قیمت خودروهای وارداتی اعلام شد

گمرک ایران قیمت پایه چهار خودرو سواری هیوندای را با در نظرگرفتن تعرفه و قیمت گمرک اعلام کرده است. به گزارش رصد روز، سازمان گمرک ایران، قیمت پایه چهار خودروی سواری هیوندای را اعلام کرد. در همین رابطه، بازار شاهد اعلام قیمت پایه چهار خودروی...

گمرک ایران قیمت پایه چهار خودرو سواری هیوندای را با در نظرگرفتن تعرفه و قیمت گمرک اعلام کرده است.

به گزارش رصد روز، سازمان گمرک ایران، قیمت پایه چهار خودروی سواری هیوندای را اعلام کرد. در همین رابطه، بازار شاهد اعلام قیمت پایه چهار خودروی هیوندای النترا با پیشرانه ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی، النترا با پیشرانه ۲.۰ لیتری تنفس طبیعی، اکسنت با پیشرانه ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی و هیوندای توسان با پیشرانه ۲.۰ لیتری تنفس طبیعی است.

قیمت خودروهای وارداتیخودروی هیوندای النترا در تیپ پایه (مجهز به موتور ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی) ۱۸ هزار و ۱۶۰ یورو و مدل فول آن که مجهز به پیشرانه ۲.۰ لیتری تنفس طبیعی بوده، ۱۹ هزار و ۴۰۰ یورو قیمت‌گذاری شده است. آن‌طور که اعلام شد، تعرفه واردات برای هردو تیپ، ۷۵ درصد است.

همچنین برای هر خودرو، ۴۵۰ یورو دیگر هزینه حمل و نقل (کرایه) در نظر گرفته شده و به قیمت خودروها افزوده خواهد شد.

در رابطه با دو خودروی دیگر، آن‌طور که اعلام شد، هیوندای اکسنت ۱۵ هزار و ۲۳۵ یورو و هیوندای توسان ۲۰۲۳، ۱۹ هزار و ۹۹۵ یورو قیمت‌گذاری شده است. تعرفه واردات در نظر گرفته شده برای این دو خودرو نیز ۷۵ درصد است.

هزینه کرایه برای اکسنت، ۴۵۰ یورو و برای توسان، ۵۸۰ یورو اعلام گردیده است.

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار