فرش قرمز چادرملو برای غیرمرتبط ها جمع شدنی نیست / مستشار در چادرملو مستشار هم نمی توانست باشد

سعید مستشار شاید عجیب ترین دوران مدیریتی خود را در شرکت چادرملو خواهد گذراند چرا که با وجود روزمه بی ارتباط این چهره با حوزه معدنی شاید خودش هم تصور نمی کرد که روزی در جمع هیئت مدیره یکی از تخصصی ترین شرکتهای این حوزه حضور داشته باشد اما ...

سعید مستشار شاید عجیب ترین دوران مدیریتی خود را در شرکت چادرملو خواهد گذراند چرا که با وجود روزمه بی ارتباط این چهره با حوزه معدنی شاید خودش هم تصور نمی کرد که روزی در جمع هیئت مدیره یکی از تخصصی ترین شرکتهای این حوزه حضور داشته باشد اما گویا چادرملو این روزها به فکر سورپرایز سهامداران با چنین گزینشهایی است. 

به گزارش اختصاصی رصد روز، استفاده از افراد غیرمتخصص در بدنه یکی از مهمترین شرکتهای معدنی کشور این موضوع را به ابهامی مهم و چالشی قابل بحث نرد فعالان رسانه ای و کارشناسان معدنی تبدیل کرده و گویا مدیران چادرملو نیز در این ارتباط راغب به پاسخگویی نیستند با این حال طی گزارشی که ۸ مهرماه از این پایگاه خبری با عنوان چادرملو در گرداب غیرمتخصص ها و غیرمرتبط ها منتشر شد روابط عمومی چادرملو طی تماسی با این پایگاه خبر اذعان کرد که یکی از افرادی که گزارش به ان اشاره شده بود حدود ۲ ماه پیش از هیئت مدیره این شرکت جدا شده این در حالیست که باید به مدیران روابط عمومی یادآور شد تبعات حضور یک نفر در هیئت مدیره یک شرکت بورسی یخ نیست که خیلی زود آب شود گاهاض تصمیماتی که با اصرار و پافشاری برخی اعضای هیئت مدیره اتخاذ می شود تا مدتها بر یک شرکت اثرگذار خواهد بود.

مستشار مستشار هم نمی توانست باشد

حالا و در شرایطی که هیئت مدیره چادرملو نیاز به تغییرات زودهنگام برای مرتفع کردن چالش های تولید و فروش و نیز دستیابی به سود سالهای قبل دارند شاهد حضور سعید مستشار در هیئت مدیره این شرکت هستیم تا شاید حضور برخی افراد در شرکتهای معدنی به صورت مقطعی رزومه ای خوب و مناسب برای ادامه حیاتشان در یکی از مهمترین ارکان تولیدی کشور یعنی صنایع معدنی باشد.

سابقه سعید مستشار به خوبی گواه آن است که هرگز و تحت هیچ شرایطی چادرملو نباید به سمت انتخاب کسی می رفت که هیچ سابقه مرتبطی با صنایع معدنی و محصولات این حوزه ندارد اما با این حال ذائقه چادرملو طی چندوقت اخیر به انتخاب افرادی گرایش دارد که گویا هزینه هایشان بر فایده شان می چربد.

به عنوان مثال بد نیست که سعید مستشار برای نشان دادن سطح اشراف خود به مسائل معدنی به این سؤال پاسخ دهد که اصولاً چالش های تأمین مواد معدنی زنجیره فولاد با کدام استراتژی قابل حل و فصل است؟

سؤال دیگری که دوست داریم سعید مشتشار بدون حرف پس و پیش به آن پاسخ دهد این است که آیا در سیستم فکری او می گنجد فردی بدون مهارت در زمینه مسئولیتی که قبول کرده به ادامه دوران عجیب مدیریتی خود بپردازد؟

بد نیست که مدیران چادرملو به جای چنین روندی با همفکری بزرگان صنعت به فکر رفع کمبودهای خود در یکسال و نیم اخیر باشند چرا که چنین گزینش هایی هیچ آورده ای جز هزینه برای این شرکت نخواهد داشت.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار