فال روزانه چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

 فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا 5 اردیبهشت ۱۴۰۳ را می خوانیم.

به گزارش رصد روز،  فال روزانه  چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳  و فال روز تولد ۵ اردیبهشت ماه و فال روزانه فردا پنجم اردیبهشت ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند. فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( چهار شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ )

پیشنهادات تازه‌ای مطرح می‌شود که باید هر کدام را جداگانه مورد مطالعه قرار داد و سپس تصمیم گرفت. به آینده اگر فکر کنی می‌توانی تصمیمات بهتری گرفته و نسبت به آنها اطمینان بیشتری داشته باشی.

به زودی هدایا و یا سوغاتی‌هایی به دستت خواهد رسید. در یک میهمانی خبرهای امیدوارکننده و خوبی خواهی شنید.

نحوه زندگی و نوع غذایی که مصرف می‌کنی رابطه مستقیمی با سیستم عصبی‌ات دارد. هرچه محیط اطرافت را آرام و تغذیه‌ای سالم داشته باشی، استرس و اضطراب و در نتیجه بیماری از تو دور می‌شود.

یک قرارداد و یا قول و قراری که برای تو اهمیت زیادی دارد، بهم خواهد خورد. تغییراتی در وضعیت مسکن و یا کارت پیش خواهد آمد. بعضی قول و قرارهایت را فراموش نکن چون در غیر این صورت تو بیشتر از اطرافیان ضرر خواهی کرد.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

خستگی‌های چند روز گذشته ممکن است امروز کمی شما را کسل و بی‌حال کند. برای غلبه بر این کسالت، ورزش صبحگاهی را فراموش نکنید. امروز زمان مناسبی برای شروع پروژه‌های جدید و مهم نیست. ذهن شما در حال حاضر پراکنده و آشفته است و بهتر است قبل از شروع هر کار جدیدی، به خودتان فرصت دهید تا ذهنتان را مرتب و ساماندهی کنید. ممکن است امروز بدون تحقیق و بررسی کافی، حرفی را در جمعی به زبان بیاورید که باعث سوءتفاهم و ناراحتی دیگران شود. گاهی اوقات سکوت بهترین راه حل است!! در مورد معامله‌ای که به شما پیشنهاد شده، احتیاط کنید. همه چیز آنطور که به شما گفته می‌شود، نیست و برخی حقایق پنهان مانده است. قبل از هر گونه تصمیم‌گیری، تحقیقات لازم را انجام دهید و با افراد متخصص مشورت کنید. خبر خوش این است که به زودی چشمتان به دیدن عزیزی که در راه دور است، روشن خواهد شد.

پولی که مدتی است به کسی قرض داده‌اید، امروز به شما بازپس داده می‌شود. قسمتی از این پول را به تفریح اختصاص دهید و قسمت دیگر را برای روز مبادا پس‌انداز کنید. سفره دل خود را پیش هر کس و ناکسی باز می‌کنید و حرف در دهان شما بند نمی‌شود، قبل از اینکه این رویه شما را به انسان غیرقابل‌اطمینانی در میان اطرافیان تبدیل کند، از امروز به خودتان قول بدهید که رازداری پیشه کنید و هر حرفی را هر جایی نزنید.  راه موفقیت را بلد هستید و با تلاش و کوشش، آینده‌ای درخشان برای خود در نظر گرفته‌اید. این رویکرد را ادامه دهید و مطمئن باشید که فاصله چندانی با دستاوردی مهم و چشمگیر ندارید. فرصتی پیدا می‌کنید تا به تفریح یا ورزش دلخواهتان بپردازید. احتمال دارد که پدر یا مادر یا یکی از بزرگان فامیل بیمار شود، در نتیجه امروز بیشتر از همیشه مواظب بزرگ‌ترهای خانواده باشید. محبت بی‌پایانی به اطرافیان دارید؛ اما این محبت را ابراز نمی‌کنید و چنین رفتاری باعث شده اطرافیان به این فکر بیفتند که آن‌ها را مانند سابق دوست ندارید. این رویکرد را تغییر دهید و با محبت به دوستان و آشنایان، به آن‌ها ثابت کنید که از صمیم قلب دوستشان دارید.

 

 




فال روزانه فردا اردیبهشت ( چهار شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ )

پیش از شنیدن یا نشنیدن چه قضاوتی می‌توان داشت؟ باید ابتدا حرف‌های او را خوب و کامل بشنوی، بعد در مورد او و این موضوع قضاوت کنی.

یک موفقیت کوچک هم کافی است تا این فضا را عوض کرده و دوباره تو را سرحال و شادمان کند. می‌توانی از این موفقیت کوچک نردبانی بسازی برای رشد و رسیدن به موفقیت‌های بزرگ.

تنبلی را کنار بگذار. تنبلی بیماری یا عادت بدی است که به مرور اراده‌ات را ضعیف می‌کند. با ورزش و ایجاد روحیه و انگیزه در خود می‌توانی این مشکل را حل کنی.

انگیزه خود را برای کار و بدست آوردن پول نباید از دست داد. باید پذیرفت که این هم بخشی از زندگی است. سعی به خودت انگیزه بدهی و همین انگیزه است که مانند یک موتور تو را به حرکت درمی‌آورد و موانع را پشت سر می‌گذارد.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

مدتی است که درگیر مشغله‌های زندگی بوده‌اید و از احوالات اطرافیانتان غافل شده‌اید. امروز که فرصتی برای خلوت کردن با خودتان یافته‌اید، بهترین زمان برای تأمل درباره شرایط کنونی و روابطتان است. بلندپروازی شما ستودنی است، اما مراقب باشید که در خیالات غرق نشوید و تعادلتان را با واقعیت حفظ کنید. امروز، موجی از انرژی مثبت در کائنات جاری است که شما را به ابراز عمیق‌ترین احساساتتان به فردی که دوستش دارید، ترغیب می‌کند. این ابرازِ عاطفه، رابطه‌تان را عمیق‌تر و صمیمی‌تر خواهد کرد. در آینده‌ای نزدیک، شاهد اتفاقات مثبتی در زندگی خود خواهید بود. به دنبال علایق جدید خواهید رفت، جستجوهایتان با منطق و عقلانیت همراه خواهد بود و روابطتان با اطرافیانتان بهبود خواهد یافت. انتظار دیدار با فردی که منتظرش هستید، به زودی به سر خواهد رسید و روزهای خوشی در پیش روی شما خواهد بود.

 با کار و تلاش بیش‌ازحد، سلامتتان را به خطر نیندازید. مدت‌هاست که پولی را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌اید، اما تاکنون از این سرمایه‌گذاری خبری نبوده و سودی روانه جیببتان نشده است. امروز سایه همای سعادت بر سر شما میفتد و از محل این سرمایه‌گذاری سودی روانه حساب‌های بانکیتان خواهد شد. رفاقت با دوستان ناباب را کنار بگذارید. در غیر این صورت محبوبیت خود را در میان اعضای منزل از دست خواهید داد و به فرد نامطمئنی تبدیل می‌شوید. در رابطه‌ای که با همسر یا عشق‌ زندگی‌تان دارید با روز حساسی طرف هستید و ممکن است همسر یا عشق‌ زندگی‌تان حرف ناپسندی بزند و زمینه ناراحتی شما را فراهم کند. اجازه ندهید این دلخوری ادامه پیدا کند و در اولین فرصت از در مهر و محبت با عشق ‌زندگی‌تان وارد شوید. فرد سرشناس و بانفوذی سر راه‌تان قرار خواهد گرفت. رابطه خود را با این فرد تقویت کنید و در آینده برای پیشرفت‌های بیشتر از ایشان کمک بگیرید. فرصتی برای شرکت در کارهای خیر و انسان‌دوستانه پیدا می‌کنید، این فرصت را مغتنم بدانید و با شرکت در کارهای خیر، به لحاظ ذهنی به آرامش برسید.

 

 




فال روزانه فردا خرداد ( چهار شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ )

کدورت‌هایی در زندگی خصوصی‌ات وجود دارد که باید هرچه سریع‌تر آنها را رفع کنی. بی‌توجهی تو به برخی مسائل عاطفی دوست یا همسرت را می‌رنجاند. باید بیشتر مراقب رفتارت باشی.

صحبت کردن با بعضی از دوستان، به تو روحیه‌ای تازه و انرژی خاص می‌دهد. پس این روزها با این افراد بیشتر در تماس باش و از آدم‌های منفی که تو را از زندگی پشیمان می‌کنند ارتباط نداشته باش.

وضعیت جسمی تو روز به روز بهتر خواهد شد. مراقبت‌های جدی نتیجه خواهد داشت. سعی کن در زمان استراحت مطالعه کنی و بر دانش خود بیافزایی.

تو بهتر از هر کسی می‌توانی استعدادهایت را تقویت کنی و تجربه‌های زیادی بدست آوری. پرورش این استعدادها به معنای سود اقتصادی در بلندمدت خواهد بود.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

حال زمان آن رسیده که گامی عملی در جهت اهداف خود بردارید. اجازه ندهید که دیگران مانع درخشش و پیشرفت شما شوند. برای آنچه که به آن ایمان دارید، با شجاعت و قاطعیت ایستادگی کنید. اگر مجرد هستید و برای اولین بار با فردی قرار ملاقات دارید، این ملاقات به احتمال زیاد با لحنی عاشقانه و رمانتیک همراه خواهد بود. گفتگوی شما شاید حول مسائل روزمره باشد، اما جرقه‌ای از احساس میان شما زده خواهد شد که در ادامه مسیرِ رابطه‌تان نقشی مؤثر خواهد داشت. صحبت با فردی که برایتان بسیار عزیز و محترم است، روز شما را به روزی عالی تبدیل خواهد کرد. یکی از دوستانتان ایده‌ای جالب و پیشنهادی مفید به شما ارائه خواهد داد. به زودی در زمینه‌ای جدید و ناآشنا، اطلاعات و دانش فراوانی کسب خواهید کرد. اگر منتظر نتیجه یک آزمایش هستید، نگران نباشید، نتیجه‌ی مطلوبی را دریافت خواهید کرد.

احتمال زیادی وجود دارد که یکی از کالاهای باارزش شما به سرقت برود. بیشتر از همیشه مواظب مال ‌و ‌اموالتان باشید و چشم از داراییهای‌تان بر ندارید.  شادی و نشاط خود را با اعضای خانواده و پدر و مادر به اشتراک بگذارید. مدتی است که احساس تنهایی می‌‌کنید و غصه‌ای به جان شما نشسته است. این شرایط ادامه نمی‌یابد. در آینده‌ای بسیار نزدیک تنهایی شما به پایان می‌نشیند و همدمی برای هم‌صحبتی پیدا می‌کنید. زندگی را به اطرافیان سخت‌ نگیرید و به دوستان و آشنایان ثابت کنید که هوایشان را دارید. سوءتفاهم‌های زیادی با یکی از دوستان یا اعضای خانواده دارید و ایشان از هر بهانه‌ای برای مخالفت با شما بهره می‌گیرد، ادامه این وضعیت چیزی به غیر از دوری و دلخوری به دنبال ندارد، در نتیجه در اولین فرصت با این فرد صحبت کنید و دلیل اینکه ایشان ساز مخالف با کارهای‌تان می‌زند را جویا شوید. ایده‌های بکری به ذهن‌تان خطور خواهد کرد. این ایده را به هر قیمتی که شده اجرا کنید و مطمئن باشید انجام آن، دستاوردهای مهمی برای شما به دنبال خواهد داشت.  کسی که بدخواه شما است زیر پای همسر یا عشق ‌زندگی‌تان نشسته و قصد دارد تا دیدگاه ایشان را نسبت به شما تغییر دهد. در اولین فرصت این فرد را شناسایی کنید و اجازه ندهید نیت پلید خود را عملی سازد.

 

 




 

 

فال روزانه فردا تیر ( چهار شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ )

در دوست‌داشتن نمی‌توان فقط به منافع خود فکر کرد. نمی‌گویم حتما در این‌باره باید خود را قربانی کرد اما باید رفتاری در پیش گرفت که دوستی‌ها شفاف‌تر و عمیق‌تر شود. در دلت جایی برای دیگران باز کن.

شما نسبت به قبل شجاع‌تر شده‌اید، برای اینکه تصمیم گرفته‌اید که آدم متفاوتی باشید. شما در مورد چیزهایی که یگران مممکن است بگویند یا فکر کنند نگران نیستید؛ قضاوتهای یک نفر دیگر باعث عقب نشینی کردن شما نمی‌شود. امروز روز خوش شانسی شماست؛ پس به سمت جلو حرکت کرده و برای یک روز هم که شده از قوانینی که قبلاً برای خودتان تعیین کرده بودید تبعیت نکنید.

به طور متوسط هر فرد حداقل به مدت نیم ساعت در روز به ورزش هوازی با شدت کم (پیاده روی، باغبانی، کار در خانه) و ورزش هوازی با شدت متوسط (پیاده روی تند، حرکات موزون، دویدن، شنا) نیازمند است. تو در چه مرحله‌ای هستی!!!

چرا برای بهبود وضعیت مالی‌ات، از تمام توان خود استفاده نمی‌کنی؟ همه از تو انتظار کارهای ارزنده و مهمی را دارند اما تو همچنان کج‌دار و مریز رفتار می‌کنی. باید برای رسیدن به آرزوهای مادی، از خودت کار بکشی.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

احساس گرفتار شدن در تله‌ای ذهنی، شما را آزار می‌دهد. اما نگران نباشید، با ادامه مسیر زندگی خود بر اساس نقشه و اهدافی که تعیین کرده‌اید، راهی برای رهایی از این وضعیت خواهید یافت. سعی کنید مسائل را از دریچه نگاه دیگران نیز ببینید و دیدگاه خود را به واقعیت‌های موجود نزدیک‌تر کنید. این کار به شما در درک بهتر شرایط و پیشرفت در مسیرتان کمک خواهد کرد. امروز زمان آن است که به اندازه خودتان به دیگران نیز اهمیت دهید. عشق و احترام به اطرافیانتان را فراموش نکنید. احتمالاً امروز متوجه علاقه فردی به خود خواهید شد. بد نیست به او فرصتی برای آشنایی بیشتر بدهید و ببینید که آیا این رابطه می‌تواند به سرانجامی خوش برسد یا خیر. خرید برایتان مفید خواهد بود، اما مراقب باشید که بیش از حد توانتان خرج نکنید. فردی از شما برای همراهی در جایی دعوت خواهد کرد. این دعوت را بپذیرید.

 انسان پرتلاشی هستید و لحظه‌ای دست از کار و کوشش نمی‌کشید. با این حال به اندازه‌ای که انتظار دارید به هدف‌هایتان نرسیده‌اید. اجازه ندهید این شرایط شما را افسرده کند. از تلاش شبانه‌روزی دست نکشید و مطمئن باشید در آینده‌ای نزدیک، مزد زحمت‌هایتان را دریافت می‌کنید. مشکل مالی که گرفتار آن هستید را به کمک یکی از دوستان که وضع مالی مناسبی دارد حل کنید. پیام بسیار مهمی امروز به دست شما می‌رسد و این خبر شادی شما و اعضای خانواده را به دنبال دارد. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از آشنایان وجود دارد. اجازه ندهید این مشاجره به دلخوری میان شما واین فرد تبدیل شود. متوجه می‌شوید که بیشتر از همیشه اعتماد‌به‌نفس دارید و مشکلات را کوچک‌ و پی‌پاافتاده می‌بینید. از این روحیه نهایت استفاده را ببرید و مشکلاتی که امروز با آنها روبه‌رو می‌شوید را بدون اینکه خم به ابروی خود بیاورید از سر راه بردارید. اتفاق خوشایندی در زندگی‌تان رخ می‌دهد. این اتفاق را به بهانه‌ای برای شادی تبدیل کنید و لحظه‌های شادی را در کنار اعضای خانواده یا دوستان پشت سر بگذارید. مدتی است که احترام لازم را به همسر یا عشق زندگی‌تان نمی‌گذارید. قبل از اینکه این رویکرد، فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق زندگی‌تان ایجاد کند، توجه بیشتری به وی اختصاص دهید.

 

 




فال روزانه فردا مرداد ( چهار شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ )

تو باید دوباره به سوی او بگردی. البته این یک پیشنهاد است و تصمیم نهایی با توست. به هر حال اگر احساس می‌کنی او همان کسی که تو همیشه آرزویش را می‌کردی، برای بازگشت هیچ بهانه‌ای نباید بیاوری.

شما امروز می‌خواهید که همه چیز سهل‌الوصول، اما شاید به سمت گفتگوهای احساسی سوق داده شوید که مشکلاتی را که مربوط به افردی هستند که شما نسبت بهشان مسئولیت دارید تشدید کند. شما شاید در مبارزه اخیر تسلیم شده باشید، اما اکنون می‌خواهید بخشی از قدرتهای از دست رفته‌تان را دوباره به دست آورید. به جای دست و پنجه نرم کردن با دیگران سعی کنید با انجام دادن کارهایی که از نظر اخلاقی درست هستند و بدون اینکه شخص دیگری را ناراحت کنید پیشرفت کنید.

احساس اندوه و افسردگی می‌کنی و این موضوع روی سلامتی روح و جسمت به مرور تاثیر خواهد گذاشت. بهتر است بجای مراجعه به پزشک به فکر تغییر روحیه‌ات باشی. در این صورت به سلامتی‌ات لطمه‌ای وارد نخواهد شد.

مراقب باش. تعهدات مالی تو دارد سر از جاهای خطرناکی در می‌آورد. سعی کن براساس آنچه داری حرکت کنی و از قرض و وام و چک و سفته، فاصله بگیری. مراقب اوضاع اقتصادیت باش.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

در مورد موضوعی دچار تردید شده‌اید و دوراهی‌های متعددی پیش روی شما قرار دارد که انتخاب را برایتان دشوار کرده است. به نشانه‌های اطرافتان توجه کنید و از راهنمایی و کمک افراد باتجربه و خیرخواه بهره‌مند شوید. فردی در انتظار پاسخ شماست. هر چه سریع‌تر با او تماس بگیرید و به او پاسخی روشن و قاطع بدهید. تعلل در این امر، فرصت‌های پیش رو را از شما خواهد گرفت. در قبال اشتباهی که مرتکب شده‌اید، شجاعت به خرج دهید و عذرخواهی کنید. این کار را به تعویق نیندازید، زیرا در غیر این صورت، عواقب ناخوشایندی برایتان به دنبال خواهد داشت. شرایط فعلی شما کمی پیچیده و مبهم است و شاید ندانید که دقیقاً چه مسیری را باید در پیش بگیرید. تحت تأثیر القائات و نظرات دیگران قرار نگیرید و از هوش و خرد خود برای تصمیم‌گیری و حل مشکلاتتان استفاده کنید. به زودی خبر خوشی به گوشتان خواهد رسید که باعث خوشحالی و شادمانی شما خواهد شد.

 امروز بوسیله دوستان و آشنایان با فرد سرشناس و مهمی آشنا می‌شوید و گفتگویی میان شما و این فرد ایجاد خواهد شد. سخن‌های این فرد تاثیر زیادی روی شما می‌گذارد، در نتیجه حرف‌های ایشان را آویزه‌ گوش کنید و در آینده همیشه به یاد گفته‌های این فرد باشید. هزینه‌ای هنگفت را باید برای تحصیل خود یا یکی از اطرافیان خرج کنید. غم به دل خود راه ندهید چرا که در آینده‌ای نزدیک پولی به دستتان می‌رسد و جای خالی هزینه‌ای که امروز خرج می‌کنید به زودی پر خواهد شد. دوستان و آشنایان برای حل مشکلی که امروز با آن روبه‌رو هستید به کمک شما می‌آیند. محبت دوستان را بدون پاسخ نگذارید و به دنبال فرصتی برای جبران لطف اطرافیان باشید. رابطه‌ای پنهانی با فردی دارید و به‌رغم اینکه این رابطه آبروی شما را به خطر انداخته است، نمی‌خواهید به این رابطه خاتمه دهید. چنین رویکردی اصلا به صلاح شما نیست و قبل از اینکه آبرو و اعتبارتان به باد فنا برود، تکلیف این رابطه پنهانی را روشن کنید. شرایط مناسبی برای معامله و امور مالی در پیش‌رو دارید. به لطف این شرایط اوضاع مالی خود را بهبود بخشید و دغدغه‌های مالی را کاش دهید.  کار مهمی را باید انجام دهید، اما به‌رغم اینکه نقشه‌های زیادی برای انجام این کار کشیده‌اید، این کار امروز به سرانجام نخواهد رسید. یکی از آشنایان در بستر بیماری میفتد و به کمک شما نیاز پیدا می‌‌کند. هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای این فرد انجام دهید و روحیه انسان‌دوستی خود را به اطرافیان ثابت کنید.

 

 




فال روزانه فردا شهریور ( چهار شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ )

تا زمانی که احساست را بیان نکنی، او نخواهد فهمید که در درون و قلب تو چه می‌گذرد. باید عشق و علاقه را بدون تعارف و ملاحظه نثار کرد.

شما در حال حاضر نمی‌توانید به اندازه‌ای که دوست دارید روی اطرافیانتان حساب کنید. به نظر می‌رسد همین که یک اتفاق جدی پیش می‌آید، همه دور و بری‌هایتان غیبشان می‌زند. و در نهایت متزلزل بودن یکی از نزدیکانتان ممکن است بازتاب بی‌میلی‌های شما باشد که نتیجه آن داشتن یک رابطه ناسالم است. اما هنوز هم نیازی نیست فرد دیگری را مجبور کنید تا از دستورات شما پیروی کند. به جای اینکه صبر کنید تا این رابطه به شما لطمه بزند زودتر آن را به هم بزنید.

احساس خستگی و افسردگی تو دلیل جسمی نباید داشته باشد. گرچه در این راه می‌توان به پزشکی ماهر مراجعه کرد اما منشاء بیماری‌های روحی و روانی، در ذهن تو نهفته است که باید آنها را درمان کرد.

تو همیشه منتظر فرصتی بودی تا بتوانی شرایط اقتصادی‌ات را تغییر دهی و به کارهای عقب مانده‌ات برسی. این زمان در اختیار تو قرار دارد پس دیگر نباید فرصت را از دست داد.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

امروز لازم است که به خودتان بیش از دیگران اهمیت بدهید. به نیازها و خواسته‌های خودتان توجه کنید و برای سلامتی و شادکامی خود وقت بگذارید. اگر به فردی علاقه‌مند هستید، امروز فرصت مناسبی برای ابراز احساساتتان به او خواهد بود. گفتگوی شما با او صمیمی و لذت‌بخش خواهد بود و به شما در شناخت بهتر یکدیگر کمک خواهد کرد. اگر تمایل به ریسک کردن دارید، امروز زمان مناسبی برای این کار است. جسارت و شجاعت شما در این روز کلید موفقیتتان خواهد بود. در مورد اتفاقی که افتاده، مهم نیست که دیگران چه فکری می‌کنند. مهم این است که شما با خودتان صادق باشید. شخصی که از حد و مرزهای شما عبور کرده و به شما بی‌احترامی می‌کند، برای همیشه از زندگی خود حذف کنید. ادامه رابطه با این فرد، به شما آسیب خواهد رساند. احساس می‌کنید که باید حال کسی را بپرسید. این تماس را به تعویق نیندازید و با او ارتباط برقرار کنید.

اتفاق‌های ناخوشایندی در زندگی شما رخ داده و این اتفاقها امروز زمینه ناراحتی شما را فراهم کرده است. به صلاح شما نیست که به این اتفاق‌ها اهمیت بیش‌ازحدی بدهید و از اخبار ناخوشایند و رویدادهای ناراحت‌کننده دوری بگیرید. فرصتی دست می‌دهد تا با ورزش و تحرک، انرژی زیادی بدست بیاورید و سالم و سلامت بمانید. انسان پرتلاشی هستید و حتی برای لحظه‌ای از تلاش و کوشش دست نمی‌کشید. با این حال چندان که انتظار دارید به دستارودهای چشمگیری نرسیده‌اید. اجازه ندهید این شرایط زمینه افسردگی شما را فراهم کند. به تلاش خود ادامه دهید و مطمئن باشید در آینده‌ای نزدیک با موفقیت‌های ارزشمندی روبه‌رو خواهید شد. دوستان و آشنایان امروز حسابی هوای شما را دارند. این شرایط را به فال نیک بگیرید و لحظه‌های شادی را در کنار اطرافیان تجربه کنید. فرصتی برای عاشقی دارید و امروز گرفتار عشقی سوزان و آتشین خواهید شد. کار مهمی در گذشته انجام داده‌اید، اما این کار به اندازه‌ای که انتظار داشته‌اید در نظر اطرافیان جلوه نکرده است. امروز ورق بر می‌گردد و دوستان و آشنایان به اهمیت کارهای شما پی می‌برند.  به تنهایی تصمیم نگیرید و برای شروع تجارت و کارهای مهم، نظر افراد با تجربه را جویا شوید. در صحبت با اطرافیان رازنگه‌دار باشید و اسرار زندگی خود را پیش هر کس و ناکسی فاش نکنید. در غیر این صورت دیری نخواهد پایید که رازهای زندگی‌تان نُقل مجلس هر انجمنی باشد و پیر و جوان از رمز راز شما باخبر شوند.

 

 




 

 

فال روزانه مهر ( چهار شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ )

بیش از حد تحت تاثیر حرفهای این و آن قرار می‌گیری. باید به جای احساسات، عقل و منطق خود را ملاک قرار دهی و با خردمندی تصمیم بگیری به نحوی که اساسی و جدی باشد.

با خوش‌بینی روزت را شروع کن. در این صورت هم با انرژی مثبت به کارهایت می‌پردازی و هم به اطرافیانت انرژی می‌دهی.

اگر این روزها مشکل بی‌اشتهایی یا بدخوراکی داری بهتر است از سبزیجات تازه و میوه در وعده‌های بیشتری استفاده کنی چون مواد مغذی و ویتامین‌های لازم برای بدنت، فقط از این طریق بهتر و بیشتر جذب می‌شود و این کار را ادامه بده تا زمانی که مشکل از بین برود.

به سود مالی می‌رسی که قابل توجه است. شاید بخواهی آنرا برای خود و دوستانت خرج کنی، اما تصمیم عاقلانه‌تر این است که به فکر آینده‌ات باشی و آنرا پس انداز کنی. گاهی اوقات مقداری پس انداز می‌تواند برای روزهای سخت مفید باشد.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

امروز، بال‌های خیال خود را بگشایید و در آسمان آرزوهایتان پرواز کنید. انرژی و انگیزه لازم برای تحقق اهداف و خواسته‌هایتان در شما وجود دارد. امروز فرصت مناسبی برای تقویت و تعمیق رابطه عاطفی خود با شریک زندگیتان خواهد بود. با ابراز عشق و محبت، صمیمیت و تفاهم را در رابطه‌تان افزایش دهید. به زودی خبری در محیط کار یا از طریق دوستان و آشنایان دریافت خواهید کرد که موجی از خوشحالی و شادمانی را به ارمغان خواهد آورد. با وجود دریافت خبر خوش، فعلاً از انجام هرگونه اقدام عجولانه خودداری کنید. به خودتان فرصت بیشتری برای فکر کردن و برنامه‌ریزی دقیق بدهید. تماسی از طرف یک دوست، همکار یا هم‌کلاسی دریافت خواهید کرد که جرقه‌ای برای آغاز تحولات مثبت در زندگی شما خواهد بود. این تماس، روحیه و انگیزه شما را برای گام برداشتن در مسیر جدیدی از زندگی افزایش خواهد داد.

به فکر افزایش درآمد هستید، اما بیگدار به آب نزنید و پولی که با هزارویک زحمت بدست آورده‌اید را پس از مشورت با افراد باتجربه، سرمایه‌گذاری کنید. یکی از اعضای خانواده به دستاورد مهمی در زندگی رسیده ‌است و امروز به دلیل رسیدن به این دستاورد، از وی قدردانی می‌شود. در اولین فرصت این موفقیت را به ایشان تبریک بگویید و به وی ثابت نمایید که این موفقیت‌ها زمینه افتخار و سربلندی شما را فراهم کرده است. مدت‌هاست که آرزوی دیرینه‌ای در دل دارید، امروز سایه همای سعادت بر سر شما میفتد و این آرزوی دیرینه تحقق پیدا می‌کند. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا عشقی آتشین را تجربه نمایید، این فرصت را از دست ندهید و بگذارید جوانه عشق در دل شما شکوفه بزند. ایده‌ جدیدی برای افزایش درآمد به ذهنتان رسیده است، مطمئن باشید که اجرای این ایده سود سرشاری  روانه حساب‌های بانکی‌ شما می‌کند. اهل پشت‌گوش انداختن کارها هستید و کارهای مهم را سر موعد مقرر انجام نمی‌دهید، این وضعیت نه تنها جلوی پیشرفت و وموفقیت شما را گرفته، بلکه باعث شده تا اطرافیان شما را به‌‌عنوان فرد بی‌مسئولیتی بشناسند. ادامه این رویکرد اصلا به صلاح شما نیست و در اولین فرصت کارهای عقب‌افتاده را انجام دهید و کارهای مهم را پشت‌گوش نیاندازید.

 

 




فال روزانه فردا آبان ( چهار شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ )

پس از یک دوره قهر و جدال دوره‌ای می‌رسد که در آن عشق و آشتی حرف اول را می‌زند. زندگی نیز چون یکسال چند فصل دارد و بدون این فصلها دچار رکود خواهد شد.

حواستان جمع باشد که برنامه‌هایتان را بر اساس احساسات بی‌ثبات خود پایه‌ریزی نکنید، برای اینکه اگر احساسات شما تغییر کنند، پایه و اساس برنامه‌های شما به هم می‌ریزد. اما حالا تا زمانی که شما روی چیزهایی که می‌خواهید به دست بیاورید تمرکز نکرده‌اید، تفریح کردن نیز فکر خوبی است. به جای اینکه تلاش کنید چیز خیلی متفاوتی را به دست بیاورید، فکر کنید ببینید چه چیزی برای شما بهترین است.

احتیاج به کمی استراحت داری. فرصتی باید پیدا کرد تا این خستگی را از تنت دور کنی و با آرامش و انرژی به برنامه‌های بلندمدت فکر کنی.

از امروز باید برای فردایت برنامه‌ریزی کنی. کسی که طبق یک برنامه حرکت کند به دور از هرگونه خیالبافی، به اهداف خود می‌رسد.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

امروز روزی است که باید به ندای درونی خود گوش فرا دهید و به احساسات، افکار و ایده‌هایتان قدرت بیان ببخشید. با شجاعت و صراحت، آنچه در ذهن و قلبتان دارید را به زبان بیاورید. بدبینی و سوءظن را از خود دور کنید و با نگاهی مثبت و خوش‌بینانه به اطرافیانتان نگاه کنید. منفی‌اندیشی تنها باعث تشدید مشکلات و چالش‌های شما خواهد شد. نگرانی‌های خود را در مورد قرار ملاقاتتان با فرد مورد علاقه‌تان کنار بگذارید. امروز شانس با شما یار خواهد بود و همه چیز به بهترین نحو پیش خواهد رفت. امروز، موجی از انرژی مثبت در کائنات جاری است که به شما در تمام زمینه‌های زندگی یاری خواهد رساند. آرام باشید، از این انرژی بهره‌مند شوید و از لحظات زندگی خود لذت ببرید. اگر کسی برای عذرخواهی نزد شما آمده است، او را ببخشید و به او فرصتی دوباره برای جبران اشتباهاتش بدهید. کینه و دشمنی را از خود دور کنید و به دنبال صلح و آشتی باشید.

 بیشتر از همیشه حواستان به هزینه‌های زندگی باشد و صرفه‌جویی را فراموش نکنید. خبر شاد و مسرت‌بخشی به دستتان می‌رسد، این خبر را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و روز را با شادی و خوشی به پایان برسانید. در محل‌کار یا منزل به مشکلی بر می‌خورید و این مشکل زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند. سایه همای سعادت روی سر شما میفتد و با اتفاق فرخنده‌ای در منزل یا محل‌کار روبه‌رو خواهید شد. شادی‌های خود را با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید و لحظه‌های خاطره‌انگیزی را در کنار اطرافیان تجربه کنید. کارها را با دقت انجام می‌دهید و اطرافیان شما را به عنوان فرد نکته‌سنجی می‌شناسند. این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و مزد باریک‌بینی و توجه خود را دریافت می‌کنید. این رویکرد را ادامه دهید و موفقیت‌های بیشتری را به کارنامه زندگی خود اضافه کنید. معامله‌ای پرسود انتظار شما را می‌‌کشد. تمامی سود این معامله را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. شرایطی مهیا می‌شود تا کار خلاقانه‌ای که مدت‌هاست به فکر انجام آن هستید را آغاز نمایید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و خلاقیت خود را به رخ دوستان و اطرافیان بکشید.  یکی از اطرافیان انتظار بیجایی از شما دارد. در اولین فرصت با ایشان صحبت کنید و از وی درخواست نمایید تا توقع‌های بیجا را کنار بگذارد.

 

 




فال روزانه فردا آذر ( چهار شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ )

با احساسات دیگران نمی‌شود بازی کرد. کسی که با آتش بازی می‌کند خودبخود طعمه آن خواهد شد. شاید تو در این باره حق داشته باشی اما هر کاری عواقبی دارد که باید آنرا در نظر داشت.

در خود انرژی فوق‌العاده‌ای می‌بینی. دوست داری کارهای زیادی بکنی اما نمی‌دانی چه کاری در درجه اول قرار دارد. باید آن را در بهترین راهی که تشخیص می‌دهی صرف کنی تا موفق گردی.

کمی لبخند و تفریح در این برهه از زمان برای تو لازم است. می‌توانی انرژی خود را در کنار کار و تلاش به تفریح و سرگرمی هم اختصاص دهی. اما به خاطر داشته باش که زیاده‌روی نکنی چون به ضررت خواهد بود.

اوضاع مالی تو همچنان روال عادی خود را دارد اما با کمی تلاش و کوشش و حوصله بیشتر می‌توانی تحولی در وضعیت مادی خود ایجاد کنی.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

اگر رابطه شما با شریک زندگیتان دچار تنش شده است، سکوت و عقب‌نشینی راه حل مناسبی نیست. هر چه زودتر با او تماس بگیرید و با گفتگوی صمیمانه و بیان احساساتتان، ریشه مشکلات را حل کنید و از عمیق‌تر شدن کدورت‌ها جلوگیری کنید. در نتیجه راهنمایی و یاری رساندن شما به فردی، او حالا در جایگاهی قرار گرفته که می‌تواند به شما در پیشبرد اهدافتان کمک بسیاری کند. برای مدتی از فشارهای عصبی و دغدغه‌های مالی فاصله بگیرید و به آرامش روحی خود بپردازید. برای نیتی که در سر دارید، با قلب خود مشورت کنید و با در نظر گرفتن خواسته‌ها و ارزش‌هایتان، بهترین تصمیم را برای خودتان اتخاذ کنید. فرصتی که به وجود آمده را مغتنم بشمارید و از آن به نفع خودتان برای پیشرفت و رسیدن به اهدافتان استفاده کنید. شما در سخن گفتن و متقاعد کردن دیگران مهارت دارید. از این مهارت برای حل مشکلات و چالش‌های پیش رویتان استفاده کنید.

نگران‌ سلامت خود هستید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که سالم و سلامت روز را به پایان می‌رسانید و خطری وجود نازنینتان را تهدید نخواهد کرد. یکی از دوستان یا آشنایان امروز از شما درخواست پول دارد، اما در شرایط مالی مناسبی برای قرض پول به اطرافیان نیستید، در نتیجه از این دوست عذرخواهی کنید و ثبات مالیتان را به خطر نیندازید. زندگی را جدی نمی‌گیرید و کارهای مهم را با سهل‌انگاری انجام می‌دهید، ادامه این رویکرد چیزی غیر از شکست و سرخوردگی برای شما به دنبال نخواهد داشت. در نتیجه از امروز رویکردی جدی به زندگی داشته باشید و به اطرافیان ثابت نمایید که با زندگی شوخی ندارید. یکی از آشنایان به راهنمایی شما نیاز دارد، در اولین فرصت پای صحبت این فرد بنشینید و ایشان را از مشورت‌های خود دریغ نکنید.  از یکی از دوستان صمیمی خود خبر ندارید و حسابی دلتنگ‌اش شده‌اید. در اولین فرصت خبری از این دوست بگیرید و دیدارها را تاره کنید. مشکلاتی در محل‌کار یا منزل در پیش‌روی شما قرار می‌گیرد، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که به تنهایی از عهده حل این مشکلات بر خواهید آمد. مواظب رفتار و گفتار خود باشید و حرفی نزنید که بعدا از این حرف پشیمان شوید. فرصتی برای مسافرت در پیش دارید. به نفع شماست که از این فرصت استقبال کنید و مسافرتی خاطره‌انگیز را تجربه نمایید. همسر یا عشق زندگی‌تان امروز برای شما سنگ تمام می‌گذارد و غرق محبتتان می‌کند. این رفتار را پیش خود نگذارید و در اولین فرصت محبت‌های عشق زندگی‌تان را جبران کنید.

 

 




 

 

فال روزانه فردا دی ( چهار شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ )

رفته رفته این اختلاف حل خواهد شد. گذر زمان به هر دو طرف نشان خواهد داد که تندروی بیشتر به آنها آسیب می‌رساند. از این رو هر دو سرعقل آمده و با هم آشتی می‌کنند.

به زودی اتفاقاتی می‌افتد که تو را شادمان می‌کند. حالا نوبت آسایش و آرامش به وجود آمده پس از آن لذت ببر.

تنبلی را از خود دور کن. با ورزش و مطالعه بیشتر می‌توان فعال‌تر از همیشه باشی.

موفقیت خوبی در زمینه مسائل مالی و اقتصادی بدست می‌آوری. کسی که موفق‌تر است، رقیبان و حسودان بیشتری هم خواهد داشت. بدون توجه به آنها به کار خودت ادامه بده.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

امروز با تغییر زاویه دید خود به مسائل، می‌توانید درک عمیق‌تر و روشن‌تری از آنها پیدا کنید و راه‌حل‌های جدیدی برای مشکلاتتان بیابید. مراقب روابط خود با دیگران باشید و برای حفظ و تقویت آنها تلاش کنید. با صبر و حوصله، گفتگوی صمیمانه و احترام متقابل، روابط خود را به سمت تعهد و صمیمیت عمیق‌تر هدایت کنید. شاید زندگی عاطفی شما آن طور که می‌خواهید پیش نرود، اما ناامید نشوید. امروز قلب خود را به روی عشق و محبت بگشایید و منتظر فرصت‌های جدید باشید. امروز افراد زیادی را ملاقات خواهید کرد. به دنبال افرادی باشید که علایق و ارزش‌های مشترکی با شما دارند و می‌توانید با آنها روابط پایدار و معناداری ایجاد کنید. تغییری در روند زندگی شما ایجاد خواهد شد که در ابتدا ممکن است برایتان دشوار باشد، اما با کمی تلاش و انعطاف‌پذیری، به سرعت با آن سازگار خواهید شد. در بیان نظرات و عقایدتان، جانب احتیاط را حفظ کنید و از شوخ طبعی به موقع و مناسب استفاده کنید تا از پشیمانی در آینده جلوگیری کنید.

 پدر یا مادر یا یکی از بزرگان خانواده امروز پند و اندرزی را با شما درمیان می‌گذارد، این نصیحت را در زندگی به کار گیرید و به این فرد ثابت کنید که قدر نصیحت‌های ایشان را می‌دانید.  روحیه صادق و درستکاری دارید. این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید کسی از صداقت و راستگویی ضرر نکرده است.  همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز بی‌حوصله و کم‌طاقت است و اصلا اعصاب ندارد، اجازه ندهید کم‌حوصلگی وی زمینه ناراحتی شما را فراهم کند و عشق ‌زندگی‌تان را به حال خودش بگذارید و مطمئن باشید که گذشت زمان حال و روحیه وی را بهتر خواهد کرد. مسئولیت‌های جدیدی به شما واگذار خواهد شد. این مسئولیت‌‌ها را با جدیت دنبال کنید و به اطرافیان ثابت نمایید که آماده انجام کارهای مهم‌تری در زندگی هستید. رویکردی جسورانه‌ای به زندگی داشته باشید و از ریسک و خطر نترسید. به خاطر داشته باشید که موفقیت و ثروت همیشه پشت ترس مخفی شده است. یکی از آشنایان اشتباهی مرتکب می‌شود. این اشتباه ضرری به شما وارد می‌کند. با این فرد صحبت کنید و به ایشان گوشزد نمایید که در آینده بیشتر مواظب رفتارش باشد.

 

 




فال روزانه فردا بهمن ( چهار شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ )

اطرافیانت به تو سفارش می‌کنند که بهترین راه را انتخاب کنی اما تو همچنان لجباز و یک‌دنده‌ای!! به چه قیمتی می‌خواهی حرفت به کرسی بنشیند؟!

وضعیتی پیش می‌آید تا بتوانی یک یا چند تن از دوستان قدیمی را که مدتی از آنها بی‌خبر بودی، ملاقات کنی. فکر یک سفر مدتی است ذهنت را به خود مشغول کرده. به زودی مقدمات آن فراهم می‌شود.

باید در آرامش به خوردن غذا مشغول باشی چون داشتن استرس و یا کار پرمشغله و راه رفتن در هنگام غذا خوردن، نه تنها هیچ نفعی برایت ندارد بلکه ممکن است سلامتی‌ات به خطر بیفتند.

تو هم مثل دیگران آرزوی موقعیت اقتصادی بهتر را داری اما در این معامله، آنها خواسته‌های زیادی از تو دارند و تو نمی‌توانی به تنهایی به یک به یک آنها پاسخ دهی پس بهتر است به جای قبول همه کارها با هم یک یا دو قسمت را به دست گیری تا از بتوانی جوابگو باشی.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

به دلیل عدم اعتماد به نفس کافی، در پذیرش پیشنهادی تردید دارید. عجله نکنید و به خودتان زمان کافی برای بررسی تمام جوانب موضوع بدهید. با دقت و وسواس تمام، شرایط را بسنجید و سپس تصمیم نهایی خود را اتخاذ کنید. امروز از ریسک‌‎های بزرگ و پرمخاطره خودداری کنید. با احتیاط و گام‌های حساب‌شده پیش بروید تا از بروز مشکلات و ضررهای احتمالی جلوگیری کنید. فردی در اطرافتان وجود دارد که به شما توجه بسیاری دارد و علاقه‌مند به آشنایی بیشتر با شما است. اگر شما نیز تمایل به این آشنایی دارید، فرصت را از دست ندهید و برای شروع این رابطه قدم بردارید. ممکن است در طول روز درگیر بحث‌هایی شوید که احساساتتان را برانگیخته می‌کند. در این شرایط، از مهارت خود در تغییر موضوع بحث و حفظ آرامش خود استفاده کنید. مراقب باشید که در تله افراد سودجو و فرصت‌طلب نیافتید. با هوشیاری و دقت عمل کنید و فریب وعده‌ها و پیشنهادهای فریبنده را نخورید.

احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان اعضای خانواده وجود دارد و از آنجایی که ریشه این مشاجره در مشکلات مالی نهفته‌ است، با اهل منزل صحبت کنید و با پیدا کردن روش‌های تازه‌ای برای افزایش درآمد، اعضای خانواده را به رفاه و آرامش برسانید و جلوی هرگونه دلخوری را بگیرید.  احساس تنهایی که به آن گرفتار هستید را با بودن در کنار دوستان یا اعضای خانواده از بین ببرید. مطمئن باشید اطرافیان نیز از بودن در کنار شما لذت می‌برند.  تصمیم حساسی باید بگیرید، اما برای اتخاذ این تصمیم مردد هستید و نگرانید که اشتباه کنید. قبل از هر گونه تصمیمی با افراد باتجربه مشورت کنید و نظر اهل فامیل را جویا شوید. به خاطر داشته باشید که محبت‌، محبت می‌آورد و عشق و صفا در پیش بگیرید.  امروز یکی از همکاران در محل کار یا همسایه‌ها در منزل که تاکنون رابطه خوبی با ایشان نداشته‌اید، از در دوستی با شما وارد می‌شود. به سینه این فرد دست رد نزنید و رابطه‌ای دوستانه با ایشان آغاز نمایید. عازم سفر هستید، اما در آخرین لحظه این سفر به آینده موکول می‌شود. جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که این سفر به غیر از دردسر چیزی برای شما به دنبال نخواهد داشت. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز حسابی به شما محبت می‌کند و غرق در عشق و دوستی خواهید شد. پاسخگوی محبت عشق ‌زندگی‌تان باشید و به ایشان ثابت کنید که شما نیز وی را عاشقانه دوست دارید.

 

 




فال روزانه فردا اسفند ( چهار شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ )

در روابط‌تان مراقب باشید. تو فرد خاکی و راحتی هستی، اما ممکن است اطرافیان اینطور استنباط نکنند و از روی حسادت و یا به هر دلیلی برایت دردسرهایی درست کنند.

به زودی شاهد بعضی تغییرات هیجان انگیز و مثبت در زندگی‌ات خواهی شد. به مسافرتی دعوت میشوی که خاطرات شیرینی برایت دربر دارد.

اگر بیش از حد احساس استرس می‌کنی شاید به ایجاد تغییراتی در نوع زندگی و یا شیوه برخوردت با استرس نیازمندی. بهتر است بین وظایف کاری، مسئولیت‌ها و اوقات فراغتت تعادل برقرار کنی.

پس از مدتی رکود اقتصادی دوباره اوضاع روبراه می‌شود و پول نسبتا خوبی بدست می‌آوری. به زودی مقداری پول از دست می‌دهی اما نگران کننده نیست.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

اگر میان شما و شریک زندگیتان بحثی صورت گرفته، از سرزنش و به کارگیری جملات کنایه آمیز خودداری کنید و به دنبال راه حلی برای رفع مشکل باشید که به نفع هر دوی شما باشد.  برای افراد مجرد امروز فرصتی مناسب برای ابراز احساسات واقعی شان خواهد بود. گذشته را رها کنید و با شجاعت و صداقت، عشق و علاقه خود را به او نشان دهید. مطمئن باشید که این ابراز احساسات، نتایج فراتر از انتظارتان را به همراه خواهد داشت. امروز اگر در یک شرط بندی شرکت کنید در آن برنده خواهید شد [امروز روز شانس شماست]. از این شانس و فرصت به نفع خودتان استفاده کنید و از آن برای رسیدن به اهداف و خواسته‌هایتان بهره ببرید. همیشه به دنبال جلب توجه و تأیید دیگران نباشید. به این فکر کنید که تلاش‌های شما برای مفید واقع شدن و کمک به دیگران است. با این دیدگاه، نه تنها از کار خود لذت بیشتری خواهید برد، بلکه دوستان خوب و صمیمی نیز پیدا خواهید کرد.

برای حل مشکلات امروزوفردا نکنید و هرچه سریع‌تر چاره‌ای برای حل مشکلات خود بیندیشید. به فکر انجام کار و کاسبی جدیدی هستید و می‌خواهید با این تجارت جدید، شرایط را برای افزایش درآمد و سود بیشتر مهیا کنید، امروز فرصت مناسبی دست می‌دهد تا به این فکر جامه عمل بپوشانید و برای تامین سرمایه‌ لازم جهت اجرای این کار جدید، از دوستان و آشنایان کمک بگیرید. انسان مسئولیت‌پذیری هستید و شبانه‌روز برای رفاه و آسایش اهل منزل تلاش می‌کنید، این رویکرد را ادامه دهید و مطمئن باشید اعضای خانواده قدردان تلاش‌های شما هستند. به خاطر داشته باشید که با خساست و زراندوزی جایی در دل کسی نخواهید داشت. فردی امروز از شما تقاضایی دارد اما از انجام آن ناتوان هستید. در چنین شرایطی به صلاح شماست که برای انجام چنین کاری خودتان را به دردسر نیندازید.  وقت خود را بیش‌از‌حد به ورزش یا هنر اختصاص ندهید و در کنار تحرک و هنرنمایی، از کارهای مهم زندگی غافل نشوید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان از اینکه شما در کنارش هستید احساس خوشبختی می‌کند، امروز این احساس را با شما در میان خواهد گذاشت و لحظه‌های عاشقانه‌ای را در کنار هم تجربه می‌کنید.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار