فال روزانه دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱

به گزارش رصد روز ، فال روزانه دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ و فال روز تولد بیست و هشتم شهریور و فال روزانه فردا بیست و هشتم شهریورماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند....

به گزارش رصد روز ، فال روزانه دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ و فال روز تولد بیست و هشتم شهریور و فال روزانه فردا بیست و هشتم شهریورماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ )

غیرت خوب است اما تعصب چشمان تو را کور می‌کند. از حسادت دوری کن یا جهت آن را به گونه‌ای تغییر بده که تو و دیگران را آزار ندهد.

این روزها اوضاع و احوالت کاملا گرم و آفتابی خواهد بود. یک اتفاق خوشحال کننده باعث تغییر روحیه‌ات می‌شود.

اگر پوست حساسی داری با کرم غیرمعطر مرطوب نگهدار. چون میزان تماس با مواد تحریک کننده و حساسیت‌زا را به شدت کاهش می‌دهد.

بخاطر تمایلات شخصی‌ات دست به کارهای عجیب و غریب می‌زنی که در نهایت پشیمان خواهی شد. مگر احساس می‌کنی به گنج قارون رسیدی که اینطور ولخرجی می‌کنی!!

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

امروز شما تغییرات مثبتی را در زندگی تان مشاهده می کنید که مدت هاست منتظرش بوده اید. این فرصت را از دست ندهید زیرا دیگر برایتان پیش نمی آید. ذهن تان درگیر مشکلاتی ست که شاید در آینده با آن روبه رو شوید اما بدانید که نگرانی شما هیچ فایده ای ندارد. در زمان حال زندگی کنید و از آن لذت ببرید. فردی شما را زیر نظر دارد و این موضوع شما را گیج کرده است زیرا نمی دانید چگونه رفتار کنید. بهتر است که همه چیز را به زمان بسپارید تا بهترین را برایتان رقم زند. برای ساختن چیزی باید انگیزه داشته باشید و آستین خود را بالا بزنید. می توانید با همکاران تبادل نظر نموده و کارها را زودتر به پایان برسانید. اگر فرصت می کنید به کارهایی بپردازید که ارتباط مستقیم با بچه ها و تعلیم و تربیت آنها دارد.

دوستان و آشنایان بسیار مهربان و دلسوزی دارید و روی کمک دلسوزانه آنها همیشه حساب کر‌ده‌اید. امروز به مشکلی بر می‌خورید و بدون اینکه از دوستان درخواست کمک کنید، دست یاری به سمت شما دراز می‌کنند و این مشکل به لطف کمک دوستان، راحت‌تر از چیزی که فکرش را بکنید حل خواهد شد. از کسی پولی قرض کره‌اید، اما امروز اگر حتی از زیر سنگ هم شده این پول را فراهم کنید، چرا که اگر پول این فرد را ندهید، آبروی‌تان به باد خواهد داد. اعضای خانواده قسمتی از وقت شما را می‌گیرند، به ایشان سخت نگیرید و به اهل منزل ثابت کنید که از هر فرصتی برای بودن در کنار آنها لذت می‌برید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز با انجام کاری که مورد تایید شما است، زمینه شادی و خوشحالیتان را فراهم می‌کند. فردی عابد و سالک امروز از در نصیحت با شما وارد می‌شود و پندواندرزهای مهمی را با شما به اشتراک خواهد گذاشت. نصیحت‌های این فرد را آویزه گوش کنید و مطمئن باشید عمل به این نصیحت‌ها، موفقیت و پیشرفت شما را در آینده تضمین خواهد کرد.  فرصتی از روز را برای گشت‌و‌گذار در بیرون شهر اختصاص دهید و به آرامش ذهنی برسید.

 




فال روزانه فردا اردیبهشت ( دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ )

باید به خانواده و دوستانت وقت بیشتری بدهی و بیشتر به آنها توجه کنی. به حرف‌های آنان به دقت گوش بده و تا جایی که می‌توانی به آنها کمک کن.

حواست را جمع کن چون همین روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمی‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول کرده که به خوبی و خوشی تمام می‌شود. یک نفر از اعضای سالمند خانواده در مسئله مهمی کمکت می‌کند.

 

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : ممکن است فشارهای اقتصادی تو را ناراحت یا عصبی کنند اما تو نباید خود را ببازی چون این روزها خیلی زود سپری می‌شوند. پس نگذار مشکلات مالی اراده تو را ضعیف کنند.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

خبری شنیده اید که بر روحیه شما نیز تاثیر منفی گذاشته است. بهتر است که آن را فراموش کنید زیرا هیچ تاثیر منفی روی زندگی شما نخواهد گذاشت. در محیط کار احساس می کنید که از شما سواستفاده می کنند و آنطور که باید حقتان را نمی دهند. امروز زمان خوبی ست تا این موضوع را مدیرتان در میان بگذارید. شاید بد نباشد که در بعضی جنبه های زندگی خجالت را کنار بگذارید و جسارت بیشتری به خرج دهید. تا خودتان دست به کار نشوید، هیچ کس به فکر شما نخواهد بود. هر حرفی را به خودتان نگیرید تا این همه با خودتان درگیر نباشید. برای خودتان وقت بگذارید و به پیاده روی بروید. مشغول انجام یک کار هنری بشوید. کتاب بخوانید یا گوش کنید. خودتان باشید و و از آنچه که هستید راضی و خوشحال باشید. خبرهای خوشی دریافت خواهید نمود.
نگران سلامتی خود هستید و احساس می‌کنید روحیه همیشگی را ندارید، جایی برای این نگرانی وجود ندارد چرا که با ادامه روز انرژی بیشتری پیدا می‌کنید و روز را با نشاط و شادکامی به پایان خواهید رساند.   عشقی غیر‌منتظره و آتشین در انتظار شما است و امروز عشق محبوبی در دل شما می‌افتد و دل و دین خود را به معشوق می‌بازید. وقت خود را بیش‌از‌حد به ورزش یا هنر اختصاص ندهید و در کنار تحرک و هنرنمایی، از کارهای مهم زندگی غافل نشوید. انسان شوخ‌طبعی هستید و همیشه لبخند بر لب دارید. این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید خنده بر هر درد بی‌درمان دواست. احتمال گم شدن یکی از کالاهای مهم و با ارزش شما وجود دارد. از امروز بیشتر مواظب کالاهای مهم خود باشید شش‌دانگ حواستان را جمع کنید.

 




فال روزانه فردا خرداد ( دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ )

این روزها مسائل عاطفی ذهن تو را به خود مشغول کرده. دوستان زیادی دور تو جمع شده‌اند اما تو در میان آنها به جستجوی شخص ایده‌آلت هستی. این جستجو را باید ادامه داد تا به نتیجه مطلوب رسید.

اخبار خوشحال کننده و دیدارهای سودمندی در انتظار توست. روش زندگیت را عوض کن تا از این حالت تنش و التهاب خارج شوی. باید به آینده‌ات امیدوار باشی.

احتیاج به کمی استراحت داری. فرصتی باید پیدا کرد تا این خستگی را از تنت دور کنی و با آرامش و انرژی به برنامه‌های بلندمدت فکر کنی.

باید کنترل امور مالی‌ات را داشته باشی و نگذاری سررشته کارها از دست تو خارج شود. همچون یک مدیر موفق باید بحران‌های اقتصادی را مدیریت کرد تا مشکلات حل شود.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

امروز هوا پر از انرژی مثبت است، بنابراین آن را به خوبی نفس بکشید و خستگی روزهای قبلتان را به در کنید.زمانی خوبی برای برقراری یک رابطه رمانتیک است. همه چیز مهیاست، تنها کافی ست که حرف دلتان را به زبان آورید تا همه چیز طبق مراد شما پیش رود. این روزها به سفر یا حتی مهاجرت به کشورهای خارجی فکر می کنید. شاید بد نیست که از همین امروز اطلاعات تان را در مورد راهی که می خواهید در پیش گیرید، بالا ببرید. هر چه به توانایی هایی هایتان بیشتر ایمان داشته باشید، موفق تر خواهید بود. یک میهمان عزیز خواهید داشت. برای آمدن این مهمان بسیار تدارک خواهید دید. به افراد خانواده بخصوص خانواده خودتان، اجازه دخالت بیش از حد در زندگی خصوصی تان را ندهید. برای انجام کاری که برای تان بسیار مهم است به سفری کوتاه خواهید رفت. احتیاط کنید.

به خاطر داشته باشید که بی‌احترامی به اطرافیان شما را به فرد منفوری تبدیل خواهد کرد. قبل از اینکه این رفتار رابطه شما با اطرافیان را از چیزی که هست بدتر کند، از در دوستی و احترام با اطرافیان وارد شوید و دل دوست و آشنا را بدست آورید.  کاری که نباید انجام دهید را انجام داده‌اید و خلافی را مرتکب شده‌اید، اما از انجام این کار خلاف پشیمان هستید و به دنبال فرصتی برای جبران این کار می‌گردید، امروز این فرصت مهیا می‌شود تا این کار ناپسند را جبران نمایید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و به خودتان قول بدهید که در آینده هرگز مشکلات گذشته را تکرار نکنید.  ممکن است میان شما و فردی جروبحثی ایجاد شود و این وضعیت زمینه ناراحتی شما را در طول روز فراهم کند، این جروبحث ارزش ناراحتی شما را ندارد و تا می‌توانید روزی بدون حاشیه را ادامه دهید و آغازگر مشاجره‌ای نباشید.   به فکر افزایش دانش خود باشید و با یادگیری مهارتهای جدید،‌ درهای جدیدی از پیشرفت و موفقیت را به ‌روی خود باز کنید. اختلاف‌نظر جزئی میان شما و عشق ‌زندگیتان ایجاد خواهد شد، اما جای نگرانی وجود ندارد و این اختلاف‌نظر ختم به خیر می‌شود. امروز فکر منفی و نگران‌کننده‌ای به ذهن شما خطور می‌کند، اما این فکر پایه و اساسی ندارد و بهتر است به جای فکر کردن به چیزهای منفی، روحیه‌ای مثبت‌گرا در پیش بگیرید و همیشه نیمه پر لیوان را ببینید. با مطالعه مطالب و برنامه‌های مثبت، رویکردی آینده‌نگرانه به زندگی پیدا کنید.

 




فال روزانه

فال روزانه فردا تیر ( دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ )

حرف‌های نامربوط یک نفر بین تو و دوست یا همسرت کدورت و ناراحتی به وجود می‌آورد. تا وقتی که از حرف یا خبری مطمئن نشدی نباید درباره‌اش قضاوت کنی.

اتفاقات شیرینی در راه است. به زودی کارت رونق می‌گیرد و پیشنهادهای تازه و نان و آبداری به تو خواهد شد.

باید ورزش را جدی گرفت و از مصرف چیزهایی که سلامتی تو را تهدید می‌کند جدا خودداری کرد.

باید بلند پرواز باشی تا به موفقیت برسی. کسی که به همین زندگی روزمره قناعت کند همیشه به همین حالت خواهد بود. باید آرزوهای بلند داشت و برای تحقق به آنها تلاش کرد.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

امروز خوشحالی از چشمان شما می بارد. شما این شادی را مدیون زحمات خودتان هستید بنابراین آن را جشن بگیرید و هر کاری که دوست دارید را انجام دهید. اگر چه افرادی در اطرافتان هستند که می خواهند از روی حسادت شما را کنار بزنند، اما نگران نشوید زیرا توانایی های شما خیلی بیشتر از آنهاست. در مورد رابطه عاطفی تان دودل شده اید و دوست دارید که کمی از شریک زندگی تان دور شوید. نگران نشوید و کمی فاصله بگیرید. مطمئن باشید که خیلی زود احساسات شما به حالت اول خود باز می گردد. بار دیگر آرامش خود را به دست آورده و می توانید قضاوت صحیح نموده و در تصمیم گیری هایتان از قلب و منطق یکسان استفاده کنید. همین امر باعث می شود که بتوانید در رابطه عاطفی تان روزهای شادتری را تجربه کنید. دوستی که بیمار است و نگرانش هستید، کسالتش برطرف می شود.

با انجام کارهای خلاقانه ذهن خود را تقویت کنید. پای صحبت بزرگان فامیل بنشینید و از تجربه‌های آنها درس بگیرید.  اهل گذشت و بخشش نیستید و این روحیه دشمنان زیادی برای شما به دنبال داشته است. از امروز به فکر تغییر این روحیه باشید و با چشم‌پوشی بر خطای اطرافیان، بزرگواری خود را به دوست و آشنا ثابت کنید.  آگاهی کاملی از نقاط ضعف خود ندارید و به فکر تقویت آنها نیستید. ادامه این وضعیت چیزی به غیر از شکست برای شما به دنبال ندارد. در نتیجه امروز زمانی را برای شناسایی نقاط ضعف خود بگذارید و فکری به حال افزایش توانایی‌هایتان بردارید. به خاطر داشته باشید که با منفی‌بافی راه به جایی نمی‌برید. این روحیه را امروز کنار بگذارید و زندگی را با دیدگاهی مثبت ادامه دهید. همسر یا عشق‌ زندگیتان دائم به کارهایتان سرک می‌کشد و این وضعیت زمینه دلخوریتان را فراهم کرده‌ است. اعضای خانواده نظرهای خود را به شما تحمیل می‌کنند، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و استقلال فکری خود را به اطرافیان ثابت کنید. زود از کوره در نروید و اجازه ندهید مشکلات پیش‌پاافتاده شما را ناراحت کند.

 




فال روزانه فردا مرداد ( دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ )

عقل و فکر راهنمای درست و روشنی است پس با بکارگیری از آنها، اطراف خودت را خوب ببین و به هر کسی اعتماد نکن. پیشنهادی به تو می‌شود که باید در مورد آن خوب فکر کنی و همه جوانب را در نظر بگیری تا پشیمان نشوی.

نیاز به صبر و استقامت بیشتری داری. باید خوب به مشکلات مالی‌ات فکر کنی، منشاء آن را پیدا کنی و تحولی در وضعیت اقتصادی‌ات ایجاد کنی.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

از این که مجبورید افراد ثابتی را هر روز ببینید و با آنها سر و کله بزنید، خسته شده اید. برای رهایی از این حس امروز را به خودتان مرخصی دهید. این تنهایی به شما کمک می کند که تمرکزتان را دوباره به دست آورید. به زودی فرصت آن را می یابید تا کاری را که تا به حال انجام نداده اید، به دست گیرید. نترسید و از این فرصت نهایت استفاده را بکنید. این فرصت می تواند آینده شما را از این رو به آن رو کند. از رفتار شخصی خوشتان نیامده، او را قضاوت نکنید. برای هر کسی ممکن است موقعیتی پیش بیاید که دست به کارهای عجیب یا نادرستی بزند، حتی خود شما. به جای قضاوت به او کمک کنید. شنیدن یک خبر به دلتان نور امید می اندازد. صبور باشید.

 

انسان شکاکی هستید و به زمین و زمان شک دارید، این روحیه امروز شما را به دردسر بزرگی خواهد انداخت. یکی از دوستان نزدیک شما امروز نیازمند کمک مالیتان است. پولی که این فرد نیاز دارد را به ایشان قرض بدهید و مطمئن باشید زودتر از چیزی که فکرش را بکنید این پول را باز پس خواهد داد.  به خاطر داشته باشید که مسئولیت‌پذیری بیش‌از‌حد در خصوص اعضای خانواده چیزی به غیر از نگرانی برای شما به دنبال ندارد. دوستان و آشنایان امروز شما را غرق محبت می‌کنند. لطف دوستان را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت محبت‌های ایشان را جبران کنید. با شناخت نقاط ضعف و قدرت خود، درهای تازه‌ای از موفقیت را به روی خود باز کنید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز قصد دارد حسابی شما را غافلگیر کند. این رفتار از عشق و محبت ایشان به شما حکایت دارد. در نتیجه شما نیز محبت عشق ‌زندگیتان را بدون پاسخ نگذارید و در اولین فرصت این محبت را جبران کنید. عازم سفر هستید. در این سفر با فردی آشنا می‌شوید و رفاقت بلند مدتی میان شما و این فرد شکل می‌گیرد.

 




فال روزانه فردا شهریور ( دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ )

اینهمه عجله و شتابزدگی برای چیست؟ باید با صبر و حوصله اجازه بدهی تا گذر زمان خود بخود فاصله‌ها و مشکلات بین شما را حل کند.

امروز خبرهای خوبی می‌شنوی. یک دیدار غیرمنتظره خواهی داشت. به یک مسافرت دعوت می‌شوی نباید آنرا رد کنی چون رفتن به سفر روحیه‌ات را بهتر می‌کند.

استفاده بیش از حد از هر چیزی نوعی اعتیاد به حساب می‌آید حالا کار، خوراکی، سیگار یا … بهتر است در هر هیچ چیز زیاده‌روی نکنی چون سلامتی‌ات را مستقیما به خطر می‌اندازد.

امروز شانس با تو خواهد بود پس دست به کاری بزن که برایت سود و صرفه اقتصادی داشته باشد.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

درست آنجا که فکر می کنید وضعیت شما ثابت شده، همه چیز ناگهان بهم می ریزد اما این موضوع نمی تواند روی پیشرفت شما تاثیری بگذارد زیرا شما با پیچ و خم جاده ها آشنایید. بنابراین استرس را از خود دور کنید. امروز می فهمید که دوستی پشت سر شما حرفی زده است اما بهتر است تا اطمینان کافی هیچ اقدامی انجام ندهید. تنها آنچه خودتان می بینید اهمیت دارد نه آنچه از دیگران شنیده اند. بنابراین زود قضاوت نکنید. یک حرف را صد بار نباید تکرار کرد. همین امروز رها کنید. خبر سلامتی شخصی بسیار خوشحال تان خواهد کرد. از یک پیشنهاد سفر استقبال کنید. شما در حال حاضر به شدت نیاز به تمدد اعصاب دارید. سعی کنید با هوشیاری دوست را از دشمن تشخیص دهید.

 

اجازه ندهید کار بیش‌از‌حد شما را از پا در بیاورد. امروز یکی از دوستان قدیمی با شما تماس می‌گیرد و درخواست کمک مالی دارد، به رغم اینکه دوست دارید به این فرد کمک کنید، بهتر است که این کار را انجام ندهید چرا که کمک مالی به ایشان، در آینده شما را به لحاظ مالی در مضیقه قرار خواهد داد.  علاقه‌ای که به فراگیری علم و دانش دارید را دست‌کم نگیرید و به لطف این روحیه، افق‌های جدیدی را در پیش‌روی خود قرار دهید. امروز غرق خاطره روزهای اول عاشقیتان می‌شوید و خاطره‌های خوش این روزها ذهن شما را کاملاً مشغول می‌کند. اطرافیان شما را به‌عنوان فرد مسئولیت‌‌پذیری می‌شناسند که از هر فرصتی برای کمک به دیگران بهره می‌گیرد. به همین دلیل امروز یکی از آشنایان که گرفتار مشکلی است، از شما درخواست کمک می‌کند. دست رد به سینه این فرد نزنید و هر کاری که از دستتان برمی‌آید را برای حل مشکل ایشان انجام دهید.  شرایطی مهیا می‌شود تا حسابی استراحت کنید. از این فرصت بهترین استفاده را ببرید و خستگی را از جسم و روح خود بیرون کنید.

 




فال روزانه

فال روزانه مهر

به هر کس نمی‌توان اعتماد کرد. مردمانی هستند که هر روز به رنگ تازه‌ای درمی‌آیند و از اعتماد تو سوء استفاده خواهند کرد. باید هوشیار باشی و فریب ظاهر کسی را نخوری.

باید این روزها مراقب سلامتی‌ات باشی. عصبانی شدن به غیر از مشکلات جسمی مثل سردرد، معده درد و … می‌تواند پیامدهای روحی نیز داشته باشد. ممکن است با بحران‌های مادی و یا عاطفی روبرو شوی و آرامشت را از دست بدهی.

 

باید آرامش خود را حفظ کنی. اگر با فکر و دوراندیشی خرج نکنی دچار بحران مالی خواهی شد. باید از شتابزدگی پرهیز کنی چون موقعیتی در انتظار توست که آینده مالیت را تضمین می‌کند.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

امروز نسبت به زمین و زمان خوش بین هستید، از این رو دوست دارید که کارهایی را که به بن بست خورده اند، بار دیگر راه بیاندازید. فرصت خوبی است که این کار را انجام دهید، بدون شک نتایج خوبی از این جسارت تان خواهید گرفت. اگرچه شما فرد صبوری هستید اما امروز گاهی اوقات و در مقابل بعضی افراد خیلی زود از کوره در می روید. این عصبانیت در محیط کار می تواند به ضررتان تمام شود، بنابراین بهتر است که خودتان را کنترل کنید در غیر این صورت خیلی زود پشیمان خواهید شد. قصد دیگران از راهنمایی و اظهار عقیده در مورد زندگی خصوصی شما صرفا در نتیجه علاقه آنها نسبت به شما است. شما به دلایلی از شخصی که از صمیم قلب دوست دارید دور شده اید. خودتان را دست کم نگیرید. آسیبی که تاکنون از جانب یک به ظاهر دوست اما دشمن دیده اید کافی است.

 

انسان زودرنجی هستید و با کوچک‌ترین ناراحتی از کوره در می‌روید، قبل از اینکه این روحیه کار دست شما بدهد، تصمیم بگیرید که به جای عصبانی‌شدن، صبر در پیش بگیرید و اجازه ندهید عصبانیت‌های زودگذر زمینه دلخوری و ناراحتی اطرافیان را فراهم کند. انسان مهربانی هستید و تاکنون کسی بدی از شما ندیده‌ است. این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید پاداش محبت‌های خود را دریافت خواهید کرد.  پدر یا مادر یا یکی از بزرگان خانواده امروز پند و اندرزی را با شما درمیان می‌گذارد، این نصیحت را در زندگی به کار گیرید و به این فرد ثابت کنید که قدر نصیحت‌های ایشان را می‌دانید. احتمال زیادی وجود دارد که حرف تندی از زبان شما بیرون بیاید و این حرف زمینه ناراحتی اهل منزل را فراهم کند. امروز بیشتر از همیشه مواظب حرف‌هایتان باشید و چیزی نگویید که اطرافیان از شما دلخور شوند. عشق و عاشقی را به روزهای آینده موکول کنید چرا که امروز شرایط خوبی برای عاشقی نیست. اهمیتی به گذر زمان نمی‌دهید و این وضعیت باعث شده تا اطرافیان از شما جلو بیافتند و دستاورد کمی در زندگی داشته باشید. ادامه این رویکرد اصلاً به صلاح شما نیست و امروز تصمیم بگیرید که با وقت‌شناسی‌ و نظم، زندگی خود را دگرگون کنید.  یکی از اطرافیان رفتار ناخوشایندی انجام می‌دهد و زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند. در اولین فرصت دلخوری خود را با این فرد در میان بگذارید و از ایشان درخواست کنید که در آینده چنین رفتاری با شما نداشته باشد.

 




فال روزانه فردا آبان ( دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ )

دوست داشتن، دوستی و عشق را به وجود می‌آورد. در این هیچ تردیدی نیست. با کلید دوست داشتن می‌توانی درهای بسته زیادی را باز کنی و به قلب او نفوذ کنی.

درست است که اتفاق تازه‌ای نیفتاده است، اما تو سعی کن نگاهت را به زندگی عوض کنی. این نگاه تازه توست که به اشیاء و اشخاص معنای تازه‌ای می‌بخشد. در این صورت خوشحال و باطراوت خواهی بود.

رفته رفته وضعیت مادی تو بهبود می‌یابد و همین مساله روحیه تو را عوض می‌کند و همچنین فضای گرمتری را در خانواده به وجود می‌آورد.

 

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

انرژی های منفی در اطراف تان احساس می کنید که منشا آن خودتان هستید. در واقع این شمایید که بدبین شده اید در حالی که شرایط اطراف تان هیچ فرقی با قبل نکرده است. پس بهتر است به جای غر زدن روی خودتان بیشتر کار کنید. اگر مجرد هستید، امروز با فردی آشنا می شوید که به نظرتان منحصر بفرد است. حتی اگر فکر می کنید که او با شما ارتباطی موثر برقرار نخواهد کرد، تلاش تان را بکنید، در غیر این صورت پشیمان خواهید شد. انجام کاری برایتان شده عذاب الیم، فعلا چاره ای ندارید. به جای دائم غر زدن و عصبانیت راهی پیدا کنید تا با این وضع کنار بیایید. اگرچه دوست دارید که زندگی تان صرفا تحت کنترل شما باشد ولی فعلا در دوره ای هستید که احتیاج به تواضع بیشتر و پیروی دارید.

 

از در مشاجره و دلخوری با اطرافیان وارد نشوید و به خاطر داشته باشید که محبت، محبت می‌آورد.  مشکل مالی که برای شما پیش آمده را با کمک اطرافیان حل کنید. وقت زیادی را به کار اختصاص ندهید و میان کار و زندگی تعادل برقرار نمایید.   فرصت مناسبی پیدا می‌کنید تا دستی به سروروی منزل خود بکشید. در آینده نظم‌و‌ترتیب بیشتری در زندگی داشته باشید و اجازه ندهید منزل یا محل‌کار شما بیش از حد شلوغ شود. همسر یا عشق ‌زندگیتان قصد دارد امروز را به روز عاشقانه‌ای برای شما تبدیل کند و با تقدیم هدیه‌ای شما را حسابی شگفت‌زده و خوشحال نماید. محبتی که عشق ‌زندگیتان به شما ابراز می‌کند را به خاطر داشته باشید و در آینده شما نیز عشق و محبت ایشان را جبران نمایید. گوشتان به حرف‌های نادرست اطرافیان بدهکار نباشد و راه خودتان را بروید.

 




فال روزانه فردا آذر ( دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ )

تو از تعهد دوری می‌کنی چون فکر می‌کنی تو را درگیر می‌کند و یا از گیر افتادن می‌ترسی اما باید قبول کنی این بخشی از زندگی است که می‌تواند شیرین هم باشد. باید این افکار را از ذهنت بیرون کنی و نسبت به دوستانت احساس مسئولیت بیشتری داشته باشی.

کسی با ارسال هدیه‌ای به تو ابراز علاقه می‌کند. وقتی این ابراز علاقه متقابل باشد، دوستی‌های شیرین و شادی آفرینی شکل می‌گیرد. بدون این دوستی‌ها زندگی سرد و بی‌روح می‌شود.

تو فردی فعال هستی برای دوری از این کسالت روزانه می‌توانی هر نوع ورزشی را انجام دهی، اما شاید بهتر باشد اسکی، شنا و امثال این ورزش را برای شادابی و طراوت خود انتخاب کنی.

سعی کن همیشه برای خود پس‌اندازی داشته باشی. هیچ کاری راحت‌تر از پول خرج کردن نیست. باید آینده نگر بود و فکر روزهایی را کرد که مشکلات متعددی به زندگی هجوم می‌آورد.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

دوست دارید که امروز تمام وقت تان را روی اهداف تان بگذارید. این موضوع به شما انرژی می دهد به طوری که با سرعت بیشتری کارهایتان را پیش می برید و خیلی زود هم نتیجه می گیرید. اما حواستان باشد که آن را تا نهایی شدن با دیگران مطرح نکنید. امروز با نظرات مخالف دیگران محاصره می شوید، هر کسی چیزی به شما می گوید و شما نیز نمی دانید که چگونه آنها را مدیریت کنید. بهتر است کمی به خودتان زمان دهید تا بی گدار به آب نزنید، در غیر این صورت از چشم دیگران خواهید افتاد. در مورد مسئله پیش آمده از توقعتان کم کنید تا ببینید کارها درست پیش می روند، بیش از این نه به خودتان فشار بیاورید و نه به دیگران. به جای دائم بحث کردن به دیگران گوش کنید و حق بدهید. مدتی طولانی‌ست که منتظر شنیدن خبری مهم در زندگی تان هستید.

 

دور خوراکی‌های ناسالم را خط بکشید و با رژیم‌غذایی سالم و مفید، سلامت‌ خود را تضمین نمایید. فردی به شما پیشنهاد سرمایه‌گذاری می‌کند، این پیشنهاد را جدی بگیرید و زمینه افزایش درآمدتان را فراهم کنید. همسر یا عشق ‌زندگیتان ثابت کرده که همیشه پشتوانه شما در حل مشکلات است، در اولین فرصت بابت این روحیه از ایشان تشکر کنید و شما نیز پشت و پناه ایشان در رویارویی با مشکلات باشید.  کارهای زیادی دارید، اما با مشکلی برای انجام این کارها روبه‌رو نخواهید شد و در پایان روز کار ناتمامی روی دست شما باقی نمی‌ماند. بر این باور هستید که همسر یا عشق ‌زندگیتان فرشته است و چیزی برای شما در عشق و محبت کم نمی‌گذارد. این باور امروز به اثبات می‌‌رسد و عشق و محبت بی‌پایانی را تجربه می‌کنید. یکی از دوستان هدیه‌ای برای شما گرفته و با تقدیم این هدیه محبت خود را به شما ثابت می‌‌کند. لطف این دوست را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت به فکر جبران محبت‌های ایشان باشید. زندگی را سخت‌نگیرید و غصه دنیا را نخورید. انسان خلاقی هستید، اما مدتی است چشمه خلاقیت شما خشکیده و خبری از نوآوری در زندگیتان نیست. این رویکرد را تغییر دهید و با انجام کارهای خلاقانه و سرگرم‌کننده،‌ روحیه خود را بهبود بخشید.

 




فال روزانه

فال روزانه فردا دی ( دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ )

در شرایط تازه‌ای قرار می‌گیری که باید دست به انتخاب جدیدی بزنی. همیشه عاقبت کار را در نظر بگیر و دست به عمل بزن و گرنه ضرر می‌کنی.

یک نفر به رفتار تو چشم دوخته. باید او را خوشحال کنی چون با شاد کردن دلی تا مدتها با خاطره شیرین آن زندگی می‌کنی. خاطرات شیرین بهترین پشتوانه ماست.

با کمی ورزش و توجه به خوردن و نوشیدنت می‌توانی سلامتی‌ات را تضمین کنی.

یک حادثه موجب می‌شود تا برنامه‌ای را هرچه زودتر تمام کرده و به سودش برسی. اما مراقب باش که آنرا راحت و بی‌حساب خرج نکنی.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

امروز دوست دارید که در فعالیت های گروهی شرکت کنید اما اعتماد به نفس کافی ندارید. همین یکی از نقاط ضعف تان است که پیشرفت را از شما می گیرد. پس سعی کنید که اعتماد به نفستان را بالا ببرید. شما عادت دارید که در مواقع ناراحتی پرخوری کنید اما در چنین روزی از زیاد غذا خوردن بپرهیزید زیرا ممکن است سلامتی تان را به خطر اندازد و مجبور شوید که فردا را در خانه به استراحت بگذرانید. یک اوقات تلخی را دائم در ذهنتان مرور نکنید، چاره اش این است که بروید و با طرف مقابلتان صحبت کنید. به او اجازه حرف زدن بدهید تا حال خودتان بهتر شود. جواب نامه یا تلفنی را فراموش کرده اید که بدهید، فورا آن را جواب دهید تا مجبور به عذرخواهی نشوید.

 

برای حل مشکلات سرعت‌عمل بیشتری داشته باشید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از آشنایان وجود دارد، اگر نمی‌خواهید این مشاجره بالا بگیرد و کار شما به جاهای باریک بکشد، هر چه سریع‌تر این مشاجره را صلح و صفا دهید و نگذارید آبرو و احترام شما توسط این فرد ضایع شود. به مشکلی برخورد خواهید کرد و مجبور می‌شوید پولی که با زحمت زیادی بدست آورده‌اید را برای حل این مشکل هزینه کنید، اما نگران نباشید چرا که حل این مشکل شرایط زندگی را برای شما مساعد می‌کند و در آینده فرصتی برای پس‌انداز و پر کردن جای خالی این پول پیدا خواهید کرد. مهمانی ترتیب داده‌اید و دوست و آشنا را دعوت کرده‌اید، پذیرایی از مهمان‌ها ممکن است خستگی شما را به دنبال داشته باشد، اما اجازه ندهید خستگی به شما غلبه کند و هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای خوشی و رضایت مهمان‌ها انجام دهید. روز را با محبت و صفا به پایان برسانید و به اطرافیان ثابت کنید که دوستشان دارید. فرصتی پیدا می‌کنید تا دست اهل منزل را بگیرید و برای تفریح و گردش در بازار بیرون بروید.  همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز برنامه‌های خاصی برای شما تدارک دیده و قصد دارد حسابی شگفت‌زده‌تان کند. به خاطر داشته‌ باشید که جلوی ضرر را هر زمان که بگیرید استفاده است و با این رویکرد از امروز به گونه‌ای زندگی کنید تا در آینده با دستاوردهای بیشتری روبرو شوید.

 




فال روزانه فردا بهمن ( دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ )

مراقب باش!! تند رفتن فقط در رانندگی خطرساز نیست بلکه در برخورد با یک دوست یا همکار هم ممکن است خطرآفرین باشد. گاهی این خسارتها جبران‌ناپذیر خواهد بود.

این روزها باید منتظر یک خبر و یا یک اتفاق خوش باشی. در موقعیت فعلی‌ات به تجربه‌های تازه‌ای دست پیدا می‌کنی که برایت سودمند خواهد بود. اگر در این فکر هستی که کار چشمگیری برای خانواده‌ات انجام دهی موقعیت مناسبی است.

بدن ما روزانه و تمام وقت برای حرکت کردن طراحی شده. حرکت دادن عضلات صورت با انواع ورزشها، صحبت کردن و حالات شاداب چهره، تو را جوان و سلامت نگه می‌دارد.

سود خوبی بدست می‌آوری. اگر یک شراکت برمبنای دوستی و رفاقت باشد، به نتایج درخشانی خواهد رسید. فقط مراقب باشی با بلندپروازی این موقعیت را از دست ندهی.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

این روزها آنقدر فشار کارتان زیاد شده که دوست دارید همه چیز را رها کنید. این فشار روی رابطه عاطفی تان نیز تاثیر می گذارد. از این رو بهتر است که پس از ساعت کاری مستقیم به خانه بروید و استراحت کنید. امروز زمان مناسبی برای دیدارهای دوستانه نخواهد بود. بنابراین بهتر است که وقت تان را کمی در تنهایی بگذرانید. . شریک زندگی تان از این که برای او وقت نمی گذارید شکایت دارد. آخر شب تان را برای او خالی بگذارید. یک رابطه عاطفی سالم می تواند بر روحیه شما تاثیر مثبتی بگذارد. ار نظر اقتصادی شاید برخی از انتخاب های اخیرتان چندان مناسب نبوده اند اما راه تازه ای که پیش گرفته اید موفقیت آمیز خواهد بود، ثابت قدم باشید و تلاش روزافزون کنید تا به مقصد برسید. سعی کنید در این دوره تا می توانید بیشتر با دیگران همکاری کنید.

 

مشکلی سر راهتان قرار می‌گیرد و روزتان را خراب می‌کند. اجازه ندهید این مشکل ادامه پیدا کند و به هر قیمتی که شده آن را پشت سر بگذارید. بیشتر از همیشه استراحت کنید و نگرانی‌ها را کنار بگذارید. مشکلات مالی زیادی دارید و این وضعیت باعث شده تا تمرکزتان را از دست بدهید. به صلاح شما نیست که بگذارید این وضعیت ادامه پیدا کند. برای حل مشکلات مالی تلاش بیشتری به خرج دهید و توانمندیهای خود را دست کم نگیرید. روحیه مثبتی به زندگی دارید و اجازه نمی‌دهید غم و غصه‌ها شما را از میدان به در کند. این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید در آینده‌ای نزدیک اتفاق فرخنده‌ای در زندگیتان رخ می‌دهد. کمی به خودتان استراحت دهید و با خوردن غذاهای مقوی، انرژی لازم برای روزهای پرکار آینده را بدست آورید. ورزش و تفریح را به برنامه روزانه خود اضافه کنید و با ورزش‌ سلامت ذهن و جسم خود را تضمین نمایید.

 




فال روزانه فردا اسفند ( دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ )

سعی می‌کنی پیچیده و رازآلود باشی در حالی که لزومی به اینکار نیست. در دوستی‌ها، آسان می‌توان دیگران را فریب داد اما قبل از آن، تو خود امتیاز مهمتری را از دست داده‌ای.

در لباست از پارچه سفید و طبیعی استفاده کن چون به تو احساس آرامش و شادابی القا می‌کند.

بعد از اینهمه کار و تلاش، کمی استراحت سلامتی روح و جسمت را تضمین می‌کند. آب‌درمانی بهترین پیشنهاد است.

روز کلافه کننده‌ای در پیش داری، اما خیلی زود بعضی مشکلات برطرف خواهد شد. اگر مشغول تجارت و یا خرید و فروش هستی با رونق کار و سودهای قابل توجهی روبرو می‌شوی.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

امروز به سختی از تخت خواب بلند می شوید. باید کاری را انجام دهید که مدت هاست کش آمده اما بهتر است که تنبلی را کنار بگذارید و هر چه سریع تر آن را به اتمام برسانید.در روابط عاطفی و دوستانه از قضاوت کردن دیگران دست بردارید زیرا این کار بیشترین آسیب را به خودتان می رساند. اگر از فردی احساس ناراحتی می کنید، کمی به خودتان زمان دهید تا آرام شوید، سپس با او گفتگو کنید و صادقانه احساساتان را به زبان آورید. هیچ چیز غیرممکن نیست بنابراین خوش بین باشید. مهمانی در راه دارید که مسیر زندگی تان را تغییر می دهد. به بهترین شکل ممکن در آن حضور یابید. در رابطه با دوستی که دائم شما را ناراحت می کند شیوه خود را تغییر دهید، بهترین کار این است که در عین حال که روابط عادی خود را حفظ می کنید تسلیم بازی های کودکانه او نشوید و انرژی و وقتتان را بیهوده تلف نکنید، شما در حال حاضر کارهای بسیار مهم‌تری دارید.

به فکر سلامتیتان باشید و قدری استراحت کنید. از هرگونه شراکت تجاری یا فعالیت مالی دوری کنید. در غیر این صورت از این شراکت نه تنها سودی حاصل نمی‌کنید، بلکه ضرر هنگفتی نیز متحمل می‌شوید. به این فکر افتاده‌اید که تغییرات مهمی را در منزل انجام دهید. قبل از هر گونه تغییر، تصمیم خود را با اعضای خانواده در میان بگذارید و نظر اهل منزل را جویا شوید.   مهمانی از راه دور به دیدار شما می‌آید و مجبور می‌شوید فرصت زیادی را به پذیرایی به این مهمان اختصاص دهید. مدتی است که مشغله‌های زندگی و روزمرگی‌ها اجازه نداده تا دمی در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان بنشینید و عاشقی کنید. امروز بخت با شما یار است چرا که فرصتی برای حضور در کنار عشق‌زندگی‌تان پیدا خواهید کرد. این فرصت را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید عاشقی کنید. نگرانی و اضطرابی که به جان شما افتاده را با انجام کارهای خیر و مذهبی پایان بخشید.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار