش بگیرد.

اگر در روز بین چهار تا شش فنجان چای یا قهوه مصرف می‌کنی، از حدمجاز فراتر رفته‌ای. کافئین بیش از حد تو را بی‌قرار و عصبی می‌کند

هر چقدر موقعیت اقتصادی تو بهبود یابد، کار تو سخت‌تر خواهد شد و به همان اندازه توانایی‌ها و استعدادهای تو شکوفا می‌شود. پس باید با قدرت و توان بیشتر منتظر روزهای بعد بود.

5متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

افراد و موقعیت هایی که روی آنها حساب کرده بود امروز ناگهان با مشکلات و موانعی روبرو خواهند شد. اگر حتی آن صندلی که رویش نشسته اید هم ناگهان از زیر پایتان کشیده شد زیاد تعجب نکنید، اما به احتمال زیاد شما خواهید توانست از پس این موقعیت به خوبی بربیایید. شانس با شما یار است و نیازی ندارید که برای پیش بردن کارهایتان یک چوب جادویی داشته باشید. خوشبختانه اعتماد به عقل و منطقتان به طور قابل توجهی به شما کمک خواهد کرد تابه اهداف و خواسته های خود برسید. اطرافیانتان رفتاری دوستانه با شما دارند و این موضوع شما را تشویق می کند تا بیشتر از همیشه با آنها درد دل کنید، حواستان باشد درمورد مسائل شخصیتان با چه کسی حرف می زنید. قدر چیزی را که داشته اید، ندانستید و حالا در فراق آن می سوزید شما تنها آرزویتان رهایی از این غم و درد است با او تماس بگیرید، این حداقل کاری است که می توانید برای خودتان بکنید. اگر باور دارید که بد کرده اید انتظار نداشته باشید که او با روی خوش با شما روبرو شود، اما شما حداقل شنونده باشید. نامه ای دریافت می کنید.

روزی سرشار از انرژی در پیش‌رو دارید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و کارهای امروز را زودتر از همیشه به پایان برسانید.   غصه گذشته‌ها را نخورید و مطمئن باشید که آینده شادی و شادکامی را برای شما رقم خواهد زد. رابطه‌ای پنهانی با فردی دارید و به‌رغم اینکه این رابطه آبروی شما را به خطر انداخته است، نمی‌خواهید به این رابطه خاتمه دهید. چنین رویکردی اصلا به صلاح شما نیست و قبل از اینکه آبرو و اعتبارتان به باد فنا برود، تکلیف این رابطه پنهانی را روشن کنید. امروز بخت با شما یار است و اگر دست به خاکستر بزنید، طلا خواهد شد، چنین فرصتی را هرگز از دست ندهید. کارهای دشواری که مدت‌ها است به فکر انجام آنها هستید را به پایان برسانید و روزی سرشار از دستاوردهای مفید و چشمگیر را تجربه کنید. به خاطر داشته باشید که با سبک زندگی ناسالم، نه تنها خود را به خطر میندازید، بلکه سلامت افراد خانواده شما نیز به خطر می‌افتد. میان شما و یکی از آشنایان مشاجره‌ای ایجاد می‌شود. نفت به آتش این مشاجره نریزید و اجازه ندهید این دلخوری بالا بگیرد.




فال روزانه فردا شهریور ( چهار شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ )

احساس می‌کنی اگر کسی به تو توجه کند دیگر خوشبخت‌ترین خواهی بود. اما چنین نیست. خوشبختی در نگاه توست نه آن کسی که بدان می‌نگری. اشیاء و اشخاص اطراف ما تغییر می‌کند.

اگر با کارهای تزئینی و دستی غریبه نیستی می‌توانی روز مفرحی را برای خودت درست کنی. گاهی بد نیست به هنر رجوع کنی. این بهترین راه تفریح و شادی است.

کمی استراحت و تفریح برایت ضروری است. با دوستانی که به تو انرژی می‌دهند بیشتر ملاقات کن و سعی کن آرامش داشته باشی.

گیریم ستاره بخت تو خوب و عالی باشد. بدست آوردن یک موقعیت اقتصادی خوب تنها نیمی از کار است. نیم دیگر حفظ آن خواهد بود که به جای شانس، لیاقت و شایستگی می‌خواهد.

6متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

اعتماد به نفس شما این اواخر به صورت قابل توجهی افزایش یافته است خودتان هم این موضوع را به طور ملموسی احساس می کنید. اگر امروز ناگهان سر و کله یک نفر پیدا شد که قصد دارد با رفتار خشونت آمیز و همراه با تعصب و از روی بی مهری خود اعتماد به نفس شما را پایین بیاورد زیاد تعجب نکنید. شاید ارتباط برقرار کردن با چنین افرادی کار بسیار دشواری باشد، اما تنها کاری که از دست شما بر می آید این است که فاصله خودتان را با آنها حفظ کرده و تحت تأثیر انرژی منفی آنها قرار نگیرید. زیبایی زندگی را با گوش کردن به موسیقی و سوت زدن همراه با ریتم آن، وقت گذراندن با عزیزانتان و انجام دادن کارتان به بهترین نحوی که از دستتان برمی آید احساس کنید. به اسراری که از آن ها بی خبر بودید و همیشه یک علامت سوال برایتان بوده آگاه می شوید. کسی شما را از جزئیات دامی که برایتان پهن شده با خبر می کند. لزومی ندارد شخصی را رسوا کنید، کافی است خودتان را از این ورطه نجات بدهید و دیگر هرگز پشت سرتان را نگاه نکنید. صدقه بدهید و سعی کنید هرگز این تجربه را فراموش و تکرار نکنید.

دعای فردی عابد و سالک پشت‌ سر شما است و امروز از دعای خیر این فرد بی‌نصیب نخواهید ماند. مطمئن باشید ثروت بادآورده را باد می‌برد و برای افزایش درآمد به فکر راه‌های کارآمد و درست باشید. انسان سخاوتمندی هستید، اما اجازه ندهید اطرافیان از این روحیه شما سوءاستفاده کنند.   به فکر انجام کار مهمی افتاده‌اید، اما آن‌گونه که باید و شاید برای انجام این کار مهارت ندارید و بهتر است که قبل از بدست آوردن مهارت کافی، فکر این کار را از سرتان بیرون کنید.  اختلاف‌های جزئی با همسر یا عشق‌ زندگیتان دارید، اجازه ندهید این اختلاف‌های جزئی، زمینه دلخوری‌های بزرگ‌تری را فراهم کند. امروز ریشه اختلاف‌ها را خشک کنید و لحظه‌هایی سرشار از عشق و محبت را در کنار عشق‌ زندگیتان تجربه نمایید.




فال روزانه مهر

در مورد فردی زیادی فکر می‌کنی. گرچه تنها دیدارهای کوتاه و مختصری اتفاق افتاده اما تو آنرا خیلی جدی گرفته‌ای. بهتر است دست از خیال پردازی برداری چون این روش برای تقویت قوه تخیل خوب است اما در پایان سودی ندارد.

داشتن روابط دوستانه یا عاطفی مزایای زیاد دارد. این روابط به ما کمک می‌کنند تا دوستمان بدارند و دوست‌داشتنی باشیم، برایمان ارزش قائل شوند، ارزشمند و در نتیجه بانشاط‌تر می‌شویم. پس دست به کار شو!

قدر این سلامتی و تندرستی را باید دانست و شکرگزار آن بود. آرامش و آسدگی تو بخاطر شرایطی است که از آن برخوردار گشته‌ای. این شرایط را باید حفظ کرد و توسعه داد

فعلا نیازی نیست به فکر تغییرات عمده و عظیم باشی. موقعیت اقتصادی مناسبی داری پس بهتر است این موقعیت را حفظ کنی.

7متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

اگر واقعیت آنچه در دنیای اطرافتان دارد می گذرد را می دانستید قطعا متعجب و شاید حتی وحشت زده می شدید. شما نباید هیچ چیزی را دست کم گرفته و بر اساس ظاهر امور در مورد آنها قضاوت کنید. بهتر است تا جایی که برایتان ممکن است خودتان به دنبال اصل و واقعیت شرایط و اتفاقات اطرافتان بروید و شخصا به آنها پی ببرید و حرف های دیگران را در رابطه با هیچ چیزی به سادگی نپذیرید. تحقیقات کافی در هر زمینه ای انجام داده و نگذارید کسی جوجه را رنگ کرده و جای قناری به شما بفروشد. سعی کنید بین انجام وظایف خود در محل کار و وقت گذاشتن برای خانواده و عزیزانتان تعادل ایجاد کنید و همچنین برای تفریح و پرداختن به خودتان نیز به اندازه کافی وقت بگذارید. ﺷﺎﯾﺪ از ﺍﺗﻔﺎﻕ ﺍﻓﺘﺎﺩﻩ، ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺑﺴﯿﺎﺭ ﻏﺼﻪ ﺑﺨﻮﺭﯾﺪ، ﺍﻣﺎ ﻣﻄﻤﺌﻨﺎ ﻓﺮﺩﺍ ﺷﮑﺮﮔﺰﺍﺭ ﺧﻮﺍﻫﯿﺪ ﺑﻮﺩ. ﺍﮔﺮ ﺩﻗﯿﻖ ﺑﺎﺷﯿﺪ ﻭ ﻃﺒﻖ ﺍﺻﻮﻝ ﻭ ﻗﺎﻧﻮﻥ ﭘﯿﺶ ﺑﺮﻭﯾﺪ، ﻟﺰﻭﻣﯽ ﻧﺪﺍﺭﺩ ﮐﻪ ﺑﺘﺮﺳﯿﺪ. ﺷﻤﺎ ﺑﻪ ﻫﺪﻓﺘﺎﻥ ﻣﯽ ﺭﺳﯿﺪ، ﻓﻘﻂ ﺑﺎﯾﺪ ﮐﻤﯽ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺻﺒﻮﺭ ﺑﺎﺷﯿﺪ. ﺍﯾﻦ ﺭﻭﺯﻫﺎ ﻋﺸﻖ ﻭ ﻋﺎﺷﻘﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﺷﻤﺎ ﺩﺭﺩﺳﺮﺁﻓﺮﯾﻦ ﺍﺳﺖ. ﺩﺭﺩﺳﺮﻫﺎﯾﯽ ﺷﯿﺮﯾﻦ ﻭ ﮔﺎﻫﯽ ﻣﺸﮑﻞ ﺳﺎز.

بخت با شما یار است و شرایطی پیدا می‌شود تا به یکی از آرزوهایتان برسید. این اتفاق را به فال نیک بگیرید و زمینه موفقیت‌های بیشتری را فراهم کنید. احساسات خود را کنترل کنید و هیجان‌زده نشوید. در غیراین‌صورت تصمیم مهمی را با عجله خواهید گرفت و ضرر سنگینی متحمل می‌شوید. یکی از دوستان نزدیک پیشنهاد وسوسه‌‌انگیزی را برای افزایش درآمد مطرح می‌کند، این پیشنهاد را جدی بگیرید و مطمئن باشید اجرای آن، سود چشمگیری روانه حساب‌های بانکیتان می‌کند.  فرصت مناسبی پیدا می‌کنید تا در کنار اعضای خانواده خوش‌ بگذرانید. قدرت محبت را نادیده نگیرید و امروز بیشتر از همیشه مهربانی کنید. همکاران در محل‌کار یا اعضای منزل امروز سراپا گوش به حرف‌های شما می‌دهند و در حل مشکلات شما را تنها نمی‌گذارند. حوصله کار ندارید و می‌‌خواهید در اولین فرصت استراحتی به خودتان بدهید و زودتر از همیشه کار را کنار بگذارید. امروز از این فرصت استفاده کنید و زمانی را در کنار خانواده سپری نمایید.  از صبح که بیدار شده‌اید احساس می‌کنید که همسر یا عشق ‌زندگیتان به شما توجه نمی‌کند و مورد بی‌مهری ایشان قرارگرفته‌اید، اما این احساس کاملا اشتباه است و عشق ‌زندگیتان بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید به شما علاقه دارد.




فال روزانه فردا آبان ( چهار شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ )

فردی را دوست داری بدون اینکه او تو را دوست داشته باشد. آرزو می‌کنی ای کاش او هم همین احساس را داشت و رفتارش را با تو عوض می‌کرد. این آرزوی قشنگی است، اما همه درها را به روی تو بسته‌اند.

باید در کارها دقت را با سرعت توام کرد تا هم سریع‌تر انجام شود و هم چیزی فروگذار نشده باشد. موفقیت مهمی در انتظار توست.

باید برای رسیدن به اهداف خود همواره جسم سالم و شادابی داشته باشی و این فقط با ورزش توام جسم و روح حاصل می‌شود.

نگرانی تو در مورد مسائل مالی بیهوده است. شاید در حال حاضر شرایط مناسب نباشد اما طولی نمی‌کشد که همه چیز دوباره درست می‌شود.

8متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

امروز تلاش برای تبدیل کردن دیگران به آنچه که خودتان می خواهید باشند کاری کاملا اشتباه است که هم آنها را آزار داده و هم خودتان را ناراحت و آشفته خواهد کرد. کمی راحت تر رفتار کنید و بگذارید دیگران همان چیزی باشند که خودشان دلشان می خواهد. اگر پیش زمینه ای ذهنی در مورد این که دیگران چگونه باید باشند و چگونه رفتار کنند داشته باشید تنها زمینه شکست و دلخوری خودتان را فراهم خواهید کرد. صحبت کردن در مورد خواسته ها و نیازهایی که از عشقتان مخفی نگه داشته اید می تواند زمینه ای مناسب برای بهبود بخشیدن به رابطه موجودتان و یا آغاز رابطه ای که مدت ها در انتظارش بوده اید را به وجود بیاورد. شما فکر می کنید چون سرمایه ندارید تمام درها به رویتان بسته است و دنبال راه چاره می گردید، بی تاب نباشید درها باز خواهد شد آن هم از جایی که توقعش را ندارید. با عقل و اندیشه عمل کنید. به خیالتان دستتان نمک ندارد و به هرکس محبت می کنید جفا می بینید، سخت نگیرید شما در حال امتحان هستید از این آزمایش سربلند عبور کنید.

امروز از پشتیبانی و حمایت اطرافیان برخوردار خواهید بود. این شرایط را به فال نیک بگیرید و کار دشواری که مدت‌هاست سد راه شما شده را به پایان برسانید. قدر پس‌انداز و صرفه‌جویی را می‌دانید و این رویکرد باعث شده تا از ثبات مالی قابل ‌اطمینانی برخوردار باشید. به این رویکرد ادامه دهید و امروز پولی را برای آینده کنار بگذارید و لحظه‌ای از پس‌انداز غافل نشوید. رازی در دل پنهان دارید و می‌خواهید این راز را با یکی از آشنایان درمیان بگذارید، اما بهتر است فکر چنین کاری را از سر بیرون کنید و این راز را برای همیشه در سینه خود سربه‌مهر نگه دارید. عشقی یک‌طرفه‌ به محبوبی دارید و لحظه‌ای از فکر به دلدار غافل نمی‌شوید، اما این عشق سرانجامی ندارد و ادامه عشق یک‌طرفه چیزی به غیر از غم و تنهایی برای شما به دنبال نخواهد داشت. به جلسه‌کاری یا مراسم مهمی دعوت هستید، در این مراسم نکته‌های بسیار جالبی برای افزایش مهارت‌های شما مطرح می‌شود، این نکته‌ها را در گوشه‌ای یادداشت کنید و برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر از نکته‌هایی که امروز فرا گرفته‌اید کمک بگیرید. شرایطی مهیا می‌شود تا کارهای دلخواه را انجام دهید و توانمندیهای خود را افزایش دهید. به لطف این شرایط کارهای جدیدی فرا بگیرید و موفقیت‌های بیشتری به کارنامه زندگیتان اضافه کنید.




فال روزانه فردا آذر ( چهار شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ )

نباید توقع کار خارق‌العاده‌ای از او که فردی عادیست، داشته باشی. بهتر است فعلا رازدار باشی و کسی در مورد احساساتت صحبت نکنی چون هنوز خیلی زود است.

شخصیت مهمی از تو حمایت می‌کند و همین مساله موقعیت تازه و فوق‌العاده را در اختیار تو می‌گذارد. روحیه‌ات را تقویت کن و از فرصت استفاده کن.

تنها ورزش کردن سلامتی انسان را تضمین نمی‌کند، بلکه آرامش و اعتماد به نفس داشتن هم جزئی از سلامتی است. فکرت را آزاد کن تا بتوانی ذهنی خلاق و پویا داشته باشی و برای خودت برنامه‌ریزی درستی انجام دهی.

در تصمیم‌گیری‌های خود شتاب نکن. قرار است از جایی پولی برسد که می‌رسد و جایی برای نگرانی وجود ندارد. بهتر است برای آینده خود برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشی.

9متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

امروز باید مواظب باشید محدودیت های خود را نادیده نگیرید و نیروهای جانبی که می توانند روی نتیجه کارتان تاثیر داشته باشند را دست کم نگیرید. یکی از همکاران تان را ملاقات خواهید کرد که اگر چه آدم خوبی اما گاهی آزار دهنده است و اگر مراقب نباشید می تواند شما را به بحث های ادامه داری وا دارد. سعی کنید امروز را از او دور بمانید، اگر هم نزد شما آمد با او مودبانه و با احترام بر خورد کنید سپس درب خروج را به او نشان دهید. امروز پر از احساسات مثبت هستید و این خوش بینی شما می تواند آینده روشنی را برای خود و خانواده تان رقم بزند. شاید بد نباشد کمی افکار خود را تغییر دهید و مشکلاتی را که اکنون در روابط عاطفی تان وجود دارد نادیده بگیرید و آنها را مانند یک مانع مقابل راهتان تصور نکنید. رقیبان پیش رویتان قد علم کرده اند، حواستان را جمع کنید و دستپاچه نشوید. کاری نکنید که بعدها باعث پشیمانی شود. دوستانی دارید که حاضرند برای رسیدن شما به مقصود هر کمکی به شما بکنند. اگر می خواهید گم شده تان را پیدا کنید باید بیشتر جستجو کنید آن هم در جایی که توقع یافتنش را ندارید. نترسید و ریسک کنید.

حسابی خسته شده‌اید و حوصله ندارید. امروز به خودتان مرخصی بدهید و تا می‌توانید استراحت کنید. قصد خرید کالای مهمی را در سر دارید، امروز پولی به دست شما می‌رسد تا این کالای مهم را خریداری کنید. از آنجایی که مبلغ هنگفتی را برای این خرید باید هزینه کنید، به نفع شماست که ولخرجی نکنید و حواستان به دخل‌ و خرجتان باشد. حرف‌های نیشداری می‌زنید و اطرافیان را با زبان خود آزار می‌دهید. قبل از اینکه این رویکرد باعث شود اطرافیان شما را کنار بگذارند، لحن کلام خود را تغییر دهید و با دیگران مهربان باشید.  وقت خود را با انجام کارهای بیهوده تلف می‌کنید. ادامه این روحیه چیزی به غیر از اتلاف عمر برای شما به دنبال ندارد. از امروز زندگی را جدی بگیرید و به یاد داشته باشید که وقت طلاست. به اعضای خانواده ثابت کنید که بیشتر از همیشه به فکر آن‌ها هستید و در اولین فرصت دمی در کنار اهل منزل بنشینید و گل بگویید و گل بشنوید.    یکی از اطرافیان به کمک شما نیاز دارد، این فرد را به حال خود رها نکنید و هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای کمک به ایشان انجام دهید. محبتی که در دل دارید را به همسر یا عشق‌ زندگیتان ثابت کنید و روزی سرشار از لحظه‌های عاشقانه را پشت سر بگذارید.




فال روزانه فردا دی ( چهار شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ )

سوء تفاهم کوچکی به وجود آمده که به زودی برطرف می‌شود. نباید از تصمیم و نظر خود برگردی چون حق با تو بوده است و دیگران هم به زودی خواهند فهمید.

خبرهای خوشی در انتظار توست. از یک دیدار غیرمترقبه قلبت به هیجان می‌آید. یک دوست قدیمی به دیدارت خواهد آمد. در خانواده نزدیک خبرهای خوبی در جریان است.

اگر این روزها مشکل بی‌اشتهایی یا بدخوراکی داری بهتر است از سبزیجات تازه و میوه در وعده‌های بیشتری استفاده کنی چون مواد مغذی و ویتامین‌های لازم برای بدنت، فقط از این طریق بهتر و بیشتر جذب می‌شود و این کار را ادامه بده تا زمانی که مشکل از بین برود.

مرحله مهمی را پشت سر گذاشتی و نهایتا سود خوبی هم بدست آوردی. این موفقیت راه را برای تو باز می‌کند.

10متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

انتظار نداشته باشید که دیگران آنقدری که شما انتظار دارید به احساساتتان توجه کنند. شما خیلی بیشتر از آن توجهی که آنها به شما دارند به احساساتشان احترام می گذارید. هر چند این کار می تواند خیلی سخت باشد، سعی کنید تحت هر شرایطی آرامش خود را حفظ کنید. شاید رفتارهای دیگران و سرسختی و لجبازی آنها حفظ خونسردیتان را برای شما دشوار کند، اما در نهایت همه چیز به نفع خودتان تمام خواهد شد. امروز بد نیست در زمینه مسائل عاطفی شانس خودتان را امتحان کنید، اگر نیتتان خیر باشد قطعا اوضاع به نفع شما پیش خواهد رفت. خودتان را برای دیدار خیلی خوشایندی با عشقتان آماده کنید. شما چون کوه استوار هستید به خودتان اعتماد و در انتخاب دوست و همنشین دقت کنید. می خواهید کاری انجام دهید که هنوز صد درصد مطمئن نیستید بهتر هست از این اندیشه و فکر فعلا صرف نظر کنید هنوز زود است موقعیت های بهتری برای تان به وجود خواهد آمد، این روزها بهتر است به جای زیاد حرف زدن بیشتر گوش کنید.

با ورزش و تحرک به جنگ سستی و کاهلی بروید. با خرید کالاهای بی‌ارزش و پیش‌پاافتاده، موقعیت مالیتان را به خطر نیندازید. زندگی را جدی نمی‌گیرید و این رویکرد باعث شده تا کارهای مهمِ زندگی شما با شکست روبه‌رو شوید. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و با نظم و برنامه‌ریزی، زندگی را با جدیت بیشتری دنبال کنید. سودای آغاز کار جدیدی را در سر دارید، اما از انجام این کار نگران هستید و امروز و فردا می‌کنید. اکنون زمان مناسبی برای آغاز این کار است. این کار را شروع کنید و مطمئن باشید اوضاع به نفع شما تمام می‌شود. روز حساسی را برای عاشقی در پیش دارید و ممکن است رفتار و گفتار ناپسندی از شما سر بزند. رویکردی حرفه‌ای و جدی به انجام کارها در پیش بگیرید و مطمئن باشید که با موفقیت فاصله‌ای ندارید. خبرهای خوشی از یکی از کارهای مهمی که مشغول انجام آن هستید به گوش شما می‌رسد. یکی از دوستان یا آشنایان که علاقه‌ زیادی به شما دارد، امروز برنامه خاصی برای شما تدارک دیده و با تقدیم هدیه‌ای قصد دارد تا حسابی شگفت‌زده‌تان کند. قدر این دوست را بدانید و در اولین فرصت محبتش را جبران نمایید.




فال روزانه فردا بهمن ( چهار شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ )

ممکن است در این وادی دچار ناکامی شوی و مدتها این حادثه ذهن تو را مشغول و مسموم کند اما به خاطر داشته باش که زندگی همچنان ادامه دارد و دنیا از حرکت نمی‌ایستد. پس با امید سرت را به کارهایی که دوست داری مشغول کن.

کارهای فکر ممکن است ذهنت را خراب و آشفته کند بهتر است کمی تحرک داشته باشی. این چند روز، ورزشی را که دوست داری انجام بده. امروز به تو پیشنهاد می‌شود که پیاده‌روی، کوهنوردی یا شنا را انتخاب کنی.

ورزش کردن هر چقدر سبک و کم در روز، هم باعت سلامتی جسمت می‌شود و هم روحت را شاداب‌تر می‌کند. ورزشهایی مثل پیاده‌روی، حرکات موزون، دوچرخه‌سواری و یا حمل وزنه به اندازه توان بدن

فعلا اوضاع اقتصادی چندان مناسب نیست پس به سرعت برنامه‌های خود را پیاده کنید. ممکن است روزهای آینده نیز به همین منوال باشد. فقط با یک ابتکار عمل می‌توان از این اوضاع نجات یافت.

11متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

امروز رفتار خشونت آمیز شما می تواند یک درگیری به وجود بیاورد که حل کردن آن چندان راحت نخواهد بود. لجاجت بسیار زیادی در کار است و هیچ کس حاضر نیست از موضع خود کوتاه بیاید. آنچه اوضاع را سخت تر خواهد کرد این است که سوء تفاهم هایی به وجود می آیند که می توانند اوضاع را از اینی که هست دشوارتر کنند. سعی کنید از حالت تهاجمی خارج شده و سعی کنید درک متقابلی از یکدیگر پیدا کنید. در رابطه عاطفی خود زودتر از آنچه فکرش را بکنید، وارد مرحله جدیدی می شوید. اگر چه نگران هستید اما نتیجه رضایت بخشی در انتظار شما است. خوش بین باشید و اولین قدم خود را محکم بردارید. با غصه خوردن و گریه و زاری کاری از پیش نمی برید. شخصی به شما کمک خواهد کرد به او اعتماد کنید. کافی است همت کنید تا هرچه زودتر به آنچه که می خواهید برسید. به دوستی خیلی رسانده اید اما نتیجه ای بد دیده اید؛ شاید بهتر باشد با هرکسی معاشرت نکنید. ملاقاتی خواهید داشت و اوضاع بر وفق مرادتان پیش خواهد رفت.

برای رسیدن به موفقیت باید زندگی را جدی بگیرید و با اراده محکم مشکلات را پشت‌سر بگذارید. منفعتی در کارهای شما ایجاد می‌شود و مشکلات‌ مالیتان خاتمه پیدا می‌کند. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنید تا در آینده مشکلات مالی گریبان شما را نگیرد. توانایی چشمگیری در جلب‌نظر اطرافیان دارید، از این توانایی بهترین استفاده را ببرید و مشکلاتی که امروز با آنها روبرو می‌شوید را به لطف این روحیه پشت‌سر بگذارید. روز را با عشق و محبت آغاز کرده‌اید و احساس می‌کنید که از همیشه بیشتر عاشق شده‌اید، این احساس را به همسر یا عشق ‌زندگیتان منتقل کنید و ایشان را مهمان روزی سرشار از عشق و محبت نمایید. به لحاظ نیرو و انرژی برای انجام کارهای امروز مشکلی نخواهید داشت. با شناخت نقاط ضعف و قدرت خود، درهای تازه‌ای از موفقیت را به روی خود باز کنید.




فال روزانه فردا اسفند ( چهار شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ )

جایی برای افسوس خوردن نیست. اشک ریختن برای چیزهایی که از دست داده‌ای سودی ندارد. سعی کن از فرصت‌های آینده استفاده کنی تا موفق شوی.

همین روزها هدیه گران قیمتی به دستت می‌رسد. یکی با خبر خوش در راه است. خودت را برای پذیرایی از چند میهمان آماده کن.

اگر دچار افسردگی فصلی شده‌ای، در روز چند دقیقه جلوی نور خورشید بنشین. اینکار علاوه بر حل مشکل افسردگی، باعث تولید ویتامین D در چشمها و پوست می‌شود. البته این کار به میزان بسیار کم توصیه می‌شود چون اشعه‌های مضری نیز در نور خورشید وجود دارد که باعث التهاب پوست می‌شود.

باید مسائل اقتصادیت را جدی بگیری و به فکر چاره‌ای باشی چون به زودی با مشکل روبرو می‌شوی. نباید بر اثر سهل‌انگاری دوباره ضرر و زیان ببینی پس هوشیار باش و منافع بلندمدت خود را در نظر داشته باش.

12متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

امروز سر و کله زدن با دیگران کار دشواری خواهد بود و خیلی زود خواهید دید که آنها درست به اندازه خود شما لجوج و سرسخت هستند. سعی کنید در مورد دیگران بهترین تصور ممکن را داشته باشید، در غیر این صورت به هر گوشه از زندگیتان که نگاه کنید با بن بست مواجه خواهید شد. کمی استرس کاری دارید، سعی کنید آب زیاد بنوشید، ورزش کنید و زمانی را به استراحت خود اختصاص دهید، از خوردن غذاهای تند نیز خودداری کنید. امروز زمان مناسبی برای مطالعه یک کتاب یا تحقیق در مورد موضوعی است که به آن علاقه دارید. اگر چه از نظر فیزیکی احساس خوبی ندارید و کمی ضعیف شده اید اما ذهن تان همچنان قدرتمند است. شما اهل گردش گشت و گذار هستید وقت آن رسیده که از لاک خودتان بیرون بیایید و از خانه بیرون بزنید و هوایی تازه کنید. بر خلاف انتظارتان به زودی در محل کارتان با موقعیت خوبی روبرو می شوید از این فرصت استفاده کنیn حتی اگر دیگران در شما توانایی پذیرش این موقعیت را نمی بینند همه به قضایا آن طور که شما نگاه می کنید نگاه نمی کنند.

امروز بیشتر از همیشه مواظب رفتارتان باشید و سنجیده عمل کنید. در غیر این صورت، کاری ناشایستی انجام می‌دهید که زمینه ناراحتیتان را فراهم می‌کند. مشکل مالی که گرفتار آن هستید را به کمک یکی از دوستان که وضع مالی مناسبی دارد حل کنید. قضاوت‌های عجولانه را کنار بگذارید و به اطرافیان سخت ‌نگیرید. در غیراین‌صورت اطرافیان نیز این رفتار را با شما تلافی خواهند کرد. روزی عاشقانه را در پیش دارید و همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز به شما ثابت می‌کند از چیزی که فکرش را می‌کنید بیشتر شما را دوست دارد. مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد، این مشکل را با درایت و هوشمندی حل کنید و به اطرافیان ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید. شرایطی برای مسافرتی خاطره‌انگیز در پیش‌رو دارید. این شرایط را به فال نیک بگیرید و با کوله‌باری پر از خاطره‌های خوش از سفر باز گردید.

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار