فوری؛ سردار آزمون پدر شد | شوک بزگ و ناخواسته به سردار آزمون

به گزارش رصد روز ، سردار آزمون یکی از مهمترین و درخشان ترین فوتبالیست های ایران به شمار می‌رود. سردار آزمون مدت ها در لیگ روسیه بازی کرد حتی آقای گل هم شد. سردار آزمون سال گذشته در روسیه طی چند ماه درگیر یک پرونده قضایی عجیب و غریب شده بو...

به گزارش رصد روز ، سردار آزمون یکی از مهمترین و درخشان ترین فوتبالیست های ایران به شمار می‌رود. سردار آزمون مدت ها در لیگ روسیه بازی کرد حتی آقای گل هم شد. سردار آزمون سال گذشته در روسیه طی چند ماه درگیر یک پرونده قضایی عجیب و غریب شده بود. سردار آزمون با خوش شانسی تمام در نیم فصل گذشته از زنیت به بایرلورکوزن آلمان پیوست دقیقا چند روز قبل از جنگ روسیه و اوکراین. اگر سردار آزمون در روسیه ماندگار شده بود با شروع جنگ بین این کشور و اوکراین احتمال داشت افت شدیدی در سال جام جهانی کند و بدون تیم بماند.

یک دادگاه در روسیه علیه سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران رای داد. آزمون یک ماه فرصت دارد تا به این رای اعتراض کند.

سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران از سال گذشته درگیر یک پرونده قضائی در روسیه شده است و جلسات دادگاه در غیاب او در شهر سنت‌پترزبروگ ادامه دارد.

هرچند انتظار می‌رفت آزمون بعد از جدایی از تیم زنیت روسیه و انتقال به تیم بایر لورکوزن آلمان از این پرونده رها شود اما شاکی در غیاب آزمون در جلسات دادگاه حاضر شده و طبق اعلام یک رسانه روسی، حتی رأی دادگاه را هم گرفته است.

سایت sport-express روسیه به نقل از «دمیتریف» وکیل شاکی آزمون مدعی شد قاضی نسبت به احراز حق پدری و استیفای نفقه قانع شده و رأی نهایی داده شده است.

فوری؛ سردار آزمون پدر شد | شوک بزگ و ناخواسته به سردار آزمون 3

دمیتریف گفت: بعد از صدور رأی، یک فرصت ۳۰ روزه برای تجدیدنظر وجود دارد. اگر درخواست استیناف نباشد، تصمیم اجرا می‌شود. اگر هم چنین درخواستی بیاید، پرونده همچنان در دادگاه شهر سنت‌پترزبورگ قابل بررسی است./طرفداری

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار