قالیباف و سیسمونی ترند شدند + سند

به گزارش اختصاصی رصد روز، پس از ماجرای سیسمونی خریدن خانواده قالیباف واکنش های زیادی در سطح جامعه به راه افتاد و این اعتراضات در فضای مجازی اتفاق عجیبی را رقم تا سیسمونی و قالیباف ترند شوند. اگرچه برخی ها اعتقاد دارند که چنین وضعیتی به عم...

به گزارش اختصاصی رصد روز، پس از ماجرای سیسمونی خریدن خانواده قالیباف واکنش های زیادی در سطح جامعه به راه افتاد و این اعتراضات در فضای مجازی اتفاق عجیبی را رقم تا سیسمونی و قالیباف ترند شوند.

اگرچه برخی ها اعتقاد دارند که چنین وضعیتی به عملیات حذف قالیباف شباهت دارد اما در جواب این عده باید گفت، تصمیم به خرید در ترکیه در این خانواده بدون در نظر گرفتن تبعات چنین تصمیمی ربطی به بازیهای سیاسی نداشت و اصولاً کسی از این ماجرا با خبر نبود اما وقتی چنین حرکتی در کنار شعارهای ملی گرایانه این افراد شائبه های زیادی دارد خصوصاً اینکه جناب قالیباف خود از مخالفان سرسخت این موضوع است چرا که این مسئله را در در مناظرات انتخاباتی سال ۹۶ بیان و به شدت از آن انتقاد کرد او در آن مناظرات گفت: وزیر آموزش و پرورش (دولت روحانی) می‌رود لباس بچه از ایتالیا می‌آورد، مردم شما فکر می‌کنید اقتصاد ما درست می‌شود، هرگز!

در ادامه اعتراضات به چنین رفتاری فعالان مجازی که بسیاری از آنها از چهره های شناخته شده شده هستند با هشتگ های قالیباف و سیسمونی به بیان نظرات خود پرداختند که باعث ترند شدن این دو کلمه شد.

در کمتر از نصف روز دو کلید واژه قالیباف و سیسمونی ترند شدند

 

قالیباف و سیسمونی ترند شدند

پیش از این الیاس قالیباف در توئیتی از مردم عذرخواهی کرده بود و برخی نیز اذعان داشتند که گناه فرزند را نباید به پای پدر نوشت اما در این باره  مردم و برخی از چهره ها اعتقاد داشتند که وقتی گناه فرزند را نباید پای پدر نوشت عذرخواهی فرزند هم پای پدر تمام نمی شود و خواستار عذرخواهی رسمی قالیباف از مردم شدند.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار