قیمت باور نکردنی موتور سیکلت دربازار

۱۵ کارخانه اکنون در کشور موتورسیکلت تولید می‌کنند که همین عامل باعث افزایش اشتغال زایی در صنعت موتورسیکلت شد. به گزارش رصد روز،ابوالفضل حجازی افزود: تولید موتورسیکلت از زمانی که خودرو گران شد، رونق گرفت و موجب شد تنوع تولید این کالا در مق...

۱۵ کارخانه اکنون در کشور موتورسیکلت تولید می‌کنند که همین عامل باعث افزایش اشتغال زایی در صنعت موتورسیکلت شد.

به گزارش رصد روز،ابوالفضل حجازی افزود: تولید موتورسیکلت از زمانی که خودرو گران شد، رونق گرفت و موجب شد تنوع تولید این کالا در مقایسه با گذشته افزایش یابد، این افزایش تقاضا نیز باعث افزایش قیمت شد به نحوی که اکنون قیمت موتورسیکلت از ۵۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان است؛ این افزایش قیمت باعث شد این محصول به عنوان کالای لوکس به شمار بیاید.

وی گفت: در گذشته قیمت موتورسیکلت‌هایی که در ایران تولید می‌شد بین ۳ تا ۵ میلیون تومان بود به همین دلیل اصولاً جزو کالای سرمایه‌ای به شمار نمی‌رفت، اما اکنون جزو کالاهای لوکس به شمار می‌رود. اکنون نحوه استفاده از موتورسیکلت هم در مقایسه با گذشته تغییر کرده و فرهنگ استفاده از آن در بین مردم جا افتاده است.

حجازی ادامه داد: ۱۵ کارخانه اکنون در کشور موتورسیکلت تولید می‌کنند که همین عامل باعث افزایش اشتغال زایی در صنعت موتورسیکلت شد.

عضو انجمن موتورسیکلت ایران با بیان اینکه از ابتدای امسال ۱۲۰ هزار موتورسیکلت شماره گذاری شده است، گفت: هم اکنون حدود ۷۰ هزار موتورسیکلت در انبار موتورسیکلت سازان است که علت آن هم فرارسیدن فصل سرماست البته با آمدن بهمن و استقبال از بهار، فروش مجدد افزایش می‌یابد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط