قیمت دلار ، یورو ، بیت کوین ۱۶ دی ۹۹ / بازار یکدست افزایشی است

به گزارش رصد روز ، قیمت دلار ، یورو و بیت کوین ۱۶ دی ۹۹ حکایت از افزایش خصوصا در قیمت بیت کوین دارد. آنطور که پیش بینی شده بود بیت کوین بعد از رها شدن از بند قیمت ۲۸ هزار دلار می تواند در گام اول تا ۳۵ و بعد از آن تا ۴۰ هزار دلار پیشروی ک...

به گزارش رصد روز ، قیمت دلار ، یورو و بیت کوین ۱۶ دی ۹۹ حکایت از افزایش خصوصا در قیمت بیت کوین دارد. آنطور که پیش بینی شده بود بیت کوین بعد از رها شدن از بند قیمت ۲۸ هزار دلار می تواند در گام اول تا ۳۵ و بعد از آن تا ۴۰ هزار دلار پیشروی کند هرچند برخی از طرفداران این ارز دیجیتالی معتقدند رکورد بیت کوین به ۱۰۰ هزار دلار خواهد رسید اما فعلا برای تأئید خیلی زود است. قیمت دلار ، یورو و بیت کوین ۱۶ دی ۹۹ همپوشانی قیمتی خوبی با هم دارند و همزمان با پر رنگ شدن بازار معاملات در زمینه انرژی این همپوشانی قویتر هم خواهد شد.

 

 دلار ۱۶ دی ۹۹ به ۲۵ هزار و ۸۲۰ تومان رسید و تا آخر هفته نیز احتمال افزایش قیمت وجود دارد اما این افزایشها نمی تواند خیلی ماندگار بشد. دلار ۱۶ دی ۹۹ البته از منظر سیاسی نیز قابل تأمل است.

 

 یورو ۱۶ دی ۹۹ با افزایش نسبت به روز قبل به ۳۱ هزار و ۶۸۰ تومان رسید اما پیش بینی می شود این موضوع نیز با توجه به عدم استقبال از سوی فعالان بازار با کاهش همراه گردد.  یورو ۱۶ دی ۹۹ نوساناتی هم البته خواهد داشت که اما خیلی روی رنج قیمت تأثیر گذار نیست.

 

بیت کوین ۱۶ دی ۹۹ به ۳۱ هزار و ۷۰۰ دلار رسید.

 

قیمت پوند انگلیس ۱۶ دی ۹۹ در میان همه اتفاقاتی که گفته شد اما چابکی لازم را ندارد و در نهایت با قیمت ۳۵ هزار و ۵۱۰ تومان روبروست.

 

لیر ترکیه۱۶ دی ۹۹ نیز  ۳ هزار و ۵۶۰ تومان معامله می شود و درهم امارات ۷ هزار و ۱۷۰ تومان شد.

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط