قیمت دلار و یورو در بازار ۴ مهر ۹۹

در بازار معاملات امروز 4 مهر 99 قیمت دلار به 27.800 تومان رسید. با این قیمت احتمال می رود که قیمت فردایی این ارز به 28 هزار تومان برسد. قیمت یورو نیز امروز 32.400 تومان بود. 

به گزارش اختصاصی رصد روز ، با اینکه در روز جمعه انتظار می رفت تا بازار معاملات ارز تعطیل باشد اما رصدهای میدانی حاکی از این است که امروز نیز در حوالی چهار راه استانبول و میدان فردوسی شاهد خرید و فروش ارز بودیم. هرچند که قیمت ارزها نسبت به دیروز تغییری نکرده اما وضعیت موجود حکایت از آن دارد که قیمت دلار همچنان با توجه به شرایط موجود روی شیب صعود حرکت کند. نکته قابل توجه اینکه ارزش پول ملی در مقابل افزایش بی سابقه قیمتها به پائین ترین حد ممکن در چندسال گذشه رسیده و باید دید که برای جبران این وضعیت چه راه حلهایی روی میز خواهد بود. قیمت دلار در مقابل وضعیت کنونی تورم و شکاف حاصل از این وضع در جمعیت متوسط جامعه تبعاتی را به همراه خواهد داشت که نباید از آن غافل شد. بازار ارز اگرچه در یک روز تعطیل نوسان خاصی را پشت سر نگذاشت اما با شروع هفته و با توجه به انتشار برخی از اخبار در صفحات مجازی احتمالا باید منتظر رشد این ارز باشیم. قیمت ارز در کنار افزایش سایر متغیرهای اساسی مانند مسکن وضعیت ناخوشایندی را به وجود آورده و گویا گفتن از حباب این بازار نیز نتوانسته بازار را به تعادل بکشد. قیمت یورو نیز وضعیت مشابهی را پشت سر می گذارد.

در بازار معاملات امروز ۴ مهر ۹۹ قیمت دلار به ۲۷.۸۰۰ تومان رسید. با این قیمت احتمال می رود که قیمت فردایی این ارز به ۲۸ هزار تومان برسد. قیمت یورو نیز امروز ۳۲.۴۰۰ تومان بود.

مسئله ای که نباید از کنار آن ساده گذشت این است که قیمت دینار کویت نیز ۹۴.۰۰۰ تومان بود که افزایش بی سابقه ای را خصوصا در چندماه گذشته پشت سر می گذارد. البته در کنار دینار کویت سایر ارزهای کشورهای حاشیه نیز امسال روند تندی را برای افزایش در پیش گرفتند.

سایر ارزها نیز در بازار امروز بدون تغییر به کار خود ادامه دادند.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار