قیمت دلار و یورو ۲۴ آبان ۹۹ / گرانی زیر پوستی دلار و یورو در دو روز گذشته

امروز دلار نسبت به روز قبل چه در قیمت خرید و چه در قیمت فروش 100 تومان گرانی را رقم زد. قیمت یورو نیز مانند دلار در هر دو قیمت خرید و فروش 100 تومان نسبت به روز قبل افزایش قیمت داشت. 

به گزارش رصد روز ، امروز ۲۴ آبان ۹۹ قیمتها در بازار ارز میل به صعود داشت اما تعدیل هیجانی فروشندگان و خریدران مانع از تغییرات عمده در این بازار شد. قیمت یورو ۲۴ آبان ۹۹ به ۳۱ هزار و ۸۷۰ تومان رسید و قیمت دلار ۲۴ آبان ۹۹ نیز ۲۶ هزار و ۹۵۰ تومان بود.

قیمت دلار ۲۴ آبان ۹۹ با فازیش بسیار کم نسبت به روز تعطیل بازار به این قیمت رسید و قیمت خرید این ارز در صرافی ملی ۲۵ هزار و ۹۵۰ تومان دیده می شود.

قیمت یورو ۲۴ آبان ۹۹ اگرچه امروز بیشترین قیمتش ۳۱ هزار و ۸۷۲ تومان بود اما در ادامه با نوساتی روبرو شد که قیمت این ارز تا ۳۱ هزار و ۷۶۱ تومان کاهش داد و در نهایت ۳۱ هزار و ۸۷۰ تومان قیمت نهایی آن شد و قیمت خرید این ارز در صرافی ملی نیز ۳۰ هزار و ۸۷۰ تومان بود.

لیر ترکیه ۳ هزار و ۵۲۶ تومان معامله گردید. امروز پوند انگلیس هم ۳۵ هزار و ۵۷۹ تومان خرید و فروش شد و دینار کویت ۸۹ هزار و ۴۷۰ تومان بود.

 

مقایسه قیمتها با ۲۳ آبان ۹۹ 

 

امروز دلار نسبت به روز قبل چه در قیمت خرید و چه در قیمت فروش ۱۰۰ تومان گرانی را رقم زد. قیمت یورو نیز مانند دلار در هر دو قیمت خرید و فروش ۱۰۰ تومان نسبت به روز قبل افزایش قیمت داشت.

 

 

قیمت دلار 24 آبان 99 قیمت یورو 24 آبان 99

 

بیشتر بخوانید:

 

قیمت دلار و یورو ۲۳ آبان ۹۹ / روز تعطیل هفته قیمتها را کاهش داد

جدیترین قیمت سکه و طلای ۱۸ عیار ۲۲ آبان ۹۹ / بازار سکه مبهم تر از همیشه

جدیدترین قیمت دلار و یورو ۲۲ آبان ۹۹ / دینار کویت به ۹۰ هزار تومان رسید!!!

قیمت سکه و طلای ۱۸ عیار ۲۱ آبان ۹۹ / سکه طرح قدیم روی شیب نزول جولان می دهد

قیمت سکه و طلای ۱۸ عیار ۲۰ آبان ۹۹ / واکنش ابهام برانگیز بازار داخلی به روند جهانی

جدیدترین قیمت دلار و یورو ۲۰ آبان ۹۹ / صرافی ملی در دسترس نیست / صرافیها نوسان گرفتند

قیمت سکه و طلای ۱۸ عیار ۱۹ آبان ۹۹ / سکه فروشندگان دیروز را نقره داغ کرد

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار