قیمت دلار امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲

قیمت دلار در هفته دوم اردیبهشت روزهای پرخبری را پشت سر گذاشت. تلاش سیاستگذار ایجاد محدودیت برای معامله‌گران جهت کنترل قیمت اسکناس آمریکایی است. این هفته بانک مرکزی چه خوابی برای دلار دیده است؟ به گزارش رصد روز،  قیمت دلار در آخرین روز کار...

قیمت دلار در هفته دوم اردیبهشت روزهای پرخبری را پشت سر گذاشت. تلاش سیاستگذار ایجاد محدودیت برای معامله‌گران جهت کنترل قیمت اسکناس آمریکایی است. این هفته بانک مرکزی چه خوابی برای دلار دیده است؟

به گزارش رصد روز،  قیمت دلار در آخرین روز کاری هفته قبل در همان کانال ۵۳ هزار تومانی نوسان داشت.

اسکناس آمریکایی در هفته دوم اردیبهشت در هر دو روند کاهشی و افزایشی نوسان داشت. انتظارات تورمی از یک سو و سیگنال‌های سیاسی از سوی دیگر توانست دلار را با خود همراه کند.

قیمت انواع ارز 16 اردیبهشت 1402

هفته گذشته بازارهای مالی روزهای پرخبری را پشت سر گذاشتند. تصویب قانون مالیات بر عایدی سرمایه، خط و نشان رئیس کل بانک مرکزی برای فعالان اقتصادی، احتمال نصب دوباره دوربین‌های آژانس در ایران و سفر رئیس جمهوری به دمشق سیگنال‌هایی بود که روانه بازار شد. این اخبار و رویدادها توانست دلار را از ماندن در کانال ۵۵ هزار تومانی منصرف کند. حال باید دید در سومین هفته اردیبهشت سیاستگذار برای کنترل قیمت اسکناس آمریکایی چه خوابی دیده است؟

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار