مدل اونور آبی شدن خانوم بازیگر ایرانی+ عکس

به گزارش رصد روز، مهناز افشار در سال ۱۳۷۶ با بازی در سریال گمشده پا به عرصه بازیگری گذاشت و پس از آن با بازی در فیلم سینمایی دوستان به کارگردانی علی شاه حاتمی اولین حضورش در سینما را رقم زد. این بازیگر با بازی در فیلم سینمایی شور عشق در س...

به گزارش رصد روز، مهناز افشار در سال ۱۳۷۶ با بازی در سریال گمشده پا به عرصه بازیگری گذاشت و پس از آن با بازی در فیلم سینمایی دوستان به کارگردانی علی شاه حاتمی اولین حضورش در سینما را رقم زد. این بازیگر با بازی در فیلم سینمایی شور عشق در سال ۱۳۷۹ شناخته شد و به شهرت رسید. او بار دیگر با بازی در فیلم آتش‌بس در کنار محمدرضا گلزار به شهرت زیادی رسید و توانست طرفداران زیادی را به خود جلب کند. مهناز افشار خرداد ۱۳۹۳ وقتی ۳۷ ساله بود با محمد یاسین رامین ۳۳ ساله ازدواج کرد که ثمره این زندگی تولد دختری بنام لیا مخفف لیانا در ۴ خرداد ۹۴ بود.

چهار سال قبل بود که مهناز افشار در فیلم مهمانخانه ماه نو به کارگردانی تاکفومی تسوتسویی نقش نوشین را بازی کرد و پس از آن و بعد از ۱۹ سال فعالیت در سینما، ایران را به مقصد اروپا ترک کرد. او که حالا ۴۵ ساله است و هنوز هم ساکن آلمان است، در طول چهار سال اخیر فعالیت حرفه در حوزه سینما نداشته است.

مهناز افشار اکنون هم تصویری منتشر کرده که نشان می دهد او به شدت نسبت به قبل لاغر شده است. این مسئله سبب شده تا برخی از دنبال کنندگان مهناز افشار، گمانه زنی های مختلفی را در این رابطه مطرح کنند.

مهناز افشار

مطالب مرتبط

آخرین اخبار