قیمت آپارتمان در این منطقه تهران نجومی شد+ جدول قیمت

یک کارشناس امورملکی در محله ازگل می‌گوید: از اسفندماه سال گذشته تا به الان، قیمت ملک در ازگل ۳۰ الی ۴۰ درصد افزایش داشته است؛ مثلا یک واحد آپارتمان در سال گذشته با ۱۰۰ مترمربع زیربنا و ۸ سال عمربنا، ۹ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده بود اما ...

یک کارشناس امورملکی در محله ازگل می‌گوید: از اسفندماه سال گذشته تا به الان، قیمت ملک در ازگل ۳۰ الی ۴۰ درصد افزایش داشته است؛ مثلا یک واحد آپارتمان در سال گذشته با ۱۰۰ مترمربع زیربنا و ۸ سال عمربنا، ۹ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده بود اما در سال جاری با قیمت ۱۳ میلیارد تومان به فروش می‌رسد.

به گزارش رصد روز، محله ازگل، در شمال شرق تهران و در منطقه یک واقع شده است. این محله از سمت شمال به شهرک شهید محلاتی؛ از سمت شرق به بلوار نیروی زمینی؛ از سمت غرب به اقدسیه و محله آراج؛ از سمت جنوب به لویزان و از سمت شمال غرب به اقدسیه و آجودانیه متصل می‌شود.

یک مشاور املاک در محله ازگل می‌گوید:« از اسفندماه سال گذشته تا به الان، قیمت ملک در این محله ۳۰ الی ۴۰ درصد افزایش داشته اما هم‌اکنون متقاضی وجود دارد؛ هیجانات مالکان کاهش یافته و خریداران در تعیین قیمت نهایی سهم بیشتری دارند.»

به گفته وی، یک واحد آپارتمان در سال گذشته با ۱۰۰ مترمربع زیربنا و ۸ سال عمربنا، ۹ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده بود اما در سال جاری با قیمت ۱۳ میلیارد تومان به فروش می‌رسد.

در محله ازگل، یک واحد با۲۴۰ مترمربع مساحت و ۲ سال عمر بنا، ۳۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و آپارتمانی دیگر با ۱۸۰ مترمربع مساحت و ۱ سال ساخت، ۴۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

واحدی دیگر با ۸۵ مترمربع مساحت و ۱۲ سال ساخت، ۱۱ میلیارد تومان و آپارتمانی با ۱۲۰ مترمربع مساحت و ۱۲ سال عمربنا، با قیمت ۱۵میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان عرضه شده است.

ازگل

مطالب مرتبط