لحظه ثبت تعرض یک خاخام به زن جوان + فیلم

به گزارش رصد روز ،  این بار موشه کاتساو، جامعه بشری را شوکه کرد. او محکوم شده است که به ۷ زن تجاوز نموده که یکی از آن‌ها در روز ازدواجش مورد حمله این فرد قرار گرفته است. این خاخام (فرد به تصویر کشیده شده در فیلم) مدعی است ویژگی‌های الهی د...

به گزارش رصد روز ،  این بار موشه کاتساو، جامعه بشری را شوکه کرد. او محکوم شده است که به ۷ زن تجاوز نموده که یکی از آن‌ها در روز ازدواجش مورد حمله این فرد قرار گرفته است.
این خاخام (فرد به تصویر کشیده شده در فیلم) مدعی است ویژگی‌های الهی دارد و وجود عالم را حفظ می‌کند و در عین حال توانست زنان را قانع کند که آنچه انجام می‌دهد گناهان آن‌ها را پاک می‌کند.
او که در میان یهودیان حریدیم از جایگاه بالایی برخوردار است به ۱۵ کودک هم در هنگام مدیریت یک مدرسه دینی تجاوز کرده است.
لیست رسوایی بلند است، بارزترین آن‌ها خاخام یهودا میشی زحف، رئیس جمعیت مشهور امدادرسانی زاکا بود که مشخص شد به تعدادی از زنان و کودکان و نوجوانان تجاوز جنسی کرده است.
از شخصیت‌های مشهور دیگر، خاخام و نویسنده داستان‌های کودکان حاییم والدر است که تقریبا در هر خانه اسرائیل مجموعه داستانی از وی با موضوع آگاه سازی درباره تجاوز به کودکان وجود دارد و او اولین کسی بود که برنامه تلویزیونی درباره حمایت علیه تجاوز جنسی در مدارس دینی را اجرا کرد. در نهایت ثابت شد که خود او هم به بیش از ۲۰ زن و کودک تجاوز کرده و پس از افشای این موضوع خودکشی کرد.
رسوایی‌های جنسی خاخام‌ها در رژیم صهیونیستی نتوانسته مقامات دینی را به تغییر رویه وادارد، بلکه تلاش می‌کنند تا آنجایی که می‌توانند بر روی این مسائل سرپوش گذاشته و تک تک آنها را انکار کنند  و به کسانی که مورد تعدی قرار گرفته‌اند فشار می‌آورند تا جلوی ابراز شهادت آن‌ها را بگیرند.
طی گزارشی، در سرزمین های اشغالی، با توجه به آزادی فراقانونی خاخام‌ها ماهانه ۵۰۰ تجاوز جنسی گزارش می‌شود./پارسینه

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار