فرصت جدید همکاری تجاری میان ایران و ازبکستان

به گزارش رصد روز ، فرصت جدید همکاری تجاری میان ایران و ازبکستان فراهم خواهد شد. یک هیات صد نفره از تولیدکنندگان و صنعتگران ایران،جهت رایزنی به منظور ایجاد فرصت جدید همکاری میان ایران و ازبکستان صبح امروز(۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱)وارد تاشکند شدند....

به گزارش رصد روز ، فرصت جدید همکاری تجاری میان ایران و ازبکستان فراهم خواهد شد. یک هیات صد نفره از تولیدکنندگان و صنعتگران ایران،جهت رایزنی به منظور ایجاد فرصت جدید همکاری میان ایران و ازبکستان صبح امروز(۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱)وارد تاشکند شدند.

جزئیات تعامل جدید تجاری دو کشور

این هیات که شامل تولید کنندگان و صنعتگران صنوف مختلف هستند،قرار است طی روزهای ۱۹تا ۲۱ اردیبهشت ماه جاری محصولات،دست اوردها،پتانسیل و توانایی های اقتصادی تجاری ایران را در محل دایمی نمایشگاه تاشکند” اوز اکسپو” به معرض نمایش بگذارند.
این گروه که شامل بیش از ۳۰ شرکت و نام تجاری است قرار است پیش از برگزاری این نمایشگاه در نشست های تخصصی حضور پیدا کرده و راه های همکاری ها بیشتر و مستمر میان طرفین را بررسی کند.
بنابراین گزارش،به نظر می رسدحضور هیات تجاری در این سفر با توجه به درک بالاتر و لمس بهتر و نزدیک تر آنان به تولید و آگاهی بیشتر به توانایی های اقتصادی کشور می تواند سرآغاز شروع روابط گسترده تر اقتصادی میان دو کشور باشد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار