قیمت دلار امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۲

امروز قیمت دلار افزایش محدودی داشت. بیش از ۱۰ روز است که اسکناس آمریکایی در کف کانال ۵۰ هزار تومانی نوسان دارد. فعالان بازار می‌گویند سرمایه‌های معامله‌گران بزرگ ارز، روانه بورس شده است. به گزارش رصد روز، قیمت دلار روز یکشنبه ۲۷ فروردین د...

امروز قیمت دلار افزایش محدودی داشت. بیش از ۱۰ روز است که اسکناس آمریکایی در کف کانال ۵۰ هزار تومانی نوسان دارد. فعالان بازار می‌گویند سرمایه‌های معامله‌گران بزرگ ارز، روانه بورس شده است.

به گزارش رصد روز، قیمت دلار روز یکشنبه ۲۷ فروردین در کف کانال ۵۰ هزار تومانی آغاز به کار کرد. این اسکناس آمریکایی در پله‌های آخر کانال مذکور نوسان داشت و در آخرین معامله روز گذشته با قیمت ۵۰ هزار و ۹۰۰ تومان بسته شد.

قیمت انواع ارز 28 فروردین 1402

قیمت دلار، هفته گذشته در کف کانال پنجم و در پله اول و دوم نوسان داشت. روز شنبه دلار تهران در بازار آزاد به کف کانال پنجم برگشت و روز گذشته با افزایش محدودی همراه شد و در پله اول کانال ۵۰ هزار تومانی قرار گرفت. این در حالی است که بازارهای همسایه نیز اختلاف قیمتی محدودی نسبت به روز شنبه داشتند.

دیروز قیمت حواله درهم برای ساعاتی در میانه روز به کانال ۱۳ هزار تومانی ورود کرد اما در ادامه، به کف کانال ۱۴ هزار تومانی برگشت.

برخی فعالان باور دارند در صورتی که قیمت حواله درهم بالای محدوده ۱۴ هزار و ۲۰۰ تومانی تثبیت شود، احتمال دارد اعتماد به نفس افزایشی‌های بازار ارز بیشتر شود.

به نظر می‌رسد بازیگران ارزی دلیل رکود و ثبات نسبی قیمت دلار در بیش از ۱۰ روز گذشته را رشد شاخص بورس می‌دانند که باعث شده برخی معامله‌گران دلار در تنگنای نگهداری یا فروش قرار بگیرند.

قیمت دلار در نرخهای مختلف

قیمت دلار نقدی مرکز مبادله صبح روز گذشته، یکشنبه ۲۷ فروردین در سایت بازار متشکل ارزی با افزایش قیمت همراه شد و با قیمت ۴۱ هزار و ۹۱۱ تومان کشف قیمت شد. قیمت دلار حواله که در هفته‌ گذشته همواره رقم ۳۷ هزار و ۹۳۱ تومان را نشان می‌داد. روز گذشته یک پله بالاتر نشست و با قیمت ۳۸ هزار و ۱۰۱ تومان به ثبت رسید.

همچنین قیمت دلار نیمایی  مانند هفته‌های گذشته روی رقم ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان ثابت بوده است. اما صرافی ملی طبق روال هفته‌های اخیر قیمت جدیدی منتشر نکرد.

روند نامتوازن دلار در بازارهای همسایه

دیروز قیمت دلار تهران در معاملات آزاد ۶۵۰ تومان افزایش قیمت داشت و در آخرین معامله نقدی روز گذشته با قیمت ۵۱ هزار و ۵۰۰ تومان معامله شد. اما سیگنال بازارهای همسایه به تهران متفاوت بود. دلار سلیمانیه کاهش قیمت محدودی داشت و در آخرین معامله نقدی با قیمت ۵۰ هزار و ۱۹۰ تومان بسته شد. اما دلار هرات ۵۰۰ تومان افزایش داشت و با قیمت ۵۰ هزار و ۸۰۰ تومان معامله شد.

قیمت ارزهای موثر

روز گذشته قیمت اسکناس یورو در مرکز مبادله ارز و طلا یک پله افزایش قیمت داشت. این اسکناس از صبح دیروز ۲۷ فروردین با قیمت  ۴۶ هزار و ۲۷۲ تومان و یوروی حواله ۴۲ هزار و ۶۵ تومان اعلام شده است.  دیروز قیمت یورو در بازار آزاد نیز هزار تومان افزایش قیمت داشت و به قیمت ۵۶ هزار تومان رسید.

دیروز درهم در بازار آزاد با قیمت ۱۴ هزار و ۵۰ تومان معامله شد. روز گذشته قیمت حواله درهم در سایت بازار متشکل معاملات ارز  ۱۰ هزار و ۳۷۴ تومان درج شد و افزایش محدودی داشت. قیمت حواله درهم نیز در این مرکز ۱۱ هزار و ۴۱۲ تومان درج شد.

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط