لیست کالا‌های اساسی تخفیف‌دار اعلام شد

لیست کالا‌های اساسی تخفیف‌دار اعلام شد. به گزارش رصد روز،مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران کالا‌هایی که مشمول تخفیف ۱۰ تا ۲۵ درصدی در طرح فجر تا فطر هستند را اعلام کرد. آقای سعید راد گفت: پیروی صحبت شب گذشته رئیس جمهور طرح از فجر تا فطر ...

لیست کالا‌های اساسی تخفیف‌دار اعلام شد.

به گزارش رصد روز،مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران کالا‌هایی که مشمول تخفیف ۱۰ تا ۲۵ درصدی در طرح فجر تا فطر هستند را اعلام کرد.

آقای سعید راد گفت: پیروی صحبت شب گذشته رئیس جمهور طرح از فجر تا فطر تا پایان ماه رمضان در تمامی فروشگاه‌های زنجیره‌ای کشور با همکاری اتحادیه کشوری آغاز می‌شود.

او گفت: در این طرح کالا‌های که مشمول تخفیف ۱۰ تا ۲۵ درصدی هستند شامل گوشت منجمد، مرغ منجمد، قند و شکر، پنیر یواف، ماست کم چرب یک کیلویی، شیر نایلونی کم چرب، شیر بطری کم‌چرب، کره ۱۰۰ گرمی، روغن سرخ‌کردنی ۸۱۰ گرمی، روغن پخت‌وپز ۸۱۰ گرمی، حبوبات، رب، تن‌ماهی، برنج، چای و برخی از کالا‌های دیگر که در فروشگاه‌های مختلف با توجه به برند‌های متنوع، متفاوت است.

او می‌گوید: ممکن است در یک فروشگاه یک برند وجود داشته باشد و در فروشگاه‌های دیگر برند دیگر، اما در تمامی فروشگاه‌ها برند پگاه، پاک با تخفیف ۱۰ تا ۱۵ درصدی عرضه می‌شود و از امروز چینش کالا در فروشگاه‌ها آغاز می‌شود.

راد گفت: فروشگاه‌های اتکا، رفاه، شهروند، هایپر، هایپر می، جانبو و سپه و تمامی فروشگاه‌های زنجیره‌ای از امروز این کالا‌ها را عرضه خواهند کرد.

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار