قیمت دلار در مرکز مبادله و صرافی‌ها؛ امروز ۲۴ فروردین ۱۴۰۲

نرخ اسکناس دلار آمریکا در شروع معاملات امروز مرکز مبادله با نوسان در کانال ۴۱ هزار تومان همراه شده است. به گزارش رصد روز، در معاملات امروز (پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۱ هزار و ۷۱۲ توما...

نرخ اسکناس دلار آمریکا در شروع معاملات امروز مرکز مبادله با نوسان در کانال ۴۱ هزار تومان همراه شده است.

به گزارش رصد روز، در معاملات امروز (پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۱ هزار و ۷۱۲ تومان و نرخ حواله دلار نیز به ۳۷ هزار و ۹۲۰ تومان رسیده است.

این در حالی است که قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران ۴۵ هزار و ۸۲۴ تومان و نرخ حواله یورو نیز ۴۱ هزار و ۶۵۸ تومان است. از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات ۱۱ هزار و ۳۵۸ تومان ارزش گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۰ هزار و ۳۲۵ تومان است.

 

قیمت دلار در مرکز مبادله و صرافی‌ها؛ امروز ۲۴ فروردین ۱۴۰۲

 

نرخ خرید و فروش دلار در صرافی‌ها

 

مشاهدات میدانی از معاملات امروز بازار ارز و صرافی‌های مجاز حاکی از این است که میانگین قیمت فروش دلار توافقی صرافی‌ها در حال حاضر ۴۲ هزار و ۳۵۴ تومان و میانگین قیمت خرید آن ۴۱ هزار و ۹۳۳ تومان است. همچنین میانگین قیمت فروش یورو توافقی صرافی‌ها ۴۵ هزار و ۸۲۴ تومان و میانگین قیمت خرید یورو در صرافی‌های مجاز ۴۵ هزار و ۳۶۶ تومان است.

 

 

قیمت دلار در مرکز مبادله و صرافی‌ها؛ امروز ۲۴ فروردین ۱۴۰۲

مطالب مرتبط

آخرین اخبار