قیمت دلار مبادله‌ای امروز ۱۰ اسفند ۱۴۰۱

قیمت دلار مبادله‌ای امروز چهارشنبه ۱۰ اسفند در مرکز مبادله ارز و طلا ۴۳ هزار و ۸۱۵ تومان اعلام شد. به گزارش رصد روز،قیمت یورو مبادله‌ای امروز ۴۶ هزار و ۴۰۷ تومان عنوان شده است. مرکز مبادله ارز و طلا جدیدترین قیمت دلار را صبح امروز در سایت...

قیمت دلار مبادله‌ای امروز چهارشنبه ۱۰ اسفند در مرکز مبادله ارز و طلا ۴۳ هزار و ۸۱۵ تومان اعلام شد.

به گزارش رصد روز،قیمت یورو مبادله‌ای امروز ۴۶ هزار و ۴۰۷ تومان عنوان شده است.

مرکز مبادله ارز و طلا جدیدترین قیمت دلار را صبح امروز در سایت خود درج کرد؛ قیمتی که عمدتا به عنوان ارز خدماتی شناخته می‌شود. بر این اساس قیمت دلار امروز سه‌شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران، ۴۳ هزار و ۸۱۵ تومان درج شده که نسبت به روز قبل حدود ۴۸۰ تومان افزایش را نشان می‌دهد.

قیمت یورو مبادله‌ای نیز در این مرکز ۴۶ هزار و ۴۰۷ تومان عنوان شده است.امروز همچنین قیمت درهم امارات در مرکز مبادله حدود ۱۱ هزار و ۹۳۱ تومان است.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم امارات در مرکز مبادله ارز و طلای ایران نیز به ترتیب ۳۸ هزار و ۱۰۰ تومان، ۴۰ هزار و ۳۵۴ تومان و ۱۰ هزار و ۳۷۴ تومان درج شده است.

دیروز ظهر قیمت دلار توافقی در سایت کانون صرافان ایران به حوالی ۵۴ هزار تومان رسیده بود اما امروز صبح با کاهش مواجه شده و به کانال ۵۲ هزار تومانی برگشت کرده است.

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار